тіл білімі бакалавры
Ең озық әдістер мен бағдарламалар негізінде ХХІ ғасырдың заманауи тез өзгеретін қоғамның жоғары талаптарына жауап беретін кәсіби құзіреттілігі бар кадрлар даярлаңыз. Біздің ынтымақтастық, ортақ мақсат және мәдениет потенциалды ашуға ықпал етедістуденттер.
Батыс филологиясы (ағылшын тілі)
6B02312
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақстан тарихы
Ағылшын тілі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. <br/> Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық дағдылар академиялық оқу, академиялық жазу, академиялық тыңдау және жалпы академиялық құзыреттер сияқты барлық тілдік дағдыларды біріктіреді, яғни. академиялық ауызша баяндамалар. Академиялық жазу. Эссенің құрылымы мен түрлері. Жазбаша жұмысқа қойылатын негізгі талаптар. Академиялық оқу. Академиялық оқудың түрлері мен стратегиялары. Академиялық тыңдау және сөйлеу. Презентациялар, көрсету әдістері, оларға қойылатын талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Әдебиеттану мәселелерін, бастауларын, салаларын, әдебиет теориясының мәселелерін таныстыру.<br/> Әдебиет туралы ғылым және оның салаларын және оның қосымша салаларын, нақты айтқанда әдебиеттің теориясының, сынының, тарихының бастау арналарын, әрқайсысының өзіндік табиғатына тән ерекшеліктерін талдап-таразылау арқылы түсіндіреді.<br/> Әдебиет туралы ғылымның тарихынын, сөз өнерінің қоғамдық функциясын түсініп, практикада қолдана алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық есептер. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер, заманауи көркем әдебиет туралы мақалалар мен хабарламалар. Өзіңіздің жеке проблемаңызды талқылауға, өз пікіріңізді түсіндіруге және қорғауға белсенді қатысу. Ағымдағы мәселе бойынша барлық жағымды және жағымсыз жақтарын айту. Әсіресе маңызды оқиғалар мен әсерлерді баяндайтын эссе, баяндама, хаттар жазу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
10
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты: дипломдық жобаны дайындау және оның негізгі теориялық ережелерін сынақтан өткізу.<br/> Мазмұны: Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, практикалық бөлімді құру, шығармашылық идеяны негіздеу, зерттеу нәтижелерінің түсіндірме жазбасын рәсімдеу.<br/> Қалыптасқан дағдылар: дипломдық жобаның нәтижелерін рәсімдеу және ұсыну қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
4
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлау үшін қажет, мамандандырылған теорияны жақсы біліп қана қоймай, сонымен қатар білімін іс жүзінде қолдана алатын оқу процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Өндірістік тәжірибе компаниялардың, фирмалардың, аударма агенттіктердің негізінде жүзеге асырылады. Өндірістік тәжірибенің мақсаттары мен міндеттері. Өндірістік практиканың түрлері мен мерзімі. Жүріс-тұрыс тәртібі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөз қалыптастыру. Сөзжасам. Лексикалық бірліктердің семантикалық құрылымы. Топтамалар мен фразеологизмдер. Сөздік құрамның этимологиялық сипаттамасы. Оқытылатын шет тілінің сөздік құрамын саралау. Лексикография. Лексикографияның заңдылықтары мен принципі
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарым-қатынас туралы түсініктер. Мәдениет туралы түсінік. Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас. Мәдени шок: белгілері, себептері, кезеңдері және жеңу; типтік коммуникациялық қателер. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Мәдениетаралық қарым-қатынастың жалпы ережелері. Мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру принциптері. Мәдениет, тіл және қарым-қатынас арасындағы байланыс.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаттары. Стилистика мен тіл ерекшеліктерінің байланысы. Стильдік белгі ұғымының анықтамасы. Тілдегі стильдік ерекшеліктерді білдіретін қызметтер. Әлемдік мәдениет тарихы контекстінде әртүрлі әдебиеттердің даму ерекшеліктерін зерттеу. Көркем қимылдардың, шығармашылық әдістердің, эстетикалық бағдарламалардың сипаттамасы. Ұлы жазушылардың әдеби дамуы мен шығармашылығының кезеңдерін талдау.
