философия PhD докторы
Мектепке дейінгі білім беруді жетілдіруге бағытталған жаңашыл ғылыми зерттеулерді жүргізуге қабілетті, заманауи талаптар жағдайында іргелі оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу құзыреттілігі бар PhD докторларын даярлау
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
8D01201
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
13
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторанттарды диссертацияның негізгі талаптары мен жұмыс түрлерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: докторлық диссертация тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация бойынша жұмыс жоспарын әзірлеу. Негізгі әдеби көздерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жинақтау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттардың диссертациялық зерттеуінің теориялық бөлігінің дайындығын тексеру, зерттелетін тақырып бойынша айқындаушы эксперимент жүргізу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: диссертацияның теориялық бөлігін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеуді қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Диссертацияның эксперименттік бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Анықтау экспериментін жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау. <br/> Құзыреттілігі: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарға ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу және докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау бойынша консультациялық жұмыс беру <br/> Мазмұны: докторанттың зерделенген проблеманы шешу тетігін әзірлеуі, болжамды бағалау және зерттеу объектісінің даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Балдарды қоя отырып, ДҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша жылдық бағалаудан өтуі.<br/> Құзыреттілігі: заманауи ақпараттық технологияларды, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және қолдану әдістерін меңгеру
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу әдістемесі және теориялық базаны әзірлеу. Музыкалық білім беру контекстінде ғылыми әдістер мен зерттеу әдістемесін игеру. Зерттеудің негізгі әдістерін талқылау (сапалық, сандық әдістер, педагогикалық эксперимент). Теориялық базаны әзірлеу және тақырыпқа қолданыстағы тәсілдерге шолу. Ғылыми жұмысты құрылымдау және гипотезаларды түзету бойынша кеңес беру. Аралық нәтижелерді таныстыру, ғылыми қиындықтарды талқылау және әдістемелік мәселелерді шешу. Әдістемелік тәсілдерді анықтау және жұмыстың теориялық бөлігін бекіту.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер әзірлеу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперименттің әдістерін таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстарды, әдістемелерді, тапсырмаларды және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: қалыптастырушы эксперимент бойынша алынған деректерді сыни талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін проблема бойынша арнайы курстарды, авторлық бағдарламаларды құрастыру дағдыларына ие болу.
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
30
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
9
Докторлық диссертация
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
12
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторлық диссертацияны қорғауға дайындық<br/> Мазмұны: докторантураның білім беру бағдарламасын меңгеру. Докторлық диссертацияларға қойылатын талаптарға сәйкес ресімделген докторлық диссертацияны ұсыну. Web of Science немесе Scopus ақпараттық базасына кіретін Халықаралық ғылыми журналдардағы басылымдардың тізімі мен жарияланған жұмыстардың бедерінің және басылымдар тізбесінің (ҚР БҒСБК) болуы. Авторға және қарыз алу көзіне сілтемесіз қарыз алу мәніне тексеру (Антиплагиат мәніне диссертацияны тексеру). <br/> Құзыреттілігі: зерттеу идеясы мен негізгі ережелерін ресімдеу, таныстыру, қорғау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән пәнаралық зерттеулер (психология, медицина, әлеуметтану және т.б.) негізінде мектепке дейінгі білім беру саласындағы мәселелерді шешудің тиімді жолдарына бағытталған. Әр түрлі факторлардың (отбасы, қоршаған орта, білім беру бағдарламасы және т.б.) мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-интеллектуалды, коммуникативті, физикалық, шығармашылық-зерттеу, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын дамытуға әсері қарастырылады. Мектепке дейінгі ұйымдағы пәндік-кеңістіктік ортаны ұйымдастырудың тиімді әдістерін зерттеу, ата-аналармен жұмыс формаларын реттеу білім беру процесінде цифрлық технологияларды игеруге бағытталған. Заманауи зерттеулердің әдіснамалық негіздері, тұжырымдамалық бағыттары зерттеліп, мектепке дейінгі білім берудің өзектілігін ғылыми негіздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру қызметтерінің сапасын басқарудың әдіснамалық негіздерін зерттеу <br/> Мазмұны: "білім сапасы", "мектепке дейінгі ұйымдағы білім сапасы", "білім сапасын басқару жүйесі"ұғымдары.