География білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
«8D015 – География» мамандығы бүгінгі таңда білім мен ғылымның интеграциясы негізінде жаңа формациядағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың тиімді жүйесін құруда еңбек нарығында сұранысқа ие болып отыр. Осы білім беру бағдарламасының түлегіне «8D015 – География» мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесі беріледі.
География ғылымдарының докторының (PhD) кәсіби қызмет саласы:
«8D015 – География» мамандығы бойынша «философия докторы (PhD)» өзінің кәсіби қызметін білім беру саласында жүзеге асырады.
География
8D01515
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бәсекеге қабілеттілік пен адам ресурстарының дамуын зерделеу.<br/> Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілік теориясы. Ғаламдық бәсекеге қабілеттілік индексі. Адами потенциалды дамыту тұжырымдамасы. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың рөлі. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциал проблемалары мен болашағы.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың проблемалары мен болашағына талдау жасайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: география ғылымдарының жаңа парадигмасын зерделеу.<br/> Мазмұны: География ғылымдарының жүйелік парадигмасы. Инновациялық-синергетикалық парадигма. Географиядағы эволюциялық парадигма. География ғылымдарын кіріктіру парадигмасы. География ғылымдарының аймақтық және салалық парадигмасы. Географиядағы іс-әрекеттік-кеңістіктік тәсіл. География ғылымдарын ізгілендірудің дамуы. География ғылымдарын трансформациялаудың негізгі бағыты.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: география ғылымдары жетістіктерін шығармашылықпен қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және оны орындау кезеңдері мен нәтижелерін көрсетуді зерделеу. <br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылым және ғылыми-зерттеу. Ғылыми-зерттеу әдіснамасы. Теориялық зерттеу әдістері мен ерекшеліктері. Ғылыми-зерттеу кезеңдері. Ғылыми ақпараттарды іздестіру, жинақтау және өңдеу. Эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістері. Ғылыми жұмыстарды жазу және рәсімдеу ерекшеліктері.<br/> Қалыптасатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және оны орындау кезеңдері мен нәтижелерін көрсетуді зерделеу. <br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылым және ғылыми-зерттеу. Ғылыми-зерттеу әдіснамасы. Теориялық зерттеу әдістері мен ерекшеліктері. Ғылыми-зерттеу кезеңдері. Ғылыми ақпараттарды іздестіру, жинақтау және өңдеу. Эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістері. Ғылыми жұмыстарды жазу және рәсімдеу ерекшеліктері.<br/> Қалыптасатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін біледі.
30
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
20
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
12
Докторлық диссертация
17
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі білім берудегі инновациялардың теориялық-әдістемелік негіздерін оқыту.<br/> Мазмұны: Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі инновациялар. Білім беруде заманауи сандық технологияларды дамыту. ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жаңартудың инновациялық жолдары. Қазіргі географиялық білім берудегі инновациялар. ҚР мектептегі географиялық білім беру мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі географиялық білім берудегі инновацияларды қорытындылай алады.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны рәсімдеу және талқылау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бәсекеге қабілеттілік пен адам ресурстарының дамуын зерделеу.
Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілік теориясы. Ғаламдық бәсекеге қабілеттілік индексі. Адами потенциалды дамыту тұжырымдамасы. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың рөлі. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциал проблемалары мен болашағы.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың проблемалары мен болашағына талдау жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: география ғылымдарының жаңа парадигмасын зерделеу.
Мазмұны: География ғылымдарының жүйелік парадигмасы. Инновациялық-синергетикалық парадигма. Географиядағы эволюциялық парадигма. География ғылымдарын кіріктіру парадигмасы. География ғылымдарының аймақтық және салалық парадигмасы. Географиядағы іс-әрекеттік-кеңістіктік тәсіл. География ғылымдарын ізгілендірудің дамуы. География ғылымдарын трансформациялаудың негізгі бағыты.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: география ғылымдары жетістіктерін шығармашылықпен қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаһанданудың әлеуметтік-философиялық талдауы. Глобализация және қазіргі әлем. Табиғатты қорғаудың жаһандануы. Жаһанданудың экологияға әсері. Жаһандану үдерісін анықтайтын аспектілер.Глобализация үрдісінің қоғамдық-географиялық аспектісі. Экономикалық аспект. Ақпараттық аспект. Әлеуметтік аспект. Саяси-географиялық аспект.Этникалық және демографиялық аспект. Мәдени-идеологиялық аспект.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңартылған географиялық білім беру мазмұны жағдайында географияны оқыту және географиядан заманауи білім беру технологияларын зерделеу және игеру.
Мазмұны: Географиялық мазмұнды іріктеу мен құрастырудың әдістемелік негіздері. Мектептегі географиялық білім мазмұнын іріктеу және құрылымдау. Қазіргі мектептегі білім мазмұнының модельдері. Географиялық білім беру моделін жүзеге асыру. Мектеп география курсының мазмұнын құру ұстанымдары. Географияны оқыту мақсаттарының жүйесі. Географиялық тұжырым негізінде күтілетін нәтижелер. Критериалды бағалау жүйесі. Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар. Кәсіптік білім берудегі инновациялық технологиялар мен оқыту әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: географияны оқыту бойынша инновациялық педагогикалық тәжірибелерді зерделеу және қорытындылау; географияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдануға дайын болу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Теориялық және практикалық білімді жүйелеу. Пәннің тақырыптық бөлімдері бойынша сабақ өткізу үшін ПОӘК әзірлеу. Оқу сабақтарын өзіндік әзірлеуді жүзеге асыру. Өткізілген сабаққа жүйелі сыни талдау жүргізу.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: жоғары мектепте сабақ өткізу әдістерін; оқу сабақтары үшін материалды іріктеу принциптерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі білім берудегі инновациялардың теориялық-әдістемелік негіздерін оқыту.
Мазмұны: Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі инновациялар. Білім беруде заманауи сандық технологияларды дамыту. ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жаңартудың инновациялық жолдары. Қазіргі географиялық білім берудегі инновациялар. ҚР мектептегі географиялық білім беру мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі географиялық білім берудегі инновацияларды қорытындылай алады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: Теориялық және практикалық білімді жүйелеу. Пәннің тақырыптық бөлімдері бойынша сабақ өткізу үшін ПОӘК әзірлеу. Оқу сабақтарын өзіндік әзірлеуді жүзеге асыру. Өткізілген сабаққа жүйелі сыни талдау жүргізу.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: жоғары мектепте сабақ өткізу әдістерін; оқу сабақтары үшін материалды іріктеу принциптерін меңгерген.