заң ғылымдарының магистрі
«7М042 - Құқықтану» негізгі білім беру бағдарламасының мақсаты:
еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау;
- әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында жүйелі білімді қалыптастыру және жалпы үлгілерді зерттеуге арналған инновациялық технологияларды қолдану;
- кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар шеберлердің негізгі және арнайы құзыреттерін қалыптастыру
Құқықтану
7M04201
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт; Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт); 0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TPPGGPZ 5204 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TPPGGPZ 5204 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Азаматтық істерді жалпы юрисдикция соттарында қарау туралы жалпы ережелер. Еңбек дауларын сотта қарау. Неке-отбасы заңнамасын қолдануға байланысты дауларды сотта қарау. Тұрғын үй құқықтық қатынастарынан туындайтын істерді сотта қарау. Мұрагерлік туралы істерді сотта қарау. Азаматтардың денсаулығына келтірілген зиянды өтеу туралы істерді соттардың қарауы. Соттардың ар-намысты, қадір-қасиетті және іскерлік беделді қорғау туралы заңнаманы қолдануы. Азаматтық істерді сырттай және бұйрықпен іс жүргізу тәртібімен қарау ерекшеліктері. Жария-құқықтық қатынастардан туындайтын істерді соттардың қарауының іс жүргізу ерекшеліктері. Ерекше өндіріс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттардың академиялық мәтіндерді жазудың және редакциялаудың теориялық және практикалық әдістерін меңгеруі; ғалымның жеке сөйлеу стилі туралы өз ойларын қалыптастыру; докторанттардың халықаралық ғылыми қоғамдастықтың нормаларына сәйкес өздерінің ғылыми жобаларын іске асыруға және нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың басқару психологиясының әдіснамалық, теориялық негіздерін меңгеріп, оларды зерттеу іс-әрекеті мен психологиялық-педагогикалық практикада қолдану.<br/> Мазмұны: басқару қызметінің заңдылықтары туралы Психология. Басқару қызметінің шарттары, ерекшеліктері.. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. <br/> Құзыреттіліктер: басқару қызметінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық шарттары мен сипаттамасын талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесі" пәні магистрлерде ғылыми зерттеулерді дербес жүргізу, ақпаратты талдау, сын тұрғысынан ойлау және ғылыми жұмыстарды ресімдеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол академиялық ортада жұмыс істеуге, сондай-ақ зерттеу жобаларын орындауға қажетті әдіснамалық базаны қалыптастырады.<br/> Пәнді оқытудың соңғы кезеңі жеке зерттеу жобасын дайындау және қорғау болып табылады, ол проблеманы талдауды, таңдалған әдістерді негіздеуді, деректерді өңдеуді және түсіндіруді, сондай-ақ белгіленген стандарттарға сәйкес ғылыми жұмысты ресімдеуді қамтуы керек.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-философиялық дүниетанымды қалыптастырады. Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениет, өркениет ғылымы. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құқық пен мемлекет теориясы ғылымының проблемалары құқық пен мемлекет теориясы. Құқықтық түсінудің теориялық проблемалары. Әлеуметтік реттеу жүйесіндегі құқық орны мен рөлін зерттеу проблемалары. Құқық көздерінің (нысандарының) проблемалық мәселелері. Құқық нормасының проблемалары. Құқық шығармашылығын жетілдіру және заңнаманы жүйелеу проблемалары. Құқық жүйесін жетілдіру проблемалары. Құқықтық қатынастар теориясының проблемалары. Қолданыстағы құқықты іске асыру проблемалары. Қазіргі кезеңдегі құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру проблемалары. Заңдылық пен құқықтық тәртіп проблемалары. Заң жауапкершілігінің әдіснамалық проблемалары. Құқықтық реттеу механизмін жетілдіру проблемалары. Жеке адам құқықтарын қамтамасыз ету проблемалары. Қазіргі заманның негізгі құқықтық жүйелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
UPKPBPPL 5209
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
UPKPBPPL 5209
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі экономикалық теорияның маңызды бағыттарының бірі ретінде мемлекеттік реттеу мәселелерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Әлеуметтік саясат және әлеуметтік қорғау. Теориялық зерттеулер мен әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды практикалық іске асыру тәжірибесі. Әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың құқықтық негіздері мен негізгі бағыттары. Әлеуметтік мәселелер. Әлеуметтік қорғау жүйесінің құрылымы.<br/> Қалыптасқан құзіреттіліктер: әлеуметтік мемлекеттің негізгі сипаттамалары, мемлекеттік органдардың қоғамға қатысу дәрежесі туралы білімдерін қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектепте оқыту теориясы. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыру. Кәсіби білім берудегі инновациялық процестер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үдерісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Университеттегі заманауи педагогикалық технологиялар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
