педагогика ғылымдарының магистрі
Жоғары сапалы оқыту контентін құруға және музыкалық білім беру саласында білім беру үдерісін ұйымдастыруға қабілетті пәндік, кәсіби, коммуникативтік, мәдени құзыреттіліктерге магистрді дайындау.
Музыкалық білім
7M01410
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әдіснамалық семинар» пәні магистранттардың тереңдетілген зерттеу құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Семинар ғылымның эпистемологиялық негіздерін, күрделі методологиялық тәсілдерді, зерттеу дизайнын құру стратегияларын және ғылыми гипотезаларды қалыптастыруды қамтиды. Ерекше назар критикалық оқу, деректерді интерпретациялау, академиялық дискурс және магистратура деңгейіндегі зерттеу жобасын әзірлеуге аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми жарияланым I» пәні музыкалық білім беру саласында магистранттардың академиялық жазу құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнде ғылыми мақаланың құрылымы, журнал талаптары, дереккөздерді таңдау, дәйексөз беру, аргументация мен ғылыми стильді қалыптастыру қарастырылады. Ерекше назар рукописьті дайындауға, журнал таңдауға және академиялық этиканы сақтауға аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми жарияланым II» пәні магистранттардың халықаралық және мамандандырылған журналдарға ғылыми мақалалар дайындау дағдыларын тереңдетеді. Негізгі назар рецензияларды талдауға, рукописьті түзетуге, жарияланым стратегиясына, редакторлармен өзара әрекеттесуге, күрделі дәйексөз стандарттарын сақтауға және эмпирикалық әрі теориялық деректерді біртұтас академиялық жұмысқа интеграциялауға аударылады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант ғылыми-зерттеу іскерлігі, тестілеу, оқу және білім беру процесіне енгізу нәтижелерін бағалау дағдыларына ие болуы керек. Қолданылатын әдістер мен оқу құралдарының педагогикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігін анықтау. Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистр бағдарламасы бойынша ғылыми семинарларға қатысу; баяндамалар дайындау және ғылыми мақалалар жариялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
М(Д)ҒЗЖ
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
5
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орындаушылық және музыкалық-педагогикалық даярлық саласында дағдылар мен біліктерді қалыптастыру. Өз мамандығы бойынша музыкалық шығармаларды таңдау және үйрену. Әр түрлі жанрларда полифониялық ойлау дағдыларын дамыту. Музыкалық шығармаларды игеру әдістері, шығармалардың бейнелі мазмұнын түсіндіру, аспаптық және вокалдық-хорлық дыбыстарды модельдеу. Шетелдік және қазақстандық композиторлардың ірі нысанды, шағын нысанды шығармаларын орындау. Музыканы оқыту әдістері, педагог-музыканттың оқу-тәрбие міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениет пен өнер тарихи жадты сақтау және жеткізу құралы ретінде. Ұлттық құндылықтар құбылысының қалыптасуындағы өнердің рөлі. Тарихи шығармалар мен жәдігерлерді сақтау, өткенді болашақпен байланыстыру. «Мәдениет», «мәдени жады», «ұлттық құндылықтар», «көркем тәрбие» ұғымдары. Кәсіби музыкалық-көркем шығармашылықтың ұлттық бастаулары. Көркем білім берудегі дәстүрлер мен жаңалықтар (музыка, көркемдік білім, хореография).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс халықаралық деректер базаларының мазмұны мен қолданылуын зерттеуге бағытталған. Қарастырылады: университет деректер базаларын ғылыми пәндер бойынша ілгерілету, жазылуға болатын базалардың мазмұны, музыкатану саласына сәйкес негізгі базалар, қарапайым және кеңейтілген іздеу әдістері, концептуалды декомпозиция арқылы кілт сөздерді шығару және қолжетімді ресурстарды сұрыптау. Магистранттың бағытына байланысты курс ресурстарды түрік тіліне аудару және оларды зерттеу есебінде қолдану әдістерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми мақала жазудың негізгі критерийлері. Мақала бойынша жұмыс жоспары. Ғылыми мақаланың құрылымы. Ғылыми мақалалардың мазмұнына қойылатын талаптар. Ғылыми мақаланың нәтижесіне қойылатын негізгі талаптар. Мәтінді ұсыну бойынша ұсыныстар. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу бойынша МЕМСТ.ҚР ҒЖБМ БҒСБК, РИҒС ұсынған журналдарда, халықаралық ғылымиметрикалық базалардың басылымдарында ғылыми мақалалар жазу әдістемесі(Scopus, WoS).