филология ғылымдары магистрі
Ең озық әдістемелер мен бағдарламалар негізінде біз ХХІ ғасырдың лингвистерін даярлаймыз. Біздің түлектеріміз-заманауи мектеп оқушыларының жылдам қажеттілігін алдын ала білуге дайын мамандар. Біздің корпоративтік мәдениетіміз және инфрақұрылым магистрлер әлеуетін толық ашуға қолайлы
ҚазҰПУ Абай 2025 жылы – бұл ТМД-дағы педагогикалық білім беру көшбасшысы, XXI ғасыр мұғалімдерінің ұстасы. Педагогика, оқыту әдістемесі және оқыту технологиялары саласындағы озық зерттеулердің нәтижелерін үздік білім беру бағдарламаларына айналдыра отырып, Университет мұғалім мамандығының беделін арттырып, ел дамуының қуатты қозғаушы күшіне айналады
Педагогика, оқыту әдістемесі, оқыту технологиялары саласындағы перспективалық құзыреттілікті анықтай білу және тиісті білім беру бағдарламаларын жасай білу
1. Әлеуметтік жауапкершілік: біз барлық іс-әрекетімізді тұтастай қоғамға әсер ете отырып өлшейміз
2. Студентке бағдарлану: бастысы-басты назар. Магистрант-ең бастысы
3. Кәсібилік: әркім өз жұмысын жақсы емес, өте жақсы етеді
4. Инновациялық: біз инновацияға әрқашан ашықпыз
5. Көшбасшылық: барлық салада бірінші болу
ББ мақсаты-қазіргі лингвистика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді дайындау болып табылады.
Лингвистика
7M02315
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-манипуляция теориясының теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ манипуляциялық әсерден қорғау әдістерін меңгеру. Пәннің міндеттері: манипуляция теориясы негізделген теориялық ережелерді игеру; осы теориялық ережелерді іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын игеру; манипуляторлар қолданатын стратегиялар мен тактикалар туралы түсінік алу; манипуляциялық әсерден қорғану тәсілдерін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сөйлеу мәдениеті аспектісінде коммуникацияның жаңа формалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі қоғамда ақпаратты өндіруге, таратуға және пайдалануға байланысты мәселелердің тұтас кешені қарастырылады. Цифрлық технологиялардың дамуына байланысты ақпараттық хабарламаларды құрудың жаңа құралдарын, тәжірибелері мен тәсілдерін зерделеуге және жаңа медиа жүйеде "медиа тұлғаны" өзге де айқындауға ерекше назар аударылатын болады. Курста сонымен қатар интернет арқылы электрондық пошта арқылы жүзеге асырылатын Іскерлік байланыс қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
ZMD-1
12
Магистрлік диссертация
ZMD-1
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - "менталитет", "ұлттық ментальность", "ұлттық мінез"ұғымдарын анықтау. Қандай да бір ұлттың, халықтың менталитеті туралы айтқанда, халықтың көпғасырлық мәдениетімен, ұлттың мінез-құлқын анықтайтын сыртқы әлемнің өзгерісіне ден қоюдың бекітілген тәсілдерімен тығыз байланысты әрекет ету тетіктері мен тәсілдерінің күрделі, көп қабатты жиынтығы қозғалады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-мәтіндік материалды модельдеу принциптерін қарастыру. Курс барысында магистранттар пәннің негізгі ұғымдарымен – "гипермәтін", "мәтіндік парадигма" көркем мәтінді талдау құралдары ретінде", мәтіндік лексикалық парадигмаларды, сондай-ақ мәтіндегі лексикалық бірліктердің ассоциативті және синтагматикалық байланыстарын анықтауға негізделген көркем мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістерімен танысады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – психолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру, тілдік материалдың адам жадында сақталуын қамтамасыз ететін психикалық құрылымдар мен механизмдер туралы жалпы түсінік беру, сондай-ақ оның мүмкіндіктері туралы түсінік беру. сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен формаларын жүзеге асыру және сөйлеуді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ұғымдары ашылады, сонымен қатар оқу-әдістемелік басылымдарды редакциялау негіздері қарастырылады. Әр түрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құрастыру және түзету ережелері, редакциялау принциптері мен әдістері, әр түрлі тіл деңгейлеріндегі стилистикалық ресурстар және оларды мамандардың кәсіби қызметінде тікелей қолдану тұжырымдалады. Сөйлеуді коммуникативті ұйымдастыру, композиция және үйлесімді мәтінді ұйымдастыру құралдарына көп көңіл бөлінеді; әр түрлі функционалды типтегі және регистрлердегі мәтіндердің ерекшеліктері, мәтіндерді қабылдау әдістері талданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық хат – бұл ғылыми мәтіндерді жазу әдістемесі: эссе, курстық жұмыс, диплом, магистрлік және кандидаттық диссертация, мақалалар, монографиялар. Академиялық хат-өз ойларын, идеяларын қалыптастыра және негіздее білу және оларды мақсатты аудиторияға дейін жеткізе білу. Академиялық хат – бұл ғылыми мәтіндерді жазу дағдысы, құрылымдау, пішімдеу, стилистикалық және сипаттау тілін таңдау дағдысы. Академиялық жазу дағдылары-академиялық ортада табысты өмір сүрудің негізі.
