әлеуметтік ғылымдар магистрі
Психологиялық кеңес беру, психокоррекция және бейімсіз мінез-құлық модельдерінің психотерапия әдістерін меңгерген, психикалық және психологиялық денсаулықты қорғау саласындағы магистрлерді даярлау
Денсаулық психологиясы және психотерапия негіздері
7M03118
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам мінез-құлқының танымдық және аффективті негіздерін зерттеудің маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Адамның логикалық және ұтымды әрекетіндегі танымдық процестер. Эмоционалды мінез-құлықты анықтайтын аффективті процестер. Белгісіздік жағдайындағы өмірлік мәселелерді шешудің басым тәсілін анықтау.<br/> Құзіреттіліктер: танымдық және аффективті көріністердің аспектілерін диагностикалау және бақылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік аспектілері туралы түсінік қалыптастыру<br/> Мазмұны: Мектептегі және отбасылық тәрбиені сәтті ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Адамның мінез-құлқындағы тұқым қуалаушылық және қоршаған орта. Агрессивті мінез-құлықтың биологиялық шарттылығы. Мінез-құлақтың психогенетикасы. Адам мінез-құлқындағы бұзылулардың практикалық алдын-алу. Жаппай қозғалыстардың психологиясы. Адам мінез-құлқының қалыптасуының биологиялық және әлеуметтік негіздерінің бірлігі.<br/> Құзіреттіліктер: адамның биоәлеуметтік табиғатының адамның әлеуметтік және жеке өмірін ұйымдастырудағы рөлін түсіне алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік аспектілері туралы түсінік қалыптастыру<br/> Мазмұны: Мектептегі және отбасылық тәрбиені сәтті ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Адамның мінез-құлқындағы тұқым қуалаушылық және қоршаған орта. Агрессивті мінез-құлықтың биологиялық шарттылығы. Мінез-құлақтың психогенетикасы. Адам мінез-құлқындағы бұзылулардың практикалық алдын-алу. Жаппай қозғалыстардың психологиясы. Адам мінез-құлқының қалыптасуының биологиялық және әлеуметтік негіздерінің бірлігі.<br/> Құзіреттіліктер: адамның биоәлеуметтік табиғатының адамның әлеуметтік және жеке өмірін ұйымдастырудағы рөлін түсіне алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп пен отбасы тәрбиесін табысты ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Денсаулық психологиясының қалыптасуы мен даму тарихы. Денсаулық сақтау психологиясының мақсаты, пәні және міндеттері. Денсаулық психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Денсаулық жүйелік ұғым ретінде. Физикалық денсаулық. Әлеуметтік денсаулық. Психикалық денсаулық. Психологиялық тұрақтылық және денсаулық. Кәсіби денсаулық. Денсаулыққа деген көзқарас. Заманауи мектеп - бұл психикалық денсаулықтың бұзылуын алдын-алудың оңтайлы ортасы және жүйесі. Оқу үрдісі субъектілері оқушылардың психологиялық саулығы. Психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп пен отбасы тәрбиесін табысты ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Денсаулық психологиясының қалыптасуы мен даму тарихы. Денсаулық сақтау психологиясының мақсаты, пәні және міндеттері. Денсаулық психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Денсаулық жүйелік ұғым ретінде. Физикалық денсаулық. Әлеуметтік денсаулық. Психикалық денсаулық. Психологиялық тұрақтылық және денсаулық. Кәсіби денсаулық. Денсаулыққа деген көзқарас. Заманауи мектеп - бұл психикалық денсаулықтың бұзылуын алдын-алудың оңтайлы ортасы және жүйесі. Оқу үрдісі субъектілері оқушылардың психологиялық саулығы. Психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балалардың әр түрлі жас кезеңдерінде бала психологиясының маңызды ерекшеліктерін, қалыптасушы тұлғаның іс-әрекетінің ерекшелігін, мінез-құлқының және психикалық жағдайын, балалармен жұмыс істеу барысында осы заңдылықтарды есепке алу жолдарын түсінуін дамыту. Адам психологиясының қалыптасуының негізгі тенденциясын қарастыру. Студенттердің қалыптасушы тұлғаны жоғары құндылық ретінде түсінулерін қалптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
DP 1204
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты болып студенттердің жалпы психология курсын меңгеру және меңгеру негізінде психологиялық ойлауын дамыту, семинарлық және практикалық сабақтар барысында психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру табылады. Сонымен қатар, психологиялық ғылымның қалыптасу және даму тарихын, танымдық процесстерді жүйелі ұйымдастырудың заманауи теорияларын, қасиеттері мен жағдайларын білу және түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы психотерапияның негізгі бағыттары бойынша студенттердің білімі мен идеяларын әдістемелік, теориялық, практикалық тұрғыдан игеру. Мазмұны: Білім және практика жүйесіндегі Психотерапия. Психотерапияның негізгі түрлері. Психотерапиялық жұмыстың принциптері мен стратегиялары. Психотерапияның тақырыбы мен объектісі. Психотерапияның этикалық аспектілері. Психотерапиядағы ұсыныс әдістері. Құзыреттіліктің мінез-құлық терапиясы:.жеке және топтық психотерапиялық процесті ұйымдастырады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу және кәсіби қызметтің субъектісі ретінде. Топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысының қызмет психологиясы. ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылының психологиялық негіздері<br/> Құзыреттіліктері: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
