заң ғылымдарының магистрі
ББ-ның мақсаты мен миссиясы
ББ-ның мақсаты магистранттарды халықаралық құқық саласындағы бәсекеге қабілетті білім ортасында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес азаматтық ұстанымға ие қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, педагогикалық, ғылыми- - ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызмет, одан әрі өзін-өзі дамытуға, тәуелсіз іздеуге, заңды талаптарды қалыптастыруға және шешуге қабілетті проблемалар, басқалармен қатар, шығармашылық және стандартты емес тәсілдер.
ББ-ның миссиясы - шеберлерді еліміздің еңбек нарығының талаптарына сай келетін, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының тиімділігін арттыратын іргелі базалық білімдерді халықаралық құқық саласындағы дайындау.
Халықаралық құқық
7M04205
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Академиялық жазудың ұстанымдары, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлары. Сараптамалық, дескриптивтік мәтінге сипаттама. Рейтингтік басылымдарда ғылыми мақалаларды жариялауға қойылатын талаптар. Кіріспе - зерттеу жұмысының қысқаша мазмұны. Зерттеу қорытындысының құрылымы. Әдебиеттерге сілтеме жасау ережелері. Түйіндеме мазмұнына, құрылымына қойылатын талаптар. Сын пікір академиялық жанр ретінде. <br/> Құзыреттіліктер: академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді мемлекеттік-құқықтық құбылыстар, олардың түрлері, нысандары мен қызметтері, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, мемлекет механизмі туралы қазіргі заманғы білімге баулу.<br/> Мазмұны: мемлекет және құқық теориясының пәні мен түсінігі. Мемлекет пен құқықтың пайда болуы. Мемлекеттің Функциялары. Мемлекет Нысандары. Қоғамның әлеуметтік нормалары жүйесіндегі құқық. Заңды жауапкершілік. Заңдылық және құқықтық тәртіп. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте заң білімін дұрыс қолдану дағдыларын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам құқықтарын сақтаудың заманауи мәселелері туралы, адам құқықтарын қорғау саласындағы ҚР халықаралық ынтымақтастығының нысандары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: адамның негізгі құқықтары туралы халықаралық нормалар мен заңнаманы, адам құқықтарын қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық нысандарын зерттеу.
Құзыреттер: адам құқықтарын қорғау саласында ҚР халықаралық шарттары мен құқықтық актілерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: азаматтық, қылмыстық істер бойынша халықаралық құқықтық көмекті реттеудің теориясы мен тәжірибесі туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: азаматтық және қылмыстық істер бойынша халықаралық көмек көрсету және одан бас тарту шарттарын, осы саладағы халықаралық шарттарды, билік органдарының құзыреттерін зерделеу.
Құзыреттер: азаматтық, қылмыстық істер бойынша құқықтық көмек туралы халықаралық шарттарды жағдайларды шешуде қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ағылшын тілінде халықаралық құқық саласындағы кәсіби деңгейде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті арттыру.
Оқу сабақтарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру. Аудитория алдында сөйлеу, сабақ барысында шығармашылық атмосфера құру. Қызметте туындайтын қиындықтарды талдау және оларды шешу бойынша іс-шаралар жоспарын қабылдау. Әдістемелік әдебиеттермен жұмыс, оқыту үшін қажетті оқу материалдарын шығармашылық іріктеу. Оқытудың әдістері мен интерактивті құралдарын, студенттердің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін таңдау. сабақты жоспарлау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық және әдіснамалық құрамдас бөлігі (лекцияларды түсіну, конспектілерді жүргізу үшін қажетті лингвистикалық білім (лексика, грамматика және т. б.), ал коллоквиумға қатысу, мақала жазу, проблематиканы анықтау, магистрлік жұмысты жазу және т. б. үшін әдіснамалық болып табылады.)