Курс ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсыныстарды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән сөйлеу манипуляциясының кейбір әдістерін қамтиды, интернет-коммуникациядағы манипуляция әдістеріне талдау жасалады. Жеке адамға сөйлеу әсерінің түрлері анықталады және сөйлеу әсері мен манипуляция ұғымдары, сөйлеу манипуляцияларының түрлері ажыратылады және оларды қолдану ерекшеліктерін сипаттайды.у.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін құқықтық мәтіндерді (даулы, даулы мәтіндерді) лингвистикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерге назар аударады: Заң лингвистикасы гуманитарлық білімнің пәнаралық саласы ретінде; табиғи тілдің заңдық мәселелері; даулы мәтінге Сот-лингвистикалық сараптама жүргізу әдістемесі және т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі лингвистикалық парадигманың антропоцентризміне байланысты лингвистика ішінде дамып келе жатқан перспективалы ғылыми бағыттары. ХХ және ХХ1 ғасырлардың басында пайда болған дәстүрлі лингвистикалық теориялармен қатар, Х1Х-ХХ ғасырларда қалыптасқан (лингвистикалық структурализм, Салыстырмалы тарихи Лингвистика және т. б.) психолингвистика және нейролингвистика, социолингвистика, этнолингвистика, лингвомәдениеттану, коммуникативті-белсенді теориялар, когнитивті лингвистика, лингвопрагматика
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сөйлеу мәдениеті аспектісінде коммуникацияның жаңа формалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі қоғамда ақпаратты өндіруге, таратуға және пайдалануға байланысты мәселелердің тұтас кешені қарастырылады. Цифрлық технологиялардың дамуына байланысты ақпараттық хабарламаларды құрудың жаңа құралдарын, тәжірибелері мен тәсілдерін зерделеуге және жаңа медиа жүйеде "медиа тұлғаны" өзге де айқындауға ерекше назар аударылатын болады. Курста сонымен қатар интернет арқылы электрондық пошта арқылы жүзеге асырылатын Іскерлік байланыс қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Когнитивті лингвистика. Когнитивті лингвистикаға кіріспе. Когнитивті лингвистиканың қайнар көзі.Лингвистикалық категоризация. Когнитивті лингвистика және Хомскидің генератитивті грамматикасы. Концептуалды метафора. Концепт. Фрейм. Категоризация және прототиптер. Менталды кеңістік. Когнитивті семантика. Грамматиканы оқытудағы когнитивті тәсілдер. Когнитивті фонология. Когнитивті тәсіл. Шетел тілін оқытудағы коммуникативті және когнитивті тәсіл.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Когнитивтік лингвистика» пәні тіл мен ойлаудың байланысын, дүниені концептуализациялау мен категориялау механизмдерін зерттейді. Когнитивтік модельдерді, метафораларды, фреймдерді, сценарийлерді және прототиптерді қарастырады. Тілдік құрылымдардың адам танымын қалай көрсететінін және қалай қалыптастыратынын, лингвистика, психология және неврология ғылымдарының пәнаралық әдістерін пайдалана отырып талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл біліміндегі тілдік өрнектердің мағыналар мен ұғымдарды қалай жеткізетінін зерттейтін, біздің әлем туралы түсінігімізді қалыптастыратын бағыт. Ол тілдік формалардың негізінде жатқан психикалық көріністерге назар аударады және тіл, ой және мәдениет арасындағы байланысты зерттейді. Бұл пән тұжырымдамалық құрылымдардың тілді түсіндіруге және қолдануға, сондай-ақ шындықты қабылдауға қалай әсер ететінін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-тұжырымдамалық семантика теориясының пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру, когнитивті Семантиканың негізгі тұжырымдамалары, тұжырымдамалық метафора теориясы және бастапқы метафора теориясы, тұжырымдамалық интеграция теориясы туралы жалпы түсінік