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистрлік диссертация ғылыми бағыттың түрі ретінде. Ғылыми-әдістемелік зерттеудің жалпы әдіснамасы. Жазуға дайындық және ғылыми ақпаратты жинақтау. Диссертацияның қолжазбасы бойынша жұмыс, құрылымға қойылатын талаптар. Диссертациялық жұмысты ресімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі және безендіруге қойылатын талаптар. Қорғауға ұсынылатын негізгі құжаттар. Магистрантты қорғауға дайындау. Қоғамдық қорғау рәсімі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән музыкалық технологиялар саласындағы іргелі жұмыстарды түсіну мен жасауға бағытталған. Музыканы жазу, оны визуалды, есту және физикалық тұрғыда зерттеу, компьютерде музыка жасау және тарату, аппараттық және бағдарламалық құралдармен жұмыс, дыбысты талдау, цифрлық өңдеу негіздері мен дыбыс дизайнының қазіргі заманғы шығармашылық тәсілдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде зерттеу мәдениетін қалыптастыруға, музыкалық білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамалық негіздері мен әдістемелерін игеруге бағытталған. Ғылыми танымның түрлері, зерттеу кезеңдері мен логикасы, деректерді жинау және талдау әдістері, нәтижелерді жобалау қарастырылады. Сапалық және сандық әдістерді қоса алғанда, музыкалық-педагогикалық зерттеулердің ерекшелігіне, сондай-ақ музыкалық оқыту ғылымындағы қазіргі тенденцияларды талдауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің инклюзия принциптерін ескеретін білім беру бағдарламаларын әзірлеуде құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері, музыкалық салада мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту ерекшеліктері, музыкалық қызметтің мазмұны мен формаларын бейімдеу әдістері зерттеледі. Жеке маршруттарды жобалауға, қолжетімді білім беру ортасын құруға және барлық білім алушыларды музыкалық шығармашылыққа қосуға ықпал ететін технологияларды пайдалануға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мүгедек балалардың дамуы мен әлеуметтенуіндегі музыканың рөлі. Инклюзивті музыкалық білім берудің психологиялық-педагогикалық аспектілері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың есту қабылдауы мен ырғақтық дағдыларын дамыту. Ерекше балаларға арналған музыкалық материалды бейімдеу әдістері. Инклюзивті музыкалық білім берудің әдістері мен технологиялары: көру және есту қабілеті бұзылған, тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балалармен жұмыс істеу құралдары мен тәсілдері; музыка арқылы аутизм спектрінің бұзылуы. Музыкалық импровизация және терапия инклюзивті әдіс ретінде. Бейімделген музыкалық орта құру. Практикалық жағдайлар және инклюзивті музыкалық білім берудің сәтті мысалдары. Дарынды және талантты балаларды оқыту бағдарламаларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім жүйесіндегі музыкалық білім беру әдістемесімен әдіснамасы. Музыкалық білім ғылыми зерттеу нысаны ретінде. Музыкалық білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми таным әдістері. Музыкалық-педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулерді түсіндіру, сынақтан өткізу. Тарихи және музыкалық-тарихи зерттеулер. Музыкалық білім беру теориясы мен практикасындағы зерттеулер. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер. Педагог-музыканттың зерттеу мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі музыкалық-цифрлық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Ақпараттық технологияларды қолдана отырып музыка сабағының дидактикалық қамтамасыз ету әдістемесі. Музыка мұғалімінің қызметіне музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу және іске асыру тәсілдері. Музыкалық білім берудегі заманауи технологиялар. Музыкалық жетістіктерді бағалаудың цифрлық құралдары. Музыкалық оқытуда жасанды интеллект пен деректерді талдау. Ақпараттық технологиялар негізінде жеке оқу траекторияларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлемдік және түрік танымал музыкасына арналған академиялық және академиялық емес дереккөздерді шолу және бағалауға бағытталған. Курс теориялық мазмұнға феминистік теория, сыни теория, гендерлік және нонфольклорлық танымал музыканы зерттеу тәсілдері кіреді. Сондай-ақ курс танымал мәдениет пен танымал музыканы зерттеудің тарихы, көлемі, мазмұны және әдістерін, әсіресе АҚШ-та жүргізілген қазіргі заманауи музыкатану зерттеулері аясында қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарға дәстүрлі түрік халық музыкасы, оның негізгі элементтері, тарихи дамуы және музыкалық аспаптары туралы негізгі білім беруге, сондай-ақ шығармалар мысалдарымен таныстыруға бағытталған. Қарастырылады: халық музыкасының тарихи дамуы, халық музыкасы жинақтары, республикалық кезеңдегі халық музыкасының институционализациясы, музыкалық білім берудегі халық музыкасының орны мен маңызы, фольклор туралы жалпы мәліметтер, халық музыкасының фольклордың басқа салаларымен байланысы, халық музыкасының таралу аймақтары және осы аймақтардан алынған дәстүрлі әуендерді тыңдау, қазіргі қолданылатын халық аспаптары, халық музыкасының әуендік құрылымы, стилі және әсері.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: Музыкалық білім беру педагогикасы саласындағы кәсіби білімді, іскерлікті және дағдыларды жетілдіру.
Мазмұны: Оқу сабақтарының өзіндік дамуы. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесі. Практикалық есептерді шешу.
Қалыптастыратын дағдылар: аналитикалық және рефлексивті қызметті жетілдіре білу; зерттеу жүргізу; өзінің зерттеу еңбегінің нәтижелеріне жауапты болу.
Педагогикалық практика
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.