өнертану ғылымдарының магистрі
ББ мақсаты қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және ше шуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және дизайнерлік қызметті сәулет саласында табысты жүзеге асыруға қабілетті, бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі экономика саласында терең білімі бар магистрлерді дайындау болып табылады.
Сәулет дизайны
7M02119
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сән индустриясындағы мамандардың және орта және жоғары буын менеджерлерінің біліктілігін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: тігін кәсіпорындары мен мата дистрибьюторларынан, бөлшек сауда кәсіпорындары мен дизайнерлерден бастап стилистерге, имиджмейкерлер мен журналистерге, сән үйлерінің қызметкерлеріне, Жеке шопперлерге дейінгі бизнес иелері үшін қолданбалы білім негіздері сән индустриясында жұмыс істейтін мамандарға теориялық негіз береді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда эргономикалық дизайн-жобалау негіздерін қалыптастыру; өнердің эргономикалық талаптарын іске асырудың толықтығы мен дұрыстығын бағалау әдістері. <br/> Мазмұны:. Негізгі ұғымдар, заңдар, эргономикалық дизайнның негізгі принциптері. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар құрылымды қалыптастырудағы эргономикалық талаптарды, кеңістіктік - композициялық шешімдердегі дизайнерлік әзірлемелерді құрайды; өнер әлеуметтік құбылыс ретінде элиталық және бұқаралық өнер болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұл курс ғылыми-зерттеу жұмыстарына жалпы жүйелі көзқарасты қалыптастырады, бастапқы көздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.<br/> Мазмұны: ғылымның пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары. Негізгі ұғымдары дизайн көркем образ әмбебап өнер категориясы ретінде. Сән индустриясының трендтері; қоғам және дизайн; Дизайн объектілері; пәндік орта. Қалыптасатын дағдылар: олардың көмегімен модельденген әлеуметтік-мәдени шындықтың элементтері.
4
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми жұмысына мыналар кіреді: семестрлік зерттеулер, ғылыми тәжірибе, ғылыми-педагогикалық тәжірибе және магистрлік диссертация дайындау. Ғылыми-зерттеу жұмыстары жетекшінің жетекшілігімен бакалавриатпен жүргізіледі. Бағыт таңдалған магистрлік бағдарламаға және магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дизайнның жалпы бағыттары мен заңдылықтарын зерттеу және игеру<br/> Мазмұны: Алтын қатынас ережелері. Пішін. Пропорция. Ырғақ. Масштаб. Дизайндағы түс. Композиция негіздері. Көлемдік-кеңістіктік және тереңдік-кеңістіктік композиция. Қаріптер. Жарнама дизайны. Визуалды ақпаратты қабылдау психологиясы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: дизайн саласындағы шығармашылық идеяларды іске асыру құралдарының негіздерін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: графикалық дизайнда жасанды интеллектті қолдану магистранттардың жұмыс процесі мен шығармашылық әлеуетін жандандыруға ықпал етеді. <br/> Мазмұны: заманауи цифрлық әлем; ai мазмұны; дизайндағы AI; арнайы (кәсіби) мақсаттағы қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі түс шешімдері бар көркем образдар мен дизайн идеяларын жасау әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру үдерісінде компьютерлік модельдеуді қалыптастыру және магистранттардың шығармашылық әлеуетін жандандыру.<br/> Мазмұны: виртуалды модельдеу курсы. Компьютер тілі арқылы архитектуралық Комбинаториканың әдіс-тәсілдері. Фантастикалық ойлар мен бейнелерді іске асыру мүмкіндігі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: Archi CAD Кәсіби компьютерлік бағдарламасын қолдана отырып, көркем бейнелер мен дизайнерлік идеяларды еркін қолдану және генерациялау әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән дизайнда цифрлық технологияларды қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Дизайн және көркем шығармашылықтың проблемалары, сандық өнердің экспрессивтілігі мен жанрлық ерекшеліктерін, экран кеңістігінің композициясының негіздерін сипаттайды.<br/> Мазмұны: тарих, теория және практика. Кәсіби компьютерлік бағдарламалар. Зерттеу жұмысы бойынша компьютерлік жобалау (практикалық жұмыс).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дизайнерлік ойлаудың теориялық негіздерін, дизайнерлік ойлаудың тұжырымдамасы мен кезеңдерін қалыптастыру, орта және жоғары буынды жобалық оқытуда дизайнерлік ойлауды қолдану. <br/> Мазмұны: дизайнерлік ойлауды қалыптастыру әдістемесі, пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеттер мен кәсіби білімді жетілдіру.пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеті мен кәсіби білімін жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: компьютерлік графиканың мүмкіндіктерін қарастырады, компьютерлік дизайн бағдарламаларын зерттеуге негізделген бағдарламамен танысу. Мультимедиялық оқу материалдарын жасау кезінде Macromedia Captivate қолдану. <br/> Мазмұны: АКТ көмегімен дизайн саласындағы білімді дамытумен, ЦОР бағдарламалық қамтамасыз етуімен, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті ақпараттың көмегімен шет тілін меңгеру деңгейін арттырумен сипатталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобалау үрдістерін талдау негізінде бағыттардың өзекті мәселелері, талдау әдістері, дизайн әдіснамасындағы өтпелі процестер қарастырылады. дизайндағы ақпараттық парадигмалардың өзгеруін сипаттайтын құралдар, дизайн шешімдерінің формалары, идеялар, стильдер.<br/> Мазмұны: жобалаудың өзекті мәселелері, заманауи дизайн материалдары; заманауи технология, құрылыс, жобалау әдістері мен әдістемесі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектепте оқыту теориясы. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыру. Кәсіби білім берудегі инновациялық процестер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үдерісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Университеттегі заманауи педагогикалық технологиялар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
13
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу тәжірибесінің негізгі мақсаты магистранттарды магистрлік диссертацияны аяқтау үшін өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау болып табылады. Тәжірибенің негізгі мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер жүргізуде тәжірибе жинақтау және келесідей дағдыларды меңгеру болып табылады: өзекті ғылыми мәселелерді анықтау және шешу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық бағдарламаларды әзірлеу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PIYa 7301 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметте дизайнер үшін медиа-мәдениеттің теориясы мен практикасын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: медиа мәдениеттің теориялары мен практикасы; ақпараттық дәуір мәдениеті, медиа шығармашылықтың ерекшелігі мен эволюциялық процестері; қазіргі медиа мәдениеттің әдіснамалық негіздері; Бұқаралық коммуникация мен арт-менеджменттің ғылыми принциптеріне негізделген пәнаралық тәсіл.Медиакультураның ұлттық жаңғыру факторы ретіндегі әлеуеті Медиа менеджмент және медиа білім беру мәселелеріне ерекше назар аударады
9
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты верификациялау және құрылымдауды жүзеге асыру қабілеті. Жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра білу. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдана білу және дайын болу
6
Магистрлік диссертация
Ақпаратты верификациялау және құрылымдауды жүзеге асыру қабілеті. Жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра білу. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдана білу және дайын болу
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мамандықтың негізгі мәселелерін сақтау; Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстың маңыздылығы, ғылыми жаңалығы және практикалық мәні; ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктеріне негізделуі; компьютерлік технологияларды пайдалана отырып деректерді өңдеу мен интерпретациялаудың заманауи әдістеріне негізделуі; Заманауи зерттеу әдістермен жасалған; негізгі қорғалатын ережелер бойынша ғылыми-зерттеу (әдістемелік, практикалық) бөлімдерді қамтуы тиіс.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұл курс ғылыми зерттеу жұмысына жалпы жүйелі көзқарасты қалыптастырады, бастапқы дереккөздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады,<br/> Мазмұны: Ғылымның пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары. Дизайндың негізгі ұғымдары, көркем бейне өнердің әмбебап категориясы ретінде. Сән индустриясының трендтері; қоғам және дизайн; Жобалау объектілері; пәндік орта. Олардың көмегімен үлгіленген әлеуметтік мәдени шындық элементтері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейінгі бейнелеу өнері теориясын зерттеу үшін көркемдік дағдыларды қалыптастыру және дамыту. Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігі. Өнер синтезі мәселесі. Өнер тарихындағы шындық мәселесі. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнерді жіктеудің онтологиялық, семиотикалық және функционалды критерийлері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнер теориясы бойынша терең білім. Өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.