беру. Тұжырымдаманың түрлерін талдаңыз метонимия, метафоралар мен метонимиялардың когнитивті модельдері мен психикалық кеңістіктерін қарастырыңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттердің лингво-шығармашылық ойлауын және шығармашылық мәтіндерді талдау дағдыларын дамыту. Курстың негізгі мазмұны магистранттарға мәтінді лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері туралы негізгі мәліметтерді беру болып табылады. Көркем көркем мәтінді талдау, түсіндіру дағдыларын дамыту, қалыптастыру және шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамыту. Мәтінді лингвистикалық талдау дағдыларын дамыту. Мәтін лингвистикасының теориялық мәселелерін қамту. Көркем мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру. Мәтінді талдау дағдыларының қалыптасуын бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Номинация теориясы-тілдік бірліктердің қалыптасуының жалпы заңдылықтарын, осы процестердегі ойлаудың, тілдің және шындықтың өзара әрекеттесуін, номинацияның негізінде жатқан белгілерді таңдаудағы прагматиканың рөлін зерттейтін және сипаттайтын ерекше лингвистикалық пән.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тілді таңба жүйесі және тілдің барлық деңгейлерінің жеке бірліктері ретінде зерттеу мен сипаттаудың философиялық, жалпы ғылыми және жеке лингвистикалық әдістерінің негіздерін қалыптастыру; нақты терминологияны меңгеру; түрлі лингвистикалық бағыттар мен әдістердің ерекшеліктерін меңгеру, лингвистикалық әдістеменің белгілі бір бағыты мен деңгейлеріне жататындығына қарай лингвистикалық талдаудың принциптерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл тілді басқа жүйелермен (әлеуметтік, мәдени және когнитивті) өзара әрекеттесетін динамикалық жүйе ретінде зерттейтін тәсіл. Ол күрделі жүйелерді және олардың өзін-өзі ұйымдастыруын қарастыратын синергетика принциптеріне негізделген. Лингвистикалық синергетика тілдің әртүрлі деңгейлерінің (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық) бір-бірімен қалай әрекеттесетінін және әсер ететінін және бұл өзара әрекеттесулердің әлеуметтік-мәдени факторлар контекстінде тілдің өзгеруі мен дамуына қалай ықпал ететінін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвопоэтика - раздел филологии, изучающий эстетические свойства, приобретаемые языковыми единицами в художественном контексте. Предметом лингвопоэтики является совокупность использованных в художественном произведении языковых средств, при помощи которых писатель обеспечивает эстетическое воздействие. Цель лингвопоэтики заключается в определении того, как слово вовлекается автором в процесс словесно-художественного творчества, каким образом то или иное сочетание слов приводит к созданию эстетического эффекта.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Антропогендік парадигмадағы жаңа бағыт-лингвистикалық саясаттың терминологиялық аппараты, қалыптасу, даму кезеңдері, базалық пәндердің компоненттері, әдістеме, мерзімді баспа тілін үйренудің прагматикалық аспектісі. Білім алушыларға лингво саясатының өзекті мәселелері, ғаламның саяси бейнесін құрайтын негізгі ұғымдар, саяси мәтіннің түрлері, саяси дискурстың коммуникативті-прагматикалық ерекшеліктері, қазіргі орыс медиа мәтініндегі негізгі тілдік тәсілдер туралы білімді жүйелеуге үйрету қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық статистика-тіл білімінде статистикалық әдістерді қолдану саласы; тар мағынада: лингвистикалық материалмен байланысты кейбір математикалық мәселелерді, негізінен мәтіндегі лингвистикалық бірліктердің статистикалық таралу түрлерімен зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл философиясының ғылым ретінде қалыптасуы, ерекшеліктерін түсіндіру.