Қазақстандағы заманауи мектепке дейінгі ұйымның даму тенденциялары. Мектепке дейінгі ұйымдағы білім сапасын басқару жүйесінің мақсаты мен міндеттері. Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру сапасын басқарудың негізгі әдіснамалық негіздері, заңдылықтары мен принциптері. <br/> Құзыреттері: докторант мектепке дейінгі ұйымда білім беру процесінің сапасын бақылау және бағалау процесін ұйымдастыруға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың мектепке дейінгі білім берудің әдіснамалық тәсілдер, принциптері мен деңгейлері туралы түсініктерін қалыптастыру. Қазақстандағы және әлемдік білім беру кеңістігіндегі мектепке дейінгі тәрбиенің әдістемелік негіздерінің дамуы.<br/> Мазмұны: методология ұғымының ғылым ретіндегі мәні. «Педагогика әдіснамасы» ұғымдары. Педагогика әдістемесінің құрылымдары мен негізгі деңгейлері (философиялық, ғылыми, танымдық және технологиялық). Жоғары мектеп педагогикасының негізгі әдіснамалық тәсілдері. Жүйелік, жеке, аксиологиялық, белсенділік, басқа әдіснамалық тәсілдерді іске асырудың ерекшеліктері. Зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптері. <br/> Құзыреттілігір: заманауи зерттеулердің әдіснамалық негіздерін, тұжырымдамалық бағыттарын анықтайды және мектепке дейінгі білім берудің өзектілігін ғылыми негіздейді, оны өз зерттеуінде жүзеге асырады;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың әдіснамалық тәсілдер, қағидаттар мен деңгейлер туралы түсініктерін қалыптастыру. Қазақстанда және әлемдік білім беру кеңістігінде мектепке дейінгі білім берудің әдіснамалық негіздерін дамыту.<br/> Мазмұны: "Әдіснама" ұғымының ғылым ретіндегі мәні. "Педагогика әдіснамасы" ұғымдары. Педагогика әдіснамасының негізгі деңгейлері, тұғырлары және олардың ерекшеліктері. Зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптері. <br/> Құзыреттіліктер: заманауи зерттеулердің әдіснамалық негіздерін, тұжырымдамалық бағыттарын анықтайды және мектепке дейінгі білім берудің өзектілігін ғылыми негіздейді, оны өз зерттеуінде жүзеге асырады;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі ұйым педагогтерін білім беру трансформациялау жағдайында жоғары кәсіби білім мен заманауи технологияларды тиімді пайдалануға үйрету <br/> Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымпедагогы білім беруді трансформациялау жағдайында МЖМБС және үлгілік бағдарламаның талаптарына сәйкес тәжірибелік-бағдарланған білімге ие, өзінің біліктілігін арттырады, балаға қолайлы білім беру ортасын жасайды, АКТ-ны пайдаланады, заманауи ғылыми зерттеулер мен ұлттық құндылықтарды игереді,т.б.<br/> Құзыреттілік: білім беру трансформациясы жағдайындағы білім беру процесі, өзінің ғылыми әлеуетін іске асыру қабілеті және әлемдік тәжірибені тиімді пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі білім берудегі заманауи үрдістерді тереңдетіп зерттеп, педагогтарды даярлаудың инновациялық тәсілдерін түсінуге мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі заманауи тенденциялар, тәрбиелеу мен білім беру үдерісіндегі инновациялық тәсілдері қолдануға бағытталған. Мектепке дейінгі білім беруде жобалық қызметті пайдалану, STEAM-тәсілді енгізудің (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) тиімді бағыттарын көздейді. Мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру қызметінің нәтижелерін бағалау әдістерін, олардың сыни ойлау және шығармашылық дағдыларын қалыптастыру жолдарын қарастырады. Докторанаттар мектепке дейінгі білім беру трансформациясы жағдайындағы білім беру процесі, өзінің ғылыми әлеуетін іске асыру мақсатында ұлттық және әлемдік тәжірибені тиімді қолданады.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білімді, болжау, жоспарлау дағдыларын кәсіби пайдалану, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ғылыми мақалалар жазу.
Мазмұны: бұл курста магистранттар академиялық жазудың функциялары, жанрлары туралы білім алады, академиялық мәтіндерді құру дағдыларын, ғылыми нәтижелерді түсіндіру және жазбаша ұсыну негіздерін меңгереді. Құзыреттіліктер: білімді, болжау, жоспарлау дағдыларын қолдана білу, зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер. Жаңартылған білім беру мазмұны үдерісінде оқытудың белсенді әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепке дейінгі мамандарды дайындау ерекшеліктері. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасы. Мектепке дейінгі ұйымдарында тәрбие мен оқыту бағдарламалары. Мектепке дейінгі бес білім салалары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың мектепке дейінгі білім беру проблемасын кешенді зерттеу ретінде пәнаралық зерттеу туралы түсініктерін қалыптастыру және оларды шешудің тиімді жолдарын табу.
