тіл білімі
-шығыс (араб, қытай, түрік) тілі саласында кәсіби құзыреттілікке ие, филологиялық білім беру саласындағы мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби міндеттерді шеше алатын, кәсіби қызметте қажетті іргелі білімді, білік пен құзыреттілікті қалыптастыру.;
- қоғам мен мемлекеттің кәсіби қызмет саласында заманауи технологияларды меңгерген білімді және үйлесімді дамыған мамандарға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру;
- әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, еңбек нарығында, қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыратын жеке тұлғаның қажеттілігін қанағаттандыру;
Шетел филологиясы: Шығыс (араб, қытай, түрік) тілі
6B02313
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Ағылшын тілі
Дүниежүзілік тарих
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы» пәнін меңгерудің міндеттері орта кәсіптік білім берудің оқу бағдарламасы аясында оқытылатын ағылшын тілінің грамматикалық материалы бойынша теориялық және практикалық білімдерін бекіту, кеңейту және жетілдіру болып табылады. Ағылшын тілі грамматикасын оқыту практикалық, білім беру, білім беру және кәсіби-педагогикалық мақсаттарды кешенді түрде жүзеге асыруды көздейді. Курс шет тілін оқыту үдерісінің тиімділігін арттыруға арналған шет тілін оқытудың жүйелі тәсілі негізінде әзірленген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану. Әлеуметтану әлеуметтік әлемді түсінуде. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтену және сәйкестілік. Отбасы және заман. Ауытқу, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық әлеуметтану және ұлт. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технология және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс.<br/> Саясаттану. Саяси ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, модернизация; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.<br/> Мәдениеттану.Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүркілердің мәдени мұрасы. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың, ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер мәнмәтінінде, жаһандану мәнмәтінінде. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.<br/> Психология. Ұлттық сана мәнмәтініндегі тұлға. Мен және менің уәждемем. Эмоциялар, эмоционалды зият. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық шиеленіс. Шиеленістегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
8
Выпускная работа
Мамандық тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және тәжірибелік бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттелетін лингвомәдениет өкілдерімен жеткілікті және мүмкін болса сәтті қарым-қатынас жасай алатын тұлғаны қалыптастыру. Мәдениетаралық қарым-қатынастың негізгі мәселелері мен тақырыптарын сипаттау, негізгі ұғымдар мен терминологияны меңгеру; түрлі мәдениеттерде коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста практикалық дағдылар мен біліктерді қалыптастыру;
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мәдениеттану» пәні мәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен теорияларын, мәдени үдерістерді, мәдениет тарихын және әртүрлі мәдени жүйелерді түсіндіреді. Қазіргі қоғамдағы мәдени әралуандылық туралы түсінік қалыптастырады. Мәдениеттану курсы мәдениетке жақын болуға, мәдени технологияларды меңгеруге, сондай-ақ мәдени үдерістерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Психология» пәні (модуль) студенттерде психология ғылымының негізгі ұғымдары, теориялары мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Студенттер кәсіби өзін-өзі анықтау психологиялық тұжырымдамаларын және әдістерін меңгереді. Өз-өзін реттеу мен эмоциялық интеллектті дамыту механизмдерін, әлеуметтік әрекеттесу дағдыларын, адамдарды және өзін түсіну тәсілдерін үйренеді, қақтығыс жағдайларындағы мінез-құлық үлгілері мен тиімді коммуникация техникасын меңгереді. Пән студенттерге психологиялық білімді күнделікті өмірде, тұлғааралық қатынастарда және болашақ кәсібінде қолдануға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:Тіл туралы ғылымның негізімен, тіл білімінің түрлі ғылым салаларымен тығыз байланысын таныту,тіл теориясын, тілдің ішкі құрылымы, тілдің функционалдық және құрылымдық баламаларымен байланысын түсіндіру. Пәннің мазмұны: Тіл білімі.