Тіл философиясы: рухани келісім мен түсіну мәселелері. Тіл философиясындағы семиология және семиотика. Классикалық тілдің философиясы. Қазақ тілінің философиясы. Тілдің философиялық мәні. Тілдегі структурализмнің философиялық мазмұны. Көне түрік жазбаларында ескі философиялық ойлар. Тілдегі таңбалау философиясы. Тілдік сана, жасырын сана,
тіл білімінің көптеген ғылымдармен байланысты екендігін, лингвофилософияның қағидаларын талдай алады.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
М(Д)ҒЗЖ
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
[АБ + МЕК] (100)
Курстың негізгі мазмұны магистранттарға көркем мәтіннен (ХТ), принципті ашық интерпретациялар (полигерменевтикалық) және ғылыми мәтіннен (НТ) мағына бойынша, ғалымның (моногерменевтикалық) ойынан ауытқитын интерпретацияларға жол бермейтін ғылыми мәтіннен (ХТ) мағына алудың лингвистикалық принциптері туралы негізгі мәліметтерді хабарлау болып табылады. ХТ лингвистикалық талдауы мәтіндік парадигма сияқты құралды тарта отырып жүзеге асырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мазмұны магистранттарға көркем мәтіннен (ХТ), принципті ашық интерпретациялар (полигерменевтикалық) және ғылыми мәтіннен (НТ) мағына бойынша, ғалымның (моногерменевтикалық) ойынан ауытқитын интерпретацияларға жол бермейтін ғылыми мәтіннен (ХТ) мағына алудың лингвистикалық принциптері туралы негізгі мәліметтерді хабарлау болып табылады. ХТ лингвистикалық талдауы мәтіндік парадигма сияқты құралды тарта отырып жүзеге асырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарды қазіргі әдеби нормаларға қатысты синтаксистік құбылыстарды бағалауға, зерттелетін конструкциялардың функционалдық және стильдік ерекшеліктерін және олардың экспрессивті мүмкіндіктерін анықтауға үйрету. Бұл синтаксистік стилистика элементтерінің дәйекті қосылуына, синтаксистік синонимия мен омонимия құбылыстарына (сөз тіркестері саласындағы синонимия мен омонимия құбылыстарына, бір және екі компонентті сөйлемдерге, күрделі сөйлемдердің әртүрлі түрлеріне және т.б.) және экспрессивті синтаксиске байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-зерттеу лингвистикалық плюрицентрлік тілдегі жағдай. Осы курс шеңберінде магистранттарға плюрицентрлік тілдің қатысуымен тілдік жағдайды сипаттау моделі ұсынылатын болады. Жиілік пен таныс ақпаратқа тоқталмай, посткеңестік елдердегі орыс тілінің мәртебесі және тіл саясатының түрлері туралы құрылымдық және графикалық түрде жасалған мәліметтер келтірілген. Қазақстанның көп компонентті тілдік ахуалының барынша қысқа моделі субъектілердің санын және олардың функцияларын ескереді, ресімделген сипаттама болып табылады, толықтырылуы мүмкін және объект туралы жаңа білім қалыптастыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Лингвомәдени аспектідегі орыс тілінің лексикасы мен фразеологизмі" пәні лексикалық бірліктер мен фразеологиялық бірліктер орыс тілінде сөйлейтіндердің мәдени тұжырымдамалары мен менталитетін қалай бейнелейтінін зерттейді. Ол тілдік элементтердің мәдени дәстүрлермен, құндылықтармен және тарихи контекстпен өзара әрекеттесуін талдайды, орыс мәдениетін тіл призмасы арқылы түсінуге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – психолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру, тілдік материалдың адам жадында сақталуын қамтамасыз ететін психикалық құрылымдар мен механизмдер туралы жалпы түсінік беру, сондай-ақ оның мүмкіндіктері туралы түсінік беру. сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен формаларын жүзеге асыру және сөйлеуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәні студенттің филологиялық дайындығының бір бөлігі болып табылады және қазіргі орыс тілі курсын жалғастырады. Осы оқу пәні шеңберінде бұрын оқыған тілдік құбылыстар мен фактілер коммуникативтік-прагматикалық негізге ауыстырылады. Бұқаралық коммуникация құралдарының мәтіндерін жасау және редакциялау әдеби редакциялау курсы көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фонетика, морфология, синтаксис және лексиканы қоса алғанда, тілді дұрыс қолдану нормалары мен ережелерін зерттейтін ғылыми пән. Ол сауатты сөйлеуді