пән педагогикалық қызметтің ғылыми-педагогикалық негізін құрайды. Қарастырылатын тақырыптар:<br/> Педагогика ғылым, категория, пән, міндет ретінде. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың тарихы, әдістемесі. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Кәсіби құзіреттілік, университет оқытушысын оқыту теориясы Кредиттік технология бойынша оқыту. МӨЖ, МОӨЖ ұйымдастыруы. Оқу материалдарын құрастыру. Орта мектептегі тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән юриспруденцияда цифрлық технологиялар мен жасанды интеллекттің (ЖИ) құқықтық аспектілерін зерделейді. Цифрлық платформаларды, дербес деректерді, киберқауіпсіздікті, ЖИ саласындағы зияткерлік меншікті реттеу және алгоритмдер әрекеті үшін заңды жауапкершілік мәселелері қаралуда. ЖИ құқықтық мәртебесіне, оны сот тәжірибесінде, келісімшарттық құқық пен сандық дәлелдемелерде пайдалануға ерекше назар аударылады. Цифрлық саланы реттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік актілер талданады. Курс білім алушылардың құқық қолдану практикасында қазіргі заманғы технологияларды құқықтық реттеу білімі мен дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән юриспруденцияда цифрлық технологиялар мен жасанды интеллекттің (ЖИ) құқықтық аспектілерін зерделейді. Цифрлық платформаларды, дербес деректерді, киберқауіпсіздікті, ЖИ саласындағы зияткерлік меншікті реттеу және алгоритмдер әрекеті үшін заңды жауапкершілік мәселелері қаралуда. ЖИ құқықтық мәртебесіне, оны сот тәжірибесінде, келісімшарттық құқық пен сандық дәлелдемелерде пайдалануға ерекше назар аударылады. Цифрлық саланы реттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік актілер талданады. Курс білім алушылардың құқық қолдану практикасында қазіргі заманғы технологияларды құқықтық реттеу білімі мен дағдыларын қалыптастырады.
13
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
13
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Криминологияның бағытын зерттеу мақсаты қылмыстарды анықтау, тергеу және алдын-алуда сот-сараптамалық зерттеулерді қолдану үшін магистранттардың ғылыми білімі, дағдылары мен қабілеттерін дамыту болып табылады.<br/> Курсты оқып-үйренудің басты міндеті - криминологиямен ұсынылған техникалық және тактикалық әдістерді меңгеру, бұл қылмыстық іс жүргізу заңнамасында көзделген тергеу әрекеттерін ұйымдастыруға және жүргізуге, тергеу нұсқаларын ұсынуға, тактикалық әдістерді, ұсыныстарды қолдануға, сот ісін жүргізудің барысы мен нәтижелерін дұрыс ресімдеуге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MSKI 5306 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық-құқықтық актілер және Қазақстан Республикасының адамды, оның құқықтары мен бостандықтарын жоғары құндылық деп тану туралы Конституциясы. ҚР Қылмыстық кодексінде адамның және азаматтың жеке басына, өміріне, денсаулығына, бостандығына қол сұғылмаушылық туралы конституциялық ережелерді бекіту.<br/> Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің Ерекше бөлімі жүйесінде жеке адамға қарсы қылмыстардың орны. Жеке адамға қарсы қылмыс ұғымы, жалпы сипаттамасы және түрлері. Жеке адамға қарсы қылмыстарға қол сұғудың тектік объектісі. «Тұлға» ұғымының мазмұны. «Тұлға» және «адам» ұғымдарының арақатынасы.<br/> Қол сұғудың түріне және тікелей объектісіне байланысты жеке адамға қарсы қылмыстарды жіктеу. Жеке адамға қарсы қылмыстарды жеке адамға қол сұғумен ұштасқан өзге де қылмыстардан ажырату.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қылмыстық заңнаманың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, оның дамуы мен реформаларын талдайды, сондай-ақ құқық қолдануда туындайтын түйінді проблемаларды қарайды.<br/> Пәннің мазмұны: Қазақстан Республикасының қылмыстық құқық негіздері. Қылмыстарды саралау проблемалары. Қылмыстық жауаптылықтың ерекшеліктері. Қылмыстық құқық және адам құқықтарын қорғау. Қылмыстық заңнаманы реформалау. Құқық қолданудағы өзекті проблемалар.<br/> Бұл курс заң ғылымдарын оқитын білім алушыларға арналған және қылмыстық құқық саласында одан әрі жұмыс істеу үшін, сондай-ақ осы саладағы өзекті проблемаларды талдау және шешу үшін қажетті білімді ұсынады.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
5
Магистрлік диссертация
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
6
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
9
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды.
