педагогика ғылымдарының магистрі
Қазіргі таңда «7М011600 – География» мамандығы ғылыми ойлау жән едүниетаным контекстінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыратын жоғары білікті педагог кадрларды дайындауда еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтардың бірі болып табылады.
География
7M01515
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IG 3307
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық деңгейде ғылыми қарым-қатынас құзыреттерін меңгеру<br/> Мазмұны: Академиялық хат – ғылыми-зерттеу қызметінің маңызды аспектісі. Хирша индексі – ғылымиметрикалық көрсеткіш. Импакт-фактор – ғылыми журналдың сандық көрсеткіші. Web of Knowledge – ғылыми медиакеңістік. Scopus, ERIH PLUS – реферативтік деректер базасы. eLIBRARY.RU, РИНЦ - ресейлік ақпараттық-талдау жүйесі. Қалыптасатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі аспектілерін біледі және талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеудің негізгі ұғымдары. Географиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Табиғи және табиғи-антропогендік геожүйе – зерттеу нысаны. Физикалық-географиялық зерттеулердң жіктемелеу әдістері. Ландшафтық зерттеу әдістері. Зерттеуді ұйымдастыру кестесі. Ландшафтық-геохимиялық зерттеу әдістері. Қоршаған орта сапасын географиялық бағалау және реттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеудің негізгі ұғымдары. Географиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Табиғи және табиғи-антропогендік геожүйе – зерттеу нысаны. Физикалық-географиялық зерттеулердң жіктемелеу әдістері. Ландшафтық зерттеу әдістері. Зерттеуді ұйымдастыру кестесі. Ландшафтық-геохимиялық зерттеу әдістері. Қоршаған орта сапасын географиялық бағалау және реттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPG 4311
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәліметтерді картографиялаудың негізгі ұстанымдары, ғылыми зерттеулерді орындау барысында картографиялаудың болашағы мен дағдысы туралы білімді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулерді картографиялық қамтамасыз етудің концепциясы мен әдіснамасы. Географиялық талдаудың картографиялық әдістері мен тәсілдерін дамытудың қазіргі тенденциялары. Жергілікті жердің сандық моделін құрудағы картографиялық ақпаратты жобалаудың және әзірлеудің қазіргі заманғы әдістемесі. Картографиялық талдау мақсатында әзірленген танымал бағдарламалық өнімдер. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін картографиялық шығармаларды жасай білу және қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары<br/> Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
12
Магистрлік диссертация
Ғылыми зерттеу жұмысын докторлық диссертацияны рәсімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес рәсімдеу және қорғау. 8D031–Әлеуметтік ғылымдар (Психология) педагогикалық бағыттағы білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы дәрежесін алу үшін докторлық диссертацияны қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OZV 1203
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жердің даму заңдылықтары туралы білімді меңгеру. <br/> Мазмұны: Жердің пайда болу тарихы және негізгі теориялар мен болжамдар. Географиялық қабықтың қалыптасуы мен дамуы. Географиялық қабықтың саралануы (дифференциациялануы). Ландшафт құрушы процестер. Жердің қалыптасуы мен дамуына заманауи көзқарастар. Жердің даму заңдылықтарының себеп-салдарлары. Қазақстанның литосфералық катаклизмдері және катаклизмдердің себептері, салдары, таралуы. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар. Гидросфера және су ресурстарының маңызы. Биосфера және топырақтың экологиялық мәселелері.