қалыптастыруға, тіл мәдениетін жақсартуға және тілдегі қателіктерді анықтауға, қарым-қатынас пен түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдік құрылымдар, лексика және фразеология ана тілінде сөйлейтіндердің ойлау ерекшеліктерін, құндылықтары мен дүниетанымын қалай көрсететінін зерттейді. Ол тілдің мәдени ұғымдарды, стереотиптерді және әлеуметтік нормаларды қалай қалыптастыратынын және жеткізетінін зерттей отырып, тіл мен мәдени сәйкестілік арасындағы байланысты талдайды. Бұл сала тілдің психикалық модельдер мен мәдени түсініктерді білдіру құралы ретінде қалай қызмет ететінін түсінуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән біртұтас қоғамдағы/жеке сөйлеушінің санасындағы екі немесе одан да көп тілдердің өзара әрекеттесу жағдайларын сипаттайтын тілдік құбылыстарды зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдерімен танысуға бағытталған. Пәннің негізгі міндеті-би - /мультилингвизмді зерттеу саласында эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән тілдік байланыстарды сипаттау үшін қолданылатын негізгі ұғымдармен (тілдік жағдай, монолингвизм, қос тілділік, көптілділік, тілдік әртүрлілік, тіларалық өзара іс-қимыл); екі тілділік пен көптілділіктің заманауи модельдері мен типологияларымен, би - /көп тілді жағдайларда қалыптасатын тілдік сананың ерекшеліктерімен танысуды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі атауыш тілдік тұлға - сөз. Негізгі коммуникативтік тілдік тұлға – сөйлем. Негізгі құрылымдық тілдік тұлға – фонема, морфема. Қазір тілдік тұлға адаммен байланысты айтылып, оның орнына тілдік бірлік қолданылып жүр ғой.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: көркем мәтіннің жанрлық табиғатын, эстетикалық тұтастығын саралайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл әртүрлі этностардың тілі, ойлауы мен мәдени тәжірибелерінің байланысын зерттейтін пәнаралық сала. Ол тілдің әлемді қабылдауды қалай қалыптастыратынын, мәдени құндылықтар мен дәстүрлерді бейнелейтінін, сондай-ақ сәйкестік пен әлеуметтік өзара әрекеттесуге қалай әсер ететінін талдайды. Бұл пән Мәдениеттер мен тілдердің алуан түрлілігін түсінуге ықпал етеді.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Зерттеу практикасының мақсаты:
- таңдаған диссертациялық зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;
- отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу
Мазмұны:
Таңдаған диссертациялық жұмысының тақырыбына сәйкес эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Анықтамалық-библиографиялық материалдарды зерттеу, ғылыми ақпаратты іздеу. Қазіргі заманғы IT технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, отандық және шетелдік электрондық деректер базасымен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу. Алынған деректерді өңдеу, талдау және қорыту. Магистрлік диссертацияны дайындау үшін жиналған материалдарды жүйелеу. Алынған нәтижелерді басылымға дайындау және жариялау.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін тәжірибеде қолдану, тәжірибелік жұмыста теориялық қорытындылар жасай отырып, теория мен практиканың арақатынасын талдау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты:
- таңдаған диссертациялық зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;
- отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу
Мазмұны:
Таңдаған диссертациялық жұмысының тақырыбына сәйкес эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Анықтамалық-библиографиялық материалдарды зерттеу, ғылыми ақпаратты іздеу. Қазіргі заманғы IT технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, отандық және шетелдік электрондық деректер базасымен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу. Алынған деректерді өңдеу, талдау және қорыту. Магистрлік диссертацияны дайындау үшін жиналған материалдарды жүйелеу. Алынған нәтижелерді басылымға дайындау және жариялау.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін тәжірибеде қолдану, тәжірибелік жұмыста теориялық қорытындылар жасай отырып, теория мен практиканың арақатынасын талдау.
Педагогикалық практика
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.