13
Тәжірибені қорғау
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
9
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдылары кешенін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Отандық және шетелдік ғылымның ең жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, заманауи ғылыми зерттеулер әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперменталдық зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
4
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: <br/> - таңдаған зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;<br/> Мазмұны: Магистранттың бекітілген жеке жоспарына сәйкес ҒЗЖ - МҒЗЖ; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; <br/> Құзыреттіліктер: педагогикалық іс-әрекетті, оның қолданбалы сипатын талдау және болжау; диссертациялық зерттеудің тәжірибелік деректерін өңдеу және түсіндіру
8
Магистрлік диссертация
теориялық және / немесе практикалық<br/> ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселені шешу. Теориялық және / немесе эксперименттік нәтижелерден тұратын дербес зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияның көпшілік назарына ұсыну
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: кәсіби шеберлік пен менеджерлік қасиеттерді дамыту, сонымен қатар қазіргі заманғы форматтағы оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды меңгерту.<br/> Мазмұны. Педагогикалық практика келесі қызмет түрлерін қамтиды: ұйымдастырушылық (оқу үдерісі бойынша құжаттармен танысу); әдістемелік (кафедраның оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ); оқу (өз бетінше оқу сабақтарын өткізу).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PDTBP2310
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:психологиялық зерттеудің әдіснамалық, этикалық принциптерін білу.<br/> Мазмұны:Психологиялық зерттеудің теориялық, әдіснамалық негіздері, жіктелуі. Психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамға зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері, бағдарламалары, этикалық қағидаларды сақтау негізінде адамның психологиялық жағдайын бағалау рәсімдерін жүзеге асыру.<br/> Құзыреттілігі:инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізеді, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OPK 2302
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиядағы жеке тұлғаның шетелдік және отандық теорияларын, тұлғаның психологиялық зерттеулерінің қазіргі бағыттарын білу.<br/> Мазмұны: психология ғылымындағы тұлға мәселесі. Тұлғаны зерттеудегі негізгі тәсілдер. Тұлғаның құрылымы. Тұлға дамуының факторлары мен кезеңдері. Тұлға психологиясы бойынша зерттеулердің өзекті бағыттары, қазіргі кезеңдегі тұлға проблемаларын әзірлеудегі өзекті бағыттар.<br/> Құзыреттіліктер: жеке тұлғаның даму теориялары мен концепцияларын талдайды, жеке тұлғаны зерттеу әдістемесін, психологиялық зерттеудің ерекшелігін меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: C1, C2 деңгейінде француз тілінде сөйлеу.<br/> Қалыптасқан қабілеттер: монологиялық және диалогтық қарым-қатынас; ғылыми стильдің грамматикасын ажырата білу; жазу дағдыларын, ғылыми зерттеулердің дизайнын көрсету; екі жақты аударма негіздерін білу; ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдауды көрсету<br/> Мазмұны: мәтінді талдау; берілген тақырып бойынша ақпарат дайындау; кешенді зерттеулерді салу, енгізу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
EKKIE 5303 (Г)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам мінез-құлқының когнитивті және аффективті негіздерін зерттеудің өзектілігі. Мінез-құлықты аффективті реттеу. Аффект және таным. Эмоциялар мен эмоционалды жағдайларға әсер етудің когнитивті корреляциялары. Психологиялық тәжірибе мен мінез-құлықтағы таным мен эмоциялардың өзара тәуелділігі. Қабылдаудың, зейіннің, оқудың, есте сақтаудың, мәнмәтіндік бағалау мен біржақтылықтың, эмоционалды реттеудің, шығармашылық ойлаудың, саналы және бейсаналық өңдеу мен мәселелерді шешудің интерактивті әсері. Нейропсихоаналитикалық теориялар мен танымдық тәжірибенің күрделілігі туралы теориялар. Адамның логикалық және рационалды мінез-құлқындағы танымдық процестер. Эмоционалды мінез-құлықты анықтайтын аффективті процестер. Белгісіздік жағдайында өмірлік мәселелерді шешуге басым тәсілді анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.
Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аномальды даму заңдылықтары. Дизонтогенез психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері. Даму бұзылыстарының пайда болуына ықпал ететін жетекші факторлар. Аномальды даму психологиясының педагогикадағы, психологиядағы және медицинадағы орны мен маңыздылығы. Психикалық дамымау түрлерінің классификациясы. Ақыл-ойы дамымаған балалар мен жасөспірімдердегі гностикалық, эмоционалды-ерік процестері және тұлғалық ерекшеліктері. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Эмоционалды бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар және жасөспірімдермен түзету жұмыстарының негізгі бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым әдіснамасы және психологияның әдіснамалық мәселелері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдіснамалық принциптері. Психологиядағы өзекті мәселелер. Психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемесі. Зерттеудің жалпы ғылыми және эмпирикалық әдістері. Психологиядағы математикалық және статистикалық әдістердің маңызы. Психологиялық экспериментті ұйымдастыру. Ғылыми психологиялық зерттеуге қойылатын негізгі талаптар. Эксперименттік ғылыми психологиялық зерттеу барысында алынған деректерді өңдеудің статистикалық әдістері. Эксперименттік психологиялық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік және білім беру ортасын жобалаудың психологиялық негіздері. Дизайнның теориялық аспектілері. Оқушылар мен мұғалімдердің психологиялық денсаулығын қорғау саласындағы жобалық қызметтің ерекшелігі. Қазіргі білім беру процесін жобалау. Жобаны бағалау критерийлері. Жоба нәтижелерін тиімді ұсыну принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бұл курсты игеру магистранттарға тәжірибелі психологтардың бақылауымен диагностикалық, кеңестік және психокоррекциялық жұмыстарда өз күштерін сынап көруге мүмкіндік береді.
Мазмұны: бақылау және қадағалау туралы түсінік. Қадағалау процесін ұйымдастыру. Жетекшінің рөлі мен тұлғасы. Топтық бақылау. Қадағалау процесін жүзеге асырудағы қиындықтар мен қателіктер
Құзіреттіліктер: өзін-өзі жетілдіру, әлеуметтік өзара іс-қимыл және қарым-қатынас үшін психологиялық көмек көрсете алады және алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қалыпты және патология кезіндегі жеке тұлғаның этиологиясы, шарттары мен даму механизмдері, құрылымы мен динамикасы. Жеке тұлғаның бұзылу класының диагностикасы және психотерапиясы. Психоаналитикалық диагностика мен психотерапияның негізгі модельдері. Тұлғаның бұзылуының жіктелуі. Жеке тұлғалық бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдерге психологтың психопрофилактикалық және психокоррекциялық көмегі. Тұлғаның жеке табиғи бұзылыс сипатындағы биологиялық және әлеуметтік қатынасы. Тұлғаның бұзылу проблемасы және жеке тәжірибе мен психопатологияның ерекшеліктері. Білім беру ұйымдарындағы балалар мен жасөспірімдердегі жүйке-психиатриялық аурулардың психопрофилактикасының міндеттері мен принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау тәсілінің салдары ретінде эмоционалды күйлер. А. Эллис бойынша РЭПТ. А. Бектің CBT. CBT шеңберіндегі психотерапиялық процестің кезеңдері. Реконструктивті тренинг. Су тасқыны және имплозия әдісі. Парадоксалды ниет әдісі. Функционалды жаттығулар әдісі. Ынталандыруды бақылау әдісі. SMART технологиясы. Құзыреттіліктер: мақсатты аудиториямен когнитивті-мінез-құлық психотерапиясын іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дағдарыс және төтенше жағдайлар кезінде психологиялық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын игеру.
Мазмұны: Дағдарыстық кеңес беру әдістері. Психологиялық қолдау және дағдарыс жағдайындағы психотерапияның түрлері. Жасына байланысты дағдарыстармен, күйіп қалумен, нормативтік және нормативті емес отбасылық дағдарыстармен психологиялық көмек. Ұсынылатын психотерапия.
