тіл білімі бакалавры
Ең озық әдістер мен бағдарламалар негізінде ХХІ ғасырдың заманауи тез өзгеретін қоғамның жоғары талаптарына жауап беретін кәсіби құзіреттілігі бар кадрлар даярлаңыз. Біздің ынтымақтастық, ортақ мақсат және мәдениет потенциалды ашуға ықпал етедістуденттер.
Батыс филологиясы (ағылшын тілі)
6B02312
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақстан тарихы
Ағылшын тілі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық дағдылар академиялық оқу, академиялық жазу, академиялық тыңдау және жалпы академиялық құзыреттер сияқты барлық тілдік дағдыларды біріктіреді, яғни. академиялық ауызша баяндамалар. Академиялық жазу. Эссенің құрылымы мен түрлері. Жазбаша жұмысқа қойылатын негізгі талаптар. Академиялық оқу. Академиялық оқудың түрлері мен стратегиялары. Академиялық тыңдау және сөйлеу. Презентациялар, көрсету әдістері, оларға қойылатын талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Әдебиеттану мәселелерін, бастауларын, салаларын, әдебиет теориясының мәселелерін таныстыру.<br/> Әдебиет туралы ғылым және оның салаларын және оның қосымша салаларын, нақты айтқанда әдебиеттің теориясының, сынының, тарихының бастау арналарын, әрқайсысының өзіндік табиғатына тән ерекшеліктерін талдап-таразылау арқылы түсіндіреді.<br/> Әдебиет туралы ғылымның тарихынын, сөз өнерінің қоғамдық функциясын түсініп, практикада қолдана алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық есептер. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер, заманауи көркем әдебиет туралы мақалалар мен хабарламалар. Өзіңіздің жеке проблемаңызды талқылауға, өз пікіріңізді түсіндіруге және қорғауға белсенді қатысу. Ағымдағы мәселе бойынша барлық жағымды және жағымсыз жақтарын айту. Әсіресе маңызды оқиғалар мен әсерлерді баяндайтын эссе, баяндама, хаттар жазу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
10
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты: дипломдық жобаны дайындау және оның негізгі теориялық ережелерін сынақтан өткізу.<br/> Мазмұны: Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, практикалық бөлімді құру, шығармашылық идеяны негіздеу, зерттеу нәтижелерінің түсіндірме жазбасын рәсімдеу.<br/> Қалыптасқан дағдылар: дипломдық жобаның нәтижелерін рәсімдеу және ұсыну қабілеті.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтиханға дайындық және тапсыру кезеңі студенттің білімін қорытындылап, кәсіби деңгейін көрсететін маңызды кезең болып табылады. Бұл процессте студент өз мамандығы бойынша терең зерттеу жүргізіп, алынған нәтижелерді қорғап, өз жұмысын ғылыми тұрғыдан дәлелдейді. Кешенді емтихан кезінде студент оқу барысында меңгерген білімін көрсетуге мүмкіндік алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттар:<br/> - күнделікті тақырыптардағы әңгімелерде сөйлемдерді, сондай-ақ жиі кездесетін өрнектерді қолдану және түсіну.<br/> - ақпарат алмасу туралы, таныс тақырыптар туралы қарапайым жағдайды түсіндіріңіз. <br/> - өзіңіз туралы, біліміңіз туралы қарапайым түрде айтыңыз, айналаңызды сипаттаңыз, дереу қажеттіліктеріңізді сипаттаңыз.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ЕКІНШІ ШЕТЕЛ ТІЛІ (В1)<br/> «Екінші шетел тілі (В1)» пәні студенттердің шетел тілінде орташа деңгейде сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл деңгейде студенттер таныс тақырыптар бойынша өз ойларын жеткізіп, әңгіме жүргізе алады. Олар күрделі емес мәтіндерді түсініп, өз пікірлерін білдіруде қиындықтарсыз жұмыс істей алады. Студенттер күнделікті өмірде қолданылатын сөздер мен фразалардан бөлек, негізгі грамматикалық құрылымдарды пайдаланып, тілде еркін сөйлесу дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, бұл пәнде студенттер тыңдау, оқу және жазу дағдыларын да жетілдіреді. ОН: 2, 6, 8 5
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Екінші шетел тілі (B2)» пәні студенттердің шетел тілінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Бұл деңгейде студенттер күрделі мәтіндер мен тақырыптарды түсініп, әртүрлі жағдайларда сенімді түрде сөйлеседі. Олар өз пікірлерін дәлелдермен толық жеткізіп, күрделі грамматикалық құрылымдарды қолдана алады. Студенттер кәсіби және академиялық ортада қарым-қатынас жасай отырып, тілдік дағдыларын жетілдіреді. Пәнде тыңдау, оқып- түсіну, жазу және сөйлесу дағдылары біріктіріліп, тілді еркін қолдану қабілеті артады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттар:<br/> Әңгімелесуші баяу әрі анық сөйлесе, қарапайым деңгейде өз ойын жеткізе білу.<br/> Күнделікті өмірде қолданылатын қарапайым сөз тіркестері мен фразаларды түсініп, сөйлесуде пайдалана білу (мысалы, жеке мәліметтер, отбасы, сатып алулар, жұмыс, жақын орта туралы ақпарат).<br/> Өзін және өзгелерді таныстыра білу, тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтар қоя білу және осындай сұрақтарға жауап бере алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
4
