Философия (PhD) докторы
«Әдебиеттану» пән саласы бойынша жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде және ғылыми салада әдебиет оқытушысының кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын және жалпы мәдени, кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін және оларды жүзеге асыру дағдыларын меңгерген жоғары білікті педагог кадрларды даярлау
Әдебиеттану
8D02309
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базаларына енетін басылымсдарда мақалалар жариялау. Бұл ретте бұл бөлім кез келген жорамалдар мен жорамалдарды қоспағанда, нақты фактілерді ғана қамтуы тиіс. Барлық келтірілген деректер қойылған мақсатқа және зерттеу әдістеріне сәйкес болуы тиіс. Сандық деректер осы нақты жағдайда есептелуі мүмкін көрсеткіштерді, қажетті статистикалық әдістерді пайдалана отырып өңделуі тиіс.
7
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс филологиялық білім беру пәндерінің базалық циклінің буыны болып табылады, онда әдебиет тарихы мен теориясын зерттеудің заманауи әдістеріне, бағыттары мен аспектілеріне қатысты әр түрлі мәселелер қарастырылады. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық және әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған. Мақсаты Қазіргі әдебиеттанудың негізгі даму тенденциялары туралы түсінік. Пәннің міндеттері қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы мен стратегиясын зерделеу, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
5
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдай және өңдей алады. Өзіндік ғылыми зерттеу жүргізеді, өзінің жаңа ғылыми идеяларын ұсынады. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты іздеу және беру тәжірибесін меңгереді.
5
ҒЗЖ қорғау
ҚР БҒСБҚ ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдары докторантқа жүргізілген зерттеу нәтижелерімен қазақстандық ғылыми қоғамдастықты таныстыру мақсатында мүмкіндік береді. ҚР БҒСБҚ ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы талқылау алаңы болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
4
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, докторанттардың қойылған есептерін, ғылыми мәселелері мен ғылыми мақалаларын, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау, зерттеу орындалатын кафедра базасында диссертациялық жұмыстарды талқылау. Зерттеу тақырыбы бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеудің практикалық дағдыларын талқылау
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименталды жұмыстың айтарлықтай көлемін (кемінде 90%) жүзеге асыру, ал соңғы бөлімде зерттелетін мәселені шешу үшін автор әзірлеген механизмді, зерттеудің объектісін дамытудың болжамды нұсқаларын, оның жұмыс істеу тиімділігіне ықпал ететін іс-әрекеттердің перспективаларын қамтуы тиіс. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тіркеу.
7
ҒЗЖ қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
12
Докторлық диссертация
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты – қазіргі әдебиеттану негіздері саласында терең теориялық дайындық.<br/> Мазмұны: қазіргі әдебиеттану, әдістеме, қазіргі әдеби процесс, әдеби ағымдар, қазіргі әдебиеттану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – соңғы әдеби жаңалықтар негізінде поэтикалық мәтінді түсіндіру дағдыларын терең меңгеру, поэзиялық аналитика саласындағы құзыреттерді ғылыми зерттеулерде қолдану.<br/> Мазмұны: поэтикалық мәтін, семантика, семантикалық талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – докторанттарды психоаналитикалық әдеби сынның негізгі теориялық мәселелерімен терең таныстыру.<br/> Мазмұны: психоанализ, психоаналитикалық әдеби сын.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық, шетелдік конференциялар материалдарында мақалалар дайындау және жариялау
1
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференцияларда сөйлеген сөздері кейіннен сол конференциялардың материалдарында баяндаманы жариялау докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылауға және докторанттың ғылыми қоғамдастыққа жүргізген ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы жеткізуге бағытталған.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиетке аналитикалық шолу. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын алу.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теоритикалық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану,дисертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Магистранттардың педагогикалық практикасы педагогикалық шеберліктің дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте қолдану болып табылады. Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері магистрлік бағдарлама пәндерін оқу барысында магистранттардың алған білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын бекіту болып табылады . Сабақ өткізудің әр түрлі формаларын дайындау және өткізу әдістемесін меңгеру
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту.
Мазмұны: оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
Құзыреттіліктер: оқытылатын пәннің мазмұнын меңгеру; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды меңгеру