4
Тәжірибені қорғау
Магистранттар үшін педагогикалық практиканың мақсаты – педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқытушының кәсіби шеберлігін, оқу жұмысын өз бетінше жүргізу қабілетін, студенттер тобына жетекшілік ету дағдыларын дамыту. Педагогикалық іс-тәжірибенің міндеттері: оқу бағдарламасын әзірлеу барысында алынған білім мен дағдыларды бекіту; оқу іс-шараларын дайындау және өткізу әдістерінің негіздерін және қолдануын зерделеу; жаңа білім беру технологияларын оқу; өз бетінше жұмыс істеу және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын жетілдіру.
4
Тәжірибені қорғау
Студенттерді әртүрлі типтегі және түрлі білім беру ұйымдарының педагог-психологтарының қызметтерімен таныстыру. Педагогикалық және психологиялық технологиялармен танысу. Музыка мұғалімінің қызметімен, оның оқыту әдістемесімен танысу, (сабақтарды бақылау және талдау, мұғалімнің тақырыптық және сабақ жоспарларын, «Музыка» пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстарды өткізу жоспарын оқып үйрену). Еңбек сіңірген педагог-психологтардың жұмыс тәжірибесін зерттеу және қорытындылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда таныстыру дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. Зерттелетін мәселе бойынша жобамен сөз сөйлеу.<br/> Мазмұны: Ораторское искусство. Өз ойларын сауатты баяндау және аудиторияға жеткізу ( клиент немесе Комиссия). Жобаның негізгі аспектілерін түсіндірудің пәрменді тәсілдері. Презентацияның тиімділігі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: арнайы аудиторияға арналған презентацияны орындаудың инновациялық және технологиялық процестерін ұйымдастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативті технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Қалыптастырылатын дағдылар: сын тұрғысынан талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттер ұйымдық даму заңдылықтары мен өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді жүйелейді және менеджмент пен маркетингтің ғылыми тұжырымдамалары туралы ақпарат алады, сонымен қатар өнер және қолөнер саласындағы мамандардың, орта және жоғары буын менеджерлерінің біліктілігін алады. Студенттер өнер саласындағы заманауи басқару әдістерін қолдану дағдыларын дамытады және көркемөнер шеберханалары мен қолөнершілердің шығармашылық бірлестіктерінен бастап ірі өнер-алаңдарға дейін бизнес иелері үшін артрынк саласындағы қолданбалы білімді пайдалану негіздерін меңгереді. Оның табысты дамуын қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды таңдау және іске асыру қабілеттерін қалыптастырады. Студенттер жаңа басқару парадигмасындағы артменеджменттің мәні мен түрлерін түсінеді және отандық өнер индустриясының белгілі бір сегменттерін ұйымдастыруға және қалыптастыруға қатыса алады
Студенттер:
• Мәдениет және өнер нарығы саласының мазмұны мен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу, сондай-ақ осы саладағы құқықтық қатынастардың негіздерін түсінеді;
• Арт-экономика саласында болып жатқан процестерді зерделеу үшін аналитикалық бағыттарды қолдану ерекшеліктері мен басқару ерекшеліктерін сипаттайды;
• Жаңа арт-жобаларды ұйымдастыру және іске асыру, отандық креативті индустрия саласында бизнес - жоспарларды әзірлеу үшін артменеджменттің маңыздылығын түсіндіреді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттардың басқару психологиясының әдіснамалық және теориялвқ негіздерімен қарулануы және оларды зерттеушілік әрекетте және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдана алуы.
Мазмұны: Басқару әрекетінің заңдылықтары жайлы психология. Басқару әрекетінің шарттары, ерекшеліктері. Басқарушылық ішкі жүйенің ерекшеліктері мен жәйіне диагностика және болжам жасау; бағыныштылардың әрекет бағдарламаларын қалыптастыру; шешімді орындауды ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды дайындау, басшыларды даярлаудың белсенді әдістерін, басқарушылық кеңес беруді жасау түріндегі тәжірибелік жүзеге асыру. Құзыреттіліктер: басқарушылық әрекеттердің тиімділігін және сапасын көтеру мақсатымен басқарушылық әрекеттердің психологиялық шарттары мен сипаттамасын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән магистрантты ғылыми және шығармашылық жобаларға қатысу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған.
