(PhD) философия докторы
әлеуметтік ғылымдар саласында еңбек нарығында талап етілетін жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау әрекетінің сипатталуы:
ғылыми – зерттеу институты білім берудегі тұлға психологиясының мәселесі;
психологиялық және педагогикалық бағыттағы ғылыми зертханалар;
мемлекеттік және мемлекеттік емес профильді жогарғы оқу орындары;
әлеуметтік – психологиялық сауыктырудың ғылыми – практикалық орталығы, даму және бейімделу;
психологиялық түзету және психотерапия ғылыми – практикалық орталығы;
психологиялық ғылым саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру және психологиялық заңдылықтарды зерттеуге арналған инновациялық технологияларды қолдану;
докторанттармен ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамалық негіздерін игеру және психологиялық процестер мен құбылыстарды зерттеу мен талдаудың экспериментальдық әдістері;
1.1.4 ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан жалпы адами және әлеуметтік-жеке құндылықтарды қалыптастыру.
Психология
8D03105
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттың ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сонымен қатар ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, зерттеушінің құзыреттілігін қалыптастыру үшін диссертацияда эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндірудің практикалық дағдыларын бекіту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп пен отбасы тәрбиесін табысты ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Денсаулық психологиясының қалыптасуы мен даму тарихы. Денсаулық сақтау психологиясының мақсаты, пәні және міндеттері. Денсаулық психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Денсаулық жүйелік ұғым ретінде. Физикалық денсаулық. Әлеуметтік денсаулық. Психикалық денсаулық. Психологиялық тұрақтылық және денсаулық. Кәсіби денсаулық. Денсаулыққа деген көзқарас. Заманауи мектеп - бұл психикалық денсаулықтың бұзылуын алдын-алудың оңтайлы ортасы және жүйесі. Оқу үрдісі субъектілері оқушылардың психологиялық саулығы. Психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
АБ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
7
Ғылыми-зерттеу практикасы
9
Докторлық диссертация
13
Докторлық диссертация
5
Докторлық диссертация
5
Докторлық диссертация
2
Ғылыми-зерттеу практикасы
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарды әлемдік және отандық психологиялық ғылымның ғылыми мектептерімен, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: ғылым эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы және дамуының негізгі кезеңдері.<br/> Құзыреттіліктер: жалпы психологияның өзекті мәселелерін зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық концепцияларды талдау, бағалау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарды әлемдік және отандық психологиялық ғылымның ғылыми мектептерімен, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: ғылым эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы және дамуының негізгі кезеңдері.<br/> Құзыреттіліктер: жалпы психологияның өзекті мәселелерін зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық концепцияларды талдау, бағалау
5
АБ
Мақсаты: ғылыми-психологиялық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: отандық, шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Алынған деректерді өңдеу, талдау, нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.<br/> Құзыреттіліктер: білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге қабілетті; заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде проблемаларды, мақсаттарды, зерттеу міндеттерін қоюды жүзеге асыруға, гипотезаларды негіздеуге, зерттеу бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық (медициналық) психологияның пәні, міндеттері және пәнаралық байланыстары. Клиникалық (медициналық) психологияның психологиялық ғылым саласы ретінде қалыптасу тарихы. Клиникалық (медициналық) психологияның негізгі бөлімдері. Психосоматикалық және соматопсихикалық қатынастар, биологиялық және әлеуметтік қатынастар. Қалыпты жағдай мен патологияның клиникалық көрінісі. Тұқымқуалаушылық және жеке-қоршаған орта. Психиканың дамуы және ыдырауы. Адаптация және дезадаптация. Клиникалық психологиядағы әдістер
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты : докторанттардың экстремалды жағдайдағы адам мінез -құлқының ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : апат жағдайындағы психологтың жұмыс алгоритмі. Экстремалды жағдайда психологиялық қолдау. Түрлі эмоциялық жағдайларда шұғыл психологиялық көмек. Жарақаттан кейінгі стресс жағдайындағы адамдардың әлеуметтік және білім алу мәселелеріне психологиялық көмек.<br/> Құзыреттіліктер : шұғыл психологиялық психотерапевтік көмек көрсетуге қабілетті
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация - докторанттың дербес зерттеуі болып табылатын ғылыми жұмысы, онда теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын жаңа ғылыми жетістік ретінде саралауға болатын немесе ғылыми мәселе шешілген, немесе енгізілуі ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми негізделген техникалық, экономикалық немесе технологиялық шешімдер жазылған жұмыс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психиканың даму факторларын, механизмдерін және мәнін түсінудегі жаратылыстану ғылымдарының рөлін ашу <br/> Мазмұны: И.М.Сеченовтың, И.П.Павловтың және басқа да ғалымдардың жоғары нерв қызметінің қағидалары мен заңдарының рөлін зерттеу және олардың адамның психикасы мен мінез-құлқы құбылыстарын түсінудегі орны. Психика мен мидың байланысы. Психофизикалық параллелизм, вульгарлық материализм және психика мен мінез-құлықтың басқа да концепциясын сынау.<br/> Құзіреттілік: психологиялық ғылым мен тәжірибенің пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық ерекшелігін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психиканың даму факторларын, механизмдерін және мәнін түсінудегі жаратылыстану ғылымдарының рөлін ашу <br/> Мазмұны: И.М.Сеченовтың, И.П.Павловтың және басқа да ғалымдардың жоғары нерв қызметінің қағидалары мен заңдарының рөлін зерттеу және олардың адамның психикасы мен мінез-құлқы құбылыстарын түсінудегі орны. Психика мен мидың байланысы. Психофизикалық параллелизм, вульгарлық материализм және психика мен мінез-құлықтың басқа да концепциясын сынау.<br/> Құзіреттілік: психологиялық ғылым мен тәжірибенің пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық ерекшелігін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәндер тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теориялары туралы білімді игеру. Мазмұны: білім беруді ізгілендіру парадигмалары адам дамуының әлеуметтік-психологиялық, мәдени механизмдері контекстінде, бұл қоғамның адамға деген жаңа көзқарасын бірегей құбылыс ретінде жүзеге асыруды қамтамасыз етеді және жеке тұлғаға дәстүрлі білім беру жүйесі ұсынғаннан гөрі табиғатпен, әлеуметтік-мәдени ортамен және өзімен қарым-қатынасты үйлестіруге әлдеқайда көп мүмкіндіктер береді.<br/> Құзыреттіліктер: тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теорияларын талдайды, ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасын негіздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәндер тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теориялары туралы білімді игеру. Мазмұны: білім беруді ізгілендіру парадигмалары адам дамуының әлеуметтік-психологиялық, мәдени механизмдері контекстінде, бұл қоғамның адамға деген жаңа көзқарасын бірегей құбылыс ретінде жүзеге асыруды қамтамасыз етеді және жеке тұлғаға дәстүрлі білім беру жүйесі ұсынғаннан гөрі табиғатпен, әлеуметтік-мәдени ортамен және өзімен қарым-қатынасты үйлестіруге әлдеқайда көп мүмкіндіктер береді.<br/> Құзыреттіліктер: тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теорияларын талдайды, ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасын негіздейді.
Педагогикалық практика
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру.
Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау).
Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу);
- студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.