13
Тәжірибелік-зерттеу практикасы
Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
8
Магистрлік диссертация
Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес келу керек: өзектілігі, ғылыми жаңалықтың мазмұны және тәжірибелік маңызы, ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып іске асыру қарастырылады. Жетілдірілген ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қорғауға ұсынылған диссертацияның негізгі ережелеріне арналған тәжірибелік зерттеулердің (әдістемелік, практикалық) бөлімдері әзірленеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызмет ұғымы, қағидаттары мен ерекшеліктері. ҚР мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның жүйесі. Мемлекеттік органдардың кадр қызметі. Мемлекеттік қызмет ұғымы мемлекеттік органның құрылымдық бірлігі ретінде. Мемлекеттік лауазымдарды жіктеудің негізгі критерийлері. Мемлекеттік қызметке кіру тәртібі. Мемлекеттік қызмет өткеру және қызметтік мансап. Мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметті тоқтатуы. Мемлекеттік қызметшілердің заңды жауапкершілігі. Мемлекеттік қызметшілерді даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру мәселелері жөніндегі мемлекеттік саясат. ҚР-да мемлекеттік қызметті жетілдірудің өзекті мәселелері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Менеджмент» пәні білімалушыларда келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: менеджмент бойынша соңғы мамандандырылған білімдерді білім берудің әртүрлі салаларында қолдана білу; менеджер және көшбасшысы ретінде үздіксіз кәсіби даму; эмоционалды интеллект және эмоционалды тұрақтылықты; персоналды басқаруда жаңа мазмұнды құрудағы тәжірибеге негізделген әлеуметтік жауапкершілік; басқарудағы кәсіпкерлік дағдылар; цифрлық ортада басқарудың ерекшеліктерін меңгерген менеджер, конструктивті өзара әрекеттесу қабілеттерін және жаһандық сын-қатерлерге бейімделу; стратегиялық шешімдер қабылдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Менеджменттің сипаттамасы шаруашылық басқарудың бір түрі ретінде<br/> Мазмұны: Курстың пәні мен міндеттері. Басқару және оның элементтері. Басқару объектілері мен субъектілері, олардың тиімді өзара іс-қимылының шарттары. Менеджмент түрлері мен функциялары. Басқарудағы классикалық мектеп. Менеджментке заманауи концепциялар мен тәсілдер. Бизнесті басқару жүйесі мен құрылымы<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: басқару саласында практикалық дағдыларды меңгеру.
5
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
5
Педагогикалық практика
Практикадан өту жоспары мен кестесін құру. Одан әрі диссертациялық өңдеу үшін қажетті Шығыстану зерттеулерінің деректер базасын құру. Оқу барысында алынған теориялық және практикалық білімді түзету. Педагогикалық және әдістемелік жұмыс дағдыларын меңгеру. Магистранттарда Шығыстану пәндері бойынша жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту.
