әлеуметтік ғылымдар магистрі
Психологиялық кеңес беру, психокоррекция және бейімсіз мінез-құлық модельдерінің психотерапия әдістерін меңгерген, психикалық және психологиялық денсаулықты қорғау саласындағы магистрлерді даярлау
Денсаулық психологиясы және психотерапия негіздері
7M03118
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік аспектілері туралы түсінік қалыптастыру<br/> Мазмұны: Мектептегі және отбасылық тәрбиені сәтті ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Адамның мінез-құлқындағы тұқым қуалаушылық және қоршаған орта. Агрессивті мінез-құлықтың биологиялық шарттылығы. Мінез-құлақтың психогенетикасы. Адам мінез-құлқындағы бұзылулардың практикалық алдын-алу. Жаппай қозғалыстардың психологиясы. Адам мінез-құлқының қалыптасуының биологиялық және әлеуметтік негіздерінің бірлігі.<br/> Құзіреттіліктер: адамның биоәлеуметтік табиғатының адамның әлеуметтік және жеке өмірін ұйымдастырудағы рөлін түсіне алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп пен отбасы тәрбиесін табысты ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Денсаулық психологиясының қалыптасуы мен даму тарихы. Денсаулық сақтау психологиясының мақсаты, пәні және міндеттері. Денсаулық психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Денсаулық жүйелік ұғым ретінде. Физикалық денсаулық. Әлеуметтік денсаулық. Психикалық денсаулық. Психологиялық тұрақтылық және денсаулық. Кәсіби денсаулық. Денсаулыққа деген көзқарас. Заманауи мектеп - бұл психикалық денсаулықтың бұзылуын алдын-алудың оңтайлы ортасы және жүйесі. Оқу үрдісі субъектілері оқушылардың психологиялық саулығы. Психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психологиялық денсаулық механизмдерінің, стреске төзімділік факторларының, өзін-өзі реттеу стратегияларының және субъективті әл-ауқатын арттыру жолдарының тұтас көрінісі. Денсаулықты сақтаудағы өмір салтының, мотивацияның, жеке ресурстардың, әлеуметтік қолдаудың және когнитивтік қатынастың рөліне ерекше назар аударылады. Денсаулық пен әл-ауқатты түсінудің теориялық тәсілдері; Психосоматикалық байланыстар және стресс-модуляциялаушы факторлар; Тіршілік, төзімділік және зейін ұғымдары; Денсаулық сақтау саласындағы психологиялық алдын алу және араласу; Тұлғаның позитивті қызмет ету және өмір сапасы психологиясы. Курс әртүрлі кәсіби және әлеуметтік жағдайларда денсаулықты нығайтуға және әл-ауқат деңгейін арттыруға бағытталған психологиялық қолдау бағдарламаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психикалық бұзылулар, психикалық даму ерекшеліктері, клиникалық-психологиялық диагностика және араласу әдістері туралы түсінік. Психикалық бұзылулардың биопсихоәлеуметтік себептері, қазіргі классификациялары (ICD, DSM), психотерапия мен психокоррекцияның негізгі әдістері, сонымен қатар әртүрлі санаттағы клиенттермен (балалар, жасөспірімдер, ересектер, қарттар) жұмыс істеу ерекшеліктері зерттеледі. Психопатологияның психологиялық аспектілері; Клиникалық сұхбат, бақылау және психологиялық тестілеу әдістері; Клиникалық психолог жұмысының этикасы мен кәсіби стандарттары; Курс психикалық денсаулық, білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қолдау салаларында жұмыс істеуге қабілетті мамандарды дайындауға негіз болып табылады.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
4