Құзіреттіліктер: төтенше және дағдарыстық жағдайларды анықтай алады; адамның психикалық жағдайын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда патопсихологиялық эксперименттік зерттеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: Әр түрлі жас категорияларындағы патологиялық зерттеу жүргізу. Сапалық талдау және патопсихологиялық зерттеу стратегиялары. Бақылау және әңгімелесу әдістері. Патопсихологиялық зерттеудің протоколы мен әдістері.
Құзіреттіліктер: клиенттер туралы ақпаратты анықтайды және талдайды; егжей-тегжейлі психологиялық қорытынды жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адамның психикалық күйін ментальді ұйымдастыру. Психикалық күйдегі өзін-өзі реттеу заңдылықтары мен механизмдері. Адамның өзін-өзі реттеудегі отандық және шетелдік тұжырымдамалары. Психикалық жағдайлардағы өзін-өзі реттеу әдістері мен әдістері. Психикалық үрдістердегі күйлердің өзін-өзі реттеуге әсері. Күнделікті өзін-өзі басқару ережесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
мақсаты: магистранттарды әлемді қабылдау ерекшеліктерін терминдермен түсіну үшін психосемантикалық заңдармен таныстыру.
Мазмұны: Психосемантикалық әдістердің технологиялық және репродуктивтілігі. Жеке сананы зерттеуге арналған семантикалық дифференциалдың торы. Психосемантикалық зерттеудің логикасы. Психосемантиканың принциптері, әдістері мен әдістері. Психосемантиканың қолданбалы мүмкіндіктері.
Құзіреттіліктер: диагностика жасай алады, кеңес бере алады, жеке аномалиялар тексерілуге жатады. психосемантикалық зерттеу және практикалық жұмыс әдістерін дамыту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды психологиялық зерттеуде сапалы және сандық әдістерді қолдануға үйрету.
Мазмұны: Сандық және сапалық талдаудың стратегиялары мен кезеңдері. Көрнекілік талдау. Дискурстық талдау. Интерпретациялық репертуар. Сұхбаттасу. Графикалық техникалар. Мәнерлеп сурет салу: процедура және талдау негіздері.
Құзіреттіліктер: психологиялық денсаулықты зерттеу саласындағы жоғары сапалы психотерапиялық әдістер мен әдістерді тиімді іздеуді жоспарлай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға зерттеу және қолданбалы есептерді өзгерту арқылы ғылыми зерттеулердің логикасын құруға үйрету
Мазмұны: Денсаулық психологиясы және психотерапия саласындағы теориялық және эмпирикалық зерттеулер. Тәжірибелер. Адамдарға, жануарларға зерттеу жүргізудің этикалық қағидалары. «Плагиат», «зерттеу мәліметтерін жасау» ұғымдары.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерді эмпирикалық және әдістемелік қамтамасыз ету бағдарламасын жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психокоррекция мен психотерапияның принциптері, мақсаттары, міндеттері. Клиника-биографиялық зерттеулер мен психологиялық қорытындыларды құру принциптері. Медициналық психолог жұмысының деонтологиялық ережелері. Когнитивті психотерапия және психокоррекция. Гештальт терапиясының әдістері. Экзистенциалды психотерапия және психологиялық кеңес беру. Әр түрлі бұзылуларға арналған жеке психотерапия негіздері. Психотерапиялық процесті жоспарлау және жүргізу, оның динамикасын бақылау. Балалар мен жасөспірімдердің психотерапиясының, психокоррекциясының ерекшеліктері. Жас ерекшелігіне байланысты дағдарыстар мен геронтологиядағы психологиялық көмек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сенсорлық-перцептивті процестер. Танымдық психологиядағы «белгішелерді» ұсыну динамикасы. Сана мен әрекетті бақылау. Селективті қабылдау және құрылымдық модельдер. «Шығармашылық синтез» балама ретінде. Жадының қызметтік құрылымы. Жұмыс жадысы моделінің эволюциясы. Білімді санаттау және ұсыну. Қарым-қатынас және сөйлеу әрекеті. Ойлау және метатаным. Оқу модельдері және нейропсихологиясы. Коммуникативтік жағдайлардың прагматикасы. Қорытынды ой түйінннің процестері мен модельдері. Білім беру технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, дайындау, өткізу және талдау практикалық біліктерін қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстар тәжірибесін меңгеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілік: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.