4
Тәжірибені қорғау
Практикадан өту жоспары мен кестесін құру. Одан әрі диссертациялық өңдеу үшін қажетті Шығыстану зерттеулерінің деректер базасын құру. Оқу барысында алынған теориялық және практикалық білімді түзету. Педагогикалық және әдістемелік жұмыс дағдыларын меңгеру. Магистранттарда Шығыстану пәндері бойынша жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құқық, ғылым және оқу пәні саласы ретінде ҚР азаматтық құқық ұғымы мен жалпы сипаттамасы. ҚР азаматтық құқық көздері. ҚР азаматтық құқықтық қатынастар объектілері. ҚР азаматтық құқықтық қатынастар субъектілері. Қазақстан Республикасында азаматтық құқықтарды жүзеге асыру, орындау және қорғау. ҚР-дағы меншік құқығы және өзге де заттық құқықтар. ҚР-дағы меншік құқығы және өзге де заттық құқықтар. ҚР-дағы міндеттемелер: ұғым, түрлері, пайда болу, тоқтату негіздері, міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету тәсілдері. ҚР-дағы мәмілелер. ҚР-дағы азаматтық-құқықтық шарт. ҚР-дағы мүлікті меншікке беру бойынша міндеттемелер. ҚР-дағы мүлікті меншікке беру бойынша міндеттемелер. ҚР-да мүліктік жалдау (жалға алу) шарттары. ҚР-дағы мердігерлік шарттар. ҚР-да қызмет көрсету шарттары. Біржақты мәмілелерден және басқаның мүддесіндегі іс-әрекеттерден туындайтын міндеттемелер. Зиян келтіруден және негізсіз баюдан алынатын міндеттемелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Азаматтық істерді жалпы юрисдикция соттарында қарау туралы жалпы ережелер. Еңбек дауларын сотта қарау. Неке-отбасы заңнамасын қолдануға байланысты дауларды сотта қарау. Тұрғын үй құқықтық қатынастарынан туындайтын істерді сотта қарау. Мұрагерлік туралы істерді сотта қарау. Азаматтардың денсаулығына келтірілген зиянды өтеу туралы істерді соттардың қарауы. Соттардың ар-намысты, қадір-қасиетті және іскерлік беделді қорғау туралы заңнаманы қолдануы. Азаматтық істерді сырттай және бұйрықпен іс жүргізу тәртібімен қарау ерекшеліктері. Жария-құқықтық қатынастардан туындайтын істерді соттардың қарауының іс жүргізу ерекшеліктері. Ерекше өндіріс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР әкімшілік құқығы ұғымы, мәні және мәні. Әкімшілік құқық көздері. Мемлекеттік қызмет. Әкімшілік-құқықтық нысандар. Әкімшілік-құқықтық әдістер. Әкімшілік мәжбүрлеу. Әкімшілік бұлтартпау шаралары. Әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік жауапкершілік. Әкімшілік жазалар. Басқарудың белгiленген тәртiбiне қол сұғатын әкiмшiлiк құқық бұзушылық. Әкімшілік процесс. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша іс жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР әкімшілік құқығы ұғымы, мәні және мәні. Әкімшілік құқық көздері. Мемлекеттік қызмет. Әкімшілік-құқықтық нысандар. Әкімшілік-құқықтық әдістер. Әкімшілік мәжбүрлеу. Әкімшілік бұлтартпау шаралары. Әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік жауапкершілік. Әкімшілік жазалар. Басқарудың белгiленген тәртiбiне қол сұғатын әкiмшiлiк құқық бұзушылық. Әкімшілік процесс. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша іс жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән блокчейн-технологиялар мен криптовалюталардың жұмыс істеуінің құқықтық аспектілерін, олардың қаржы жүйесі мен экономикаға әсерін зерттейді. Ақшаны жылыстату мен терроризмді қаржыландыруды қоса алғанда, криптоактивтердің құқықтық мәртебесі, цифрлық валюталармен операцияларды реттеу, салық салу және қаржылық тәуекелдерге қарсы іс-қимыл мәселелері қаралуда. Құқықтық реттеудің халықаралық тәжірибесіне, инвесторлардың құқықтарын қорғауға және смарт-келісімшарттар мәселелеріне ерекше назар аударылады. Курс білім алушылардың құқықтық сын-қатерлер мен заң саласындағы блокчейн-технологияларды дамыту перспективаларын түсінуін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР-дағы адамның және азаматтың негізгі (конституциялық) құқығы ретінде білікті заң көмегін алу құқығы. Білікті заң көмегін алуға конституциялық құқық ұғымы, заңдық табиғаты және мазмұны. Білікті заң көмегін көрсету түрлері, нысандары және субъектілері. ҚР-да білікті заң көмегін алуға конституциялық құқықты кепілдендіру тетігі. Білікті заң көмегін алу құқығының кепілдіктері. білікті заң көмегін алу құқығына кепілдік беру институттары. Дамыған демократия елдерінде білікті заң көмегін алу құқығына кепілдік беру механизмі. ТМД-ға мүше мемлекеттерде білікті заң көмегін алу құқығына кепілдік беру механизмі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: диссертациялық жұмыс бойынша зерттеулерді ұйымдастыру және әдістемесінің теориялық негіздері.