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Ақпаратты тексеру және құрылымдау мүмкіндігі. Жаңа білім алу үшін ғылыми зерттеулер мен инновациялар жүргізу мүмкіндігі. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдану мүмкіндігі және дайындығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:психологиялық зерттеудің әдіснамалық, этикалық принциптерін білу.<br/> Мазмұны:Психологиялық зерттеудің теориялық, әдіснамалық негіздері, жіктелуі. Психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамға зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері, бағдарламалары, этикалық қағидаларды сақтау негізінде адамның психологиялық жағдайын бағалау рәсімдерін жүзеге асыру.<br/> Құзыреттілігі:инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізеді, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиядағы жеке тұлғаның шетелдік және отандық теорияларын, тұлғаның психологиялық зерттеулерінің қазіргі бағыттарын білу.<br/> Мазмұны: психология ғылымындағы тұлға мәселесі. Тұлғаны зерттеудегі негізгі тәсілдер. Тұлғаның құрылымы. Тұлға дамуының факторлары мен кезеңдері. Тұлға психологиясы бойынша зерттеулердің өзекті бағыттары, қазіргі кезеңдегі тұлға проблемаларын әзірлеудегі өзекті бағыттар.<br/> Құзыреттіліктер: жеке тұлғаның даму теориялары мен концепцияларын талдайды, жеке тұлғаны зерттеу әдістемесін, психологиялық зерттеудің ерекшелігін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам мінез-құлқының когнитивті және аффективті негіздерін зерттеудің өзектілігі. Мінез-құлықты аффективті реттеу. Аффект және таным. Эмоциялар мен эмоционалды жағдайларға әсер етудің когнитивті корреляциялары. Психологиялық тәжірибе мен мінез-құлықтағы таным мен эмоциялардың өзара тәуелділігі. Қабылдаудың, зейіннің, оқудың, есте сақтаудың, мәнмәтіндік бағалау мен біржақтылықтың, эмоционалды реттеудің, шығармашылық ойлаудың, саналы және бейсаналық өңдеу мен мәселелерді шешудің интерактивті әсері. Нейропсихоаналитикалық теориялар мен танымдық тәжірибенің күрделілігі туралы теориялар. Адамның логикалық және рационалды мінез-құлқындағы танымдық процестер. Эмоционалды мінез-құлықты анықтайтын аффективті процестер. Белгісіздік жағдайында өмірлік мәселелерді шешуге басым тәсілді анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жеке тұлғаның дамуының био-әлеуметтік-психологиялық концепциясы. Адам мінез-құлқындағы тұқым қуалау және орта әсері. Мінез-құлық нейробиологиясы. Мотивацияланған мінез-құлықтың, эмоциялардың, оқытудың, жадтың, танымның және психикалық бұзылыстардың биологиялық негіздері. Гуморальдық факторлардың психика мен мінез-құлықтағы өзгерістерге әсері. Агрессивті, девиантты, тәуелді мінез-құлықтың биологиялық шарттылығы. Мінез-құлық психогенетикасы. Жаппай қозғалыстар психологиясы. Адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік негіздерінің бірлігі. Стресс, депрессия, өмірлік ритмдер және гормондардың адам мінез-құлқындағы рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балалар мен жасөспірімдердегі психикалық дамудың, психикалық бұзылулардың және шекаралық жағдайлардың ерекшеліктері, сондай-ақ клиникалық-психологиялық тәжірибеде диагностика, түзету және алдын алу әдістері. Онтогенездегі психикалық дамудың нормалары мен ауытқулары; балалар мен жасөспірімдердің бұзылыстарының этиологиясы, патогенезі және клиникалық-психологиялық сипаттамасы (мазасыздық, мінез-құлық, аффективті, даму бұзылыстары және т. б.); психикалық бұзылулар көріністерінің жас ерекшелігі; деректерді психодиагностика және түсіндіру әдістері (бақылау, тестілеу, сұхбат); дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық түзету және сүйемелдеу, отбасымен және білім беру ортасымен өзара іс-қимыл.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аномальды даму заңдылықтары. Дизонтогенез психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері. Даму бұзылыстарының пайда болуына ықпал ететін жетекші факторлар. Аномальды даму психологиясының педагогикадағы, психологиядағы және медицинадағы орны мен маңыздылығы. Психикалық дамымау түрлерінің классификациясы. Ақыл-ойы дамымаған балалар мен жасөспірімдердегі гностикалық, эмоционалды-ерік процестері және тұлғалық ерекшеліктері. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Эмоционалды бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар және жасөспірімдермен түзету жұмыстарының негізгі бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психологиялық білімді қалыптастырудың когнитивті алғышарттарына баса назар аудара отырып, ғылыми танымның негізгі философиялық және әдіснамалық принциптері. Ғылыми танымның когнитивті механизмдері (қабылдау, ойлау, түйсігі, интерпретация); ғылыми білімді құрудағы тілдің, тұжырымдамалық схемалар мен психикалық модельдердің рөлі; гуманитарлық және жаратылыстану тәсілдерінің тоғысындағы ғылым ретінде психологияның әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дағдарыс жағдайларының психологиялық аспектілері, жеке тұлғаның төтенше өмірлік жағдайларға бейімделу механизмдері және дағдарыс жағдайында кәсіби көмекке көзқарастар. Психологиялық дағдарыс ұғымы: түрлері, фазалары, себептері (жас, ситуациялық, экзистенциалды, травматикалық); жеке тұлғаның дағдарысқа эмоционалды-когнитивті және мінез-құлық реакциялары; жеке ресурстар және психологиялық тұрақтылық механизмдері (күресу стратегиялары, резиленттілік, өмірлік маңызды бағдарлар); Психологиялық жауап беру стратегиялары: дағдарыстық кеңес беру, қысқа мерзімді терапия, жоғалтумен жұмыс, суицидтік дағдарыс; жедел көмек көрсетудің этикалық аспектілері мен ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік және білім беру ортасын жобалаудың психологиялық негіздері. Дизайнның теориялық аспектілері. Оқушылар мен мұғалімдердің психологиялық денсаулығын қорғау саласындағы жобалық қызметтің ерекшелігі. Қазіргі білім беру процесін жобалау. Жобаны бағалау критерийлері. Жоба нәтижелерін тиімді ұсыну принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бұл курсты игеру магистранттарға тәжірибелі психологтардың бақылауымен диагностикалық, кеңестік және психокоррекциялық жұмыстарда өз күштерін сынап көруге мүмкіндік береді.
Мазмұны: бақылау және қадағалау туралы түсінік. Қадағалау процесін ұйымдастыру. Жетекшінің рөлі мен тұлғасы. Топтық бақылау. Қадағалау процесін жүзеге асырудағы қиындықтар мен қателіктер
Құзіреттіліктер: өзін-өзі жетілдіру, әлеуметтік өзара іс-қимыл және қарым-қатынас үшін психологиялық көмек көрсете алады және алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қалыпты және патология кезіндегі жеке тұлғаның этиологиясы, шарттары мен даму механизмдері, құрылымы мен динамикасы. Жеке тұлғаның бұзылу класының диагностикасы және психотерапиясы. Психоаналитикалық диагностика мен психотерапияның негізгі модельдері. Тұлғаның бұзылуының жіктелуі. Жеке тұлғалық бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдерге психологтың психопрофилактикалық және психокоррекциялық көмегі. Тұлғаның жеке табиғи бұзылыс сипатындағы биологиялық және әлеуметтік қатынасы. Тұлғаның бұзылу проблемасы және жеке тәжірибе мен психопатологияның ерекшеліктері. Білім беру ұйымдарындағы балалар мен жасөспірімдердегі жүйке-психиатриялық аурулардың психопрофилактикасының міндеттері мен принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау тәсілінің салдары ретінде эмоционалды күйлер. А. Эллис бойынша РЭПТ. А. Бектің CBT. CBT шеңберіндегі психотерапиялық процестің кезеңдері. Реконструктивті тренинг. Су тасқыны және имплозия әдісі. Парадоксалды ниет әдісі. Функционалды жаттығулар әдісі. Ынталандыруды бақылау әдісі. SMART технологиясы. Құзыреттіліктер: мақсатты аудиториямен когнитивті-мінез-құлық психотерапиясын іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дағдарыс және төтенше жағдайлар кезінде психологиялық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын игеру.
Мазмұны: Дағдарыстық кеңес беру әдістері. Психологиялық қолдау және дағдарыс жағдайындағы психотерапияның түрлері. Жасына байланысты дағдарыстармен, күйіп қалумен, нормативтік және нормативті емес отбасылық дағдарыстармен психологиялық көмек. Ұсынылатын психотерапия.