2
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасы білімгерлерде шығармашылық ынта мен дербестікті дамытуға мүмкіндік туғызады. Олардың бойында педагогикалық және әдістемелік білік пен дағдыны қалыптастырады. Міндеті – білімгерлерді болашақ кәсіби қызметтің негіздерімен танысу. «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығы бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке дағдылану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарапайым ағылшын тіліндегі сөйлем құрастыру. Уақытқа, адамға және санға байланысты көмекші етістіктердің формалары. Ағылшын сөйлеміндегі сөз тәртібі. Теріс сөйлемдер құрастыру. Пысықтауыш есімдіктер. Нысан корпусындағы есімдіктер. Мақал. Алдын ала сөйлемдер. Модальды етістіктер және олардың баламалары. Сын есімдер мен нақыл сөздерді салыстыру дәрежелері. Демонстрациялық есімдіктер. Императивті көңіл-күйде сөйлемдер құрастыру. Жеке / жеке тұлға құрайтын сөйлемдер құрастыру. Анықтамалық сөйлемдер. Бағыныңқы сөйлемдер.Субъективті көңіл-күй. Инфинитивті. Қатысу. Герундий
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фонемалар және олардың аллофондары, фонемалар мен олардың аллофондарының таралуы мен үйлесімділігі, фонемалардың байланысы және олардың арасындағы артикуляциялық ауысулар. Сөзжасам және буынға бөлу. Ағылшын тіліндегі вербальды екпіннің ана тілімен салыстырғандағы интонациясы, ана тілімен салыстырғанда ағылшын тіліндегі екпіннің орны мен дәрежесі. Ағылшын тілінің фонетикалық құрылымының интонациялық компоненті.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам тілі, грамматика, фонология, тіл және қоғам түсінігі, тілдерді меңгеру, тілдік үдерістер, тіл және адам миы, жазба. Ғылым жүйесінде лингвистиканың орны мен рөлі. Басқа ғылымдармен қарым-қатынас. Лингвистика жалпы және нақты, теориялық және қолданбалы болып табылады. Жалпы тіл білімінің негізгі мәселелері. Тіл лингвистика пәні ретінде. Тілдің пайда болуы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркі тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтермен танысу; салыстырмалы тарихи әдіске сипаттама; түркі тілдерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері. Мазмұны: Түркі тілдерінің классификациясы, ұйғыр тілінің даму кезеңдері. Ұйғыр тілінде жазылған ескі ескерткіштердің тілдік ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Шет тілін оқыту парадигмасы. Қарым-қатынастың тіларалық және сөйлеу негіздері. Мәдениетаралық коммуникация теориясы контексіндегі коммуникацияны модельдеу. Қазіргі заманғы шет тіліндегі оқу процесі: басқару, ұйымдастыру, оқыту технологиялары. Шет тілдер филологының кәсіби қызметі. Тыңдауға үйрену. Оқуды үйрену. Сөйлеуді үйрену. Сөздік қорын меңгерту. Жазуды және жазуды үйрену. Шет тілін оқытуда бағалау және бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Морфология. Сөздің морфемалық құрылымы. Сөйлеу бөліктері. Зат есім. Етістік. Етістіктің тұлғасыз формалары. Модальді етістіктер. Сын есім. Есімдік. Үстеу. Сандық. МақалаСөздің қызметтік бөліктері. Синтаксис. Сөз тіркесімі. Жай сөйлем. Қиын сөйлем. Мәтіннің нақты бөлімі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдің фонетикасы. Тілдің дыбыстық жағы. Тілдің дыбыстық құралдары. PLC тұжырымдамасындағы фонема. Логикалық классификация мәнді қарсылықтар. Интонацияның фонетикалық табиғаты. Интонация функциялары. Ағылшын тіліндегі интонация.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Англо-саксондық әдебиет. Елизабетхан дәуірі. Англо-норман әдебиеті. Атақты Кентерберидің авторы
әңгімелер ». Қайта өрлеу дәуірінің ағылшын әдебиеті. Кромвел дәуірі және қалпына келтіру. Қайта өрлеу. Романтизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі ағылшын тілінің сипаттамасы мен өзіндік ерекшелігі
баспасөз. Мерзімді басылымдардағы тақырыптық блоктар. Қазіргі ағылшын тіліндегі баспасөз тілінің ерекшеліктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: негізделген және дәлелденген білімге негізделген сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе аргументтерді күшейту немесе оларға қарсы тұру. Мәтін құрылымына және оны ресімдеуге қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дауласу және парафраздау мүмкіндігі; сілтемелерді дұрыс енгізу, қолданылған әдебиеттер тізімін құру мүмкіндігі. Құзіреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерді әртүрлі академиялық тапсырмалармен таныстыруға арналған, соның ішінде университет деңгейіндегі лекцияларда ауызша сөйлеу мен қарым-қатынасқа арналған материалдарға негізделген пікірталас пен дискурс, сондай-ақ мәтін үзінділерін, журнал мақалалары мен эсселерді тыңдау және қорытындылау. академиялық қарым-қатынас және тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Америка әдебиеті мен американдық жазушылардың негізгі кезеңдері. Америка әдебиетіндегі романтизм кезеңі. Романтизм кезеңі немесе Ренессанс кезеңі. Америка әдебиетіндегі реализм кезеңі. Америка әдебиетіндегі модернизм кезеңі. Қазіргі әдебиеттің қазіргі кезеңге дейінгі кезеңі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологиялық теорияның ерекше бөлімі ретінде. Тіл мамандары фразеологизмдерін салыстырмалы зерттеу мәселелері. Энциклопедиялық (мәдени-танымдық) функция. Жануарлық фразеологиялық бірліктер. Әлеуметтік ақпараттық функция.