тіл білімі
-шығыс (араб, қытай, түрік) тілі саласында кәсіби құзыреттілікке ие, филологиялық білім беру саласындағы мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби міндеттерді шеше алатын, кәсіби қызметте қажетті іргелі білімді, білік пен құзыреттілікті қалыптастыру.;
- қоғам мен мемлекеттің кәсіби қызмет саласында заманауи технологияларды меңгерген білімді және үйлесімді дамыған мамандарға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру;
- әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, еңбек нарығында, қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыратын жеке тұлғаның қажеттілігін қанағаттандыру;
Шетел филологиясы: Шығыс (араб, қытай, түрік) тілі
6B02313
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Ағылшын тілі
Дүниежүзілік тарих
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы» пәнін меңгерудің міндеттері орта кәсіптік білім берудің оқу бағдарламасы аясында оқытылатын ағылшын тілінің грамматикалық материалы бойынша теориялық және практикалық білімдерін бекіту, кеңейту және жетілдіру болып табылады. Ағылшын тілі грамматикасын оқыту практикалық, білім беру, білім беру және кәсіби-педагогикалық мақсаттарды кешенді түрде жүзеге асыруды көздейді. Курс шет тілін оқыту үдерісінің тиімділігін арттыруға арналған шет тілін оқытудың жүйелі тәсілі негізінде әзірленген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
12
Выпускная работа
Мамандық тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және тәжірибелік бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттелетін лингвомәдениет өкілдерімен жеткілікті және мүмкін болса сәтті қарым-қатынас жасай алатын тұлғаны қалыптастыру. Мәдениетаралық қарым-қатынастың негізгі мәселелері мен тақырыптарын сипаттау, негізгі ұғымдар мен терминологияны меңгеру; түрлі мәдениеттерде коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста практикалық дағдылар мен біліктерді қалыптастыру;
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Теориялық және қолданбалы лингвистика" Қолданбалы тіл білімі саласында базалық білім береді және студенттерді қолданбалы лингвистиканың негізгі бағыттарымен (машиналық аударма, ақпараттық іздеу, компьютерлік лингвистика, квантитативті лингвистика және т.б.) және лингвистиканың басқа ғылымдармен пәнаралық байланысымен таныстырады. Бағдарлама лингвистиканың заманауи қосымшаларына және оның жаңа ақпараттық технологиялармен байланысына негізделген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің жалпы лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Тіл тіл білімінің нысаны ретінде.Тіл ерекшелігінің мәселесі. Тілдің шығу тегі мәселесі. Тілдің тарихи даму заңдылықтары. Тілдің ішкі құрылымы. Қалыптасқан құзыреттіліктер: тілдердің жіктелуін және әлемнің лингвистикалық картасындағы тілдердің арақатынасын біледі; зерттелетін шетел және ана тілі мысалдарында тіл жүйесін және оның қызмет етуін сипаттайтын құбылыстар туралы білімін көрсете алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді ХХ-ХХІ ғасырлардағы шығыс әдебиетінің дамуымен таныстыру. Шығыс әдебиетінің негізгі құбылыстары мен Шығыстың көрнекті жазушылары мен ақындарының шығармашылығы туралы көркем мәтіндер стилімен түсінік. Қазіргі шығыс әдебиеті, ХХ ғасырдың екінші жартысындағы драматургия мен фантастика сияқты жаңа жанрлардың пайда болуы, түрлері мен ағымдары, әдебиет қайраткерлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.
Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.