Мазмұны: жоба түрлері; ғылыми және шығармашылық жобаларды жазу этикасы мен ережесі; жоба үшін тақырыпты таңдау; Жобаның құрылымы мен мазмұны; жобаның талабы мен ресімделуі, дереккөздермен жұмыс істеу; өтінімдер беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру; ҒЗЖ ғылымның, өнер мен практиканың теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделеді.
Мазмұны: магистрлік диссертацияның тұжырымдамалық мазмұны туралы ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасын меңгеру; әдебиеттерді іріктеу және жүйелеу, тиісті құрылым мен талаптарды сақтай отырып жұмыстың негізгі бөлімдерін жазу, сондай-ақ жұмысты ресімдеу және оны көпшілік алдында қорғау рәсіміне дайындау ерекшеліктерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазіргі заманғы балет театры мен хореография өнері туралы тарихтың өзекті мәселелері. Хореографиялық өнердегі әртүрлі зерттеулердің функциялары, хореографиялық өнер туындыларын әдеби бекіту және сипаттау дағдыларын игеру.
Мазмұны: әр түрлі хореографиялық өнер туындыларын талдау әдістерін меңгеру, тұтас және оның компоненттерін талдау.
Қалыптасқан дағдылар: Орындаушының, хореографтың, суретшінің, композитордың, шығармашылық процестің басқа да қатысушыларының жұмысын талдау. Хореографиялық өнер құбылыстарын көркемдік және әлеуметтік-мәдени процестің динамикасында қарастыру. Заманауи хореографиялық өнердің өзекті мәселелерін қою және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми мақаланы жариялау үшін жазу және дайындау әдістерімен танысу. Мазмұны: материалдарды іздеу және жинау; ғылыми мақалаларды жазу этикасы мен ережесі; мақала тақырыбын таңдау; мақаланың құрылымы мен мазмұны; мақалаларды ресімдеуге қойылатын талаптар; мақаланың ғылыми аппараты; дереккөздермен жұмыс; журналды таңдау; мақала беру.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми мақалаларды рәсімдеу дағдысы және деректермен жұмыс жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеуші ретінде дағдыларды қалыптастыру және әр түрлі көзқарастарды, көзқарастарды, ғылыми мектептерді, әдіснамаларды білуге ықпал етеді. Мазмұны: дизайнды дамытудың теориялары мен бағыттары, ғылыми зерттеулер жүргізу, басқару ұйымдарының қажетті формаларын ғылыми негізделген таңдау жасау, әртүрлі көздерден ақпаратты алу және талдау.
Қалыптасатын дағдылар: дизайнда әдіснаманы білу және зерттеулер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Пән магистрантты теориялық ережелермен, заңдармен, принциптермен, терминдермен, ұғымдармен, әдістермен, технологиялармен, құралдармен, ғылыми қызмет түрлерімен таныстыруға бағытталған.
Мазмұны: іздеулер, материалдар жинағы; жазбаша жұмыс жазу кезінде материалды тұжырымдау және ұсыну; теориялық білімді игеру және зерттеу әдістері саласында практикалық дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесінде компьютерлік технологияны қалыптастыру магистранттардың шығармашылық әлеуетін жандандыруға ықпал етеді.
Мазмұны: Кәсіби компьютерлік бағдарламалар; арнайы (кәсіби) мақсаттағы қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі түсті шешімдері бар көркем образдар мен дизайнерлік идеяларды генерациялау әдістерін оқыту.
Қалыптасатын дағдылар: Кәсіби компьютерлік бағдарламаларды қолдану әдістері және дизайндағы компьютерлік модельдеудің рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұл курс дизайнердің қызметіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарына пәнаралық білім мен жүйелік көзқарасты кеңейтеді, бастапқы көздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.
Мазмұны: пәнаралық өнер бұл әр түрлі өнер түрлерін біріктіретін және әртүрлі пәндерді біріктіретін ұғым. Нейрондық желілерді пайдалана отырып, суретшілер, дизайнерлер және әзірлеушілер музыканы, кескіндемені, әдебиетті және басқа пәндерді біріктіру арқылы бірегей өнер туындыларын жасай алады..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи дизайн туралы жүйелі мәліметтерді қалыптастыру, білім беру бағдарламасын меңгеру, заманауи архитектуралық дизайнда әр түрлі бағыттарды араластыру.
