филология ғылымдары магистрі
Ең озық әдістемелер мен бағдарламалар негізінде біз ХХІ ғасырдың лингвистерін даярлаймыз. Біздің түлектеріміз-заманауи мектеп оқушыларының жылдам қажеттілігін алдын ала білуге дайын мамандар. Біздің корпоративтік мәдениетіміз және инфрақұрылым магистрлер әлеуетін толық ашуға қолайлы
ҚазҰПУ Абай 2025 жылы – бұл ТМД-дағы педагогикалық білім беру көшбасшысы, XXI ғасыр мұғалімдерінің ұстасы. Педагогика, оқыту әдістемесі және оқыту технологиялары саласындағы озық зерттеулердің нәтижелерін үздік білім беру бағдарламаларына айналдыра отырып, Университет мұғалім мамандығының беделін арттырып, ел дамуының қуатты қозғаушы күшіне айналады
Педагогика, оқыту әдістемесі, оқыту технологиялары саласындағы перспективалық құзыреттілікті анықтай білу және тиісті білім беру бағдарламаларын жасай білу
1. Әлеуметтік жауапкершілік: біз барлық іс-әрекетімізді тұтастай қоғамға әсер ете отырып өлшейміз
2. Студентке бағдарлану: бастысы-басты назар. Магистрант-ең бастысы
3. Кәсібилік: әркім өз жұмысын жақсы емес, өте жақсы етеді
4. Инновациялық: біз инновацияға әрқашан ашықпыз
5. Көшбасшылық: барлық салада бірінші болу
ББ мақсаты-қазіргі лингвистика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді дайындау болып табылады.
Лингвистика
7M02315
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сөйлеу мәдениеті аспектісінде коммуникацияның жаңа формалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі қоғамда ақпаратты өндіруге, таратуға және пайдалануға байланысты мәселелердің тұтас кешені қарастырылады. Цифрлық технологиялардың дамуына байланысты ақпараттық хабарламаларды құрудың жаңа құралдарын, тәжірибелері мен тәсілдерін зерделеуге және жаңа медиа жүйеде "медиа тұлғаны" өзге де айқындауға ерекше назар аударылатын болады. Курста сонымен қатар интернет арқылы электрондық пошта арқылы жүзеге асырылатын Іскерлік байланыс қарастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
ZMD-1
12
Магистрлік диссертация
ZMD-1
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-мәтіндік материалды модельдеу принциптерін қарастыру. Курс барысында магистранттар пәннің негізгі ұғымдарымен – "гипермәтін", "мәтіндік парадигма" көркем мәтінді талдау құралдары ретінде", мәтіндік лексикалық парадигмаларды, сондай-ақ мәтіндегі лексикалық бірліктердің ассоциативті және синтагматикалық байланыстарын анықтауға негізделген көркем мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістерімен танысады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ұғымдары ашылады, сонымен қатар оқу-әдістемелік басылымдарды редакциялау негіздері қарастырылады. Әр түрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құрастыру және түзету ережелері, редакциялау принциптері мен әдістері, әр түрлі тіл деңгейлеріндегі стилистикалық ресурстар және оларды мамандардың кәсіби қызметінде тікелей қолдану тұжырымдалады. Сөйлеуді коммуникативті ұйымдастыру, композиция және үйлесімді мәтінді ұйымдастыру құралдарына көп көңіл бөлінеді; әр түрлі функционалды типтегі және регистрлердегі мәтіндердің ерекшеліктері, мәтіндерді қабылдау әдістері талданады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық хат – бұл ғылыми мәтіндерді жазу әдістемесі: эссе, курстық жұмыс, диплом, магистрлік және кандидаттық диссертация, мақалалар, монографиялар. Академиялық хат-өз ойларын, идеяларын қалыптастыра және негіздее білу және оларды мақсатты аудиторияға дейін жеткізе білу. Академиялық хат – бұл ғылыми мәтіндерді жазу дағдысы, құрылымдау, пішімдеу, стилистикалық және сипаттау тілін таңдау дағдысы. Академиялық жазу дағдылары-академиялық ортада табысты өмір сүрудің негізі.
