білім магистрі
Қазіргі таңда «Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша педагогтарды даярлау (Биология)» бағытындағы магистр дайындау халықаралық талаптарға сәйкес заманауи еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және магистранттардың тұлғалық және әлеуметтік дамуына, оқу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге, сондай ақ білім беру үдерісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті педагогика ғылымдары магистрін даярлайтын сұранысқа ие мамандықтардың бірі болып табылады.
Биология ˗ жаратылыстану ғылымдарының заңдарын қолдана отырып, педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын кіріктіруді жүзеге асыратын мамандық.
Академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша магистранттың шетелде білім алу мүмкіндігі
«Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша педагогтарды даярлау (Биология)» мамандығы бойынша магистрі кәсіби қызметінің пәні ˗ биологиялық үдерістер мен құбылыстар туралы толық ақпарат алу мақсатында оқу-тәрбие үдерісі болып табылады.
«Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша педагогтарды даярлау (Биология)» мамандығы бойынша магистрі келесідей кәсіби іс-әрекет түрлерін орындай алады:
- «педагогикалық» білім беру жұмысы ЖОО және орта, аранайы білім оқу орындарында (мектеп, гимназия, лицей, колледждер және т.б.) биология пәнінің ағылшын тіліндегі оқытушысы ретінде;
- ғылыми-зерттеу: әртүрлі оқу, академиялық және ғылыми-зерттеу ұйымдарында бейіндік пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау;
- жобалық: жобалық және конструкторлық ұйымдарда жалпы және мамандандырылған әзірлемелерді орындау;
Биология (бейіндік)
7M01519
Жаратылыстану және география факультеті
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары<br/> Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиялық білім беру саласындағы кәсіби білімді, іскерлікті зерттеу<br/> Мазмұны: ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да оқу түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен технологиялары. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту дағдылары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FKF 5306 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: іздеу, зерттеу, аналитикалық және жобалық қызметті жүзеге асырудың құзыреттілігі мен дағдыларын дамытады, көшбасшылық қасиеттерін, креативтілігі мен сыни ойлауын жақсартады. Шешімдерді әзірлеу және қабылдау құзыреттерін қалыптастырады.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: іздеу, зерттеу, аналитикалық және жобалық қызметті жүзеге асырудың құзыреттілігі мен дағдыларын дамытады, көшбасшылық қасиеттерін, креативтілігі мен сыни ойлауын жақсартады. Шешімдерді әзірлеу және қабылдау құзыреттерін қалыптастырады.
10
Ғылыми-зерттеу практикасы
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: іздеу, зерттеу, аналитикалық және жобалық қызметті жүзеге асырудың құзыреттілігі мен дағдыларын дамытады, көшбасшылық қасиеттерін, креативтілігі мен сыни ойлауын жақсартады. Шешімдерді әзірлеу және қабылдау құзыреттерін қалыптастырады.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: менеджменттің әртүрлі деңгейлерінде заманауи ұйымды басқару үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру және оларды ұйымның даму мақсаттарына жету үшін тиімді пайдалануға қабілеттілік пен дайындықты дамыту.<br/> Мазмұны: бұл курста менеджмент теориясы мен практикасына қатысты мәселелердің негізгі сұрақтары қарастырылады: ұйымның қоршаған ортасы; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Қарастыру әдіснамасының негізі, барлық менеджменттің негізгі мектептері мен бағыттарының кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсіл болып табылады<br/> Құзыреттіліктер: психологиялық білімді, басқару іс-әрекетінде дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Менеджмент» пәні білімалушыларда келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: менеджмент бойынша соңғы мамандандырылған білімдерді білім берудің әртүрлі салаларында қолдана білу; менеджер және көшбасшысы ретінде үздіксіз кәсіби даму; эмоционалды интеллект және эмоционалды тұрақтылықты; персоналды басқаруда жаңа мазмұнды құрудағы тәжірибеге негізделген әлеуметтік жауапкершілік; басқарудағы