География білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
«8D015 – География» мамандығы бүгінгі таңда білім мен ғылымның интеграциясы негізінде жаңа формациядағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың тиімді жүйесін құруда еңбек нарығында сұранысқа ие болып отыр. Осы білім беру бағдарламасының түлегіне «8D015 – География» мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесі беріледі.
География ғылымдарының докторының (PhD) кәсіби қызмет саласы:
«8D015 – География» мамандығы бойынша «философия докторы (PhD)» өзінің кәсіби қызметін білім беру саласында жүзеге асырады.
География
8D01515
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бәсекеге қабілеттілік пен адам ресурстарының дамуын зерделеу.<br/> Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілік теориясы. Ғаламдық бәсекеге қабілеттілік индексі. Адами потенциалды дамыту тұжырымдамасы. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың рөлі. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциал проблемалары мен болашағы.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың проблемалары мен болашағына талдау жасайды.
3
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: география ғылымдарының жаңа парадигмасын зерделеу.<br/> Мазмұны: География ғылымдарының жүйелік парадигмасы. Инновациялық-синергетикалық парадигма. Географиядағы эволюциялық парадигма. География ғылымдарын кіріктіру парадигмасы. География ғылымдарының аймақтық және салалық парадигмасы. Географиядағы іс-әрекеттік-кеңістіктік тәсіл. География ғылымдарын ізгілендірудің дамуы. География ғылымдарын трансформациялаудың негізгі бағыты.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: география ғылымдары жетістіктерін шығармашылықпен қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және оны орындау кезеңдері мен нәтижелерін көрсетуді зерделеу. <br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылым және ғылыми-зерттеу. Ғылыми-зерттеу әдіснамасы. Теориялық зерттеу әдістері мен ерекшеліктері. Ғылыми-зерттеу кезеңдері. Ғылыми ақпараттарды іздестіру, жинақтау және өңдеу. Эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістері. Ғылыми жұмыстарды жазу және рәсімдеу ерекшеліктері.<br/> Қалыптасатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін біледі.
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік нәтижелерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау<br/> Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
12
Докторлық диссертация
5
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
20
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі білім берудегі инновациялардың теориялық-әдістемелік негіздерін оқыту.<br/> Мазмұны: Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі инновациялар. Білім беруде заманауи сандық технологияларды дамыту. ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жаңартудың инновациялық жолдары. Қазіргі географиялық білім берудегі инновациялар. ҚР мектептегі географиялық білім беру мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі географиялық білім берудегі инновацияларды қорытындылай алады.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын жасау. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау, басылымдармен жұмыс істеу мерзімі. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференциялар материалдарында мақалалар жазу және жариялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бәсекеге қабілеттілік пен адам ресурстарының дамуын зерделеу.
Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілік теориясы. Ғаламдық бәсекеге қабілеттілік индексі. Адами потенциалды дамыту тұжырымдамасы. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың рөлі. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциал проблемалары мен болашағы.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың проблемалары мен болашағына талдау жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: география ғылымдарының жаңа парадигмасын зерделеу.
Мазмұны: География ғылымдарының жүйелік парадигмасы. Инновациялық-синергетикалық парадигма. Географиядағы эволюциялық парадигма. География ғылымдарын кіріктіру парадигмасы. География ғылымдарының аймақтық және салалық парадигмасы. Географиядағы іс-әрекеттік-кеңістіктік тәсіл. География ғылымдарын ізгілендірудің дамуы. География ғылымдарын трансформациялаудың негізгі бағыты.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: география ғылымдары жетістіктерін шығармашылықпен қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаһанданудың әлеуметтік-философиялық талдауы. Глобализация және қазіргі әлем. Табиғатты қорғаудың жаһандануы. Жаһанданудың экологияға әсері. Жаһандану үдерісін анықтайтын аспектілер.Глобализация үрдісінің қоғамдық-географиялық аспектісі. Экономикалық аспект. Ақпараттық аспект. Әлеуметтік аспект. Саяси-географиялық аспект.Этникалық және демографиялық аспект. Мәдени-идеологиялық аспект.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңартылған географиялық білім беру мазмұны жағдайында географияны оқыту және географиядан заманауи білім беру технологияларын зерделеу және игеру.
Мазмұны: Географиялық мазмұнды іріктеу мен құрастырудың әдістемелік негіздері. Мектептегі географиялық білім мазмұнын іріктеу және құрылымдау. Қазіргі мектептегі білім мазмұнының модельдері. Географиялық білім беру моделін жүзеге асыру. Мектеп география курсының мазмұнын құру ұстанымдары. Географияны оқыту мақсаттарының жүйесі. Географиялық тұжырым негізінде күтілетін нәтижелер. Критериалды бағалау жүйесі. Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар. Кәсіптік білім берудегі инновациялық технологиялар мен оқыту әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: географияны оқыту бойынша инновациялық педагогикалық тәжірибелерді зерделеу және қорытындылау; географияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдануға дайын болу.
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Теориялық және практикалық білімді жүйелеу. Пәннің тақырыптық бөлімдері бойынша сабақ өткізу үшін ПОӘК әзірлеу. Оқу сабақтарын өзіндік әзірлеуді жүзеге асыру. Өткізілген сабаққа жүйелі сыни талдау жүргізу.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: жоғары мектепте сабақ өткізу әдістерін; оқу сабақтары үшін материалды іріктеу принциптерін меңгерген.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Теориялық және практикалық білімді жүйелеу. Пәннің тақырыптық бөлімдері бойынша сабақ өткізу үшін ПОӘК әзірлеу. Оқу сабақтарын өзіндік әзірлеуді жүзеге асыру. Өткізілген сабаққа жүйелі сыни талдау жүргізу.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: жоғары мектепте сабақ өткізу әдістерін; оқу сабақтары үшін материалды іріктеу принциптерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі білім берудегі инновациялардың теориялық-әдістемелік негіздерін оқыту.
Мазмұны: Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі инновациялар. Білім беруде заманауи сандық технологияларды дамыту. ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жаңартудың инновациялық жолдары. Қазіргі географиялық білім берудегі инновациялар. ҚР мектептегі географиялық білім беру мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі географиялық білім берудегі инновацияларды қорытындылай алады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: Теориялық және практикалық білімді жүйелеу. Пәннің тақырыптық бөлімдері бойынша сабақ өткізу үшін ПОӘК әзірлеу. Оқу сабақтарын өзіндік әзірлеуді жүзеге асыру. Өткізілген сабаққа жүйелі сыни талдау жүргізу.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: жоғары мектепте сабақ өткізу әдістерін; оқу сабақтары үшін материалды іріктеу принциптерін меңгерген.