Құзыреттері:
- Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;
- Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;
- Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;
- Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
- Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста ағылшын әдебиетінің тарихы оның дамуының маңызды кезеңдерінде ұсынылған. Курс бағдарламасы студенттерді белгілі бір ғасырларда: Орта ғасырлардан ағарту дәуіріне, XIX ғасырдағы романтизм мен реализмнен ХХ ғасыр әдебиетіне дейінгі әдеби процестің ерекшеліктерімен таныстырады. Материалды ұсыну әдісі және курстың мазмұны негізінен университетте жүзеге асырылатын ағылшын әдебиеті тарихының бағдарламаларына сәйкес келеді. Курс ағылшын әдебиетінің тарихын өз бетінше зерттегенде де, оны оқытудың әртүрлі бағыттарындағы білім беру бағдарламаларында қолданғанда да өзекті болуы мүмкін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс Шет тілдері мамандықтарының студенттеріне ағылшын тіліндегі әдебиеттің әлемдік мәдениеттегі рөлі мен орны туралы білім беруді, Англия мен АҚШ-тағы әдеби процестің негізгі кезеңдерімен, сол кезде кең таралған жанрлармен, әйгілі ағылшын және американдық жазушылардың шығармашылығымен таныстыруды мақсат етеді. Тиісінше, курстың міндеттері:
* Англия мен АҚШ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерімен және жалпы тенденцияларымен танысу;
* осы бағыттардың ең жарқын өкілдерінің негізгі әдеби-эстетикалық бағыттары мен шығармашылығын зерттеу;
* зерттелетін әдеби бағыттардың негізінде жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және эстетикалық ұғымдармен танысу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ағылшын тілінің шығу тегі мен дамуын, оның құрылымын, бір тіл тобының басқа тілдеріне ұқсастығын және оның қайталанбас ерекшеліктерін зерттейді; сондай-ақ әдеби шығармалардың әдіс-тәсілдері арқылы, ағылшын тілінің дамуына үлкен үлес қосқан авторларымен таныстырады. Құзіреттілігі: негізгі оқитын тілдің әдеби формасында меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі дәуірден орта ғасырға дейінгі Азия мен Африканың әдебиеттерін дамытудағы бастапқы кезеңнің ерекшеліктерін қарастыру, поэтика, Стилистика және осы әдебиеттердің тілін анықтау. Шығыс әдебиеттері мен әр әдебиет бойынша авторлық очерктер дамуының бастапқы кезеңі туралы білім. Шығыс әдебиетіне қатысты "ежелгі" және "орта ғасыр" ұғымдарын анықтау және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты аударманың жалпы лингвистикалық негіздерін ашу және сипаттау, яғни тіл жүйесінің қандай ерекшеліктері мен тілдердің қызмет ету заңдылықтары аударма процесінің негізінде жататынын көрсету, оның сипаты мен шекарасын анықтау, аударманы лингвистикалық зерттеудің объектісі ретінде анықтау, оның тілдік делдалдықтың басқа түрлерінен өзгешелігін көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – аударманың жалпы тілдік негіздерін ашып, сипаттау, т.б. аударма процесінің негізінде тілдік жүйелердің қандай ерекшеліктері мен тілдердің қызмет ету заңдылықтары жатқанын көрсету, бұл процесті мүмкін ету және оның табиғаты мен шекарасын анықтау; аударманы лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде анықтау, оның лингвистикалық медиацияның басқа түрлерінен айырмашылығын көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сөйлеу стилі (сөйлеу, ғылыми, көркем) және олардың сипаттамасы туралы жалпы түсінік береді; мәтіннің сөйлеу мәнеріне қатыстылығын анықтау, шығыс тілін басқа оқу пәндері бойынша білім алу құралы ретінде қолдану қабілеті; алынған білімді, іскерлікті және пәнаралық деңгейде тілдік құбылыстарды талдау дағдыларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Әдебиетті теориялық жағынан түсіндіру; Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Эпостың жанрлық формалары. Лиро-эпикалық жанрлар. Драмалық жанрлар. Лириканың жанрлық формалары: ода, элегия, эпиграмма, газель, көйлек. Әдеби тіл және көркем әдебиет тілі. Көркем шығарманың құрылымы. Композиция және сюжет туралы түсінік.Көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиет өнер түрі ретінде. Көркем шығарманың нысаны мен мазмұны. Көркем тақырыптың санаты.Пафос санаты. Әдебиеттегі батырлық, трагизм және идеализм. Әдебиеттегі сыни бағыт. Көркем мазмұнның типологиялық қасиеттері. Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Эпостың жанрлық формалары. Лириканың жанрлық түрлері.Әдеби тіл және көркем әдебиет тілі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Базалық шығыс тілін оқытудың негізгі мақсаты сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде тілдік құзыреттілік дағдыларының толық кешенін қалыптастыру және дамыту, шығыс тілінде ауызша және жазбаша нысанда мәдениетаралық коммуникацияға қатысуға және тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешуді қамтамасыз етуге қабілетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Сонымен қатар, тілді одан әрі еркін меңгеру үшін теориялық және практикалық негіздер қаланды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс жасау үшін студенттерге қажетті білім алу болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті-тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалды грамматика туралы тұтас түсінік қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті игеру. Тілдің А2 деңгейін игеру нәтижесінде студент коммуникативті қарым-қатынасқа түсіп, қарапайым тілде өз ойын жеткізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: базалық шығыс тілін қолдану дағдысы мен іскерлігін одан әрі дамыту; грамматикалық нормативтерді оқу; лексикалық қорды кеңейту
Мазмұны: күрделі грамматикалық құрылымдарды оқу; лингвистикалық экспрессия құралдарын (синонимдер, омонимдер, антонимдер) ауызша және жазбаша өз пікірлерін білдіру үшін қолдану, сөздік қорын байыту.