Курс ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсыныстарды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-манипуляция теориясының теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ манипуляциялық әсерден қорғау әдістерін меңгеру. Пәннің міндеттері: манипуляция теориясы негізделген теориялық ережелерді игеру; осы теориялық ережелерді іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын игеру; манипуляторлар қолданатын стратегиялар мен тактикалар туралы түсінік алу; манипуляциялық әсерден қорғану тәсілдерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін құқықтық мәтіндерді (даулы, даулы мәтіндерді) лингвистикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерге назар аударады: Заң лингвистикасы гуманитарлық білімнің пәнаралық саласы ретінде; табиғи тілдің заңдық мәселелері; даулы мәтінге Сот-лингвистикалық сараптама жүргізу әдістемесі және т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән курсында халықаралық қарым-қатынастың әртүрлі аспектілері, оның халықаралық жасанды тілдерді оңтайландыру мүмкіндіктері, яғни халықаралық тілдер тіларалық қарым-қатынас құралы ретінде оқытылады. Көптілділік, тілдердің өзара байланысы, интернационализм және т. б. мәселелеріне байланысты зерттелетін халықаралық жасанды тілдерді құру және қолдану процестеріне басты назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жұмыстың мақсаты - қарым-қатынастың іскерлік және бейресми салаларындағы Интернет-коммуникация тілінің ерекшеліктеріне сипаттама беру, сондай-ақ интернет тілінің пайдаланушының желілік атына әсер етуінің ең көп таралған факторларын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Когнитивті лингвистика. Когнитивті лингвистикаға кіріспе. Когнитивті лингвистиканың қайнар көзі.Лингвистикалық категоризация. Когнитивті лингвистика және Хомскидің генератитивті грамматикасы. Концептуалды метафора. Концепт. Фрейм. Категоризация және прототиптер. Менталды кеңістік. Когнитивті семантика. Грамматиканы оқытудағы когнитивті тәсілдер. Когнитивті фонология. Когнитивті тәсіл. Шетел тілін оқытудағы коммуникативті және когнитивті тәсіл.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді лингвистикаға когнитивтік тәсілдердің негізгі теорияларымен және қазіргі когнитивистік тенденциялармен таныстыруға арналған. Тілдік мәселелер курс аясында басқа когнитивтік ғылымдар аясында қарастырылады.
Пәнді игерудің мақсаты: негізгі когнитивтік теориялармен және пән арнасындағы жұмыстармен, оның ішінде ең жаңаларымен танысу; тілдің негізінде жатқан когнитивтік механизмдер және оларды түсіндіретін теориялар туралы негізгі идеяларды қалыптастыру; когнитивтік тәсілдер тұрғысынан тілді талдау дағдыларын игеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-тұжырымдамалық семантика теориясының пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру, когнитивті Семантиканың негізгі тұжырымдамалары, тұжырымдамалық метафора теориясы және бастапқы метафора теориясы, тұжырымдамалық интеграция теориясы туралы жалпы түсінік беру. Тұжырымдаманың түрлерін талдаңыз метонимия, метафоралар мен метонимиялардың когнитивті модельдері мен психикалық кеңістіктерін қарастырыңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттердің лингво-шығармашылық ойлауын және шығармашылық мәтіндерді талдау дағдыларын дамыту. Курстың негізгі мазмұны магистранттарға мәтінді лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері туралы негізгі мәліметтерді беру болып табылады. Көркем көркем мәтінді талдау, түсіндіру дағдыларын дамыту, қалыптастыру және шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамыту. Мәтінді лингвистикалық талдау дағдыларын дамыту. Мәтін лингвистикасының теориялық мәселелерін қамту. Көркем мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру. Мәтінді талдау дағдыларының қалыптасуын бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-номинацияның ерекшелігін қарастыру, шындықты жекелеген элементтерге бөлу, таңбалық жүйенің көмегімен семантикалық мазмұнды беру тәсілдері және т. б. міндеттері: қатпарлы номинацияның мәселелерін зерттеу; туынды сөздер