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлау үшін қажет, мамандандырылған теорияны жақсы біліп қана қоймай, сонымен қатар білімін іс жүзінде қолдана алатын оқу процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Өндірістік тәжірибе компаниялардың, фирмалардың, аударма агенттіктердің негізінде жүзеге асырылады. Өндірістік тәжірибенің мақсаттары мен міндеттері. Өндірістік практиканың түрлері мен мерзімі. Жүріс-тұрыс тәртібі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөз қалыптастыру. Сөзжасам. Лексикалық бірліктердің семантикалық құрылымы. Топтамалар мен фразеологизмдер. Сөздік құрамның этимологиялық сипаттамасы. Оқытылатын шет тілінің сөздік құрамын саралау. Лексикография. Лексикографияның заңдылықтары мен принципі
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарым-қатынас туралы түсініктер. Мәдениет туралы түсінік. Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас. Мәдени шок: белгілері, себептері, кезеңдері және жеңу; типтік коммуникациялық қателер. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Мәдениетаралық қарым-қатынастың жалпы ережелері. Мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру принциптері. Мәдениет, тіл және қарым-қатынас арасындағы байланыс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениетаралық коммуникация – бұл әртүрлі мәдениет өкілдерінің арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған пән. Курста мәдениетаралық коммуникацияның теориялық негіздері, мәдениет ұғымы, мәдени айырмашылықтар, вербалды және вербалды емес қарым-қатынас түрлері, сондай-ақ көпұлтты ортадағы мінез-құлық үлгілері қарастырылады. Студенттердің төзімділік, эмпатия және халықаралық контексте тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Бұл пән жаһандану дәуірінде табысты өзара әрекеттесу үшін қажетті мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаттары. Стилистика мен тіл ерекшеліктерінің байланысы. Стильдік белгі ұғымының анықтамасы. Тілдегі стильдік ерекшеліктерді білдіретін қызметтер. Әлемдік мәдениет тарихы контекстінде әртүрлі әдебиеттердің даму ерекшеліктерін зерттеу. Көркем қимылдардың, шығармашылық әдістердің, эстетикалық бағдарламалардың сипаттамасы. Ұлы жазушылардың әдеби дамуы мен шығармашылығының кезеңдерін талдау.
2
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасы білімгерлерде шығармашылық ынта мен дербестікті дамытуға мүмкіндік туғызады. Олардың бойында педагогикалық және әдістемелік білік пен дағдыны қалыптастырады. Міндеті – білімгерлерді болашақ кәсіби қызметтің негіздерімен танысу. «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығы бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке дағдылану.
2
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасы білімгерлерде шығармашылық ынта мен дербестікті дамытуға мүмкіндік туғызады. Олардың бойында педагогикалық және әдістемелік білік пен дағдыны қалыптастырады. Міндеті – білімгерлерді болашақ кәсіби қызметтің негіздерімен танысу. «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығы бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке дағдылану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарапайым ағылшын тіліндегі сөйлем құрастыру. Уақытқа, адамға және санға байланысты көмекші етістіктердің формалары. Ағылшын сөйлеміндегі сөз тәртібі. Теріс сөйлемдер құрастыру. Пысықтауыш есімдіктер. Нысан корпусындағы есімдіктер. Мақал. Алдын ала сөйлемдер. Модальды етістіктер және олардың баламалары. Сын есімдер мен нақыл сөздерді салыстыру дәрежелері. Демонстрациялық есімдіктер. Императивті көңіл-күйде сөйлемдер құрастыру. Жеке / жеке тұлға құрайтын сөйлемдер құрастыру. Анықтамалық сөйлемдер. Бағыныңқы сөйлемдер.Субъективті көңіл-күй. Инфинитивті. Қатысу. Герундий
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фонемалар және олардың аллофондары, фонемалар мен олардың аллофондарының таралуы мен үйлесімділігі, фонемалардың байланысы және олардың арасындағы артикуляциялық ауысулар. Сөзжасам және буынға бөлу. Ағылшын тіліндегі вербальды екпіннің ана тілімен салыстырғандағы интонациясы, ана тілімен салыстырғанда ағылшын тіліндегі екпіннің орны мен дәрежесі. Ағылшын тілінің фонетикалық құрылымының интонациялық компоненті.