Құзіреттіліктер: төтенше және дағдарыстық жағдайларды анықтай алады; адамның психикалық жағдайын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым әдіснамасы және психологияның әдіснамалық мәселелері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдіснамалық принциптері. Психологиядағы өзекті мәселелер. Психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемесі. Зерттеудің жалпы ғылыми және эмпирикалық әдістері. Психологиядағы математикалық және статистикалық әдістердің маңызы. Психологиялық экспериментті ұйымдастыру. Ғылыми психологиялық зерттеуге қойылатын негізгі талаптар. Эксперименттік ғылыми психологиялық зерттеу барысында алынған деректерді өңдеудің статистикалық әдістері. Эксперименттік психологиялық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс ми процестері, психикалық күйлер және соматикалық Денсаулық арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Магистранттар нейропсихологиялық механизмдердің психикалық және физикалық денсаулыққа қалай әсер ететіні туралы терең білім алады, сонымен қатар бұл білімді іс жүзінде қолдануды үйренеді.
Мазмұны: нейропсихология мен психосоматикаға кіріспе. Мидағы жоғары жүйке қызметінің функцияларын локализациялау. А. Р. Лурия Теориясы. Жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы. Психикалық функциялардың ми механизмдері. Нейропсихологиялық диагностика. Психосоматикалық бұзылулардың ерекшеліктері. Психосоматикалық аурулардың түрлері. Стресс және оның психика мен соматикаға әсері. Психосоматикалық бұзылулардың психотерапиясы. Кейс-стади және клиникалық жағдайларды талдау.
Құзыреттіліктер: адам миының электрлік белсенділігінің әртүрлі түрлерінің функционалдық маңыздылығын және қалыпты және патологиядағы ритақтардың пайда болу ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға клиникалық психологияның маңызды практикалық бағыттарының бірі ретінде патопсихология саласындағы теориялық білімдер жүйесін беру, патопсихологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Патопсихологиялық синдромдар. Патопсихологияның әдістері. Әртүрлі жас санатындағы субъектілермен патопсихологиялық зерттеуді құру принциптері. Когнитивті бұзылулардың патопсихологиялық семиотикасы. Эмоционалды-еріктік сфераның бұзылуы. Патопсихологиядағы тұлғаның бұзылуы. Сапалық талдау және патопсихологиялық зерттеулердің стратегиялары. Бақылау және әңгімелесу әдістері. Патопсихологиялық зерттеудің хаттамасы мен әдістері. Патопсихологиялық синдромологияның жалпы аспектілері.
Құзыреттіліктер: денсаулық психологиясы және психотерапия саласындағы мәселенің жай-күйін талдау үшін жеке тұлғалардың, топтардың, ұйымдардың дамуына психологиялық болжам жасау; сонымен қатар тәуелді және аномалды мінез-құлық, оның негізінде ол қауіпті жағдайлардың динамикасын және адам денсаулығының жай-күйін болжайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда патопсихологиялық эксперименттік зерттеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: Әр түрлі жас категорияларындағы патологиялық зерттеу жүргізу. Сапалық талдау және патопсихологиялық зерттеу стратегиялары. Бақылау және әңгімелесу әдістері. Патопсихологиялық зерттеудің протоколы мен әдістері.
Құзіреттіліктер: клиенттер туралы ақпаратты анықтайды және талдайды; егжей-тегжейлі психологиялық қорытынды жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адамның психикалық күйін ментальді ұйымдастыру. Психикалық күйдегі өзін-өзі реттеу заңдылықтары мен механизмдері. Адамның өзін-өзі реттеудегі отандық және шетелдік тұжырымдамалары. Психикалық жағдайлардағы өзін-өзі реттеу әдістері мен әдістері. Психикалық үрдістердегі күйлердің өзін-өзі реттеуге әсері. Күнделікті өзін-өзі басқару ережесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
мақсаты: магистранттарды әлемді қабылдау ерекшеліктерін терминдермен түсіну үшін психосемантикалық заңдармен таныстыру.
