филология ғылымдары магистрі
«8D023 – Тілдер және әдебиет (Батыс филологиясы)» Білім беру бағдарламасы бойынша магистры
Батыс филологиясы (ағылшын тілі)
7M02312
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.
9
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу жұмысын алгоритм түрінде қорытындылауға болады. Ол келесі тізімнен тұрады: § қазіргі ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліне ену; § қарапайым ерекше жағдайларды және төтенше жағдайларды, егер олар нашарлаған болса да, талдау; жетекшімен және әріптестерімен пікірталастар, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзіреттілік, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Кредиттік технология бойынша оқыту. SRM, NIRM ұйымы. Оқу құралдарының жинағы.Жоғарғы мектептегі тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Когнитивті лингвистика-бұл тіл мен сананың арақатынасы мәселелерін, тілдің дүние жүзінің концептуализациясы мен категорияларындағы рөлін, танымдық үрдістердегі және адами тәжірибені жинақтаудағы рөлін, адамның жеке когнитивтік қабілеттерінің тілмен байланысын және олардың өзара іс-қимыл жасау формаларын зерттейтін тіл білудегі бағыт. Когниция-бұл мақсатты, теориялық таным ғана емес, адамның күнделікті өмірінде әлемді қарапайым, қарапайым (әрқашан саналы емес) ұғымды қамтитын ұғым.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі лингвистиканың негізгі бағыттары туралы түсінік беру және лингвистиканың ұқсас теориялық мәселелерін шешудің әртүрлі тәсілдерін көрсету, магистранттарды лингвистиканың әртүрлі салаларында жалпы теориялық біліммен қаруландыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі лингвистикалық дәстүрлерден бастап тіл ғылымының дамуындағы негізгі бағыттар туралы түсінік. Тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті. Тіл бірліктері мен талдау бірліктерін оқшаулау, оларды талдау арқылы түсіндіру. Тіл бірліктерінің контекстік және компоненттік талдаулары.
8
Магистрлік диссертация
теориялық және / немесе практикалық<br/> ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселені шешу. Теориялық және / немесе эксперименттік нәтижелерден тұратын дербес зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияның көпшілік назарына ұсыну
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (баяндама, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау т.б. Екі жақты аударма дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста салыстырмалы лингвистиканың жекелеген салаларының (қарама-қарсы грамматика және лексикология, салыстырмалы фонетика мен фонология, дискурсты, мәтінді, коммуникацияны салыстырмалы зерттеу) және салыстырмалы лингвистика әдіснамасының мәселелерімен бірге оқыту мен аударма үшін тілдерді салыстырмалы зерттеу тарихымен байланысты негізгі проблемалар қарастырылған. Курстың құрамына контрастты фонетика, салыстырмалы лексикология және фразеология бөлімдері кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Талаптарына сай білім, тәжірибе, әдістер мен құралдарды жоба жұмысына қолдану жобаға. Жобалық менеджмент - бұл қызмет барысында болатын бағыт нақты шектеулер бойынша белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге бағытталған кейбір жобалар шеңберінде жұмыс көлемі, ресурстар, уақыт, сапа мен тәуекелдер арасындағы теңгерім кезінде нақты нәтижелерге қол жеткізіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем шығармаларды тек бір өнердің шеңберімен шектелмей зерттеу, біздің жағдайда әдебиетті. Бұл филологиялық талдауды пәнаралық деңгейге шығаруға мүмкіндік береді, оны кинотану талдау әдістерімен сәтті үйлестіруге болады. Талдаудың бұл түрі өзара әсер мен алмасу мәселелерін, оның ішінде интертекстуалдылық мәселесін кеңірек контексте қарауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологизмдердің жалпы теориясын және жеке тілдер фразеологиясының ерекше мәселелерін дамытуға қызығушылық тудыратын бірқатар басқа фразеологиялық зерттеулердегі жас әрі келешегі зор бағыттардың бірі болып табылады. Фразеологиялық бірліктердің салыстырмалы талдауы туыстық және байланыссыз тілдердің фразеологизмдеріндегі әмбебап және идиометриалықты анықтауға мүмкіндік береді, жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді анықтауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тілінің әртүрлі бөлімдері бойынша теориялық материалды білу, оларды практикалық қолдану қабілеті сөйлеу байланысын құру дағдыларымен үйлесетін көркем мәтінді талдау филологиялық білімнің бір саласы болып табылады. Ағылшын тілі мен әдебиетінің көркем мәтінімен жүйелі және мақсатты жұмыс - лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Заманауи лингвистиканың өзекті мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында пайда болған лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі орыс және әлем тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен таныстыру. Пәннің құрылымы.