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Практикалық фонетика мен грамматика» пәні студенттердің ағылшын тіліндегі дұрыс айту, дұрыс жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында тілдің фонетикалық ерекшеліктері, сөздердің дұрыс айтылуы мен жазылуы, сондай-ақ грамматикалық құрылымдар мен ережелер оқытылады. Студенттер фонетикалық дағдыларды игеру арқылы тілдің түсініктілігі мен дұрыс қолданылуын меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тіл біліміне кіріспе» пәні студенттерге тілдің құрылымын, функцияларын және даму процесін түсінуге бағытталған. Бұл пәннің мақсаты — студенттерге тілдің негізгі компоненттерін (фонетика, морфология, синтаксис, лексика) түсіндіру және олардың қоғамдағы рөлін көрсету. Студенттер тілдің құрылымдық элементтері мен олардың арасындағы байланыстарды зерттей отырып, тілдің динамикалық жүйе ретінде қалай жұмыс істейтінін үйренеді. Пән студенттерге тіл білімі саласындағы негізгі теориялар мен зерттеу әдістерін таныстырып, оларды тілдің табиғатына деген терең қызығушылықпен қаруландырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам тілі, грамматика, фонология, тіл және қоғам түсінігі, тілдерді меңгеру, тілдік үдерістер, тіл және адам миы, жазба. Ғылым жүйесінде лингвистиканың орны мен рөлі. Басқа ғылымдармен қарым-қатынас. Лингвистика жалпы және нақты, теориялық және қолданбалы болып табылады. Жалпы тіл білімінің негізгі мәселелері. Тіл лингвистика пәні ретінде. Тілдің пайда болуы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркі тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтермен танысу; салыстырмалы тарихи әдіске сипаттама; түркі тілдерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері. Мазмұны: Түркі тілдерінің классификациясы, ұйғыр тілінің даму кезеңдері. Ұйғыр тілінде жазылған ескі ескерткіштердің тілдік ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Шет тілін оқыту парадигмасы. Қарым-қатынастың тіларалық және сөйлеу негіздері. Мәдениетаралық коммуникация теориясы контексіндегі коммуникацияны модельдеу. Қазіргі заманғы шет тіліндегі оқу процесі: басқару, ұйымдастыру, оқыту технологиялары. Шет тілдер филологының кәсіби қызметі. Тыңдауға үйрену. Оқуды үйрену. Сөйлеуді үйрену. Сөздік қорын меңгерту. Жазуды және жазуды үйрену. Шет тілін оқытуда бағалау және бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тіліндегі дискурстық талдау – тілдің нақты әлеуметтік және мәдени контекстердегі қарым-қатынас құралы ретіндегі қолданысын зерттеуге арналған пән. Курста байланысты сөйлеу актілері, диалогтар, мәтіндер мен тілдік практикалар лингвистика мен прагматиканың әдістері арқылы талданады. Контекст, сөйлеушінің ниеті, диалог құрылымы, дискурс жанрлары және тілге әлеуметтік факторлардың әсері сияқты аспектілерге ерекше назар аударылады. Студенттер жасырын мағыналарды анықтауға, сөйлеу стратегияларын талдауға және ағылшын тіліндегі әртүрлі дискурс түрлерін интерпретациялауға үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Шет тілінің теориялық грамматикасы" — студенттерде морфологиялық және синтаксистік деңгейлерді қамтитын зерттелетін шет тілінің грамматикалық құрылымы туралы терең теориялық білім қалыптастыру. Курс грамматикалық жүйенің негізгі ұғымдары мен категорияларын игеруге, қазіргі лингвистикалық теориялар тұрғысынан грамматикалық құбылыстарды талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ Шет және ана тілдерінің грамматикалық құрылымдарын салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Морфология. Сөздің морфемалық құрылымы. Сөйлеу бөліктері. Зат есім. Етістік. Етістіктің тұлғасыз формалары. Модальді етістіктер. Сын есім. Есімдік. Үстеу. Сандық. МақалаСөздің қызметтік бөліктері. Синтаксис. Сөз тіркесімі. Жай сөйлем. Қиын сөйлем. Мәтіннің нақты бөлімі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдің фонетикасы. Тілдің дыбыстық жағы. Тілдің дыбыстық құралдары. PLC тұжырымдамасындағы фонема. Логикалық классификация мәнді қарсылықтар. Интонацияның фонетикалық табиғаты. Интонация функциялары. Ағылшын тіліндегі интонация.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Шет тілінің теориялық фонетикасы" курсы — студенттерде зерттелетін шет тілінің дыбыстық жүйесі, оның артикуляциялық, акустикалық және прозодикалық сипаттамалары, сондай-ақ фонетикалық талдаудың негізгі теориялары мен әдістері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Курс тілдік бірліктерді фонологиялық және фонетикалық сипаттау дағдыларын дамытуға, сөйлеу коммуникациясындағы дыбыстардың жұмысын түсінуге, сондай-ақ фонетика саласындағы зерттеу және кәсіби-педагогикалық қызметке дайындалуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Англо-саксондық әдебиет. Елизабетхан дәуірі. Англо-норман әдебиеті. Атақты Кентерберидің авторы
әңгімелер ». Қайта өрлеу дәуірінің ағылшын әдебиеті. Кромвел дәуірі және қалпына келтіру. Қайта өрлеу. Романтизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ағылшын прозасына кіріспе» пәні студенттерге ағылшын тіліндегі прозалық шығармаларды оқу және талдау дағдыларын дамытуға көмектеседі. Бұл пәннің мақсаты — студенттерді ағылшын тіліндегі классикалық және заманауи прозалық шығармалармен таныстырып, олардың мазмұнын, құрылымын және стильдік ерекшеліктерін түсінуге үйрету. Сонымен қатар, студенттер ағылшын тіліндегі мәтіндерге сыни көзқараспен қарап, әдеби талдауды қалай жүргізуге болатынын үйренеді. Бұл пән арқылы студенттер тілдік дағдыларын тереңдетіп, ағылшын тілінде әдеби талдау жасауға қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ағылшын тілі және ақпараттық