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: Жердің географиялық заңдылықтарының себептері мен салдарларын түсіндіру және табиғи және табиғи-антропогендік кешендердің функциялары мен мәнін аша білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жердің даму заңдылықтары туралы білімді меңгеру. <br/> Мазмұны: Жердің пайда болу тарихы және негізгі теориялар мен болжамдар. Географиялық қабықтың қалыптасуы мен дамуы. Географиялық қабықтың саралануы (дифференциациялануы). Ландшафт құрушы процестер. Жердің қалыптасуы мен дамуына заманауи көзқарастар. Жердің даму заңдылықтарының себеп-салдарлары. Қазақстанның литосфералық катаклизмдері және катаклизмдердің себептері, салдары, таралуы. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар. Гидросфера және су ресурстарының маңызы. Биосфера және топырақтың экологиялық мәселелері.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: Жердің географиялық заңдылықтарының себептері мен салдарларын түсіндіру және табиғи және табиғи-антропогендік кешендердің функциялары мен мәнін аша білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру жүйелерін жобалық басқарудың ерекшеліктерін зерделеу және игеру.<br/> Мазмұны: Жоба және жобаны басқару. Жобаларды басқару жүйесі. Жобаның басталуы. Жоспарлау. Орындау және бақылау. Жобаны аяқтау. Жобаларды басқару қызметтері. Білім берудегі заманауи жобалық менеджмент. Жоба менеджментінің негізгі түсініктері, оларды түсіндіру және білім беру саласында қолдану. Білім беру жүйелерін жобалық басқарудың ерекшеліктері. Білім беру мекемелеріндегі жобалық басқару. Білім беру жүйелерін басқарудағы жобалық басқарудың әдістері мен құралдары.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: жобалық басқарудың ерекшеліктерін меңгереді және білім беру жүйелерін басқарудағы жобалық менеджменттің әдістері мен құралдарын зерделейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстанның ірі табиғи кешендерін оқыту, ҚР табиғи ортасының қалыптасу, қызмет ету, кеңістіктік дифференциация, шаруашылық пайдалану және экологиялық жағдайын білу. Оның республика шаруашылық өмірінің практикалық міндеттерін шешудегі рөлі; табиғи-ресурстық әлеуеті және әкімшілік-аумақтық бөлінуі; халық және ұлттық құрамы; табиғи және шаруашылық кешендерінің даму заңдылықтары; ҚР экономикалық аудандары мен өңірлерінің сипаттамасы; Қазақстан географиясының жергілікті және аймақтық деңгейлердегі мәселелері.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
4
М(Д)ҒЗЖ
Ақпаратты верификациялау және құрылымдауды жүзеге асыру қабілеті. Жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра білу. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдана білу және дайын болу
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: биология саласындағы заманауи ақпаратты талдау және тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау<br/> Мазмұны: магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титулдық Парақ; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, қорғауға шығарылатын ережелер<br/> Құзыреттіліктер: магистрлік диссертацияларды рәсімдеу және қорғау дағдысын қолдану
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: биология саласындағы заманауи ақпаратты талдау және тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау<br/> Мазмұны: магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титулдық Парақ; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, қорғауға шығарылатын ережелер<br/> Құзыреттіліктер: магистрлік диссертацияларды рәсімдеу және қорғау дағдысын қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FGMO 2309
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аймақтану - ғылым саласы. Аймақтанудың пәні мен міндеттері. Аймақтануды зерттеу әдістері. Аймақтық шаруашылық. Аймақтық экономикалық механизмнің ерекшеліктері. Аймақтар әлеуетінің жүйесі. Қазіргі аймақтық саясат. Аймақ экономикасын басқарудың заманауи тұжырымдамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Географияны зерттеудегі аймақтану мен елтанудың рөлін және қазіргі ғаламдық мәселелерді анықтай білу.
Мазмұны: География ғылымы құрылымындағы аймақтану және елтану. Географияны зерттеудегі аймақтану мен елтанудың рөлі. Ғааламдану және аймақтандыру үрдістер. Аймақтық және елтанушылық зерттеулер. Елтану және аймақтанудың негізгі бағыттары. Ғаламдық мәселелер және қазіргі елтану.