Мазмұны: жобалау принциптері - жалпы мақсаттарға жету және міндеттерді шешу. Қазіргі және өткеннің өзара байланысы, классикалық интерьерлерді қайта ойластыру және ең батыл эксперименттер. Жайлылық, эргономикалық, жайлылық, серіктестермен кездесу, рекреациялық аймақтар, ажырату үшін аймақтар.
Қалыптасатын дағдылар: жаңа тұжырымдамаларды құру процесінде жобалау тәсілдерін еркін қолдану, қолайлы жұмыс жағдайларын жасау. Проблеманы шешудің ерекшелігі. Нәтиженің құндылығы мен жаңалығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Дизайнерлердің дизайнерлік іс-әрекеті үшін заманауи дизайн негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны: заманауи дизайнның теориялық негіздері; ғарыштағы конструкциялар түрлері; заманауи дизайн материалдары; қазіргі заманғы технологиялар, дизайн, сән дизайнының әдістері мен әдістемесі. Қазіргі компьютерлік бағдарламалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: медиамәдениеттің теориясы мен практикасы; ақпараттық дәуір мәдениеті, медиатқұрылымның ерекшелігі мен эволюциялық процестері; заманауи медиамәдениеттің әдіснамалық негіздері; Бұқаралық коммуникация мен арт-менеджменттің ғылыми принциптеріне сүйенетін пәнаралық тәсіл.Ұлттық жаңғырту факторы ретіндегі медиа мәдениеттің әлеуеті медиаменеджмент пен медиабілім беру мәселелеріне ерекше көңіл бөледі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметте дизайнер үшін медиамәдениеттің теориясы мен тәжірибесін қалыптастыру.
Мазмұны: медиамәдениеттің теориясы мен практикасы; ақпараттық дәуір мәдениеті, медиатқұрылымның ерекшелігі мен эволюциялық процестері; заманауи медиамәдениеттің әдіснамалық негіздері; Бұқаралық коммуникация мен арт-менеджменттің ғылыми принциптеріне сүйенетін пәнаралық тәсіл. медиаменеджмент және медиабілім
Қалыптасатын дағдылар: медиаменеджменттің және медиабілім берудің негізгі мәселелері туралы білім
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс коммуникацияны басқарудың теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.
Мазмұны: ұйымның коммуникациялық және коммуникациялық саясатын басқарудың ұйымдастырушылық негіздері. Курс магистранттарды мәдени туризмнің негізгі ұғымдарымен, оның түрлерімен, құрылымымен, даму перспективаларымен, сондай-ақ аймақтың табиғи, экономикалық, мәдени-тарихи, көркемдік ресурстарын ескере отырып, экскурсиялық, мұражайлық, рекреациялық қызмет көрсету әдістерімен таныстырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дизайнерлердің жобалық қызметі үшін заманауи дизайн негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны: заманауи дизайнның теориялық негіздері; кеңістіктегі дизайн түрлері; заманауи дизайн материалдары; заманауи технологиялар, конструкциялар, дизайн әдістері мен методолгиясы. Дизайн саласындағы заманауи компьютерлік бағдарламалар және инновациялық технологиялар.
Қалыптасатын дағдылар: жаңа тұжырымдамаларды құру процесінде жобалау тәсілдерін еркін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру заманауи өнер кескіндеме, мүсін, инсталляция, спектакль және цифрлық медианы қоса алғанда, көптеген стильдер мен медианы қамтиды. Бұл әртүрлілік әртүрлі мәдени, әлеуметтік және экономикалық қабаттардан шыққан заманауи суретшілердің әртүрлі тәжірибелері мен көзқарастарын көрсетеді.
Мазмұны: өнертанудағы негізгі ағымдар мен бағыттарды зерттеу; жаңа көркемдік тәжірибелер мен өнердің теориялық тұжырымдамаларының пайда болуы мен өзара әсер ету контекстінде; қазіргі заманның үнемі өзгеріп отыратын жағдайларында пайда болу.
