заң ғылымдарының магистрі
ББ-ның мақсаты мен миссиясы
ББ-ның мақсаты магистранттарды халықаралық құқық саласындағы бәсекеге қабілетті білім ортасында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес азаматтық ұстанымға ие қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, педагогикалық, ғылыми- - ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызмет, одан әрі өзін-өзі дамытуға, тәуелсіз іздеуге, заңды талаптарды қалыптастыруға және шешуге қабілетті проблемалар, басқалармен қатар, шығармашылық және стандартты емес тәсілдер.
ББ-ның миссиясы - шеберлерді еліміздің еңбек нарығының талаптарына сай келетін, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының тиімділігін арттыратын іргелі базалық білімдерді халықаралық құқық саласындағы дайындау.
Халықаралық құқық
7M04205
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Академиялық жазудың ұстанымдары, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлары. Сараптамалық, дескриптивтік мәтінге сипаттама. Рейтингтік басылымдарда ғылыми мақалаларды жариялауға қойылатын талаптар. Кіріспе - зерттеу жұмысының қысқаша мазмұны. Зерттеу қорытындысының құрылымы. Әдебиеттерге сілтеме жасау ережелері. Түйіндеме мазмұнына, құрылымына қойылатын талаптар. Сын пікір академиялық жанр ретінде. <br/> Құзыреттіліктер: академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қолдану
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық және әдіснамалық құрамдас бөлігі (лекцияларды түсіну, конспектілерді жүргізу үшін қажетті лингвистикалық білім (лексика, грамматика және т. б.), ал коллоквиумға қатысу, мақала жазу, проблематиканы анықтау, магистрлік жұмысты жазу және т. б. үшін әдіснамалық болып табылады.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілінде ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, эссе және т.б. жазу және рәсімдеу әдебиетпен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары. Өз пікірін дәлелдей және қорғай отырып, еуропалық және халықаралық құқық мәселелері бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Еуропалық және халықаралық құқықтың өзекті мәселесі бойынша" жақтап "және" қарсы " барлық аргументтерді айту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам құқықтарын сақтаудың заманауи мәселелері туралы, адам құқықтарын қорғау саласындағы ҚР халықаралық ынтымақтастығының нысандары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: адамның негізгі құқықтары туралы халықаралық нормалар мен заңнаманы, адам құқықтарын қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық нысандарын зерттеу.
Құзыреттер: адам құқықтарын қорғау саласында ҚР халықаралық шарттары мен құқықтық актілерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: азаматтық, қылмыстық істер бойынша халықаралық құқықтық көмекті реттеудің теориясы мен тәжірибесі туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: азаматтық және қылмыстық істер бойынша халықаралық көмек көрсету және одан бас тарту шарттарын, осы саладағы халықаралық шарттарды, билік органдарының құзыреттерін зерделеу.
Құзыреттер: азаматтық, қылмыстық істер бойынша құқықтық көмек туралы халықаралық шарттарды жағдайларды шешуде қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу сабақтарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру. Аудитория алдында сөйлеу, сабақ барысында шығармашылық атмосфера құру. Қызметте туындайтын қиындықтарды талдау және оларды шешу бойынша іс-шаралар жоспарын қабылдау. Әдістемелік әдебиеттермен жұмыс, оқыту үшін қажетті оқу материалдарын шығармашылық іріктеу. Оқытудың әдістері мен интерактивті құралдарын, студенттердің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін таңдау. сабақты жоспарлау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық және әдіснамалық құрамдас бөлігі (лекцияларды түсіну, конспектілерді жүргізу үшін қажетті лингвистикалық білім (лексика, грамматика және т. б.), ал коллоквиумға қатысу, мақала жазу, проблематиканы анықтау, магистрлік жұмысты жазу және т. б. үшін әдіснамалық болып табылады.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тілінде ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, эссе және т.б. жазу және рәсімдеу әдебиетпен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары. Өз пікірін дәлелдей және қорғай отырып, еуропалық және халықаралық құқық мәселелері бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Еуропалық және халықаралық құқықтың өзекті мәселесі бойынша" жақтап "және" қарсы " барлық аргументтерді айту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әкімшілік-құқықтық нормалар мен қатынастар. Әкімшілік-құқықтық қатынастардың пайда болу, өзгеру және тоқтатылу негіздері. Әкімшілік-құқықтық қатынастарды қорғау тәсілдері: Франция тәжірибесі. Франциядағы азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын әкімшілік-құқықтық қорғау. Францияның мемлекеттік қызметінің ерекшеліктері. Атқарушы биліктің мемлекеттік органдарының жүйесі мен құрылымы. Франция субъектілерінің атқарушы органдарының жергілікті өзін-өзі басқарудың атқарушы органдарымен қарым-қатынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Еуразиялық интеграцияның жұмыс істеуі саласындағы өзекті үрдістерді, халықаралық-құқықтық базаның жаңа өзгерістерін зерделеу.
Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: Еуразиялық экономикалық қоғамдастық шеңберіндегі интеграциялық ынтымақтастықтың негізгі бағыттары. ЕАЭО-ның басқа елдермен ынтымақтастығы. ЕАЭО-ға мүше болу шарттары, тәртібі.
