(PhD) философия докторы
ғылыми-кәсіби және жан-жақты құзыретті, мәдениаралық байланыс және тарихи-ғылымның әлемдік тенденциялар жағдайында инновациялық және ғылыми зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті педагог-тарихшы дайындау
Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы
8D01605
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нақты тарихи материалдар бойынша әлеуметтік зерттеулерде кәсіби дайындықты жетілдіру.<br/> Мазмұны: Қоғам және әлеуметтік шындық. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның әлеуметтік динамикасын зерттеу. Әлеуметтік-мәдени орта және оның тұлғаның дамуындағы рөлі. Жеке, топтық және қоғамдық мүдделер диалектикасы. Әлеуметтік стратификацияның және әлеуметтік ұтқырлықтың әлеуметтанулық теориялары.<br/> Дағдылар: әлеуметтік динамиканы зерттеу әдістерін қолданудағы кәсіби құзіреттілік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нақты тарихи материалдар бойынша әлеуметтік зерттеулерде кәсіби дайындықты жетілдіру.<br/> Мазмұны: Қоғам және әлеуметтік шындық. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның әлеуметтік динамикасын зерттеу. Әлеуметтік-мәдени орта және оның тұлғаның дамуындағы рөлі. Жеке, топтық және қоғамдық мүдделер диалектикасы. Әлеуметтік стратификацияның және әлеуметтік ұтқырлықтың әлеуметтанулық теориялары.<br/> Дағдылар: әлеуметтік динамиканы зерттеу әдістерін қолданудағы кәсіби құзіреттілік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. <br/> Пәннің мазмұны:Ғылыми зерттеулер әдіснамасы және оны ұйымдастыру. ЖОО ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі. <br/> Қалыптастырылатын құзіреттіліктер:<br/> - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру;<br/> - мәселе бойынша ғылыми зерттеуді жүргізу;<br/> - зерттеудің жаңа әдістерін ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. <br/> Пәннің мазмұны:Ғылыми зерттеулер әдіснамасы және оны ұйымдастыру. ЖОО ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі. <br/> Қалыптастырылатын құзіреттіліктер:<br/> - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру;<br/> - мәселе бойынша ғылыми зерттеуді жүргізу;<br/> - зерттеудің жаңа әдістерін ұсыну.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; ғылыми семинарда докторант мектепте тарихты оқытудың жаңартылған мазмұнын талдау және қолдану арқылы зерттеу тақырыбы бойынша аралық нәтижелерді ұсынуы керек. заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін игеру, белгілі бір ғылым саласында ғылыми, кәсіптік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Тағылымдама кезінде докторант шетелдік ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен диссертацияда жұмыс істейді, ғылыми әдебиеттерді, зерттеу материалдарын оқиды.
9
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
8
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
13
Докторлық диссертация
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
Докторлық диссертация
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
6
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
30
М(Д)ҒЗЖ
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: империализм туралы әлеуметтік тарихшылардың зерттеулері бойынша кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру.<br/> Мазмұны: «Империя», «империализм», «колониализм» ұғымдары. Империя түрлері. Империялар мен колониализм туралы қазіргі көзқарастар. Империяларды зерттеу жолдары. Ресей мысалында континенттік империяларды талдау. Императорлық картография және оның идеологиялық қызметтері. Империялық ұлтшылдық..<br/> Құзіреттіліктер: имперлік тарих саласындағы кәсіби құзыреттілік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: империализм туралы әлеуметтік тарихшылардың зерттеулері бойынша кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру.<br/> Мазмұны: «Империя», «империализм», «колониализм» ұғымдары. Империя түрлері. Империялар мен колониализм туралы қазіргі көзқарастар. Империяларды зерттеу жолдары. Ресей мысалында континенттік империяларды талдау. Императорлық картография және оның идеологиялық қызметтері. Империялық ұлтшылдық..<br/> Құзіреттіліктер: имперлік тарих саласындағы кәсіби құзыреттілік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша деректерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Қазақстан және қазіргі заманғы визуалды деректердің ерекшеліктері. Фото және кино құжаттарындағы күнделікті өмір тарихы. Визуалды материалдарды түсіндіру мәселесі. Танымдық потенциал, композициялық интерпретация, мазмұнды талдау, семиология, психоанализ, дискурсивті талдау.<br/> Дағдылар: Қазақстан тарихы бойынша визуалды деректерді түсіндіру әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша деректерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Қазақстан және қазіргі заманғы визуалды деректердің ерекшеліктері. Фото және кино құжаттарындағы күнделікті өмір тарихы. Визуалды материалдарды түсіндіру мәселесі. Танымдық потенциал, композициялық интерпретация, мазмұнды талдау, семиология, психоанализ, дискурсивті талдау.<br/> Дағдылар: Қазақстан тарихы бойынша визуалды деректерді түсіндіру әдістерін меңгеру.
12
Докторлық диссертация
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
Педагогикалық практика
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: докторантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметке дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік педагогикалық және тарихи ғылымның соңғы теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, педагогикалық эксперимент жүргізу
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметке дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік педагогикалық және тарихи ғылымның соңғы теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, педагогикалық эксперимент жүргізу