технологиялар» пәні студенттерге ағылшын тілін қолдана отырып, ақпараттық технологиялар саласында жұмыс істеу дағдыларын үйретеді. Студенттер ағылшын тілінде компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу, техникалық мәтіндермен танысу және онлайн зерттеу жүргізу қабілеттерін дамытады. Пәннің мақсаты – студенттердің ақпараттық технологиялар саласында ағылшын тілін тиімді қолдана білуін қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерді әртүрлі академиялық тапсырмалармен, соның ішінде оқу мен тыңдаудан бастап университеттік деңгейдегі дәрістерді жазып алуға, мәтіндік үзінділерді, журнал мақалаларын және эсселерін әртүрлі тәсілдермен оқып, қорытындылауға арналған. сканерлеу, скейминг және сыни оқу сияқты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің қазіргі ағылшын тілді баспасөз мәтіндерін талдау, түсіну және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ шынайы материалдармен жұмыс жасау арқылы лексика-грамматикалық және әлеуметтік-мәдени білімдерін кеңейту. Курс ағылшын тілді БАҚ-қа тән жанрларда (жаңалықтар, репортаждар, мақалалар, сұхбаттар, шолулар және т.б.) сыни ойлауды, медиа құзыреттілікті және мәтіндерді қабылдау, талқылау және жасау қабілетін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ағылшын тілінің морфологиясы мен синтаксисі» пәні ағылшын тілінің құрылымын, сөздің өзгеруін және сөйлем құрылымын зерттеуге арналған. Пәннің мақсаты — студенттерді ағылшын тіліндегі сөздердің қалыптасу заңдылықтары мен сөйлем құрылымдарын терең түсінуге үйрету. Олар ағылшын тіліндегі морфологиялық категорияларды (сөзжасам, сөз түрлендіру) және синтаксистік құрылымдарды (сөйлем мүшелері, сөйлем түрлері) зерттей отырып, тілдің грамматикалық жүйесін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: негізделген және дәлелденген білімге негізделген сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе аргументтерді күшейту немесе оларға қарсы тұру. Мәтін құрылымына және оны ресімдеуге қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дауласу және парафраздау мүмкіндігі; сілтемелерді дұрыс енгізу, қолданылған әдебиеттер тізімін құру мүмкіндігі. Құзіреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде табысты оқыту, ғылыми коммуникация және зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті шет тіліндегі жазбаша және оқу қызметі саласында академиялық құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту. Пән шеңберінде білім алушылар академиялық жазудың нормалары мен стратегияларын меңгереді, ғылыми мәтіндерді сыни және талдамалық оқу дағдыларын меңгереді, әртүрлі жанрдағы жазбаша жұмыстарды (эссе, аннотация, реферат, ғылыми мақала және т.б.) құрылымдауды, сондай-ақ академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздерді ресімдеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Академиялық дағдылар" пәнінің мақсаты — студенттердің академиялық ортада табысты оқуы үшін қажетті негізгі дағдыларды қалыптастыру. Курс сыни ойлауды, академиялық оқу және жазу дағдыларын, конспектілерді жүргізуді, ақпаратты тиімді іздеу мен талдауды, ғылыми дереккөздерді ресімдеуді, сондай-ақ презентациялық және коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттердің оқудағы дербестігін және академиялық дискурсқа ауызша да, жазбаша да қатысу қабілетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Академиялық мақсаттағы шетел тілі» пәні студенттерге ғылыми және академиялық жұмыстарды жазу мен талдауға қажетті тілдік дағдыларды үйретуге бағытталған. Пән барысында студенттер академиялық стильде сөйлеу мен жазу, ғылыми мәтіндерді түсіну және оларды сыни тұрғыдан талдау дағдыларын меңгереді. Студенттер ғылыми мақалалар, зерттеу жұмыстары және басқа академиялық материалдармен жұмыс істеуді үйреніп, өз ойын ғылыми түрде жеткізе білуге дайындалады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерді әртүрлі академиялық тапсырмалармен таныстыруға арналған, соның ішінде университет деңгейіндегі лекцияларда ауызша сөйлеу мен қарым-қатынасқа арналған материалдарға негізделген пікірталас пен дискурс, сондай-ақ мәтін үзінділерін, журнал мақалалары мен эсселерді тыңдау және қорытындылау. академиялық қарым-қатынас және тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Академиялық тыңдалым мен сөйлесім» пәні студенттердің ғылыми ортада тыңдалым және сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл пәннің мақсаты — студенттерге академиялық дәрістер мен лекцияларды тыңдап, ғылыми ақпаратты дұрыс түсінуге үйрету. Сонымен қатар, олар өз ойларын ғылыми тұрғыда жеткізу дағдыларын қалыптастырады. Пән студенттерді тыңдауға, түсінуге және өз пікірлерін анық әрі жүйелі түрде жеткізуге үйретеді, бұл оларды ғылыми кездесулер мен конференцияларда белсенді қатысуға дайындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Америка әдебиеті мен американдық жазушылардың негізгі кезеңдері. Америка әдебиетіндегі