Морфология мәселелері.Синтаксис.Тілдің мағынасы.Фонетика – ғылыми лингвистикалық ілім.Тілдегі дыбыстар жүйесі.Фонология мәселелері.Тіл және қоғам.Тілді меңгеру жолдары.Тілдің компьютерде өңделуі.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тілдердің жіктелуін және әлемнің лингвистикалық картасындағы тілдердің арақатынасын біледі; зерттелетін шетел және ана тілі мысалдарында тіл жүйесін және оның қызмет етуін сипаттайтын құбылыстар туралы білімін көрсете алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы «Шет тілі» пәні шет тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді ХХ-ХХІ ғасырлардағы шығыс әдебиетінің дамуымен таныстыру. Шығыс әдебиетінің негізгі құбылыстары мен Шығыстың көрнекті жазушылары мен ақындарының шығармашылығы туралы көркем мәтіндер стилімен түсінік. Қазіргі шығыс әдебиеті, ХХ ғасырдың екінші жартысындағы драматургия мен фантастика сияқты жаңа жанрлардың пайда болуы, түрлері мен ағымдары, әдебиет қайраткерлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста ағылшын әдебиетінің тарихы оның дамуының маңызды кезеңдерінде ұсынылған. Курс бағдарламасы студенттерді белгілі бір ғасырларда: Орта ғасырлардан ағарту дәуіріне, XIX ғасырдағы романтизм мен реализмнен ХХ ғасыр әдебиетіне дейінгі әдеби процестің ерекшеліктерімен таныстырады. Материалды ұсыну әдісі және курстың мазмұны негізінен университетте жүзеге асырылатын ағылшын әдебиеті тарихының бағдарламаларына сәйкес келеді. Курс ағылшын әдебиетінің тарихын өз бетінше зерттегенде де, оны оқытудың әртүрлі бағыттарындағы білім беру бағдарламаларында қолданғанда да өзекті болуы мүмкін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс Шет тілдері мамандықтарының студенттеріне ағылшын тіліндегі әдебиеттің әлемдік мәдениеттегі рөлі мен орны туралы білім беруді, Англия мен АҚШ-тағы әдеби процестің негізгі кезеңдерімен, сол кезде кең таралған жанрлармен, әйгілі ағылшын және американдық жазушылардың шығармашылығымен таныстыруды мақсат етеді. Тиісінше, курстың міндеттері:
* Англия мен АҚШ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерімен және жалпы тенденцияларымен танысу;
* осы бағыттардың ең жарқын өкілдерінің негізгі әдеби-эстетикалық бағыттары мен шығармашылығын зерттеу;
* зерттелетін әдеби бағыттардың негізінде жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және эстетикалық ұғымдармен танысу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ағылшын тілінің шығу тегі мен дамуын, оның құрылымын, бір тіл тобының басқа тілдеріне ұқсастығын және оның қайталанбас ерекшеліктерін зерттейді; сондай-ақ әдеби шығармалардың әдіс-тәсілдері арқылы, ағылшын тілінің дамуына үлкен үлес қосқан авторларымен таныстырады. Құзіреттілігі: негізгі оқитын тілдің әдеби формасында меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі дәуірден орта ғасырға дейінгі Азия мен Африканың әдебиеттерін дамытудағы бастапқы кезеңнің ерекшеліктерін қарастыру, поэтика, Стилистика және осы әдебиеттердің тілін анықтау. Шығыс әдебиеттері мен әр әдебиет бойынша авторлық очерктер дамуының бастапқы кезеңі туралы білім. Шығыс әдебиетіне қатысты "ежелгі" және "орта ғасыр" ұғымдарын анықтау және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты аударманың жалпы лингвистикалық негіздерін ашу және сипаттау, яғни тіл жүйесінің қандай ерекшеліктері мен тілдердің қызмет ету заңдылықтары аударма процесінің негізінде жататынын көрсету, оның сипаты мен шекарасын анықтау, аударманы лингвистикалық зерттеудің объектісі ретінде анықтау, оның тілдік делдалдықтың басқа түрлерінен өзгешелігін көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – аударманың жалпы тілдік негіздерін ашып, сипаттау, т.