Мазмұны:ғылыми зерттеу жүрісінің жалпы схемасы, ғылыми таным әдістерін қолдану, Бақылау және эксперимент жүргізу. Ғылыми ақпаратты жинақтау, тақырыпты таңдау, Жеке және жұмыс жоспарын құру ережелері, әдеби көздерді библиографиялық іздеу. Ғылыми материалдарды баяндау тәсілдері
Қалыптасатын құзіреттіліктер: диссертациялық жұмысты жазу кезінде ғылыми таным әдістерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеудің әдіснамалық негізі мен әдістері туралы түсініктерді, зерттеу жұмыстарын жүргізуде қолдану ережелерін оқып үйрену.
Мазмұны: ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Ғылыми білімнің объективтілігі мен субъективтілігі мәселелерін, ғылыми зерттеу әдістері мен әдістерін, әдіс ұғымын, оның әдіснамалық деңгейіне және ғылыми зерттеулердің міндеттеріне тәуелділігі, ғылыми зерттеу әдістерінің классификациясы.
Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеу жұмысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құқық пен мемлекет теориясы ғылымының проблемалары құқық пен мемлекет теориясы. Құқықтық түсінудің теориялық проблемалары. Әлеуметтік реттеу жүйесіндегі құқық орны мен рөлін зерттеу проблемалары. Құқық көздерінің (нысандарының) проблемалық мәселелері. Құқық нормасының проблемалары. Құқық шығармашылығын жетілдіру және заңнаманы жүйелеу проблемалары. Құқық жүйесін жетілдіру проблемалары. Құқықтық қатынастар теориясының проблемалары. Қолданыстағы құқықты іске асыру проблемалары. Қазіргі кезеңдегі құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру проблемалары. Заңдылық пен құқықтық тәртіп проблемалары. Заң жауапкершілігінің әдіснамалық проблемалары. Құқықтық реттеу механизмін жетілдіру проблемалары. Жеке адам құқықтарын қамтамасыз ету проблемалары. Қазіргі заманның негізгі құқықтық жүйелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық-құқықтық актілер және Қазақстан Республикасының адамды, оның құқықтары мен бостандықтарын жоғары құндылық деп тану туралы Конституциясы. ҚР Қылмыстық кодексінде адамның және азаматтың жеке басына, өміріне, денсаулығына, бостандығына қол сұғылмаушылық туралы конституциялық ережелерді бекіту.
Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің Ерекше бөлімі жүйесінде жеке адамға қарсы қылмыстардың орны. Жеке адамға қарсы қылмыс ұғымы, жалпы сипаттамасы және түрлері. Жеке адамға қарсы қылмыстарға қол сұғудың тектік объектісі. «Тұлға» ұғымының мазмұны. «Тұлға» және «адам» ұғымдарының арақатынасы.