Құзіреттіліктер: тіл экспрессия құралдарын қолдана отырып, негізгі шығыс тілінде сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: базалық шығыс тілін қолдану дағдысы мен іскерлігін одан әрі дамыту; грамматикалық нормативтерді оқу; лексикалық қорды кеңейту
Мазмұны: күрделі грамматикалық құрылымдарды оқу; лингвистикалық экспрессия құралдарын (синонимдер, омонимдер, антонимдер) ауызша және жазбаша өз пікірлерін білдіру үшін қолдану, сөздік қорын байыту.
Құзіреттіліктер: тіл экспрессия құралдарын қолдана отырып, негізгі шығыс тілінде сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Біліктілік сипаттамасына сәйкес Шығыс тілдері бойынша маман-филологты іргелі даярлау университет түлегінен тек тілді ғана емес, зерттелетін елдің әдебиеті мен тарихының рөлі мен орнын да терең білуді талап етеді. Бұл пәннің мақсаты-Шығыс көркем әдебиетінің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі даму барысы туралы жалпы түсінік беру. Әлемдік әдебиет ағымындағы Шығыс классикалық әдебиетінің рөлі мен орны.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тілі оқытылатын елдің табиғаты, халқы, экономикасы, мәдениеті, әлеуметтік ұйымы, тілі мен дәстүрлері туралы мәліметтерді жүйелейтін кешенді зерттеу. Шығыс елдері мен олардың өңірлерінің аумақтық қоғамдастықтарының дамуын, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, конфессиялық факторларын, тілдердің тіларалық қарым-қатынас мәселелеріндегі құзыреттілігін әңгімелесушінің сөйлеу мәдениетін және бастапқы мәтіндерді барабар түсіну арқылы зерделеуге қол жеткізіу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Біліктілік сипаттамасына сәйкес Шығыс тілдері бойынша маман-филологты іргелі даярлау университет түлегінен тек тілді ғана емес, зерттелетін елдің әдебиеті мен тарихының рөлі мен орнын да терең білуді талап етеді. Бұл пәннің мақсаты-Шығыс көркем әдебиетінің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі даму барысы туралы жалпы түсінік беру. Әлемдік әдебиет ағымындағы Шығыс классикалық әдебиетінің рөлі мен орнын анықтау болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты аударманың жалпы лингвистикалық негіздерін ашу және сипаттау, яғни аударма процесінің негізінде тілдік жүйелер мен тілдердің қызмет ету заңдылықтарының қандай ерекшеліктері бар екенін көрсету, бұл процесті мүмкін етеді және оның сипаты мен шекарасын анықтайды; Ұлттық әдебиеттегі мәтіннің орны мен функцияларын анықтау. Курс нәтижесінде білім алушы сыни әдеби зерттеу, контекст орнату, интертекстуалды байланыстарды анықтауды игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасам бірліктері мен модельдерін талдаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, морфемдік, сөзжасам дағдыларын, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту, сөздердің грамматикалық кластары, олардың грамматикалық санаттары, сөз формасының жүйелері және олардың сөз өзгерту ережелері туралы ғылыми білімдерін тереңдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – тіл жүйесіндегі сөзжасамдық бірліктер мен үлгілерді талдау және жасалу динамикасы бойынша практикалық дағдыларды, морфематикалық, сөзжасамдық дағдыларды, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен дұрыс жазу дағдыларын қалыптастыру, сөздердің грамматикалық таптары, олардың грамматикалық категориялары, сөздердің жасалу жүйесі және олардың серпіліс ережелері туралы ғылыми білімдерін тереңдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді қазіргі морфемиялық және дерватологияның негізгі ережелерімен таныстыру; оқушылардың морфематикалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету; студенттерге сөзжасам курсын оқудың әдістемелік негіздерін беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге дайындық қабілетін қалыптастыру болып табылады. Ұғымдар коммуникациясы. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: белгілері, себептері, фазалары және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі. Білім алушы осы және тағы басқа пәндік терминологиямен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттелетін лингвомәдениет өкілдерімен жеткілікті және мүмкін болса сәтті қарым-қатынас жасай алатын тұлғаны қалыптастыру. Мәдениетаралық қарым-қатынастың негізгі мәселелері мен тақырыптарын сипаттау, негізгі ұғымдар мен терминологияны меңгеру; түрлі мәдениеттерде коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста практикалық дағдылар мен біліктерді қалыптастыру нәтижесін көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты- ерте орта ғасырлардан XVII ғасырдың ортасына дейінгі Шығыс халықтарының әдебиеттерінің тарихын зерттеу және шығыс орта ғасыр тарихы туралы университеттік оқулықта қабылданған тарихи кезеңдерге негізделген.
Арабтар мен түріктердің лирикасымен, жапон танкі мен Қытайдың "үзілген сызықтарының" поэзиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-тілдің лексикалық-семантикалық жүйесі туралы және оның тілдің экспрессивті, коммуникативті және прагматикалық функцияларын жүзеге асырудағы рөлі туралы қалыптасқан көзқарасы бар тіл білімі саласындағы филологиялық білімді маман дайындау. Зерттелетін тілдің құрылымдық-деривациялық, семантикалық, прагматикалық және басқа да ерекшеліктерін білу жаңа тілдік ортаға, жаңа тілдік стандарттар мен сөйлеу жағдайларына сәтті бейімделуге және нәтижесінде тілдік құралдарды барабар пайдалануға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
" Негізгі шет тілін функционалды тұрғыдан зерттеу" пәнінің мақсаты-тілдің қоғамның ғылым, техника,мәдениет, экономика, саясат және т.б. түрлі салаларында шет тілі маманының практикалық және теориялық тәжірибесін жинақтау. Пәнді оқытудың негізгі міндеті - әр түрлі жағдайларда дұрыс аударманың тұтас түсінігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты-фонетикалық бірліктердің жалпы бейнесін беру, олардың қызметін анықтау, сөйлеу және жазу ерекшеліктерін, фонетиканың негізгі бағыттарын зерттеу, фонетикалық дизайнның ұқсас және әртүрлі тармақтарын түсіндіру. Шығыс тілінің фонетикалық жүйесінің ерекшеліктері, Екі таңбалы және төрт таңбалы әріптер, каллиграфия, орфография, шығыс тіліндегі сингармонизм заңы, айтылу және екпін бойынша дұрыс дыбысталуға қол жеткізіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейінде шет тілінде білім беру процесінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері-сөйлеу, тыңдау, оқу, жазбаша сөйлеу, яғни студенттер қарым-қатынастың дайындалған диалогтық және монологтық формасын игеріп, тыңдалған мәтінді егжей-тегжейлі түсініп, ақпарат көздерінен оқып, шығарып алуы керек, оқылған (естілген) мазмұнды жеткізуі керек., мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелеріне сәйкес өз пікірін білдіре алуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Оқытылатын елдің тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - шығыс тілінің даму тарихын зерттеу және қалыптасу процестерімен танысу. Ежелгі Шығыс жазба ескерткіштері. Орта ғасырлардағы жазбаша ескерткіштер, олардың тілдік ерекшеліктері. Шығыс жазба ескерткіштері туралы ғалымдардың зерттеулері. Шығыс тілдерінің тарихын зерттеудегі қазіргі көзқарастар. Курсты аяқтағаннан кейін студент шығыс тілдерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты -келесі аспектілерден тұратын кешенді курс: тіл тарихы, лексикология, теориялық фонетика, теориялық грамматика. Пәнді оқытудың негізгі міндеті -тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалды грамматика туралы тұтас түсінік қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті игеру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттерді тарихи ретроспективадағы негізгі діни феномендердің пайда болу және қалыптасу тарихымен таныстыру ортағасырлық шығыс әдебиетінің даму тарихын талдау; шығыс әдебиетінің негізгі әдеби үрдістерін сипаттау; шығыс әдебиетінің әдеби шығармаларын қорыту; шығыс әдебиетінің идеялық-тақырыптық ерекшеліктерін бағалау;шығыс әдебиетінің жанрлық ерекшелігін қарастыру және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдарында мәтіндерді дұрыс жазуға және қолдануға үйрету.