б. аударма процесінің негізінде тілдік жүйелердің қандай ерекшеліктері мен тілдердің қызмет ету заңдылықтары жатқанын көрсету, бұл процесті мүмкін ету және оның табиғаты мен шекарасын анықтау; аударманы лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде анықтау, оның лингвистикалық медиацияның басқа түрлерінен айырмашылығын көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сөйлеу стилі (сөйлеу, ғылыми, көркем) және олардың сипаттамасы туралы жалпы түсінік береді; мәтіннің сөйлеу мәнеріне қатыстылығын анықтау, шығыс тілін басқа оқу пәндері бойынша білім алу құралы ретінде қолдану қабілеті; алынған білімді, іскерлікті және пәнаралық деңгейде тілдік құбылыстарды талдау дағдыларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Әдебиетті теориялық жағынан түсіндіру; Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Эпостың жанрлық формалары. Лиро-эпикалық жанрлар. Драмалық жанрлар. Лириканың жанрлық формалары: ода, элегия, эпиграмма, газель, көйлек. Әдеби тіл және көркем әдебиет тілі. Көркем шығарманың құрылымы. Композиция және сюжет туралы түсінік.Көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиет өнер түрі ретінде. Көркем шығарманың нысаны мен мазмұны. Көркем тақырыптың санаты.Пафос санаты. Әдебиеттегі батырлық, трагизм және идеализм. Әдебиеттегі сыни бағыт. Көркем мазмұнның типологиялық қасиеттері. Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Эпостың жанрлық формалары. Лириканың жанрлық түрлері.Әдеби тіл және көркем әдебиет тілі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Базалық шығыс тілін оқытудың негізгі мақсаты сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде тілдік құзыреттілік дағдыларының толық кешенін қалыптастыру және дамыту, шығыс тілінде ауызша және жазбаша нысанда мәдениетаралық коммуникацияға қатысуға және тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешуді қамтамасыз етуге қабілетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Сонымен қатар, тілді одан әрі еркін меңгеру үшін теориялық және практикалық негіздер қаланды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс жасау үшін студенттерге қажетті білім алу болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті-тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалды грамматика туралы тұтас түсінік қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті игеру. Тілдің А2 деңгейін игеру нәтижесінде студент коммуникативті қарым-қатынасқа түсіп, қарапайым тілде өз ойын жеткізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: базалық шығыс тілін қолдану дағдысы мен іскерлігін одан әрі дамыту; грамматикалық нормативтерді оқу; лексикалық қорды кеңейту
Мазмұны: күрделі грамматикалық құрылымдарды оқу; лингвистикалық экспрессия құралдарын (синонимдер, омонимдер, антонимдер) ауызша және жазбаша өз пікірлерін білдіру үшін қолдану, сөздік қорын байыту.
Құзіреттіліктер: тіл экспрессия құралдарын қолдана отырып, негізгі шығыс тілінде сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: базалық шығыс тілін қолдану дағдысы мен іскерлігін одан әрі дамыту; грамматикалық нормативтерді оқу; лексикалық қорды кеңейту
Мазмұны: күрделі грамматикалық құрылымдарды оқу; лингвистикалық экспрессия құралдарын (синонимдер, омонимдер, антонимдер) ауызша және жазбаша өз пікірлерін білдіру үшін қолдану, сөздік қорын байыту.