Мазмұны: Психосемантикалық әдістердің технологиялық және репродуктивтілігі. Жеке сананы зерттеуге арналған семантикалық дифференциалдың торы. Психосемантикалық зерттеудің логикасы. Психосемантиканың принциптері, әдістері мен әдістері. Психосемантиканың қолданбалы мүмкіндіктері.
Құзіреттіліктер: диагностика жасай алады, кеңес бере алады, жеке аномалиялар тексерілуге жатады. психосемантикалық зерттеу және практикалық жұмыс әдістерін дамыту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды психологиялық зерттеуде сапалы және сандық әдістерді қолдануға үйрету.
Мазмұны: Сандық және сапалық талдаудың стратегиялары мен кезеңдері. Көрнекілік талдау. Дискурстық талдау. Интерпретациялық репертуар. Сұхбаттасу. Графикалық техникалар. Мәнерлеп сурет салу: процедура және талдау негіздері.
Құзіреттіліктер: психологиялық денсаулықты зерттеу саласындағы жоғары сапалы психотерапиялық әдістер мен әдістерді тиімді іздеуді жоспарлай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға зерттеу және қолданбалы есептерді өзгерту арқылы ғылыми зерттеулердің логикасын құруға үйрету
Мазмұны: Денсаулық психологиясы және психотерапия саласындағы теориялық және эмпирикалық зерттеулер. Тәжірибелер. Адамдарға, жануарларға зерттеу жүргізудің этикалық қағидалары. «Плагиат», «зерттеу мәліметтерін жасау» ұғымдары.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерді эмпирикалық және әдістемелік қамтамасыз ету бағдарламасын жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі психологиялық ғылымда қолданылатын сандық құралдар, Технологиялар және аналитикалық тәсілдер. Психологиялық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру үшін цифрлық платформаларды қолданудың теориялық және практикалық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психокоррекция мен психотерапияның принциптері, мақсаттары, міндеттері. Клиника-биографиялық зерттеулер мен психологиялық қорытындыларды құру принциптері. Медициналық психолог жұмысының деонтологиялық ережелері. Когнитивті психотерапия және психокоррекция. Гештальт терапиясының әдістері. Экзистенциалды психотерапия және психологиялық кеңес беру. Әр түрлі бұзылуларға арналған жеке психотерапия негіздері. Психотерапиялық процесті жоспарлау және жүргізу, оның динамикасын бақылау. Балалар мен жасөспірімдердің психотерапиясының, психокоррекциясының ерекшеліктері. Жас ерекшелігіне байланысты дағдарыстар мен геронтологиядағы психологиялық көмек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өткір стресстік және травматикалық оқиғалардан аман қалған адамдарға психологиялық көмек көрсетудің теориялық негіздері, әдістері мен технологиялары. Психотравматикалық оқиғалардың түсінігі мен типологиясы (апаттар, зорлық-зомбылық, шығындар, әскери әрекеттер және т. б.); жарақатқа психологиялық реакциялар: жедел стресс, ПТСД, дағдарыстық жағдайлар; психотравманы диагностикалау және дезадаптация деңгейін бағалау әдістері; психологиялық сүйемелдеудің кезеңдері мен формалары: дағдарыстық кеңес беру, дебрифинг, когнитивті-мінез-құлық және денеге бағытталған терапия; Әр түрлі мақсатты топтарды сүйемелдеу: балалар, жасөспірімдер, ересектер, тәуекел мамандары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сенсорлық-перцептивті процестер. Танымдық психологиядағы «белгішелерді» ұсыну динамикасы. Сана мен әрекетті бақылау. Селективті қабылдау және құрылымдық модельдер. «Шығармашылық синтез» балама ретінде. Жадының қызметтік құрылымы. Жұмыс жадысы моделінің эволюциясы. Білімді санаттау және ұсыну. Қарым-қатынас және сөйлеу әрекеті. Ойлау және метатаным. Оқу модельдері және нейропсихологиясы. Коммуникативтік жағдайлардың прагматикасы. Қорытынды ой түйінннің процестері мен модельдері. Білім беру технологиялары.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру.
Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау).
Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу);
- студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.