Философия ғылымдарының PhD докторы
Психология (Клиникалық және Әлеуметтк психология) мамандығын оқыту бағытында білім беру бағдарламасының мақсаты - ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды кәсіби даярлау білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт, менеджмент, халыққа әлеуметтік көмек, сондай-ақ мемлекеттік және әкімшілік органдар, ғылыми-зерттеу және консалтингтік ұйымдар саласындағы кәсіби міндеттерді шешу
Психология (клиникалық және әлеуметтік психология)
8D03117
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттың ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сонымен қатар ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, зерттеушінің құзыреттілігін қалыптастыру үшін диссертацияда эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндірудің практикалық дағдыларын бекіту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттың ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сонымен қатар ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, зерттеушінің құзыреттілігін қалыптастыру үшін диссертацияда эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндірудің практикалық дағдыларын бекіту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп пен отбасы тәрбиесін табысты ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Денсаулық психологиясының қалыптасуы мен даму тарихы. Денсаулық сақтау психологиясының мақсаты, пәні және міндеттері. Денсаулық психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Денсаулық жүйелік ұғым ретінде. Физикалық денсаулық. Әлеуметтік денсаулық. Психикалық денсаулық. Психологиялық тұрақтылық және денсаулық. Кәсіби денсаулық. Денсаулыққа деген көзқарас. Заманауи мектеп - бұл психикалық денсаулықтың бұзылуын алдын-алудың оңтайлы ортасы және жүйесі. Оқу үрдісі субъектілері оқушылардың психологиялық саулығы. Психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарды диссертацияның негізгі талаптары мен жұмыс түрлерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: докторлық диссертация тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация бойынша жұмыс жоспарын әзірлеу. Негізгі әдеби көздерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жинақтау
4
[АБ + Емтих] (100)
3
[АБ + Емтих] (100)
3
[АБ + Емтих] (100)
3
[АБ + Емтих] (100)
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
12
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық (медициналық) психологияның пәні, міндеттері және пәнаралық байланыстары. Клиникалық (медициналық) психологияның психологиялық ғылым саласы ретінде қалыптасу тарихы. Клиникалық (медициналық) психологияның негізгі бөлімдері. Психосоматикалық және соматопсихикалық қатынастар, биологиялық және әлеуметтік қатынастар. Қалыпты жағдай мен патологияның клиникалық көрінісі. Тұқымқуалаушылық және жеке-қоршаған орта. Психиканың дамуы және ыдырауы. Адаптация және дезадаптация. Клиникалық психологиядағы әдістер
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық (медициналық) психологияның пәні, міндеттері және пәнаралық байланыстары. Клиникалық (медициналық) психологияның психологиялық ғылым саласы ретінде қалыптасу тарихы. Клиникалық (медициналық) психологияның негізгі бөлімдері. Психосоматикалық және соматопсихикалық қатынастар, биологиялық және әлеуметтік қатынастар. Қалыпты жағдай мен патологияның клиникалық көрінісі. Тұқымқуалаушылық және жеке-қоршаған орта. Психиканың дамуы және ыдырауы. Адаптация және дезадаптация. Клиникалық психологиядағы әдістер
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың экстремалды жағдайдағы адам мінез -құлқының ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : апат жағдайындағы психологтың жұмыс алгоритмі. Экстремалды жағдайда психологиялық қолдау. Түрлі эмоциялық жағдайларда шұғыл психологиялық көмек. Жарақаттан кейінгі стресс жағдайындағы адамдардың әлеуметтік және білім алу мәселелеріне психологиялық көмек.<br/> Құзыреттіліктер : шұғыл психологиялық психотерапевтік көмек көрсетуге қабілетті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың экстремалды жағдайдағы адам мінез -құлқының ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : апат жағдайындағы психологтың жұмыс алгоритмі. Экстремалды жағдайда психологиялық қолдау. Түрлі эмоциялық жағдайларда шұғыл психологиялық көмек. Жарақаттан кейінгі стресс жағдайындағы адамдардың әлеуметтік және білім алу мәселелеріне психологиялық көмек.<br/> Құзыреттіліктер : шұғыл психологиялық психотерапевтік көмек көрсетуге қабілетті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда патопсихологиялық эксперименттік зерттеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: Әр түрлі жас категорияларындағы патологиялық зерттеу жүргізу. Сапалық талдау және патопсихологиялық зерттеу стратегиялары. Бақылау және әңгімелесу әдістері. Патопсихологиялық зерттеудің протоколы мен әдістері.
Құзіреттіліктер: клиенттер туралы ақпаратты анықтайды және талдайды; егжей-тегжейлі психологиялық қорытынды жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
мақсаты: магистранттарды әлемді қабылдау ерекшеліктерін терминдермен түсіну үшін психосемантикалық заңдармен таныстыру.
Мазмұны: Психосемантикалық әдістердің технологиялық және репродуктивтілігі. Жеке сананы зерттеуге арналған семантикалық дифференциалдың торы. Психосемантикалық зерттеудің логикасы. Психосемантиканың принциптері, әдістері мен әдістері. Психосемантиканың қолданбалы мүмкіндіктері.
Құзіреттіліктер: диагностика жасай алады, кеңес бере алады, жеке аномалиялар тексерілуге жатады. психосемантикалық зерттеу және практикалық жұмыс әдістерін дамыту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сенсорлық-перцептивті процестер. Танымдық психологиядағы «белгішелерді» ұсыну динамикасы. Сана мен әрекетті бақылау. Селективті қабылдау және құрылымдық модельдер. «Шығармашылық синтез» балама ретінде. Жадының қызметтік құрылымы. Жұмыс жадысы моделінің эволюциясы. Білімді санаттау және ұсыну. Қарым-қатынас және сөйлеу әрекеті. Ойлау және метатаным. Оқу модельдері және нейропсихологиясы. Коммуникативтік жағдайлардың прагматикасы. Қорытынды ой түйінннің процестері мен модельдері. Білім беру технологиялары.
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Педагогикалық практика
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру.
Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау).
Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу);
- студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.