педагогика ғылымдарының магистрі
"7М014 – Жалпы дамудың пәндік мамандандыруы бар мұғалімдерді даярлау (Дене шынықтыру және спорт)" білім беру бағдарламасы-жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жетекші әлемдік жоғары оқу орындары, еңбек нарығы қоятын талаптарды ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі. Білім беру бағдарламасына білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Дене шынықтыру және спорт
7M01404
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дене шынықтыру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылым Қызмет түрі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу тақырыбының мәселесі және тұжырымдалуы. Ғылыми әдебиет және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеуде модельдеу. Ғылыми зерттеудің теориялық деңгейі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: ұйымдастыру, жоспарлау, ғылыми зерттеу техникасы.
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың жеке жұмыс жоспарына сәйкес, инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру; бітіруші біліктілік жұмысын (магистрлік диссертацияны) дайындау үшін нақты материалдарды жинау.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың жеке жұмыс жоспарына сәйкес, инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру; бітіруші біліктілік жұмысын (магистрлік диссертацияны) дайындау үшін нақты материалдарды жинау.
9
Ғылыми-зерттеу практикасы
Магистранттың жеке жұмыс жоспарына сәйкес, инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру; бітіруші біліктілік жұмысын (магистрлік диссертацияны) дайындау үшін нақты материалдарды жинау.
4
Тәжірибені қорғау
Магистранттың жеке жұмыс жоспарына сәйкес, инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру; бітіруші біліктілік жұмысын (магистрлік диссертацияны) дайындау үшін нақты материалдарды жинау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
DShSTA 2205
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қайта құрушы қызметті өз бетінше құрастыра алатын, оны ғылыми-зерттеу қызметіне бағдарлай алатын дене шынықтыру және спорт педагогтарын дайындау.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру және спорт педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің негізі ретінде әдіснамалық білім. ФКС саласындағы педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Ғылыми жұмыстардың түрлері.<br/> Қалыптасатын дағдылар: нақты материалдарды іріктеу, кестелік және иллюстрациялық материалдарды, формулаларды ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қайта құрушы қызметті өз бетінше құрастыра алатын, оны ғылыми-зерттеу қызметіне бағдарлай алатын дене шынықтыру және спорт педагогтарын дайындау.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру және спорт педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің негізі ретінде әдіснамалық білім. ФКС саласындағы педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Ғылыми жұмыстардың түрлері.<br/> Қалыптасатын дағдылар: нақты материалдарды іріктеу, кестелік және иллюстрациялық материалдарды, формулаларды ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дене жаттығуларын қолдану арқылы сабақ өткізудің теориялық-әдістемелік негіздерін меңгеруге алғышарттар жасау.<br/> Мазмұны: ЖОО-да оқу үдерісін жоспарлау әдістемесі. ТСТ оқыту әдістері. Таңдаған спорт түрлеріндегі техника мен тактиканы оқыту әдістемесі. ЖОО-дағы ТСТ экспериментінің әдістемесі мен техникасы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: ЖОО-да ТСТ бойынша жаттығу сабақтарын өткізу.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері.<br/> Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау.<br/> Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар және жасөспірімдер спортындағы жарақаттану туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: балалар және Жасөспірімдер жасындағы тірек-қимыл аппаратының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалардағы жарақаттану түрлері. Спорттық жарақаттың этиопатогенезі. Жас спортшылар арасында жарақаттанудың алдын алу.
Қалыптасатын дағдылар: балалар мен жасөспірімдердің жарақаттануының жетекші факторларын анықтау; жас спортшылар арасында жарақаттанудың алдын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазіргі заманғы балет театры мен хореография өнері туралы тарихтың өзекті мәселелері. Хореографиялық өнердегі әртүрлі зерттеулердің функциялары, хореографиялық өнер туындыларын әдеби бекіту және сипаттау дағдыларын игеру.
Мазмұны: әр түрлі хореографиялық өнер туындыларын талдау әдістерін меңгеру, тұтас және оның компоненттерін талдау.
Қалыптасқан дағдылар: Орындаушының, хореографтың, суретшінің, композитордың, шығармашылық процестің басқа да қатысушыларының жұмысын талдау. Хореографиялық өнер құбылыстарын көркемдік және әлеуметтік-мәдени процестің динамикасында қарастыру. Заманауи хореографиялық өнердің өзекті мәселелерін қою және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дене рекреациясының мәні, жалпы заңдылықтар, жұмыс істеу, бағытталған пайдалану. Рекреациялық қызмет туралы жалпы түсінік. Рекреациялық қажеттіліктер. Сабақтардың жүйесі мен циклдері. Көркемөнерпаздар негізінде сабақтарды ұйымдастыру формалары. Әр түрлі спорт түрлерінен дербес дене жаттығуларымен айналысу: таңертеңгі гимнастика, серуендеу, жүгіру және басқа да белсенді демалыс түрлері. Жұмыс күнінен кейін қалпына келтіру құралдары. Рекреациялық ресурстарды пайдалану, қорғау және оңтайландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды дене шынықтыру мен спортты дамытудың ұйымдастырушылық ерекшеліктері мен үрдістері туралы біліммен қаруландыру.