романтизм кезеңі. Романтизм кезеңі немесе Ренессанс кезеңі. Америка әдебиетіндегі реализм кезеңі. Америка әдебиетіндегі модернизм кезеңі. Қазіргі әдебиеттің қазіргі кезеңге дейінгі кезеңі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«АҚШ әдебиеті» пәні студенттерді АҚШ-тың әдеби дәстүрлерімен, негізгі ағымдарымен және авторларымен таныстырады. Пән барысында студенттер америкалық әдебиеттің дамуын, оның тарихи және мәдени контексттерін зерттеп, әдебиеттегі маңызды бағыттар мен жанрларды талдайды. Сонымен қатар, әртүрлі тарихи кезеңдердегі американдық шығармаларды оқу арқылы студенттер АҚШ қоғамының өзгерістерін және оның әдебиетке әсерін түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологиялық теорияның ерекше бөлімі ретінде. Тіл мамандары фразеологизмдерін салыстырмалы зерттеу мәселелері. Энциклопедиялық (мәдени-танымдық) функция. Жануарлық фразеологиялық бірліктер. Әлеуметтік ақпараттық функция.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ана тілі және шет тілінің салыстырмалы-салғастырмалы фразеологиясы» пәні ана тіліндегі және шет тіліндегі фразеологизмдер мен тұрақты сөз тіркестерін салыстыра отырып, олардың ұқсастықтары мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер екі тілдегі фразеологиялық құрылымдардың қолданылуын, мағыналық айырмашылықтарын және сөйлеу мәдениетін талдайды. Пәннің мақсаты — екі тілдегі фразеологияны терең түсініп, тілдер арасындағы лексикалық және грамматикалық айырмашылықтарды анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы кәсіби шетел тілі – бұл студенттердің кәсіби салада шетел тілін қолдану біліктілігін және коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған пән. Курста белгілі бір кәсіби бағытқа (мысалы, педагогика, экономика, құқық және т.б.) тән терминология, лексика және сөйлеу үлгілері меңгеріледі. Салаға қатысты мәтіндерді оқу мен талдауға, іскерлік хат алмасуға, келіссөздер жүргізу мен презентациялар жасауға ерекше назар аударылады. Бұл пән студенттердің кәсіби қарым-қатынас пен іскерлік ортада шетел тілін еркін қолдануға дайындығын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы мақсаттағы шетел тілі – бұл студенттердің кәсіби және академиялық қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілін оқытуға бағытталған пән. Курста нақты бір салада (мысалы, ғылым, техника, медицина, бизнес және т.б.) тиімді қарым-қатынас жасауға қажетті арнайы лексика, грамматикалық құрылымдар және коммуникативтік стратегиялар меңгеріледі. Салаға қатысты мәтіндерді оқу, ғылыми пікірталастар жүргізу, баяндама, аннотация және презентация дайындауға ерекше көңіл бөлінеді. Бұл пән академиялық және кәсіби ортада қажетті тілдік құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина направлена на развитие навыков устной и письменной речи у студентов. В ходе курса студенты учат правильно выражать свои мысли устно, используя разнообразные фразы и конструкции. Также, внимание уделяется письменной практике: студенты пишут тексты на различные темы, совершенствуя грамматические и стилистические навыки. Профилирование устной и письменной речи помогает студентам уверенно пользоваться иностранным языком в различных ситуациях общения.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем мәтінді интерпретациялау және стильтану – студенттердің әдеби шығармаларды терең талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған пән. Курста проза мен поэзиядағы стильдік тәсілдер, тілдік ерекшеліктер, композициялық құрылымдар мен көркем бейнелер зерттеледі. Авторлық стильді, астарлы мағыналарды, символиканы және мәтіндегі мәдени кодтарды анықтауға ерекше назар аударылады. Бұл курс студенттердің көркем шығармаларды кең әдеби және мәдени контексте қабылдауына, сыни әрі аналитикалық ойлау қабілеттерін дамытуына ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиеттануға кіріспе: «Әдебиеттануға кіріспе» пәні студенттерге әдебиеттанудың теориялық негіздері мен негізгі тұжырымдамаларын түсіндіруге бағытталған. Бұл пәннің мақсаты — студенттерді әдеби шығармаларды сыни тұрғыдан талдауға, олардың құрылымы мен стиліне мән беруге үйрету. Студенттер әдебиеттегі негізгі ағымдарды, жанрларды және бағыттарды зерттей отырып, әдебиет тарихы мен теориясына негізделген терең білім алады. Сонымен қатар, олар әртүрлі әдеби дәстүрлер мен әдеби шығармалардың мәдени контекстерін түсініп, әдебиетке деген сыншыл көзқарас қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік лингвистиканың теориясы мен тәжірибесі. Мазмұны: әлеуметтік лингвистика – халықтың рухани байлығы, менталитеті, шығармашылығының бір-бірімен байланысын, біріне-бірі «тәуелділігін», астарластығын зерттейтін тіл білімінің бір саласы ретінде. Құзыреттілігі: тілдердің қалыптасу, даму заңдылықтарын біледі, салыстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әлеуметтік лингвистика» пәні тіл мен қоғам арасындағы өзара байланысты зерттейді. Студенттер тілдің қоғамдағы рөлі, тілдік саясат, тілдік әртүрлілік, тілдің әлеуметтік функциялары туралы түсінік алады. Сонымен қатар, тіл мен мәдениет арасындағы байланыс, тілдің әлеуметтік топтар арасындағы коммуникациядағы рөлі қарастырылады. Пәннің мақсаты — студенттерге тілдің әлеуметтік контексте қалай қолданылатынын түсіндіріп, олардың әлеуметтік лингвистика саласындағы білімдерін кеңейту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық есептер. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер, заманауи көркем әдебиет туралы мақалалар мен хабарламалар. Өзіңіздің жеке проблемаңызды талқылауға, өз пікіріңізді түсіндіруге және қорғауға белсенді қатысу. Ағымдағы мәселе бойынша барлық жағымды және жағымсыз жақтарын айту. Әсіресе маңызды оқиғалар мен әсерлерді баяндайтын эссе, баяндама, хаттар жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиеттегі классика туралы түсінік. «Классикалық әдебиет» ұғымының қазіргі мағынасы. Қайта өрлеу. Романтизм классикасы (Байрон), модернизм классикасы (Пруст, Джойс), жаппай роман классикасы (Дюма).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі ағылшын әдебиеті – бұл ағылшын тілінде жазылған әдеби шығармаларды, яғни англосаксон дәуірінен бастап орта ғасырдың соңына дейінгі кезеңді қамтитын пән. Курста эпикалық поэмалар, діни мәтіндер, шежірелер мен алғашқы көркем прозалық үлгілер қарастырылады. Ежелгі және орта ағылшын тілінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ шығармалардың мәдени және тарихи контекстіне ерекше назар аударылады. Бұл курс студенттерге ағылшын әдебиетінің бастауын және оның алғашқы даму кезеңдерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлыбритания - қойылымдар мен мәдени стереотиптер картасы. Ұлыбритания мен британдықтардың ұлттық-мәдени стереотипі. Британдық шындық. Британдық қоғам үшін жаңа. Ұлыбританиядағы қазіргі өмір мәселелері. Мақалалар мен бейнелерді талдау. Саяхат
аймақ бойынша. АҚШ-тағы ағылшын тілінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ерте және орта кезеңдегі ағылшын драмасы» пәні студенттерге ағылшын драмасының дамуын, оның тарихи кезеңдеріндегі негізгі ерекшеліктерін түсіндіреді. Студенттер ерте кезеңдегі ортағасырлық драма мен орта кезеңдегі Ренессанс кезеңіндегі драманың әлеуметтік, мәдени және әдеби контекстін зерттейді. Пән барысында драманың негізгі жанрлары мен формалары, авторлар мен олардың шығармалары талданып, сол кезеңдегі ағылшын театрының мәдени маңызы мен әсері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ерте орта ғасырдағы поэзия» пәні студенттерді ерте орта ғасырлардағы поэзияның ерекшеліктерімен таныстырады. Пән барысында студенттер поэзияның тарихи контексті, оның әлеуметтік және мәдени рөлі, поэзиядағы негізгі тақырыптар мен стильдер туралы мәлімет алады. Ерте орта ғасырдағы поэзияның философиялық, діни және дүниетанымдық мазмұны қарастырылады. Бұл курс студенттерге сол кезеңдегі әдеби шығармаларды түсіну мен бағалауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Еуропаның заманауи әдебиеті» пәні студенттерге ХХ ғасыр мен қазіргі заманның еуропалық әдебиетінің негізгі бағыттары мен шығармаларын таныстырады. Пән барысында студенттер әдебиеттегі жаңа ағымдар, стильдер және авторлар туралы мәліметтер алады. Сонымен қатар, қазіргі қоғам мен мәдениеттің әдебиетке әсері талданып, заманауи әдебиеттің ерекшеліктері мен инновациялары зерттеледі. Бұл курс студенттерге еуропалық әдебиеттің қазіргі заманғы дамуын терең түсінуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Еуропаның классикалық әдебиеті» пәні студенттерді Еуропа әдебиетінің ең маңызды кезеңдерімен және көрнекті авторларымен таныстырады. Студенттер антикалық, Ренессанс және XVII-XVIII ғасырлардағы әдебиет шығармаларын оқып, олардың мәдени және тарихи маңызын зерттейді. Пән барысында әдеби жанрлар, стильдер мен ағымдар талданады. Бұл курс студенттерге еуропалық әдебиеттің негіздерін түсініп, классикалық шығармаларды терең меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жазылым негіздері» пәні студенттерге шетел тілінде жазбаша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған. Студенттер мәтіндер жазу кезінде грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдануды үйреніп, сөздік қорын кеңейтеді. Олар түрлі тақырыптарда эссе, хат жазу сияқты жазбаша жұмыстарды орындап, ойларын түсінікті әрі дұрыс жеткізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәтіннің стилі заманауи лингвистикалық пән ретінде. Мәтіннің стилистикалық аспектісі. Мәтін стилін стилистикалық зерттеулердің басқа бағыттарына орналастырыңыз. Көркем мәтіннің стилистикасының мақсаты мен міндеттері. Көркем мәтінді интерпретациялау. Көркем мәтіннің стилистикасының қазіргі теориялық негіздері. Көркем мәтін ерекшелігі лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі шетел әдебиеті – ХХ–ХХІ ғасырдағы әртүрлі елдер мен