кәсіпкерлік дағдылар; цифрлық ортада басқарудың ерекшеліктерін меңгерген менеджер, конструктивті өзара әрекеттесу қабілеттерін және жаһандық сын-қатерлерге бейімделу; стратегиялық шешімдер қабылдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биология тарихы мен әдіснамасының теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру және алынған білім мен дағдыларды кәсіби міндеттерді шешу үшін пайдалану. Теориялық биология заңдары. Теориялық биологияның әдіснамалық негіздері. Құзыреттер: тарихи және қазіргі заманғы әлеуметтік маңызды биологиялық мәселелер мен процестерді талдау; Қазіргі биологияда қолданылатын әдіснамалық тәсілдер мен әдістердің мәнін түсіндіру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиядағы заманауи зерттеу әдістері бойынша материалдарды зерттеу
Мазмұны: биология әр-түрлі саласындағы зерттеу әдістерімен танысу, зерттеу туралы ғылыми есепті ресімдеуге қажетті талаптарды қолдана отырып, мақсаттан тұжырымға дейін оқу-ғылыми зерттеу жүргізу, биологиядағы зерттеудің жалпы әдістерімен танысу
Құзыреттіліктер: зерттеу жүргізу барысында алынған дағдыларды қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды математикалық модельдеудің және биологиялық зерттеулерде STEM технологияларын қолданудың классикалық және заманауи әдістерімен таныстыру.
Мазмұны: қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдерге шолу қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдер. Қолданбалы модельдерді құру. Биологиялық объектілердің бейнелерімен жұмыс. Суретті визуализациялау бағдарламаларымен жұмыс істеу принциптері (Gimp, Axiovision, Zoombrowser). Деректер базасымен жұмыс
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиядағы заманауи мәселелерді зерттеу және перспективаны талдау
Мазмұны: ХХІ ғасырдағы биология мәселелері. Цитологияның, физиология, генетика, эволюциялық теорияның, экологияның жетістіктері мен перспективалық бағыттары және биоресурстарды тиімді пайдалану, Табиғатты қорғау. Қазіргі молекулалық биология мен Биохимияның мәселелері мен міндеттері
Құзыреттіліктер: болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасушалардың пролиферациясы туралы заманауи мәліметтерді және олардың биологиядағы маңызын зерттеу
Мазмұны: жасушалық процестерді реттеудің бірнеше жүйесі бар: генетикалық, энергетикалық, трофикалық, гормондық. Олардың бірлескен қызметі тұқым қуалаушылық бағдарламаны орындау кезінде тұрақты емес сыртқы орта жағдайында гомеостазды қолдауды және функциялардың оңтайлы деңгейі
Құзыреттіліктер: геннің құрылымдық-функционалдық ұйымы туралы қазіргі түсініктерді түсіндіре білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары танымдық функцияларды жүзеге асыру және бағалаудың жүйелік тәсілін қалыптастыру үшін орталық жүйке жүйесінің морфо-функционалдық заңдылықтарын зерттеу
Мазмұны: когнитивті функциялар: қабылдау; назар аудару; гнозис; есте сақтау; сөйлеу. Шындықты бейнелеудің сөйлеу түрі. Когнитивті даму. Ағзаның мінез-құлық реакциялары.
Құзыреттіліктер: білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде когнитивті функцияларды бағалаудың пәнаралық тәсілі
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу қызметінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігі мақсаттарды, міндеттерді анықтау,зерттеу әдіснамасы, гипотезаны қалыптастыру, көздерді талдау. Зерттеу объектісі мен пәні.. Биологияны оқытуда ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы
Құзыреттіліктер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың кәсіби әдістерін қолдану
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу қызметінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігі мақсаттарды, міндеттерді анықтау,зерттеу әдіснамасы, гипотезаны қалыптастыру, көздерді талдау. Зерттеу объектісі мен пәні.. Биологияны оқытуда ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы
Құзыреттіліктер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың кәсіби әдістерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасушалардың тіршілік ету механизмдері туралы теориялық білім алу
Мазмұны: жасушада болатын механизмдер және организмдердің жеке даму заңдылықтары. Организмдердің, оның ішінде адамдар мен жануарлардың тіршілік әрекетінің құрылымдық және функционалдық негізі.