Құзіреттіліктер: тіл экспрессия құралдарын қолдана отырып, негізгі шығыс тілінде сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Біліктілік сипаттамасына сәйкес Шығыс тілдері бойынша маман-филологты іргелі даярлау университет түлегінен тек тілді ғана емес, зерттелетін елдің әдебиеті мен тарихының рөлі мен орнын да терең білуді талап етеді. Бұл пәннің мақсаты-Шығыс көркем әдебиетінің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі даму барысы туралы жалпы түсінік беру. Әлемдік әдебиет ағымындағы Шығыс классикалық әдебиетінің рөлі мен орны.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тілі оқытылатын елдің табиғаты, халқы, экономикасы, мәдениеті, әлеуметтік ұйымы, тілі мен дәстүрлері туралы мәліметтерді жүйелейтін кешенді зерттеу. Шығыс елдері мен олардың өңірлерінің аумақтық қоғамдастықтарының дамуын, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, конфессиялық факторларын, тілдердің тіларалық қарым-қатынас мәселелеріндегі құзыреттілігін әңгімелесушінің сөйлеу мәдениетін және бастапқы мәтіндерді барабар түсіну арқылы зерделеуге қол жеткізіу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты аударманың жалпы лингвистикалық негіздерін ашу және сипаттау, яғни аударма процесінің негізінде тілдік жүйелер мен тілдердің қызмет ету заңдылықтарының қандай ерекшеліктері бар екенін көрсету, бұл процесті мүмкін етеді және оның сипаты мен шекарасын анықтайды; Ұлттық әдебиеттегі мәтіннің орны мен функцияларын анықтау. Курс нәтижесінде білім алушы сыни әдеби зерттеу, контекст орнату, интертекстуалды байланыстарды анықтауды игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасам бірліктері мен модельдерін талдаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, морфемдік, сөзжасам дағдыларын, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту, сөздердің грамматикалық кластары, олардың грамматикалық санаттары, сөз формасының жүйелері және олардың сөз өзгерту ережелері туралы ғылыми білімдерін тереңдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – тіл жүйесіндегі сөзжасамдық бірліктер мен үлгілерді талдау және жасалу динамикасы бойынша практикалық дағдыларды, морфематикалық, сөзжасамдық дағдыларды, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен дұрыс жазу дағдыларын қалыптастыру, сөздердің грамматикалық таптары, олардың грамматикалық категориялары, сөздердің жасалу жүйесі және олардың серпіліс ережелері туралы ғылыми білімдерін тереңдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді қазіргі морфемиялық және дерватологияның негізгі ережелерімен таныстыру; оқушылардың морфематикалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету; студенттерге сөзжасам курсын оқудың әдістемелік негіздерін беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге дайындық қабілетін қалыптастыру болып табылады. Ұғымдар коммуникациясы. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: белгілері, себептері, фазалары және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі. Білім алушы осы және тағы басқа пәндік терминологиямен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-тілдің лексикалық-семантикалық жүйесі туралы және оның тілдің экспрессивті, коммуникативті және прагматикалық функцияларын жүзеге асырудағы рөлі туралы қалыптасқан көзқарасы бар тіл білімі саласындағы филологиялық білімді маман дайындау. Зерттелетін тілдің құрылымдық-деривациялық, семантикалық, прагматикалық және басқа да ерекшеліктерін білу жаңа тілдік ортаға, жаңа тілдік стандарттар мен сөйлеу жағдайларына сәтті бейімделуге және нәтижесінде тілдік құралдарды барабар пайдалануға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
