Философия ғылымдарының PhD докторы
Психология (Клиникалық және Әлеуметтк психология) мамандығын оқыту бағытында білім беру бағдарламасының мақсаты - ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды кәсіби даярлау білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт, менеджмент, халыққа әлеуметтік көмек, сондай-ақ мемлекеттік және әкімшілік органдар, ғылыми-зерттеу және консалтингтік ұйымдар саласындағы кәсіби міндеттерді шешу
Психология (клиникалық және әлеуметтік психология)
8D03117
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттың ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сонымен қатар ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, зерттеушінің құзыреттілігін қалыптастыру үшін диссертацияда эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндірудің практикалық дағдыларын бекіту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарды диссертацияның негізгі талаптары мен жұмыс түрлерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: докторлық диссертация тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация бойынша жұмыс жоспарын әзірлеу. Негізгі әдеби көздерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жинақтау
4
[АБ + Емтих] (100)
3
[АБ + Емтих] (100)
3
[АБ + Емтих] (100)
3
[АБ + Емтих] (100)
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
70
АБ
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
Докторлық диссертация
12
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық (медициналық) психологияның пәні, міндеттері және пәнаралық байланыстары. Клиникалық (медициналық) психологияның психологиялық ғылым саласы ретінде қалыптасу тарихы. Клиникалық (медициналық) психологияның негізгі бөлімдері. Психосоматикалық және соматопсихикалық қатынастар, биологиялық және әлеуметтік қатынастар. Қалыпты жағдай мен патологияның клиникалық көрінісі. Тұқымқуалаушылық және жеке-қоршаған орта. Психиканың дамуы және ыдырауы. Адаптация және дезадаптация. Клиникалық психологиядағы әдістер
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың экстремалды жағдайдағы адам мінез -құлқының ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : апат жағдайындағы психологтың жұмыс алгоритмі. Экстремалды жағдайда психологиялық қолдау. Түрлі эмоциялық жағдайларда шұғыл психологиялық көмек. Жарақаттан кейінгі стресс жағдайындағы адамдардың әлеуметтік және білім алу мәселелеріне психологиялық көмек.<br/> Құзыреттіліктер : шұғыл психологиялық психотерапевтік көмек көрсетуге қабілетті
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Педагогикалық практика
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, дайындау, өткізу және талдау практикалық біліктерін қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстар тәжірибесін меңгеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілік: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.