Құзыреттіліктер: жасушалардың типтерін және тіршілік ету кезеңдерін білу, жасушадағы тұқым қуалайтын ақпараттың репликациясын түсіндіре білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ми жұмысының негізгі механизмдерін түсіну үшін маңызы бар орталық жүйке жүйесінің интегративті қызметін зерттеу
Мазмұны: жүйке жүйесінің фило - және эмбриогенезі. Жұлын және мидың түрлі бөлімдерінің функционалдық маңызы. Ағзаның қызметін үйлестіру.
Құзіреттілік: білім беру және кәсіби міндеттерді шешу кезінде ми морфологиясы мен физиологиясының қазіргі заманғы мәселелерін білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі экологиялық жағдайларда өсімдіктердің бар болуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру
Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері. Өсімдіктер физиологиясы және экология мәселелері
Құзыреттіліктер: өсімдіктер экофизиологиясының әртүрлі бөлімдері бойынша білім жинақтау және интеграциялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: стресстік жағдайларда өсімдіктердің қызмет ету ерекшеліктері және олардың бейімделу шекаралары туралы түсініктерді кеңейту
Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері.
Құзыреттіліктер: өсімдіктердің жай-күйін талдаудың негізгі әдістері мен нәтижелерін практикалық қолдану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам үшін жасушалық деңгейде радиацияның биологиялық әсері мен тәуекелдері туралы базалық білімді меңгерту
Мазмұны:. Иондаушы сәулеленудің генетикалық әсерлері. Радиациялық мутагенездің жалпы теориясы. Мутациялық процеске радиация әрекетінің негізгі заңдылықтары. Мутациялардың пайда болу жиілігінің сәулелену дозасына тәуелділігі. Геномның радиациялық-индукцияланған тұрақсыздығы
Құзыреттіліктер: биологияның қазіргі мәселелерін білу, оларды шешу тәсілдерін негіздеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Радиобиология» пәнінің мақсаты студенттерде адам мен жануарларға иондаушы сәулеленудің әсері бар туралы білімдерді қалыптастыру, радиациялық этиология ауруларының алдын алу, тану және емдеу, сондай-ақ жеке адамдар мен олардың ұрпақтарының сәулеленуінің алыс салдарын жою туралы түсініктерді беру.
«Радиобиология» пәнінің міндеттері қазіргі кезеңде төтенше жағдайлар кезінде адамның өміріне, денсаулығына және кәсіби жұмысына үлкен қауіп төндіретін радиациялық табиғат факторларымен таныстыру; иондаушы сәулеленудің биологиялық әрекеттерімен, оның ішінде биожүйелердің радиациялық зақымдануының молекулалық механизмдерімен таныстыру; патогенезбен, радиациялық зақымданудың әртүрлі формаларының көріністерімен таныстыру; іс-шараларды, құралдарды әзірлеумен таныстыру және төтенше жағдайлар кезінде радиацияға қарсы қорғау әдістерін; қазіргі соғыстар мен техногендік апаттардың радиоэкологиялық салдарын көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі биологиялық концепцияларды, теориялық биологияның аксиомаларымен танысу
Мазмұны:Теориялық биология заңдары, органикалық дүниенің жүйесі, эволюция теориясындағы жаңа көзқарастар, негізгі биологиялық концепциялар, теориялық биологияның аксиомалары, ақпарат теориясы, биологиялық процесстердің ақпараттық негізделуі заңы, теориялық биологияның әдістемелік негіздері
Құзыреттіліктер: аргументация теориясы мен практикасы саласындағы білім
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі жүйені уақытша ұйымдастыру туралы білім алу
Мазмұны: тірі жүйенің зерттелетін көрсеткішін кешенді уақытша ұйымдастыру, биоритмалар, бір - бірін модульдейтін әр түрлі жиіліктегі ритмдер; жас өзгерістерімен, ауруларымен, емделуімен, Шу аймағының сауығуымен-хаотикалық өзгерістермен байланысты
Құзыреттіліктер: табиғаттағы биологиялық ырғақтың заманауи мәселелерін білу
Өндірістік тәжірибе
Мақсаты: биология және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: биология және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.