" Негізгі шет тілін функционалды тұрғыдан зерттеу" пәнінің мақсаты-тілдің қоғамның ғылым, техника,мәдениет, экономика, саясат және т.б. түрлі салаларында шет тілі маманының практикалық және теориялық тәжірибесін жинақтау. Пәнді оқытудың негізгі міндеті - әр түрлі жағдайларда дұрыс аударманың тұтас түсінігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты-фонетикалық бірліктердің жалпы бейнесін беру, олардың қызметін анықтау, сөйлеу және жазу ерекшеліктерін, фонетиканың негізгі бағыттарын зерттеу, фонетикалық дизайнның ұқсас және әртүрлі тармақтарын түсіндіру. Шығыс тілінің фонетикалық жүйесінің ерекшеліктері, Екі таңбалы және төрт таңбалы әріптер, каллиграфия, орфография, шығыс тіліндегі сингармонизм заңы, айтылу және екпін бойынша дұрыс дыбысталуға қол жеткізіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейінде шет тілінде білім беру процесінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері-сөйлеу, тыңдау, оқу, жазбаша сөйлеу, яғни студенттер қарым-қатынастың дайындалған диалогтық және монологтық формасын игеріп, тыңдалған мәтінді егжей-тегжейлі түсініп, ақпарат көздерінен оқып, шығарып алуы керек, оқылған (естілген) мазмұнды жеткізуі керек., мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелеріне сәйкес өз пікірін білдіре алуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Оқытылатын елдің тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - шығыс тілінің даму тарихын зерттеу және қалыптасу процестерімен танысу. Ежелгі Шығыс жазба ескерткіштері. Орта ғасырлардағы жазбаша ескерткіштер, олардың тілдік ерекшеліктері. Шығыс жазба ескерткіштері туралы ғалымдардың зерттеулері. Шығыс тілдерінің тарихын зерттеудегі қазіргі көзқарастар. Курсты аяқтағаннан кейін студент шығыс тілдерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдарында мәтіндерді дұрыс жазуға және қолдануға үйрету.(газеттер, журналдар, теледидар, плакаттар, буклеттер). Бұл пәнді оқу қажеттілігі студенттерді журналистік стильдің лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерімен таныстыруға, стилистика саласындағы студенттердің тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, емле дағдыларын шоғырландыруға байланысты туындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: - курстың теориялық негіздерін меңгеру; стилистикалық дағдыларды меңгеру.Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу жұмысындағы орны. Композициялық-сөйлеу түрлері: баяндау, сендіру, хабарлау, пайымдау. Сыни талдау және дәлелдеу әдістері. Ғылыми сөйлеу мәдениеті. Тілдік және сөйлеу формасы туралы түсінік
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-Шығыс тілдерінің грамматикалық құрылымының негізгі ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Студенттерді Шығыс тіл білімі саласындағы лингвистикалық материалдармен және ғылыми зерттеулермен өз бетінше жұмыс істеуге үйрету. Жалпы лингвистика әдістері мен шығыс тілдерін зерттеу әдістері туралы оқшауланған тілдерді ғылыми зерттеу әдістеріндегі жалпы және ерекше түсінік беру. Студенттерді шығыс тілдерінің грамматикасы саласындағы ең маңызды персоналдармен және жұмыстармен таныстыру. Студенттер лингвистикалық материалдармен өз бетінше жұмыс істеуге және шығыс тілдерінің грамматикасы бойынша ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалауға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Шығыс тілі тарихы" пәнінің мақсаты-шығыс тілінің даму тарихын зерттеу және қалыптасу процестерімен танысу. Ежелгі шығыс жазба ескерткіштері. Орта ғасырдағы жазба ескерткіштері, олардың тілдік ерекшеліктері. Шығыс жазба ескерткіштері бойынша ғалымдардың зерттеулері. Шығыс тілдерінің тарихын зерттеуге арналған заманауи көзқарастар. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы шығыс тілдерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы біліп, түсіндіре алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медиа-коммуникативтік білім ұғымдары. Ақпараттық өндіріс саласын дамыту. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Дақыл айналымы; дақыл интеграциясы. Баспасөз тілінің стильдері, бұқаралық ақпарат құралының тілі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тілі оқытылатын Шығыс елдерін, олардың табиғаты, мәдениеті, қоғамдық ұйымдары, халқы, экономикасы, тілі және дәстүрлері туралы мәліметтерді зерттеу. Сондай-ақ, Шығыс аймақтар, провинциялар, тілдер және сөйлесушінің сөйлеу мәдениетін және қарапайым сұхбаттық мәтіндерін жете түсіну арқылы тіларалық қатынас мәселелері бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру дағдысына қол жеткізу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты - басты мақсаттарының студенттерді қазіргі шығыс әдебиеттерімен таныстыру, ХХ ғасырдың екінші жартысында драматургия және ғылыми фантастика ретінде жаңа жанрлардың пайда болуы, әдебиет қайраткерлерінің мен бағыттары, қазіргі жаңа поэзиялық бағыттар. Сонымен қатар қазіргі Шығыс драматургиясы, Шығыс театрының қалыптасу тарихы, театр өнерінің ерекшеліктері, шығыс әдебиетінің даму жолдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Шығыс тілдерінің диалектологиясын зерттеу; студенттерді диалектология - шығыс тілінің лексикологиясының бөлігі - диалектологияның құрамына кіретін диалектілермен және олардың классификациясымен таныстыру. Оқу нәтижесінде студент шығыс тілі мен диалектілері, тұрмыстық мәдениеті мен халқының тарихы туралы білімді меңгеріп, әртүрлі диалектілерде жазылған мәтіндерді талдай білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -- Қарым-қатынас тілінде қолданылатын лексиканы байыт, тілдің көркемдік деңгейін көтеру. Мазмұны: фразеологизмдердің құрылымы, композициясы және мазмұны. Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу шығармасындағы орны. Композициялық-сөйлеу типтері: баяндау, сендіру, хабарлау, ойлау. Сыни талдау және аргументация тәсілдері. Ауызша сөйлеу мәдениеті. Тіл және сөйлеу формасы түсінігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты-Шығыс тілдерінің диалектологиясын оқып үйрену; студенттерді шығыс тілінің лексикологиясының бір бөлігі диалектологиямен таныстыру, диалектология құрамына кіретін сөйлеулер және олардың жіктелуі; оқу нәтижесінде студент шығыс тілі мен сөйлеу, халықтың тұрмыстық мәдениеті мен тарихы туралы білімдерді меңгеруі тиіс; әртүрлі диалектілер мен сөйлеулерде жазылған мәтіндерді талдай білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студентті шет тілінің коммуникативтік сөйлеуін және қарапайым және күрделі сөйлемдерді құрастыруда оларды қолдану жолдарын үйрету, коммуникативтік-интермәдени құзыреттілік негіздерін және сөйлеу әрекеттің төрт түрін (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым) қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушының базалық деңгейі толығымен қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты-студенттердің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, нәтижелі және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеуге қажетті білім алуы болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті – тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Алынған теориялық білімді дайындау және бекіту. Нақты мақсаттар мен міндеттер. Оқу практикасын өткізу тәртібі. оның мерзімі оқу жоспарына сәйкес. Бастапқы кәсіби тәжірибе алу. Мамандықпен және оның ерекшеліктерімен практикалық танысу; Курстық жұмыстарды жазу үшін материалдарды жинау.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесінің негізгі міндеті білім беру бағдарламасын меңгеру барысында алынған теориялық білімді бекіту, практикалық дағдылар мен машықтарды қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметтің бастапқы практикалық тәжірибесін меңгеру болып табылады. Пәнді Теориялық оқыту кезінде студенттер алған білімдерін бекіту және тереңдету; мәдениеттану саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті білім деңгейін қалыптастыру
Тәжірибені қорғау
Бакалавриат практикасы білім беру үдерісінің маңызды бөлігі болып табылады, ол студентке өзінің ғылыми зерттеулерін жазуға және қорғауға жақсы дайындалуға мүмкіндік береді. Дипломдық тәжірибе кезінде студенттер дипломдық жұмыс немесе дипломдық жұмыс үшін материалдар дайындайды. Диплом алдындағы тәжірибенің күндері мен орны. Диплом алдындағы тәжірибені практика жеткшісі қадағалайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.