Құзыреттер: мемлекеттік органдар мен коммерциялық ұйымдардың ЕАЭО халықаралық ынтымақтастығы тәжірибесінде халықаралық құжаттарды қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қоғам: жаһандану жағдайындағы құқықтық мәселелер. Кибернетикалық кеңістікті құқықтық реттеу. БАҚ саласындағы мемлекеттер ынтымақтастығының халықаралық-құқықтық мәселелері. Интернеттегі құқықтық қатынастардың халықаралық-құқықтық сипаттамасы. Журналистердің халықаралық-құқықтық мәртебесі. Мемлекеттік құпия және үкіметтік ақпаратқа қол жетімділік. Қорлайтын сөздерді қолдануға шектеулер: жеке өмірге қол сұғылмаушылық, порнографияға тыйым салу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғарыш құқығын қазіргі халықаралық құқықтың жаңа саласы ретінде дамыту. Ғарыш кеңістігі мен аспан денелерінің қазіргі халықаралық құқықтық режимі.ғарыш объектілері мен ғарышкерлердің құқықтық мәртебесі. Ғарыштық туризмді құқықтық реттеу. Байқоңыр: Ресей мен Қазақстанның ғарыш саласындағы ынтымақтастығының қазіргі жағдайы мен болашағы. Ғарышты коммерциялық пайдалану. Ғарыштағы туризмді құқықтық реттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманның негізгі құқықтық жүйелері туралы білімді қалыптастыру және ұлттық құқықтық жүйелерді зерттеу әдістемесін меңгеру.
Мазмұны: қазіргі заманғы құқықтық жүйелердің ерекшеліктерін зерттеу: роман-германдық құқықтық жүйе, англо-санксондық отбасы, мұсылман құқығы, шет мемлекеттердегі азаматтардың конституциялық құқықтары.
Құзыреттер: құқық шығармашылығы және ғылыми-зерттеу жұмысы барысында пайдалану үшін білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу сабақтарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік жұмысты жүзеге асыру. Аудитория алдында сөйлеу, сабақ барысында шығармашылық атмосфера құру. Қызметте туындайтын қиындықтарды талдау және оларды шешу бойынша іс-қимыл жоспарын қабылдау. Әдістемелік әдебиеттермен жұмыс, оқу материалын оқытуға қажетті Шығармашылық іріктеу. Оқытудың әдістері мен интерактивті құралдарын таңдау, студенттердің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, сабақты жоспарлау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық және әдіснамалық компонент (дәрістерді түсіну, рефераттар жүргізу үшін қажетті лингвистикалық білім (лексика, грамматика және т.б.), ал коллоквиумға қатысу, мақала жазу, проблемаларды анықтау, магистрлік жұмыс жазу және т.б.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілінде ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, эсселер және т.б. жазу және ресімдеу әдебиетпен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары. Еуропалық және халықаралық құқық мәселелері бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін дәлелдеу және қорғау. Еуропалық және халықаралық құқықтың өзекті мәселесі бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық қауіпсіздік құқығының түсінігі мен көздері. Халықаралық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің халықаралық-құқықтық құралдары. Жалпы қауіпсіздік ұғымы. БҰҰ шеңберіндегі Ұжымдық қауіпсіздік жүйесі. Аймақтық Ұжымдық қауіпсіздік. Халықаралық құқықтағы халықаралық бақылау. Халықаралық қауіпсіздік құқығы институты ретінде сенімді нығайту шаралары. Қарусыздану құқығы. Халықаралық кепілдіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР сыртқы саяси қызметін дамыту шеңберінде білімді қолдану үшін халықаралық құқықтың қазіргі заманғы мәселелерін зерделеу
Мазмұны: халықаралық құқық мәселелерін зерттеу және талдау, халықаралық шарттар, сот прецеденттері талданады. Аумақтық мәселелер, халықаралық-құқықтық жауапкершілік мәселелері қарастырылады
Құзыреттер: ҚР сыртқы саяси қызметі шеңберінде қолдану мақсатында халықаралық мәселелерді талдау, құқықтық актілерді әзірлеуге қатысу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы құқықтық талдау әдістерін қоса алғанда, құқықтық талдау әдіснамасымен таныстыру,
Мазмұны: Пән салыстырмалы құқықтық талдау әдістерін зерделеуге, құқықтық құжаттарды, құқықтық актілерді, заң тәжірибесі құжаттарын талдау үшін дағдыларды игеруге бағытталған.
Құзыреттер: халықаралық құқық саласындағы теориялар мен әдістерді талдау;салыстырмалы-құқықтық әдісті қолдана отырып, халықаралық құқықтың даму үрдістерін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық құқық саласында білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау.
Пәннің мазмұны келесідей тақырыптарды қамтиды: электрондық сауданы, электрондық үкіметті, электрондық мәмілелерді құқықтық реттеу. Деректерге қол жеткізу құқығы, деректерді қорғау. Цифрлық дауларды шешу тәртібі. Киберқылмыспен күрес.
Құзыреттер: цифрлық құқық саласындағы жағдайларды, дауларды шешу кезінде цифрландыру туралы құқықтық актілерді қолдану
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен таныстыру.
Теориялық және эксперименттік зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми таным әдістерін қолдану. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.