(PhD) философия докторы
Батыс филологиясы мен әдебиеті саласындағы ғылыми білімі бар PhD докторларын даярлау, ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстарды жүргізу, тілдік және әдеби процестер мен құбылыстарды байқау мен талдауға арналған ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерге негізделген тұтас ғылыми-зерттеу және педагогикалық процесті жүргізу.
Батыс филологиясы (ағылшын тілі)
8D02312
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базаларына енетін басылымсдарда мақалалар жариялау. Бұл ретте бұл бөлім кез келген жорамалдар мен жорамалдарды қоспағанда, нақты фактілерді ғана қамтуы тиіс. Барлық келтірілген деректер қойылған мақсатқа және зерттеу әдістеріне сәйкес болуы тиіс. Сандық деректер осы нақты жағдайда есептелуі мүмкін көрсеткіштерді, қажетті статистикалық әдістерді пайдалана отырып өңделуі тиіс.
13
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus базаларына енетін басылымсдарда мақалалар жариялау. Бұл ретте бұл бөлім кез келген жорамалдар мен жорамалдарды қоспағанда, нақты фактілерді ғана қамтуы тиіс. Барлық келтірілген деректер қойылған мақсатқа және зерттеу әдістеріне сәйкес болуы тиіс. Сандық деректер осы нақты жағдайда есептелуі мүмкін көрсеткіштерді, қажетті статистикалық әдістерді пайдалана отырып өңделуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
he discipline of academic writing aims to enhance effective communication skills, fostering clarity and organization in conveying ideas. It encourages critical thinking and analytical skills, emphasizing the evaluation of information, learn essential research skills. The aim of the course is to enhance overall academic writing skills, particularly in terms of research
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты осы курс әлемдік авторлар ұсынған әдіснамалар мен әдістемелер негізінде білім алушылардың әртүрлі аспектілерді, қолданыстағы әдеби зерттеулермен және шетел әдебиетінің құбылыстарымен танысуға және терең зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ докторантура студенттерін даярлау, ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын ағылшын тілінде, кәсіби деңгейде қолдану.
12
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзіреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Музыкалық білім берудің ғылыми-педагогикалық педагогикасы саласындағы тренинг.<br/> Мазмұны: Зерттеу жұмыстары. Әріптестердің жетістіктерімен таныстыру және ғылыми ақпараттарды талқылау. Ғылыми аппарат анықтамасындағы коммуникативті форма. Кәсіби полемика және талқыланатын материалдың тақырыбын бекіту. Әріптестермен жобалар мен бағдарламаларды жасау және нәтижелері бойынша өзара әрекеттесуді оңтайландыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: мазмұнды және кәсіби құзыреттіліктерді көрсетудегі көпшілік алдында сөйлеу дағдылары.
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 2
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 3
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 4
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 5
7
М(Д)ҒЗЖ
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдысы болу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді дамытудың міндеттері: мәтіннің лингвистикасы туралы білімді қалыптастыру: мәтін түсінігі, мәтін категориялары жүйесі, мәтін түрлері, көркем әдебиеттің шағын формасын лингвистикалық талдаудың әдістері мен әдістері; мәтінді филологиялық талдау қабілетін қалыптастыру; мәтін тілін талдаудың коммуникативті-прагматикалық тәсілін жаңарту; шығармаларды филологиялық сараптау дағдыларын жетілдіру (негізінен шағын формалар: жеке мәтін фрагменттері).
1
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің міндеттері студенттермен қарым-қатынастың екі формасы: ауызша (дискурс) және жазбаша (мәтін), тілді таратудың бұл екі формасында көптеген ортақ мәселелер бар, бірақ олар күрделі айырмашылықтармен сипатталады. Дискурс теориясы мен мәтін теориясы прагмалингвистикалық зерттеудің негізгі мақсатын анықтайды және дискурстың, мәтін теориясының барлық мәселелерін қарастырады. Бұл білімді қалыптастыруда фондық білімнің құрамдас бөліктерінің бірі болып табылатын прагматикалық құзіреттіліктің мәні жатыр.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.