саласындағы номинация туралы ілімді құруға байланысты және туынды ономасиология саласы деп аталатын зерттеу саласының тақырыбы мен шекараларын анықтау; номинацияның принциптері мен түрлерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тілді таңба жүйесі және тілдің барлық деңгейлерінің жеке бірліктері ретінде зерттеу мен сипаттаудың философиялық, жалпы ғылыми және жеке лингвистикалық әдістерінің негіздерін қалыптастыру; нақты терминологияны меңгеру; түрлі лингвистикалық бағыттар мен әдістердің ерекшеліктерін меңгеру, лингвистикалық әдістеменің белгілі бір бағыты мен деңгейлеріне жататындығына қарай лингвистикалық талдаудың принциптерін меңгеру.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
М(Д)ҒЗЖ
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
[АБ + МЕК] (100)
Курстың негізгі мазмұны магистранттарға көркем мәтіннен (ХТ), принципті ашық интерпретациялар (полигерменевтикалық) және ғылыми мәтіннен (НТ) мағына бойынша, ғалымның (моногерменевтикалық) ойынан ауытқитын интерпретацияларға жол бермейтін ғылыми мәтіннен (ХТ) мағына алудың лингвистикалық принциптері туралы негізгі мәліметтерді хабарлау болып табылады. ХТ лингвистикалық талдауы мәтіндік парадигма сияқты құралды тарта отырып жүзеге асырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарды қазіргі әдеби нормаларға қатысты синтаксистік құбылыстарды бағалауға, зерттелетін конструкциялардың функционалдық және стильдік ерекшеліктерін және олардың экспрессивті мүмкіндіктерін анықтауға үйрету. Бұл синтаксистік стилистика элементтерінің дәйекті қосылуына, синтаксистік синонимия мен омонимия құбылыстарына (сөз тіркестері саласындағы синонимия мен омонимия құбылыстарына, бір және екі компонентті сөйлемдерге, күрделі сөйлемдердің әртүрлі түрлеріне және т.б.) және экспрессивті синтаксиске байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-зерттеу лингвистикалық плюрицентрлік тілдегі жағдай. Осы курс шеңберінде магистранттарға плюрицентрлік тілдің қатысуымен тілдік жағдайды сипаттау моделі ұсынылатын болады. Жиілік пен таныс ақпаратқа тоқталмай, посткеңестік елдердегі орыс тілінің мәртебесі және тіл саясатының түрлері туралы құрылымдық және графикалық түрде жасалған мәліметтер келтірілген. Қазақстанның көп компонентті тілдік ахуалының барынша қысқа моделі субъектілердің санын және олардың функцияларын ескереді, ресімделген сипаттама болып табылады, толықтырылуы мүмкін және объект туралы жаңа білім қалыптастыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-білім алушылардың назарын лексика мен фразеологиялық бірліктердің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін тілдік белгілер ретінде зерттеуге аудару. Арнайы курстың міндеттері: 1. "Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы"курсында алынған лексика және фразеология туралы білімді тереңдету. 2. Фразеологизмнің ерекшелігін тілдік белгі ретінде ашыңыз. 3. Этнолингвистика мен лингвомәдениеттанудың категориялық ұғымдарымен таныстыру (әлемнің тілдік бейнесі, менталитет, мәдени кеңістік, мәдени коннотация, тұжырымдама, стереотип, эталон, архетип және т.б.). Курс бағдарламасында лексика мен фразеологизмдердің мәдени-ұлттық коннотациясын лингвомәдени талдауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – психолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру, тілдік материалдың адам жадында сақталуын қамтамасыз ететін психикалық құрылымдар мен механизмдер туралы жалпы түсінік беру, сондай-ақ оның мүмкіндіктері туралы түсінік беру. сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен формаларын жүзеге асыру және сөйлеуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәні студенттің филологиялық дайындығының бір бөлігі болып табылады және қазіргі орыс тілі курсын жалғастырады. Осы оқу пәні шеңберінде бұрын оқыған тілдік құбылыстар мен фактілер коммуникативтік-прагматикалық негізге ауыстырылады. Бұқаралық коммуникация құралдарының мәтіндерін жасау және редакциялау әдеби редакциялау курсы көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – арнайы интегративті пән ретінде тілдік менталитет туралы түсінік беру.