Ағылшын тілінде Қазақстан Республикасының заңнамасына және халықаралық нормаларға сілтеме жасай отырып өз ұстанымын дәлелдеу, эссе, баяндама, ғылыми жұмыстар жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тілінде ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, эссе және т. б. ғылыми жұмыстарды жазу және рәсімдеу әдебиетпен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары. Өз пікірін дәлелдей және қорғай отырып, еуропалық және халықаралық құқық мәселелері бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Еуропалық және халықаралық құқықтың өзекті мәселесі бойынша" жақтап "және" қарсы " барлық аргументтерді айту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әкімшілік-құқықтық нормалар мен қатынастар. Әкімшілік-құқықтық қатынастардың пайда болу, өзгеру және тоқтатылу негіздері. Әкімшілік-құқықтық қатынастарды қорғау тәсілдері: Франция тәжірибесі. Франциядағы азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын әкімшілік-құқықтық қорғау. Францияның мемлекеттік қызметінің ерекшеліктері. Атқарушы биліктің мемлекеттік органдарының жүйесі мен құрылымы. Франция субъектілерінің атқарушы органдарының жергілікті өзін-өзі басқарудың атқарушы органдарымен қарым-қатынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Еуразиялық интеграцияның жұмыс істеуі саласындағы өзекті үрдістерді, халықаралық-құқықтық базаның жаңа өзгерістерін зерделеу, дауларды шешуде ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің өзара іс-қимылының құқықтық негіздерін талдау дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Еуразиялық экономикалық одақтың шеңберіндегі интеграциялық ынтымақтастықтың негізгі бағыттары. ЕАЭО-ның басқа елдермен ынтымақтастығы. ЕАЭО-ға мүше болу шарттары, тәртібі.Қазақстан Республикасындағы ЕАЭО азаматтарының құқықтық мәртебесі. ЕАЭО елдерінде бірыңғай нарықтың жұмыс істеуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қоғам: жаһандану жағдайындағы құқықтық мәселелер. Кибернетикалық кеңістікті құқықтық реттеу. БАҚ саласындағы мемлекеттер ынтымақтастығының халықаралық-құқықтық мәселелері. Интернеттегі құқықтық қатынастардың халықаралық-құқықтық сипаттамасы. Журналистердің халықаралық-құқықтық мәртебесі. Мемлекеттік құпия және үкіметтік ақпаратқа қол жетімділік. Қорлайтын сөздерді қолдануға шектеулер: жеке өмірге қол сұғылмаушылық, порнографияға тыйым салу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғарыш құқығын қазіргі халықаралық құқықтың жаңа саласы ретінде дамыту. Ғарыш кеңістігі мен аспан денелерінің қазіргі халықаралық құқықтық режимі.ғарыш объектілері мен ғарышкерлердің құқықтық мәртебесі. Ғарыштық туризмді құқықтық реттеу. Байқоңыр: Ресей мен Қазақстанның ғарыш саласындағы ынтымақтастығының қазіргі жағдайы мен болашағы. Ғарышты коммерциялық пайдалану. Ғарыштағы туризмді құқықтық реттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде кәсіби құқықтық ойлау, кәсіби құқықтық мәдениет құзыреттерін қалыптастыру; құқықтық актілерді дұрыс талдау және қолдану дағдыларын дамыту.
Мазмұны: құқық жүйесі. Құқық көздері: құқықтық акт, сот прецеденті, әдет-ғұрыптар. Құқықтық жүйе: Роман-герман, англо-саксон, мұсылман құқық жүйелері. Құқық нормалары. Мемлекет нысаны: басқару нысаны, мемлекеттік құрылым нысаны, саяси режим. Мемлекеттің ішкі және сыртқы функциялары.
Құзыреттері: құқық салаларында құқықтық ұғымдарды дұрыс пайдалану; заңды фактілерді саралау және оларға қолданыстағы құқық нормаларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманның негізгі құқықтық жүйелері туралы білімді қалыптастыру және ұлттық құқықтық жүйелерді зерттеу әдістемесін меңгеру.
Мазмұны: қазіргі заманғы құқықтық жүйелердің ерекшеліктерін зерттеу: роман-германдық құқықтық жүйе, англо-санксондық отбасы, мұсылман құқығы, шет мемлекеттердегі азаматтардың конституциялық құқықтары. Мемлекеттік құрылыстың конституциялық негіздері. Шет мемлекеттердегі азаматтардың конституциялық құқықтары мен бостандықтары. Қазіргі шетелдік конституциялардағы басқару нысандары мен мемлекеттік режимдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілінде халықаралық құқық саласындағы кәсіби деңгейде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті арттыру.
Мазмұны: Оқу сабақтарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру. Аудитория алдында сөйлеу, сабақ барысында шығармашылық атмосфера құру. Қызметте туындайтын қиындықтарды талдау және оларды шешу бойынша іс-шаралар жоспарын қабылдау. Әдістемелік әдебиеттермен жұмыс, оқыту үшін қажетті оқу материалдарын шығармашылық іріктеу. Оқытудың әдістері мен интерактивті құралдарын, студенттердің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін таңдау. сабақты жоспарлау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық және әдіснамалық құрамдас бөлігі (лекцияларды түсіну, конспектілерді жүргізу үшін қажетті лингвистикалық білім (лексика, грамматика және т. б.), ал коллоквиумға қатысу, мақала жазу, проблематиканы анықтау, магистрлік жұмысты жазу және т. б. үшін әдіснамалық болып табылады.).
Француз тілінде Қазақстан Республикасының заңнамасына және халықаралық нормаларға сілтеме жасай отырып өз ұстанымын дәлелдеу, эссе, баяндама, ғылыми жұмыстар жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілінде ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, эссе және т. б. ғылыми жұмыстарды жазу және рәсімдеу әдебиетпен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары. Өз пікірін дәлелдей және қорғай отырып, еуропалық және халықаралық құқық мәселелері бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Еуропалық және халықаралық құқықтың өзекті мәселесі бойынша" жақтап "және" қарсы " барлық аргументтерді айту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастарды құқықтық реттеуді дұрыс түсіндіру үшін Қалыптасатын қабілеттер: құқық пен халықаралық қатынастардың өзара іс-қимылын халықаралық құқықтың негізгі ұғымдары мен санаттарымен танысу теориялық және практикалық талдау дағдыларын көрсету, зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін білімді синтездеу.