Мектеп жасына дейінгі баланың дамуын жан-жақты зерттеу үшін психология, әлеуметтану, медицина, неврология және басқа салалардағы білімді біріктіру. Балалардың танымдық, коммуникативті, физикалық, әлеуметтік-эмоционалды дамуына әртүрлі факторлардың (отбасы, қоршаған орта, білім беру бағдарламасы және т.б.) әсерін зерттеу. Ғылымдардың тоғысында инновациялық білім беру технологиялары мен әдістемелерін әзірлеу. Мектепке дейінгі ұйымда пәндік-кеңістіктік ортаны ұйымдастырудың тиімді әдістерін зерттеу. Мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беру. Білім беру процесінде цифрлық технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды педагогикалық процестерді жобалауға, қызметті ұйымдастыруға және жүргізуге үйрету, сонымен бірге мектепке дейінгі ұйымдарда жүзеге асырылатын оқу қызметі мен тәрбие қызметін жобалау және ұйымдастыру тәсілдерінде шығармашылықпен жұмыс істеу.
Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымдарда жобалау қызметін жобалау. Мектепке дейінгі ұйымдардың инновациялық педагогикалық технологиялары негізінде жобалау. Мектепке дейінгі ұйымдарда білім алушылардың қызметін дамытудың сындарлы ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған рөлдік ойындарды дамыту. Тіл және сөйлеуді дамыту орталығында Педагогикалық қызметті жобалау. Бейнелеу қызметі сабақтарын жобалау. Мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін арттыру технологиялары. Жобалау сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Педагогикалық технологиялардың даму кезеңдері мен ерекшеліктері. Мектепке дейінгі ұйымдарда мультимедианы пайдалану. Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалардың жобалық қызметі.
Құзыреттіліктер: инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде жобалау қабілеті; бейнелеу іс-әрекеті сабақтарын жобалау қабілеті, мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін жобалау қабілеті; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуды жобалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектепке дейінгі білім берудің ғылыми-теориялық негіздері. Мектепке дейінгі білім берудің әдіснамасы. Әдіснаманың түрлері мен оның ерекшеліктері. Мектепке дейінгі білім берудің технологиясы. Педагогикалық технология кәсіби-педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде. педагогикалық технологиялардың теориялық-әдіснамалық аспектілері. ЖОО-дағы білімнің қазіргі дамуы. Жоғары мектепте оқытудың белсенді әдістері. Проблемалық оқыту технологиясы. кейс-әдіс технологиясы. Технология дамыту технологиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру қызметтерінің сапасын басқарудың әдіснамалық негіздерін зерттеу
Мазмұны: "білім сапасы", "мектепке дейінгі ұйымдағы білім сапасы", "білім сапасын басқару жүйесі"ұғымдары.Қазақстандағы заманауи мектепке дейінгі ұйымның даму тенденциялары. Мектепке дейінгі ұйымдағы білім сапасын басқару жүйесінің мақсаты мен міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру сапасын ішкі және сыртқы бағалау жүйесін әзірлеу. Мектепке дейінгі ұйым деңгейінде сапаны басқару тетіктерін зерттеу (мониторинг, бақылау, талдау, басқару шешімдерін қабылдау). Мектепке дейінгі білім беру сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін анықтау. Мектепке дейінгі ұйым басшылары мен педагогтарының кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара әрекеттесуінің тиімді модельдерін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру қызметтерінің сапасын басқару жүйесінің әдіснамалық негіздері қарастырылады. Осы курсты оқыту барысында "білім сапасы", "мектепке дейінгі ұйымдағы білім сапасы", "білім сапасын басқару жүйесі"ұғымдарын меңгереді. Қазақстанның мектепке дейінгі ұйымындағы білім беру сапасын басқару жүйесін дамытудың мақсаттары мен міндеттері, үрдістері, заңдылықтары мен қағидаттары. Докторанттар мектепке дейінгі ұйымдағы білім сапасын бақылау, бағалау және басқару процесін ұйымдастырудың тиімді жолдарын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогтердің мектепке дейінгі білім беру мазмұнын трансформациялауда кәсіби білім мен заманауи технологияларды тәжірибеде тиімді пайдалануды меңгеруі.
Мазмұны: мектепке дейінгі білім беру мазмұнын өзгерту кезінде мұғалімдер білім беру стандарты мен типтік бағдарламаның талаптарына сәйкес үнемі өз тәжірибесі мен біліктілігін арттырады, балаға қолайлы білім беру ортасын жасайды, АКТ-ны қолдану құзыреттілігін қалыптастырады, бейімделеді баламен жеке, топта және ұжымдық жұмыс істеу қабілеті, қазіргі заманғы ғылыми және ұлттық зерттеулер құндылықтарды игеріп, дағдыларды дамытуы керек өз біліктілігін арттыру мақсатында тәжірибеде жаңа әдістер мен әдістерді қолдану.
Құзыреттілік: мектепке дейінгі білім беру мазмұнын өзгертуде өзінің ғылыми әлеуетін іске асыру және әлемдік тәжірибені тиімді пайдалану қабілеті
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп, зерттелетін тақырып бойынша баяндама түрінде ұсыну.
Құзыреттілігі: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру.
Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау).
Құзыреттілігі:
- оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу);
- студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру;
- жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.