әдеби дәстүрлер өкілдерінің шығармаларын оқытуға бағытталған пән. Пән барысында студенттер қазіргі заманғы әдебиеттің негізгі бағыттарымен, жанрлық алуандылығымен, стильдік ерекшеліктерімен және әлемдік проза мен поэзиядағы өзекті тақырыптармен танысады. Мәтіндерді талдауға, олардың көркемдік құндылығына, әлеуметтік және философиялық мәселелеріне ерекше назар аударылады. Бұл курс студенттердің әдеби көкжиегін кеңейтіп, көркем шығармаларды сыни тұрғыдан қабылдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қолданбалы лингвистика» пәні тіл білімінің теориялық негіздерін тәжірибеде қолдануға бағытталған. Студенттер тілдің қолданбалы аспектілерін зерттеп, тіл үйрену, аударма, тілдік талдау және коммуникация салаларындағы мәселелерді шешу әдістерін меңгереді. Пән барысында студенттер тілдің әлеуметтік, мәдени және когнитивтік аспектілерін зерттеп, тілдерді үйретуде және қолданудағы тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану қабілеттерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл құрылымының жүйелік принциптерін конструктивті тану, тілді талдау мен сипаттаудың құрылымдық және формальды әдістерін жасау және жетілдіру. Қолданбалы лингвистиканың жалпы тіл білімімен байланысы.Қолданбалы лингвистика жалпы тіл білімінің идеялары мен теорияларын жүзеге асырды. Қолданбалы лингвистика-қиын бақыланатын және бақыланбайтын лингвистикалық объектілер (мысалы, морфемалық деңгей, синтаксистік деңгей).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Өнер және қазіргі қоғам. Халықаралық интеграциядағы жаһандық мәселелер. Академиялық коммуникация. Коммуниканттардың сипаттамалары. Жазбаша және ауызша қарым-қатынас ерекшеліктері. Академиялық оқу. Академиялық жазу. Академиялық қарым-қатынастың ауызша формалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Негізгі шетел тілінің лексикологиясы» пәні шетел тіліндегі лексика мен оның дамуын зерттейді. Пәннің мақсаты — студенттерге тілдегі сөздер мен олардың мағыналарын, сөздердің қолданылуын және олардың лексикалық өзгерістерін түсіндіру. Студенттер сөздердің құрылымы, сөз табы және сөз мағынасының өзгеру процесін терең түсініп, шетел тілінің лексикалық қорын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: «Оқытылатын тіл елінің әдебиеті» пәнін меңгерудің мақсаты – студенттердің тілдік және мәдени-тарихи құзіреттіліктерін қалыптастыру, студенттерді мәдениеттер диалогына қатыстыру. ағылшын және американ әдебиетінің ұлттық ерекшеліктері.
Курстың мазмұны: Англосаксон және англо-норман әдебиеті. Қайта өрлеу. Ағылшын буржуазиялық революциясы және қалпына келтіру кезеңі әдебиеті. Ұлыбритания мен АҚШ-тағы ағарту дәуірі.
Қалыптасқан құзіреттіліктер: кәсіби сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру, өз болашағының әлеуметтік маңыздылығын сезіну.
кәсіп, кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін мотивацияға ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Роман және Викториандық әдебиет» пәні студенттерге роман жанры мен Викториандық дәуір әдебиетінің ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер роман жанрының қалыптасу тарихы мен дамуын зерттеп, Викториандық дәуірдегі әдебиеттің басты өкілдері мен ағымдарын талдайды. Бұл пән арқылы студенттер қоғам мен әдебиет арасындағы байланысты терең түсініп, сол кезеңнің әдеби шығармаларын сыни тұрғыдан бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Семантика және прагматика» пәні студенттерге тілдің мағыналық құрылымы мен тілдік қарым-қатынас барысында қолданылу ерекшеліктерін түсіндіреді. Семантика тілдің мағынасы, сөздер мен сөйлемдердің түсінігі туралы білім береді, ал прагматика тілдің әлеуметтік контексте қалай қолданылатынын зерттейді. Пән барысында студенттер тілдің мағыналық және прагматикалық аспектілерін талдап, қарым-қатынастағы тілдің рөлін тереңірек түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тіл тарихы» пәні тілдердің дамуы мен эволюциясын зерттеуге арналған. Пәннің мақсаты — студенттерге тілдердің тарихи даму жолдарын, тілдер арасындағы байланыстарды, тілдік өзгерістерді түсіндіру. Студенттер тілдердің шығу тарихы, оның кезеңдері мен ерекшеліктері туралы теориялық білім алады. Бұл пән тілдердің тарихын, соның ішінде әртүрлі тілдер мен тілдік топтардың даму үрдісін терең зерттеуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Селтик Ұлыбритания. Римдік жаулап алу және оның маңызы. Англияның англо-саксондық жаулап алуы. Біртұтас ерте феодалдық мемлекеттің құрылуы. Ұлы Альфред королінің реформалары. Даттық рейдтермен күресу. Англияның XI - XIII ғасырлардағы экономикалық және әлеуметтік дамуы. Магна Карта және парламенттің көтерілуі. XIV - XV ғасырлардағы Англия. Жүз жылдық соғыстың негізгі кезеңдері. Скарлат пен ақ раушан соғысы. ХХІ ғасырдың басындағы АҚШ-тың саяси және саяси құрылымының ерекшеліктері. Ұлыбританияның дамып жатқан және депрессиялық экономикалық аймақтары.