Пәннің негізгі міндеттері: 1) лингвистикалық зерттеулердің қазіргі даму кезеңі және лингвистикалық менталитеттің тіл білімі тарихындағы, бір жағынан, когнитивтік ғылымдар кешеніндегі орны туралы түсінік қалыптастыру; екінші жағынан; 2) магистранттарды лингвистикадағы кең ауқымды зерттеулермен, антропоцентристік тіл білімінің негізін салушылардың тілдік менталитетті, оның қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттеуге байланысты негізгі тұжырымдамаларымен және іргелі ғылыми еңбектерімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән біртұтас қоғамдағы/жеке сөйлеушінің санасындағы екі немесе одан да көп тілдердің өзара әрекеттесу жағдайларын сипаттайтын тілдік құбылыстарды зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдерімен танысуға бағытталған. Пәннің негізгі міндеті-би - /мультилингвизмді зерттеу саласында эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән тілдік байланыстарды сипаттау үшін қолданылатын негізгі ұғымдармен (тілдік жағдай, монолингвизм, қос тілділік, көптілділік, тілдік әртүрлілік, тіларалық өзара іс-қимыл); екі тілділік пен көптілділіктің заманауи модельдері мен типологияларымен, би - /көп тілді жағдайларда қалыптасатын тілдік сананың ерекшеліктерімен танысуды қамтиды.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Зерттеу практикасының мақсаты:
- таңдаған диссертациялық зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;
- отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу
Мазмұны:
Таңдаған диссертациялық жұмысының тақырыбына сәйкес эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Анықтамалық-библиографиялық материалдарды зерттеу, ғылыми ақпаратты іздеу. Қазіргі заманғы IT технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, отандық және шетелдік электрондық деректер базасымен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу. Алынған деректерді өңдеу, талдау және қорыту. Магистрлік диссертацияны дайындау үшін жиналған материалдарды жүйелеу. Алынған нәтижелерді басылымға дайындау және жариялау.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін тәжірибеде қолдану, тәжірибелік жұмыста теориялық қорытындылар жасай отырып, теория мен практиканың арақатынасын талдау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты:
- таңдаған диссертациялық зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;
- отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу
Мазмұны:
Таңдаған диссертациялық жұмысының тақырыбына сәйкес эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Анықтамалық-библиографиялық материалдарды зерттеу, ғылыми ақпаратты іздеу. Қазіргі заманғы IT технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, отандық және шетелдік электрондық деректер базасымен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу. Алынған деректерді өңдеу, талдау және қорыту. Магистрлік диссертацияны дайындау үшін жиналған материалдарды жүйелеу. Алынған нәтижелерді басылымға дайындау және жариялау.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін тәжірибеде қолдану, тәжірибелік жұмыста теориялық қорытындылар жасай отырып, теория мен практиканың арақатынасын талдау.
Педагогикалық практика
Мақсаты: кәсіби педагогикалық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын дамыту, жоғары оқу орнында педагогикалық жұмысқа деген ынтаны күшейту.
Курстың мазмұны: Докторанттар нақты білім беру үрдісінде орыс тілінде оқыту мен білім беру жобаларын жүзеге асырады. Студенттер мен магистранттардың тәжірибелік сабақтарын өткізу. Оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау
Құзіреттіліктер: магистратурада пәндерді оқыту
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: кәсіби педагогикалық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын дамыту, жоғары оқу орнында педагогикалық жұмысқа деген ынтаны күшейту.
Курстың мазмұны: Докторанттар нақты білім беру үрдісінде орыс тілінде оқыту мен білім беру жобаларын жүзеге асырады. Студенттер мен магистранттардың тәжірибелік сабақтарын өткізу. Оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау
Құзіреттіліктер: магистратурада пәндерді оқыту