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік лингвистиканың теориясы мен тәжірибесі. Мазмұны: әлеуметтік лингвистика – халықтың рухани байлығы, менталитеті, шығармашылығының бір-бірімен байланысын, біріне-бірі «тәуелділігін», астарластығын зерттейтін тіл білімінің бір саласы ретінде. Құзыреттілігі: тілдердің қалыптасу, даму заңдылықтарын біледі, салыстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиеттегі классика туралы түсінік. «Классикалық әдебиет» ұғымының қазіргі мағынасы. Қайта өрлеу. Романтизм классикасы (Байрон), модернизм классикасы (Пруст, Джойс), жаппай роман классикасы (Дюма).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлыбритания - қойылымдар мен мәдени стереотиптер картасы. Ұлыбритания мен британдықтардың ұлттық-мәдени стереотипі. Британдық шындық. Британдық қоғам үшін жаңа. Ұлыбританиядағы қазіргі өмір мәселелері. Мақалалар мен бейнелерді талдау. Саяхат
аймақ бойынша. АҚШ-тағы ағылшын тілінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәтіннің стилі заманауи лингвистикалық пән ретінде. Мәтіннің стилистикалық аспектісі. Мәтін стилін стилистикалық зерттеулердің басқа бағыттарына орналастырыңыз. Көркем мәтіннің стилистикасының мақсаты мен міндеттері. Көркем мәтінді интерпретациялау. Көркем мәтіннің стилистикасының қазіргі теориялық негіздері. Көркем мәтін ерекшелігі лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл құрылымының жүйелік принциптерін конструктивті тану, тілді талдау мен сипаттаудың құрылымдық және формальды әдістерін жасау және жетілдіру. Қолданбалы лингвистиканың жалпы тіл білімімен байланысы.Қолданбалы лингвистика жалпы тіл білімінің идеялары мен теорияларын жүзеге асырды. Қолданбалы лингвистика-қиын бақыланатын және бақыланбайтын лингвистикалық объектілер (мысалы, морфемалық деңгей, синтаксистік деңгей).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Өнер және қазіргі қоғам. Халықаралық интеграциядағы жаһандық мәселелер. Академиялық коммуникация. Коммуниканттардың сипаттамалары. Жазбаша және ауызша қарым-қатынас ерекшеліктері. Академиялық оқу. Академиялық жазу. Академиялық қарым-қатынастың ауызша формалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: «Оқытылатын тіл елінің әдебиеті» пәнін меңгерудің мақсаты – студенттердің тілдік және мәдени-тарихи құзіреттіліктерін қалыптастыру, студенттерді мәдениеттер диалогына қатыстыру. ағылшын және американ әдебиетінің ұлттық ерекшеліктері.
Курстың мазмұны: Англосаксон және англо-норман әдебиеті. Қайта өрлеу. Ағылшын буржуазиялық революциясы және қалпына келтіру кезеңі әдебиеті. Ұлыбритания мен АҚШ-тағы ағарту дәуірі.
Қалыптасқан құзіреттіліктер: кәсіби сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру, өз болашағының әлеуметтік маңыздылығын сезіну.
кәсіп, кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін мотивацияға ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Селтик Ұлыбритания. Римдік жаулап алу және оның маңызы. Англияның англо-саксондық жаулап алуы. Біртұтас ерте феодалдық мемлекеттің құрылуы. Ұлы Альфред королінің реформалары. Даттық рейдтермен күресу. Англияның XI - XIII ғасырлардағы экономикалық және әлеуметтік дамуы. Магна Карта және парламенттің көтерілуі. XIV - XV ғасырлардағы Англия. Жүз жылдық соғыстың негізгі кезеңдері. Скарлат пен ақ раушан соғысы. ХХІ ғасырдың басындағы АҚШ-тың саяси және саяси құрылымының ерекшеліктері. Ұлыбританияның дамып жатқан және депрессиялық экономикалық аймақтары.
Ұлыбритания және ЕЭК
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шетел әдебиеті және ХХ ғасырдағы тарихи оқиғалар. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кезең. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кезең.Әр түрлі елдердің шетел әдебиеттері. Америка әдебиеті. ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің бағыттары. Модернизм. Экспрессионизм. ХХ ғасырдың шетелдік жазушылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
БАҚ және коммуникация саласындағы білім. Ақпараттық өндірістің дамуы. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. БАҚ және тіл. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттестігі. мәдени интеграция.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиетті оқыту әдістемесі. Тақырып, мазмұны, зерттеу әдістері. Техниканың құрамдас бөліктері. Әдеби білімнің мақсаттары. Әдебиетті оқыту әдістемесінің қоғамдық ғылымдармен байланысы. Әдебиеттің әлеуметтік және эстетикалық қызметтерінің алуан түрлілігі. Әдебиетті оқыту әдістемесінің дамуының негізгі кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ресми іскери стильдің жалпы сипаттамасы. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Іскерлік қарым-қатынас тілі. Іскерлік қарым-қатынас нормалары. Іскери тіл және іскерлік қатынас. Вербалды емес коммуникация элементтері. Ресми іскери стильдің лексикалық (сөздік) жүйесі.