Ұлыбритания және ЕЭК
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ұлыбритания және АҚШ тарихы» пәні студенттерге Ұлыбритания мен АҚШ елдерінің тарихын тереңінен зерттеуге мүмкіндік береді. Пән барысында студенттер бұл елдердің саяси, экономикалық, мәдени даму кезеңдерімен танысып, олардың әлемдік аренадағы рөлін түсінеді. Әр кезеңнің тарихи оқиғалары мен тұлғалары талданып, студенттерге бұл елдердің тарихы арқылы қазіргі заманғы саяси процестер мен халықаралық қатынастарды түсінуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шетел әдебиеті және ХХ ғасырдағы тарихи оқиғалар. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кезең. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кезең.Әр түрлі елдердің шетел әдебиеттері. Америка әдебиеті. ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің бағыттары. Модернизм. Экспрессионизм. ХХ ғасырдың шетелдік жазушылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
БАҚ және коммуникация саласындағы білім. Ақпараттық өндірістің дамуы. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. БАҚ және тіл. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттестігі. мәдени интеграция.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шетел әдебиетін оқытудың әдістемесі» пәні студенттерге шетел әдебиетін оқыту әдістері мен тәсілдерін үйретуге бағытталған. Пән барысында студенттер әдеби шығармаларды оқытуда қолданылатын түрлі әдіс-тәсілдермен танысып, оларды оқу процесінде қалай тиімді пайдалануға болатынын зерттейді. Сонымен қатар, студенттер шетел әдебиетінің мәдени және тарихи контекстін түсініп, оқыту әдістемесін шебер қолдану арқылы әдебиет пәнін жақсы меңгеруге үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде шет тілін оқытудың тиімді құралы ретінде шынайы медиа мәтіндерді (жаңалықтар, сұхбаттар, блогтар, подкасттар, бейнелер және т.б.) қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс медиакомпетенцияны дамытуға, медиалық дискурстың ерекшелігін игеруге, сондай-ақ оқушылардың шет тілін меңгеру деңгейін және ынтасын арттыру мақсатында медиаконтентті білім беру процесіне интеграциялаудың әдістемелік тәсілдерін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Шетел тілін оқытудың психолингвистикалық аспектісі» пәні шетел тілін үйрену процесін психологиялық және лингвистикалық тұрғыдан қарастырады. Студенттер тіл үйренушілердің психологиялық ерекшеліктері мен тіл үйрену қабілеттерін зерттеп, тілдік дағдылардың қалыптасуындағы психологиялық факторларды талдайды. Пәннің мақсаты — шетел тілін оқыту процесінде психолингвистикалық тәсілдерді қолдану арқылы тиімді оқыту әдістерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Шет тілін оқытудың заманауи әдістемесі" — білім беру ортасының заманауи тәсілдерін, технологиялары мен талаптарын ескере отырып, студенттердің шет тілін тиімді және саналы түрде оқытуға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс коммуникативтік, құзыреттілік және мәдениетаралық тәсілдер қағидаттарын меңгеруге, оқытудың инновациялық әдістемелерін, нысандары мен құралдарын зерделеуге, сондай-ақ шет тілі бойынша оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Шетел тілінің стилистикасы» пәні тілдің көркемдік және әдеби қолданылу аспектілерін зерттейді. Пәннің мақсаты — студенттерге шетел тіліндегі стильдер мен тілдік құралдарды зерттеп, әртүрлі мәтіндерде қолданылатын стилистикалық тәсілдерді түсіндіру. Студенттер тілдің көркемдік қолданылуы, әдеби мәтіндердегі стильдік ерекшеліктерді талдау және шығармашылық жазу дағдыларын игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Іскерлік ағылшын тілі» пәні студенттерге іскерлік қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік дағдыларды меңгертеді. Пән барысында студенттер іскерлік хат жазу, келіссөздер жүргізу, презентациялар жасау және телефон арқылы сөйлесу дағдыларын үйренеді. Сонымен қатар, олар бизнес контекстінде қолданылатын сөздік қорды байытып, іскерлік қарым-қатынаста мәдени айырмашылықтарды ескеру маңызды екенін түсінеді. Пәннің мақсаты — студенттердің іскерлік ортада ағылшын тілінде еркін қарым-қатынас жасауын қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ресми іскери стильдің жалпы сипаттамасы. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Іскерлік қарым-қатынас тілі. Іскерлік қарым-қатынас нормалары. Іскери тіл және іскерлік қатынас. Вербалды емес коммуникация элементтері. Ресми іскери стильдің лексикалық (сөздік) жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге теориялық білімді нақты жағдайда қолдануға мүмкіндік береді. Кәсіпорындардағы жобалар мен міндеттерге қатысу кәсіби дағдыларды дамытуға, таңдалған саладағы жұмыстың ерекшеліктерін түсінуге және әлеуетті жұмыс берушілермен байланыс орнатуға көмектеседі. Тәжірибе студенттерге Жұмыс ортасына және нарық талаптарына бейімделуге мүмкіндік беру арқылы мамандықты түсінуді тереңдетуге және болашақ мансапқа дайындалуға ықпал етеді. Сондай-ақ өзекті ғылыми проблеманы зерттеуде тәжірибе жинақтауға және бакалаврдың бітіру біліктілік жұмысын орындауға дайындалуға ықпал етеді.