Қалыптастырылатын құзыреттер: географияны зерттеудегі аймақтану мен елтанудың рөлін біледі және қазіргі елтанудағы ғаламдық мәселелерді анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Геоэкономикалық аспектілер. Жаһандық Стратегиялық даму. Аймақтың даму стратегиясының теориялық бағыттары. Аймақтың даму стратегиясын модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жалпы ғаламдық процестер мен құбылыстардың кеңістік көрінуін зерделеу. Мазмұны: Жаһанданудың әлеуметтік-философиялық талдауы. Жаһандану және қазіргі әлем. Табиғатты қорғаудың жаһандануы. Жаһанданудың экологияға әсері. Жаһандану үдерісін анықтайтын аспектілер. Жаһандану үрдісінің қоғамдық-географиялық аспектілері. Экономикалық аспект. Ақпараттық аспект. Әлеуметтік аспект. Саяси-географиялық аспект. Этникалық және демографиялық аспект. Мәдени-идеологиялық аспект.
Қалыптастырылатын құзыреттер: географиялық глобалистиканың әртүрлі жағдайлық мәселелерін болжау және анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңартылған географиялық білім беру мазмұны жағдайында географияны оқыту және географиядан заманауи білім беру технологияларын зерделеу және игеру.
Мазмұны: Географиялық мазмұнды іріктеу мен құрастырудың әдістемелік негіздері. Мектептегі географиялық білім мазмұнын іріктеу және құрылымдау. Қазіргі мектептегі білім мазмұнының модельдері. Географиялық білім беру моделін жүзеге асыру. Мектеп география курсының мазмұнын құру ұстанымдары. Географияны оқыту мақсаттарының жүйесі. Географиялық тұжырым негізінде күтілетін нәтижелер. Критериалды бағалау жүйесі. Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар. Кәсіптік білім берудегі инновациялық технологиялар мен оқыту әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: географияны оқыту бойынша инновациялық педагогикалық тәжірибелерді зерделеу және қорытындылау; географияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдануға дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеудің негізгі ұғымдары. Географиялық зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелер зерттеу нысаны ретінде. Физикалық-географиялық зерттеулер әдістерінің жіктелуі. Зерттеудің ландшафтық әдістері. Зерттеудің ұйымдастыру сұлбасы. Зерттеудің ландшафтық-геохимиялық, ландшафтық-геофизикалық әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Географиялық орта – заманауи географияның басты ұғымдарының бірі. Кеңістік пен уақыт дамуындағы ашық динамикалық жүйе. Қоғам дамуының материалдық базасы. Географиялық ортаның функционалды түрленуі. Табиғи-географиялық орта және қоғамның өзара әрекеттесуі – маңызды әдіснамалық мәселе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі саяси зерттеулердің өзекті мәселелерін түсіндіру.
Мазмұны: Геосаясат пен геоконфликтологияның генезисі мен эволюциясы. Геосаясат және геоконфликтология пәні және олардың құрылымы. Қазіргі саяси-географиялық зерттеулердің өзекті бағыттары. Геосаясаттың негізгі тәсілдері. Аумақтың морфологиялық ерекшеліктері және мемлекеттер модельдері. Әлем елдерінің геосаяси жағдайы. Қазақстанның геосаяси жағдайын кешенді бағалау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: геосаясат пен геоконфликтологияның генезисі мен эволюциясын біледі, Қазақстанның геосаяси жағдайын бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: геоэкологияның негізгі заңдары, геоэкологиялық жағдайлардың ерекшеліктері және геоэкологиялық процестердің сипаты туралы түсінік беру.
Мазмұны: Табиғи-техногендік жүйелер. Заттардың техногендік көші-қоны және геожүйелердің өзін-өзі тазарту қабілеті. Урбанизацияның геоэкологиялық аспектілері. Энергетиканың геоэкологиялық аспектілері. Өнеркәсіптің геоэкологиялық аспектілері. Көліктің геоэкологиялық аспектілері. Ауыл шаруашылығының геоэкологиялық аспектілері. Қазақстанның табиғи-техногендік жүйелерінің геоэкологиялық аспектілері. Қазақстан аумағының экологиялық аудандастыру. Табиғатты тиімді пайдалану қағидаттары. Табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін азайтудың жолдары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғи-техногендік жүйелердің геоэкологиялық аспектілерін бағалайды және табиғат пайдалануды оңтайландыру туралы ұсыныстар даярлайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәліметтерді картографиялаудың негізгі ұстанымдары, ғылыми зерттеулерді орындау барысында картографиялаудың болашағы мен дағдысы туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Ғылыми зерттеулерді картографиялық қамтамасыз етудің концепциясы мен әдіснамасы. Географиялық талдаудың картографиялық әдістері мен тәсілдерін дамытудың қазіргі тенденциялары. Жергілікті жердің сандық моделін құрудағы картографиялық ақпаратты жобалаудың және әзірлеудің қазіргі заманғы әдістемесі. Картографиялық талдау мақсатында әзірленген танымал бағдарламалық өнімдер.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін картографиялық шығармаларды жасай білу және қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту
Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары
Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жердің даму заңдылықтары туралы білімді меңгеру.