Қол сұғудың түріне және тікелей объектісіне байланысты жеке адамға қарсы қылмыстарды жіктеу. Жеке адамға қарсы қылмыстарды жеке адамға қол сұғумен ұштасқан өзге де қылмыстардан ажырату.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік саясат және әлеуметтік қорғау. Әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды теориялық зерттеу және практикалық іске асыру тәжірибесі. Нормативтік-құқықтық база және әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды іске асырудың негізгі бағыттары. Әлеуметтік мәселелер және әлеуметтік саясат. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің құрылымы. Ұлттық жобаларды іске асырудың технологиялары мен тетіктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстан Республикасында және халықаралық практикада зияткерлік меншікті күзету мен қорғаудың құқықтық механизмдерін зерттейді. Зияткерлік меншік түрлері, авторлық құқықтарды, патенттер мен тауар белгілерін тіркеу тәртібі, сондай-ақ оларды қорғау тәсілдері қаралады. Зияткерлік меншік құқықтарын бұзу, сот және әкімшілік қорғау, лицензиялау және коммерцияландыру мәселелеріне ерекше назар аударылады. Осы саладағы халықаралық келісімдер мен стандарттар талданады. Курс білім алушыларда құқықтық реттеу және зияткерлік құқықтарды қорғаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бизнес туралы заңнаманы, корпоративтік құқықты, салық салу мен мемлекеттік реттеуді қоса алғанда, Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметті реттеудің құқықтық негіздерін зерттейді. Кәсiпорындарды тiркеу, лицензиялау, кәсiпкерлердiң құқықтарын қорғау, монополияға қарсы бақылау және коммерциялық дауларды шешу мәселелерi қаралуда. Инвестициялаудың құқықтық механизмдеріне, келісімшарттық қатынастар мен бизнестегі жауапкершілікке ерекше назар аударылады. Курс білім алушылардың кәсіпкерлік қызметті жүргізудің заңдық аспектілері және бизнес-ортадағы құқықтық тәуекелдер туралы білімін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән киберқауіпсіздікті қамтамасыз етудің және дербес деректерді қорғаудың құқықтық және технологиялық аспектілерін зерттейді. Деректердi өңдеудi, сақтауды және берудi реттейтiн ұлттық және халықаралық нормативтiк актiлер, сондай-ақ киберқадағалауларды болдырмау жөнiндегi шаралар қаралуда. Ақпараттық қауіпсіздікті бұзғаны үшін жауапкершілікке, құқықтық қорғау тетіктеріне және осы саладағы сот практикасына ерекше назар аударылады. Кибер кеңістіктегі құпиялылық, сандық сәйкестендіру және адам құқықтары мәселелері талданады. Курс білім алушыларда деректерді қорғаудың құқықтық құралдары туралы білімді және киберқауіптерге ден қою дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәртіп бюджеттік, салықтық және өзге де қаржылық қатынастарды реттейді, бірақ бірқатар проблемаларға тап болады. Қаржы құқығының басқа салалармен арақатынасы, ұлттық заңнаманы халықаралық стандарттармен үйлестіру және цифрлық активтерді реттеу мәселелері теориялық тұрғыдан өзекті. Практикалық қиындықтар көлеңкелі экономикамен күреспен, бюджеттің ашықтығын қамтамасыз етумен және мемлекеттік борышты тиімді басқарумен байланысты. Сондай-ақ қаржылық қылмыстар мен ақшаны жылыстатуға қарсы іс-қимыл маңызды проблема болып қалып отыр. Бұл мәселелердi шешу заңнаманы жетiлдiрудi, қаржылық бақылауды цифрландыруды және институционалдық реттеудi күшейтудi талап етедi.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасының билігін бөлудің конституциялық жүйесіндегі мемлекеттік бақылау. Қазақстан Республикасының Конституциясындағы мемлекеттік бақылаудың негіздері: заң шығарушы билік - парламент, атқарушы билік - үкімет және атқарушы биліктің басқа да органдары, сот билігі - сот органдары. Парламент арқылы мемлекеттік бақылау. Әртүрлі мемлекеттік органдардың жұмыс істеуіне әсер етуі мүмкін заң жобаларын және басқа да актілерді қарау. Атқарушы органдардың әрекеттеріне қарарлар немесе сұрау салулар арқылы наразылық білдіру. Министр және үкiмет төрағасы сияқты жоғары лауазымды адамдарды тағайындау және олардың iс-қимылын бақылау, бұл атқарушы билiктiң заң шығару алдында есеп беруiн сақтауға ықпал етедi. Президент атқарушы биліктің басшысы ретінде. Жоғары мемлекеттік қызметшілерді қызметке тағайындау және қызметтен босату. Нұсқаулар, тапсырмалар және басқа да механизмдер арқылы үкіметтің және басқа да атқарушы билік органдарының қызметін бақылау. Парламент қабылдаған заңдарға вето қою құқығы да заң шығарушыларды бақылау механизмі болып табылады. Сот билігі. Конституциялық Кеңес - заңдар мен басқа да актілердің Конституцияға сәйкестігін қадағалайтын, сондай-ақ актілердің конституциялық еместігі туралы істер бойынша шешімдер қабылдай алатын орган. Мемлекеттік бақылау органдары. Бақылау механиздері мен органдары. Бақылау қағидаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстандағы парламентаризмнің жұмыс істеуіне байланысты ерекшеліктер мен проблемаларды зерттеуге арналған. Курс парламент қызметінің теориялық және практикалық аспектілерін, заңнамалық, атқарушы және сот билігінің өзара іс-қимылын, сондай-ақ демократиялық институттарды дамытудағы парламентаризмнің рөлін қамтиды.