(газеттер, журналдар, теледидар, плакаттар, буклеттер). Бұл пәнді оқу қажеттілігі студенттерді журналистік стильдің лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерімен таныстыруға, стилистика саласындағы студенттердің тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, емле дағдыларын шоғырландыруға байланысты туындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: - курстың теориялық негіздерін меңгеру; стилистикалық дағдыларды меңгеру.Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу жұмысындағы орны. Композициялық-сөйлеу түрлері: баяндау, сендіру, хабарлау, пайымдау. Сыни талдау және дәлелдеу әдістері. Ғылыми сөйлеу мәдениеті. Тілдік және сөйлеу формасы туралы түсінік
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-Шығыс тілдерінің грамматикалық құрылымының негізгі ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Студенттерді Шығыс тіл білімі саласындағы лингвистикалық материалдармен және ғылыми зерттеулермен өз бетінше жұмыс істеуге үйрету. Жалпы лингвистика әдістері мен шығыс тілдерін зерттеу әдістері туралы оқшауланған тілдерді ғылыми зерттеу әдістеріндегі жалпы және ерекше түсінік беру. Студенттерді шығыс тілдерінің грамматикасы саласындағы ең маңызды персоналдармен және жұмыстармен таныстыру. Студенттер лингвистикалық материалдармен өз бетінше жұмыс істеуге және шығыс тілдерінің грамматикасы бойынша ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалауға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Тіл біліміне кіріспе" пәнінің мақсаты студенттердің жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Тіл білімінің тарихы, типологиялық ағымдар және тілдерді бөлу ұғымдары. Тіл білімінің бағыттары және әлем тілдерінің бөлінуі туралы, жазудың пайда болуы туралы, фонетика, лексикология туралы білім. Пән студенттерді тіл ғылымының негізгі мәселелерімен, тілдік классификациямен таныстырады. Тілдік құбылыстардың мәнін ашуды және терминологияны меңгертуді көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Шығыс тілі тарихы" пәнінің мақсаты-шығыс тілінің даму тарихын зерттеу және қалыптасу процестерімен танысу. Ежелгі шығыс жазба ескерткіштері. Орта ғасырдағы жазба ескерткіштері, олардың тілдік ерекшеліктері. Шығыс жазба ескерткіштері бойынша ғалымдардың зерттеулері. Шығыс тілдерінің тарихын зерттеуге арналған заманауи көзқарастар. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы шығыс тілдерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы біліп, түсіндіре алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медиа-коммуникативтік білім ұғымдары. Ақпараттық өндіріс саласын дамыту. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Дақыл айналымы; дақыл интеграциясы. Баспасөз тілінің стильдері, бұқаралық ақпарат құралының тілі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тілі оқытылатын Шығыс елдерін, олардың табиғаты, мәдениеті, қоғамдық ұйымдары, халқы, экономикасы, тілі және дәстүрлері туралы мәліметтерді зерттеу. Сондай-ақ, Шығыс аймақтар, провинциялар, тілдер және сөйлесушінің сөйлеу мәдениетін және қарапайым сұхбаттық мәтіндерін жете түсіну арқылы тіларалық қатынас мәселелері бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру дағдысына қол жеткізу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты - басты мақсаттарының студенттерді қазіргі шығыс әдебиеттерімен таныстыру, ХХ ғасырдың екінші жартысында драматургия және ғылыми фантастика ретінде жаңа жанрлардың пайда болуы, әдебиет қайраткерлерінің мен бағыттары, қазіргі жаңа поэзиялық бағыттар. Сонымен қатар қазіргі Шығыс драматургиясы, Шығыс театрының қалыптасу тарихы, театр өнерінің ерекшеліктері, шығыс әдебиетінің даму жолдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Шығыс тілдерінің диалектологиясын зерттеу; студенттерді диалектология - шығыс тілінің лексикологиясының бөлігі - диалектологияның құрамына кіретін диалектілермен және олардың классификациясымен таныстыру. Оқу нәтижесінде студент шығыс тілі мен диалектілері, тұрмыстық мәдениеті мен халқының тарихы туралы білімді меңгеріп, әртүрлі диалектілерде жазылған мәтіндерді талдай білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -- Қарым-қатынас тілінде қолданылатын лексиканы байыт, тілдің көркемдік деңгейін көтеру. Мазмұны: фразеологизмдердің құрылымы, композициясы және мазмұны. Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу шығармасындағы орны. Композициялық-сөйлеу типтері: баяндау, сендіру, хабарлау, ойлау. Сыни талдау және аргументация тәсілдері. Ауызша сөйлеу мәдениеті. Тіл және сөйлеу формасы түсінігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты-Шығыс тілдерінің диалектологиясын оқып үйрену; студенттерді шығыс тілінің лексикологиясының бір бөлігі диалектологиямен таныстыру, диалектология құрамына кіретін сөйлеулер және олардың жіктелуі; оқу нәтижесінде студент шығыс тілі мен сөйлеу, халықтың тұрмыстық мәдениеті мен тарихы туралы білімдерді меңгеруі тиіс; әртүрлі диалектілер мен сөйлеулерде жазылған мәтіндерді талдай білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студентті шет тілінің коммуникативтік сөйлеуін және қарапайым және күрделі сөйлемдерді құрастыруда оларды қолдану жолдарын үйрету, коммуникативтік-интермәдени құзыреттілік негіздерін және сөйлеу әрекеттің төрт түрін (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым) қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушының базалық деңгейі толығымен қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Шығыс тілінің негізгі курсы" пәнінің мақсаты-шет тілі маманының практикалық және теориялық тәжірибесін жинау, ғылым, техника, мәдениет, экономика, саясат және т.б. сияқты қоғамның түрлі салаларында тілдің қолданылуын зерттеу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті - әртүрлі жағдайларда дұрыс аударманың тұтас көрінісін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – негізгі синтаксистік ұғымдарды және оларға сәйкес терминологияны меңгеру; әртүрлі синтаксистік аспектілердегі синтаксистік бірліктерді, олардың жүйелік қатынасын, типологиясын зерттеу және ассимиляциялау; әртүрлі синтаксистік ұғымдарда шарлау, олардың өзара байланысын, күшті және әлсіз жақтарын көре білу; синтаксистік бірліктерді әр қырынан талдау дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты-студенттердің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, нәтижелі және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеуге қажетті білім алуы болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті – тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
Тәжірибені қорғау
Алынған теориялық білімді дайындау және бекіту. Нақты мақсаттар мен міндеттер. Оқу практикасын өткізу тәртібі. оның мерзімі оқу жоспарына сәйкес. Бастапқы кәсіби тәжірибе алу. Мамандықпен және оның ерекшеліктерімен практикалық танысу; Курстық жұмыстарды жазу үшін материалдарды жинау.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесінің негізгі міндеті білім беру бағдарламасын меңгеру барысында алынған теориялық білімді бекіту, практикалық дағдылар мен машықтарды қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметтің бастапқы практикалық тәжірибесін меңгеру болып табылады. Пәнді Теориялық оқыту кезінде студенттер алған білімдерін бекіту және тереңдету; мәдениеттану саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті білім деңгейін қалыптастыру
Тәжірибені қорғау
Бакалавриат практикасы білім беру үдерісінің маңызды бөлігі болып табылады, ол студентке өзінің ғылыми зерттеулерін жазуға және қорғауға жақсы дайындалуға мүмкіндік береді. Дипломдық тәжірибе кезінде студенттер дипломдық жұмыс немесе дипломдық жұмыс үшін материалдар дайындайды. Диплом алдындағы тәжірибенің күндері мен орны. Диплом алдындағы тәжірибені практика жеткшісі қадағалайды
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.