Лингвистикалық бағыттар мен мектептердің жалпы сипаттамасы. Қазіргі тіл білімінің объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілді құрудың жүйелік принциптерін сындарлы тану, тілді талдау мен сипаттаудың құрылымдық және формальды әдістерін әзірлеу және жетілдіру. Қолданбалы лингвистиканың жалпы тіл білімімен байланысы.Қолданбалы лингвистика жалпы тіл білімінің идеялары мен теорияларын жүзеге асырды. Қолданбалы лингвистика-байқалатын және байқалмайтын лингвистикалық объектілер (мысалы, морфемалық деңгей, синтаксистік деңгей).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Филологияның әдістемесі негіздері мен оның объектілерімен әрекет ету әдістері туралы ілім ретінде.Филология ғылыми принцип ретінде. Зерттеуге филологиялық көзқарас, оның мәні. Филологиялық зерттеулер. Ең маңызды ұғымдар: танымдық жағдай, объект, пән, нақты аймақ, мақсат, міндеттер, құралдар және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), тілдік зерттеу саласы. Бұл коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі. 1. Орталық объект - сөйлеу актісі, оған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері жан-жақты талданады. 2. Нысан - тілдік бірліктердің өзара байланысы және оларды белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Синтаксис-номинативті және коммуникативті тілдік бірліктерді, сөйлем мен сөз тіркесін зерттейтін лингвистика саласының бағыты. Синтаксис тек құрастыруды ғана емес, сонымен қатар біртұтас мәтіндегі сөздерді реттеуді, үйлестіруді, біріктіруді де қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл білімінде келесі лингвистикалық бірліктер бөлінеді: фонемалар, морфемалар, сөздер, сөйлемдер, сөздер, фразалар, сөйлемдер құрылымының модельдері, сондай-ақ осындай бірліктердің семантикалық жағы болып табылатын мағынаның компоненттері (мысалы, семе). Тіл жүйесінің фонетика, лексика, грамматика, сөзжасам, стилистика сияқты компоненттері оқыту аспектілерін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдің функциялары-сөйлеу коммуникациясының лингвистикалық моделі. Тілдің функцияларын тұтастай талдау үшін, сондай-ақ тілдің жекелеген бірліктерінің жұмыс істеуін, сөйлеу және мәтін өндірісін талдау үшін. Қазіргі социолингвистика, байланыс теориясы және байланыс әлеуметтануы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тіліндегі мәтіндердің әр түрін жеткілікті түрде түсінетін және түсіндіретін зерттелетін тіл, оның ішінде олардың әдебиеттері туралы білімдер кешенін игеру. Оқытылатын тіл елдерінің әдеби тарихы. Әдеби процесті кезең-кезеңмен өрнектеу.Орта ғасыр әдебиеті.Жандануға дейінгі.Ренессанс әдебиеті. 17 ғасыр әдебиеті: барокко, классицизм 18 ғасыр әдебиеті: ағартушылық, романтизмге дейінгі XIX ғасыр әдебиеті: романтизм, реализм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Методология дегеніміз - әдістер туралы ғылым: олардың тарихи және шексіз табиғаты, идеялық, әлеуметтік, аксиологиялық (бағалық) бағыттары, яғни әдіснамалық сипат жалпы философиялық, жүйелік, жалпы ғылыми: әдебиеттану ғылымдарын басқа ғылымдармен және танымдық саламен біріктіреді Әдебиеттану әдісімен көркем шығарманы зерттеу принципі.
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Зерттеушілік, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Мазмұны:Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, зерттеу нәтижелерін жариялау, стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау, қорғау.
Құзыреттілігі: Зерттеушілік дағдыларды игереді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен таныстыру.
Теориялық және эксперименттік зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми таным әдістерін қолдану. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Тәжірибені қорғау
Мақсат: білім беру үдерісінде студенттердің шығармашылық-тәжірибелік жұмысы тәжірибесін қалыптастыру.
Мазмұны: мектеп құжаттарымен танысу. Оқу-танымдық іс-әрекеттің ұйымдастырылуына бақылау жүргізу, сабақтарды талдау. Арнайы пәндері бойынша байқау және есеп беру сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды жобалау және өткізу, олардың өзіндік талдау.
Құзыреттіліктер: оқытудың жаңартылған бағдарламасына сәйкес сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жобалайды және өткізеді.