Бұл курс білім алушыларға Қазақстан Республикасындағы парламентаризмді дамытудың проблемалары мен перспективаларын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді, сондай-ақ елдің саяси жүйесін талдау үшін қажетті білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән конституциялық қағидаттар негізінде ҚР-да азаматтық қоғамды қалыптастыру мен дамытудың құқықтық және институционалдық механизмдерін зерттейді. Адам құқықтары мен бостандықтары, олардың кепілдіктері, демократиялық институттар мен қоғамның қатысуын қамтамасыз етудегі мемлекеттің рөлі қаралады. Мемлекет пен үкіметтік емес ұйымдардың өзара іс-қимылына, жергілікті өзін-өзі басқаруды дамытуға және азаматтардың құқықтарын қорғауға ерекше көңіл бөлінеді. Құқықтық мемлекет пен азаматтық белсенділікті нығайтуға бағытталған конституциялық реформалар талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс заң саласындағы даулы жағдайларды талдау, диагностикалау және шешу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ құқықтың түрлі салаларындағы дауларды басқару механизмдерін зерттеугее бағытталған. Конфликтология негіздері. Жанжалдардың заңдық аспектілері. Қайшылықтарды шешу әдістері. Сот практикасындағы жанжал. Жанжалдар психологиясы. Қақтығыс жағдайларындағы құқықтық әдеп және коммуникация.
Курс болашақ заңгерлер, адвокаттар, судьялар, медиаторлар және құқық саласында жұмыс істейтін басқа да мамандар үшін пайдалы және құқықтық, этикалық және психологиялық аспектілерді ескере отырып, жанжалды жағдайларды шешуде құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексінің тиісті баптарында нақты әрекеттердің дұрыс біліктілігін қалыптастыру, практикалық мәселелерді шешуде ғылым рөлін терең түсіну, теориялық білімді шоғырландыру, криминалдық жағдайларды криминалдық жағдайға қолдануда практикалық дағдыларды меңгеру және автономия саласындағы автономия. құқық қорғау органдарында туындайтын мәселелерді шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қылмыстық заңнаманың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, оның дамуы мен реформаларын талдайды, сондай-ақ құқық қолдануда туындайтын түйінді проблемаларды қарайды.
Пәннің мазмұны: Қазақстан Республикасының қылмыстық құқық негіздері. Қылмыстарды саралау проблемалары. Қылмыстық жауаптылықтың ерекшеліктері. Қылмыстық құқық және адам құқықтарын қорғау. Қылмыстық заңнаманы реформалау. Құқық қолданудағы өзекті проблемалар.
