(PhD) философия докторы
әлеуметтік ғылымдар саласында еңбек нарығында талап етілетін жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау әрекетінің сипатталуы:
ғылыми – зерттеу институты білім берудегі тұлға психологиясының мәселесі;
психологиялық және педагогикалық бағыттағы ғылыми зертханалар;
мемлекеттік және мемлекеттік емес профильді жогарғы оқу орындары;
әлеуметтік – психологиялық сауыктырудың ғылыми – практикалық орталығы, даму және бейімделу;
психологиялық түзету және психотерапия ғылыми – практикалық орталығы;
психологиялық ғылым саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру және психологиялық заңдылықтарды зерттеуге арналған инновациялық технологияларды қолдану;
докторанттармен ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамалық негіздерін игеру және психологиялық процестер мен құбылыстарды зерттеу мен талдаудың экспериментальдық әдістері;
1.1.4 ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан жалпы адами және әлеуметтік-жеке құндылықтарды қалыптастыру.
Психология
8D03105
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
Докторлық диссертация
5
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
АБ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
4
АБ
3
М(Д)ҒЗЖ
3
М(Д)ҒЗЖ
3
М(Д)ҒЗЖ
7
АБ
7
Ғылыми-зерттеу практикасы
9
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарды әлемдік және отандық психологиялық ғылымның ғылыми мектептерімен, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: ғылым эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы және дамуының негізгі кезеңдері.<br/> Құзыреттіліктер: жалпы психологияның өзекті мәселелерін зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық концепцияларды талдау, бағалау
5
АБ
Мақсаты: ғылыми-психологиялық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: отандық, шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Алынған деректерді өңдеу, талдау, нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.<br/> Құзыреттіліктер: білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге қабілетті; заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде проблемаларды, мақсаттарды, зерттеу міндеттерін қоюды жүзеге асыруға, гипотезаларды негіздеуге, зерттеу бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті.
5
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психиканың даму факторларын, механизмдерін және мәнін түсінудегі жаратылыстану ғылымдарының рөлін ашу <br/> Мазмұны: И.М.Сеченовтың, И.П.Павловтың және басқа да ғалымдардың жоғары нерв қызметінің қағидалары мен заңдарының рөлін зерттеу және олардың адамның психикасы мен мінез-құлқы құбылыстарын түсінудегі орны. Психика мен мидың байланысы. Психофизикалық параллелизм, вульгарлық материализм және психика мен мінез-құлықтың басқа да концепциясын сынау.<br/> Құзіреттілік: психологиялық ғылым мен тәжірибенің пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық ерекшелігін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәндер тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теориялары туралы білімді игеру. Мазмұны: білім беруді ізгілендіру парадигмалары адам дамуының әлеуметтік-психологиялық, мәдени механизмдері контекстінде, бұл қоғамның адамға деген жаңа көзқарасын бірегей құбылыс ретінде жүзеге асыруды қамтамасыз етеді және жеке тұлғаға дәстүрлі білім беру жүйесі ұсынғаннан гөрі табиғатпен, әлеуметтік-мәдени ортамен және өзімен қарым-қатынасты үйлестіруге әлдеқайда көп мүмкіндіктер береді.<br/> Құзыреттіліктер: тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теорияларын талдайды, ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасын негіздейді.
2
Ғылыми-зерттеу практикасы
Педагогикалық практика
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, дайындау, өткізу және талдау практикалық біліктерін қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстар тәжірибесін меңгеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілік: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.