Қалыптасқан дағдылар: оның дамуының қазіргі заманғы көркемдік, саяси, әлеуметтік және экономикалық жағдайларын анықтау және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру;
Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін меңгеру, магистрлік диссертацияның тұжырымдамалық мазмұны туралы; әдебиеттерді іріктеу және жүйелеу, тиісті құрылым мен талаптарды сақтай отырып, жұмыстың негізгі бөлімдерін жазу бойынша жұмыстармен танысу. Қалыптасқан дағдылар: жұмысты рәсімдеу және оны көпшілік алдында қорғау рәсіміне дайындау ерекшеліктері.
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бейнелеу өнері теориясын ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейін зерттеу үшін көркемдік дағдыларды қалыптастыру және дамыту. Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігі. Өнер синтезі мәселесі. Өнер тарихындағы шындық мәселесі. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнерді жіктеудің онтологиялық, семиотикалық және функционалды критерийлері. Әлемдік өнер теориясы бойынша терең білім. Өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда сәулеттік ортаның дербес дизайнын, сәулет-көркемдік жобалар мен эксперименттер практикумын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: сәулет ортасының дизайнының жалпы санаттарын, ұғымдарын, принциптері мен заманауи тұжырымдамаларын игеруде магистранттарды теориялық және практикалық дайындауды қамтамасыз ету; Сәулет ортасының дизайнын тиімді ұйымдастыру үшін өзін-өзі ынталандыру және уақытты басқару әдістері мен технологияларымен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экодизайнның тарихы мен дамуын. Қоршаған ортадағы экодизайн технологияларының мүмкіндіктерін. Сәндік қолөнердегі экодизайн материалдарымен жұмыс жасау техникалары мен технологияларын меңгеру. Түрлі табиғаттан алынған (бояу беретін) талшықтар жайлы ақпараттар жинап, табиғаттан алынған бояу талшықтарын практикада қолдануды меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда экодизайн жұмысының технологиясы мен білімін қалыптастыру.
Мазмұны: экодизайн бағыты, оның негіздері және даму тенденциялары. Қоршаған ортадағы экодизайн мүмкіндіктері. Дизайндағы табиғат көздерін пайдалану тәсілдері.
Қалыптасатын дағдылар: экодизайн материалдарымен жұмыс істеу техникасы мен технологияларын білу және оларды практикада қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда экодизайн жұмыстарының техникасы мен технологияларын меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: бағыты экодизайн, оның негіздері мен даму тенденциялары. Мүмкіндіктер қоршаған ортадағы экодизайн. Сән индустриясында табиғат көздерін пайдалану жолдары. Экодизайн материалдарымен жұмыс істеу техникасы мен технологияларын меңгеру. Қалыптасатын дағдылар: табиғаттан алынған бояғыш талшықтар туралы ақпарат жинау әр түрлі табиғи бояулар оларды іс жүзінде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: экоарттардың пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары. Экологиялық өнердің негізгі концепциялары. Ғылым мен өнердің өзара қарым-қатынасы мәселесі. Қазіргі заманғы ғылымның жетекші мәселелері және олардың дизайнерлік өнер мен білім мазмұнындағы трансформациясы. Көрнекті дизайнерлер. Өнер әлеуметтік құбылыс ретінде элиталық және бұқаралық өнер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Сәулет-Дизайн және эрго-дизайнерлік жобалау саласында болашақ сәулетші-дизайнерлердің кәсіби дайындығын тереңдету. Мазмұны: эргономиканың пәнін, анықтамалары мен міндеттерін адамның және оның айналасындағы тұрмыстық, техникалық және ұйымдастырушылық пәндік-кеңістіктік жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы ғылым ретінде Білу. Эргономика әдістері, оларды дамыту және жобалауда қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этнодизайн арқылы болашақ магистрлердің теориялық білімі мен дизайн құзыреттілігін қалыптастыру.
Мазмұны: Қазақстанның материалдық мәдениетінің теориялық негіздері мен тарихы; тұрмыстық заттар, киім-кешек, зергерлік бұйымдар; дәстүрлі түрде бүкіл Қазақстан аумағында қолданылатын материалдар. Қалыптасқан дағдылар: декорлардың, бұйымдардың пішіндерінің және сәндік-қолданбалы өнер туындыларының функцияларының сәйкестігі.
Тәжірибені қорғау
GZT
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: магистрантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін таныстыру және дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік тарихи ғылымның теориялық және әдістемелік жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасқан дағдылар: зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, жүргізу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдау практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстардың тәжірибесін игеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттіліктер: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.