Мазмұны: Жердің қалыптасу тарихы және негізгі теориялар мен болжамдар. Географиялық қабықтың қалыптасуы мен дамуы. Географиялық қабықтың дифференциациясы. Ландшафт құрушы процестер. Жердің қалыптасуы мен дамуы туралы қазіргі көзқарастар. Жердің географиялық даму заңдылықтарының себеп-cалдарлары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Жердің қалыптасу мәселелері бойынша өз көзқарасын беру, Жердің географиялық заңдылықтарының себептері мен салдарларын түсіндіру және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттік саясат пен басқаруға құрылымдық талдау жүргізу, шет елдік және отандық әлеуметтік-экономикалық үдерістерге салыстырмалы талдау жасау.
Мазмұны: геоэкономикалық ғылымдағы кеңістік идеялары. Теориялық және қолданбалы геоэкономика тәсілдері. Әлемдік табыс және геоэкономикалық рента. Геоэкономикалық жүйелердің түсінігі және негізгі белгілері. Геоэкономикалық атласты құру мәселелері және функционалдық мақсаты. Қазақстанның геоэкономикалық қарқыны. Қалыптастырылатын құзыреттер: зерттеу концепцияларын талдай алу және әртүрлі жағдайлардың талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Глобалистика ғылыми пән ретінде. Жаһандану – жалпы ғаламдық процестер мен құбылыстардың кеңістік көрінісі. Қазіргі әлемнің жаһандану үрдісінің теориялық аспектілері. Қазіргі әлемдегі жаһандану үдерістері. Жаһандық мәселелерінің әрекеттік фактілері мен себептері. Жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси географияның тарихы. Саяси географияның әдіснамасы, әдістері, тәсілдері мен парадигмалары. Саяси географияның қолданбалы маңызы. Мемлекеттің саяси-географиялық зерттеу әдістемесі. Ғылым жүйесіндегі геосаясаттың орны. Геосаясаттың маңызы. Қазіргі геосаяси теориялар мен мектептер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоршаған орта нысандарының экологиялық жағдайын зерттеудің заманауи әдіс-тәсілдері. Табиғи-техногендік жүйелерді геоэкологиялық бағалаудың негізгі ұстанымдарының сипаттамасы. Табиғи және техногендік ландшафт жүйелеріндегі ластаушы заттардың көші-қоны. Табиғи-техногендік жүйелердегі геоэкологиялық процестер және олардың даму тенденциясы. Атмосфераның, гидросфераның, педосфераның, биосфераның геоэкологиялық мәселелері. Ғаламдық экологиялық проблемалар және олардың даму тенденциясы.
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты оқу үдерісінде алған кәсіби білімді кеңейту және география саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. География саласындағы зерттеуді жоспарлау дағдыларын дамыту. Зерттеу нәтижелерінің ғылыми және практикалық маңыздылығын бағалау дағдыларын игеру.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты оқу үдерісінде алған кәсіби білімді кеңейту және география саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. География саласындағы зерттеуді жоспарлау дағдыларын дамыту. Зерттеу нәтижелерінің ғылыми және практикалық маңыздылығын бағалау дағдыларын игеру.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты – оқу үдерісінде алған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше даярлау тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын және ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін қалыптастыру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибелерін алу және меңгеру.