Бұл курс заң ғылымдарын оқитын білім алушыларға арналған және қылмыстық құқық саласында одан әрі жұмыс істеу үшін, сондай-ақ осы саладағы өзекті проблемаларды талдау және шешу үшін қажетті білімді ұсынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қылмыстық іс жүргізу құқығы мен құқықтық қатынастардың ұғымдарын, қағидаттарын, субъектілерін зерделеу, қылмыстық істер бойынша іс жүргізудің жекелеген түрлерін зерделеу, проблемалық мәселелерді зерттеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: іс жүргізу құқықтық қатынастарының әлемдік үрдістері мен даму серпінін, олардың теориялық және практикалық проблемаларын, нормативтік құқықтық актілердің заң қызметінің нақты салаларында қолданылуын жүйелі түсіну және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән медиацияны, төрелікті және келіссөздер техникасын қоса алғанда, дауларды соттан тыс реттеудің құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін зерттейді. Қазақстан Республикасында медиацияның принциптері, рәсімдері және құқықтық реттеу, сондай-ақ дауларды баламалы шешудің халықаралық стандарттары қаралуда. Азаматтық, еңбек және коммерциялық дауларда медиацияны қолдану практикасына ерекше назар аударылады. Медиатордың рөлі, этикалық аспектілері және қол жеткізілген келісімдердің құқықтық салдары талданады. Курс білім алушыларда келіссөздер жүргізу және даулы жағдайларды тиімді шешу дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызмет ұғымы, қағидаттары мен ерекшеліктері. ҚР мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның жүйесі. Мемлекеттік органдардың кадр қызметі. Мемлекеттік қызмет ұғымы мемлекеттік органның құрылымдық бірлігі ретінде. Мемлекеттік лауазымдарды жіктеудің негізгі критерийлері. Мемлекеттік қызметке кіру тәртібі. Мемлекеттік қызмет өткеру және қызметтік мансап. Мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметті тоқтатуы. Мемлекеттік қызметшілердің заңды жауапкершілігі. Мемлекеттік қызметшілерді даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру мәселелері жөніндегі мемлекеттік саясат. ҚР-да мемлекеттік қызметті жетілдірудің өзекті мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сотқа дейінгі тергеп-тексеру барысында заңдылықты қамтамасыз ету проблемалары; мемлекеттік айыптауды қолдау мәселелері; қылмыстық процеске қатысушылардың өтініштерін қарау мәселелері; жасырын тергеу әрекеттерінің заңдылығын қадағалауды жүзеге асыру проблемалары; азаматтардың конституциялық құқықтарын бұзу фактілері бойынша прокурордың әрекеті туралы мәселелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: прокуратура органдарының қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілерді талдау, Прокуратура туралы заңнаманың нормаларын қолдану, прокурор актілерін жасау және ресімдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс елдің сайлау жүйесінде кездесетін проблемалар мен сын-қатерлерді талдай отырып, сайлауды ұйымдастырудың теориялық тұжырымдамаларын да, практикалық аспектілерін де қамтиды. Курстың мақсаты мен міндеттері: - сайлау құқығының теориялық негіздерін және оның Қазақстанның саяси жүйесіндегі маңыздылығын түсіну; - сайлауды ұйымдастырудың практикалық аспектілерін зерттеу және оны өткізуге байланысты проблемаларды анықтау; - сайлау жүйесінің жұмыс істеуінің құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілерін талдау; - Қазақстандағы сайлау процесін жақсарту жөнінде ұсыныстар әзірлеу.
Пән білім алушыларға Қазақстандағы сайлау құқығы мен процесін түсіну және бағалау үшін қажетті білім береді, сондай-ақ сайлау технологиялары және сайлауды құқықтық реттеу саласында жұмыс істеуге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сот билігінің негізін, сот бақылауы ұғымын, сот жүйесін ұйымдастырудың проблемалары мен айырмашылықтарын зерделеу; сот жүйесінің қызметін құқықтық қамтамасыз ету; тергеу судьясының құқықтық мәртебесі; тергеу судьясының қызметін ұйымдастыру проблемалары; тергеу судьясының құқықтық мәртебесі және қызмет кепілдіктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: сот қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілерді талдау, сотқа дейінгі іс жүргізуді бақылауды жүзеге асыру, іс жүргізу құжаттарын жасау және рәсімдеу, қылмыстық іс жүргізу заңнамасының нормаларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сот жүйесін цифрландыруды және сот төрелігінде заманауи технологияларды қолдануды зерттейді. Электрондық сот процестері, онлайн-талқылаулар, істерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері және сот ісін жүргізуде жасанды интеллектті пайдалану қаралуда. Электрондық дәлелдемелерді құқықтық реттеуге, цифрлық сәйкестендіруге және сот деректерінің киберқауіпсіздігіне ерекше назар аударылады. Сот технологияларын дамытудың халықаралық тәжірибелері мен перспективалары талданады. Курс білім алушылардың сот төрелігін цифрлық трансформациялау туралы білімін және электрондық сот жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Өндірістік тәжірибе
Өндірістік практикадан өту процесі магистранттың келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: қазіргі заманғы зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілеті;
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.