Мазмұны: қазіргі халықаралық қатынастардағы халықаралық құқықтың түсінігі мен рөлі.Халықаралық нормативтік жүйе.Халықаралық құқықтың негізгі принциптері. Халықаралық құқық субъектілері. Халықаралық-құқықтық жауапкершілік. Халықаралық құқықтағы дауларды шешу тетіктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың кәсіби қызметінде шетелдік элементі бар нақты жағдайларға халықаралық-құқықтық нормалардың ережелерін қолдану дағдыларын қалыптастыру және дамыту.
Мазмұны: шетелдік элемент және соқтығысу нормалары. Сыртқы экономикалық мәмілелер. Шетелдік элементпен қиындатылған еңбек, отбасылық және тұқым қуалайтын қатынастар. Жүктерді, жолаушыларды және олардың багажын халықаралық тасымалдау. Шетелдік элементпен қиындатылған шарттан тыс міндеттемелер. Халықаралық жеке құқықтағы зияткерлік меншік. Халықаралық арбитраж процесі.
Құзыреттері: шетелдік элементі бар құқықтық жағдайларға азаматтық заңнаманы және халықаралық шарттардың нормаларын талдау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық қауіпсіздік құқығының түсінігі мен көздері. Халықаралық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің халықаралық-құқықтық құралдары. Жалпы қауіпсіздік ұғымы. БҰҰ шеңберіндегі Ұжымдық қауіпсіздік жүйесі. Аймақтық Ұжымдық қауіпсіздік. Халықаралық құқықтағы халықаралық бақылау. Халықаралық қауіпсіздік құқығы институты ретінде сенімді нығайту шаралары. Қарусыздану құқығы. Халықаралық кепілдіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР сыртқы саяси қызметін дамыту шеңберінде білімді қолдану үшін халықаралық құқықтың қазіргі заманғы мәселелерін зерделеу
Мазмұны: халықаралық құқық мәселелерін зерттеу және талдау, халықаралық шарттар, сот прецеденттері талданады. Аумақтық мәселелер, халықаралық-құқықтық жауапкершілік мәселелері қарастырылады
Құзыреттер: ҚР сыртқы саяси қызметі шеңберінде қолдану мақсатында халықаралық мәселелерді талдау, құқықтық актілерді әзірлеуге қатысу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия өңірінде трансшекаралық су ресурстарын пайдалану бойынша мемлекеттер ынтымақтастығы саласында халықаралық-құқықтық нормаларды, оларды қолдану практикасын зерделеу.
Мазмұны: Қазақстан Республикасының Су құқығы. Орталық Азия өңірінде трансшекаралық су ресурстарын пайдалану жөніндегі мемлекеттердің ынтымақтастығын халықаралық-құқықтық реттеу. Трансшекаралық суларды ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері бойынша ҚР-ның шектес мемлекеттермен ынтымақтастығы. Су ресурстарын дамыту мақсатында су бөлу және мемлекетаралық ынтымақтастық жөніндегі ықтимал дауларды шешу тетіктері Каспий теңізінің құқықтық мәртебесі: тараптардың ұстанымдары және реттеу мәселелері.
Құзыреттері: Орталық Азия өңірінде трансшекаралық су ресурстарын пайдалану, мемлекеттердің ынтымақтастығын халықаралық-құқықтық реттеуді дамытудың проблемалары мен перспективаларын айқындау қабілетін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы құқықтық талдау әдістерін қоса алғанда, құқықтық талдау әдіснамасымен таныстыру,
Мазмұны: Пән салыстырмалы құқықтық талдау әдістерін зерделеуге, құқықтық құжаттарды, құқықтық актілерді, заң тәжірибесі құжаттарын талдау үшін дағдыларды игеруге бағытталған.
Құзыреттер: халықаралық құқық саласындағы теориялар мен әдістерді талдау;салыстырмалы-құқықтық әдісті қолдана отырып, халықаралық құқықтың даму үрдістерін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық құқық саласында білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау.
Пәннің мазмұны келесідей тақырыптарды қамтиды: электрондық сауданы, электрондық үкіметті, электрондық мәмілелерді құқықтық реттеу. Деректерге қол жеткізу құқығы, деректерді қорғау. Цифрлық дауларды шешу тәртібі. Киберқылмыспен күрес.
Құзыреттер: цифрлық құқық саласындағы жағдайларды, дауларды шешу кезінде цифрландыру туралы құқықтық актілерді қолдану
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен таныстыру.
Теориялық және эксперименттік зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми таным әдістерін қолдану. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.
Тәжірибені қорғау
«Педагогикалық практика» магистранттардың педагогикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл магистранттарға білім беру саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйреніп, оқу процесіне қатысып, оқытушылармен бірге дәрістер мен семинарлар өткізеді. Бұл тәжірибе магистранттарға педагогикалық қызметтің барлық қырларына тереңірек түсінік қалыптастыруға, болашақта оқу процесін тиімді басқаруға көмектеседі.