Мазмұны: шет елдердің дене тәрбиесі мен спортының даму тарихы. Жақын елдердегі дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы.алыс-жақын. Қазақстан Республикасындағы дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы.
Қалыптасатын дағдылар:ой-өрісін кеңейту, эрудиция, шығармашылық ойлауды белсендіру,теориялық деңгейді арттыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды сала экономикасы туралы, ондағы бизнес-үрдістер, дене шынықтыру-спорт ұйымдарын басқару тәсілдері және спорт нарықтарын зерттеу құралдары туралы білім көлемімен қаруландыру
Мазмұны: қазіргі экономика және дене шынықтыру және спорт менеджменті негіздері. Дене шынықтыру-спорт саласындағы кәсіпкерлік қызмет. Спорттық бизнесті ұйымдастыру.
Қалыптасатын дағдылар: спорт саласын қаржыландыру және басқару принциптерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дене шынықтыруды басқару саласында болашақ мамандардың іргелі теориялық-әдістемелік дайындығының қазіргі заманғы деңгейін қамтамасыз ету.
Мазмұны: дене шынықтыру саласында басқарушылық қатынастардың қалыптасуы. Дене шынықтыруды теңдеудің технологиясы. Дене шынықтыруды стратегиялық басқару. Спорттық ұйымдарды басқару. Спорт ғылымын, спорт бизнесін және спортшының мансабын басқару.
Қалыптасатын дағдылар: дене шынықтыруды басқаруда заманауи технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықтың денсаулығын нығайту, дене шынықтыру-сауықтыру демалысын ұйымдастыру туралы білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: таңғы гигиеналық гимнастикамен шұғылданудың жаппай және кең таралған түрі. Таңғы гигиеналық гимнастиканың негізгі мақсаты. Таңғы гимнастиканың гигиеналық әсері. Дене тәрбиесінің реакреативті түрінің жаппай түрлері. Еңбек күнінен кейін жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру құралдары.
Қалыптасатын дағдылар: адам ағзасын жедел оңтайландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте" дене шынықтыру " пәнін оқытудың заманауи әдістемесі туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: пәннің мазмұнын құрудағы жүйелік-құрылымдық тәсіл. Жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үрдістің технологиясы пәннің ерекшелігін және оның білім берудегі, тәрбиелеудегі және білім алушылардың дамуындағы функцияларын есепке ала отырып.
Қалыптасатын дағдылар: пәнді оқытудың заманауи технологияларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бірыңғай әдіснамалық концепция шеңберінде білімді біріктіру және жүйелеу, дене тәрбиесі оқытушысының кәсіби қызметінде білімді қолдану үшін алғышарттар жасау.
Мазмұны: дене тәрбиесі теориясы мен технологиясының мақсаты, негізгі ұғымдары.Дене тәрбиесі технологиялары. Жоғары білім беру жүйесіндегі дене тәрбиесі.
Қалыптасатын дағдылар: ЖОО-да дене тәрбиесі процесін жоспарлау және студенттермен сабақ өткізу.
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Олимпиада ойындарының, олимпиадалық спорттың даму тарихы мен қызмет ету туралы білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: олимпиадалық спорт негіздерінің пайда болуы.П. Кубертен-Олимпиада қозғалысының негізін қалаушы. Олимпиадалық спортты дамытудың кезеңдері мен ұйымдастырушылық ерекшеліктері. ХХ1 ғасырда Олимпиадалық спортты дамыту.
Қалыптасатын дағдылар: олимпиадалық спорт тарихындағы жинақталған оң ғылыми-педагогикалық тәжірибені практикалық қызметте қолдану және жинақтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қандай да бір спорт түрінің ерекшелігіне сәйкес келетін спортшылардың мүмкіндіктерін, кепілпаттарын уақытылы және дұрыс анықтау білімдерімен қаруландыру.
Мазмұны: "іріктеу" және "спорттық бағдарлау"ұғымдары. Іріктеу кезеңдері: бастапқы, аралық, негізгі, қорытынды. Әртүрлі спорт түрлерімен айналысуға психофизиологиялық бейімділік мәселелері.
Қалыптасқан дағдылар: балалар мен спортшыларды спорт секцияларына іріктеу кезінде алған білімдерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда спорттағы бақылаудың заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: дене дамуын бағалау әдістері. Спортшының орталық және шеткі жүйке жүйесінің функционалдық жағдайын зерттеу әдістері. Тыныштықта және дене жүктемесінде кардио-респираторлық жүйенің қызметін бақылаудың физиологиялық әдістері.Спортшылардың физикалық жұмысқа қабілеттілігін бақылау әдістері.
Қалыптасатын навоктар: зерттеудің физиологиялық әдістерінің нәтижелерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жарақаттану түрлері және жіктелуі. Спорттық жарақаттың этиопатогенезі. Терінің зақымдануы. Спортшылардың тірек-қимыл аппаратының жарақаттары. Бас және жұлын жарақаттары. Омыртқаның, кеуде қуысының және дененің әртүрлі бөліктерінің спорттық жарақаттары. Іштің жарақаттары. Спорттық жарақаттанудың алдын алу. Спортшыларды оңалтудың ерекшеліктері. Спортшыларды жарақаттан кейінгі оңалту кезеңдері. Спорттық жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру мен массажды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды спортшы ағзасының функционалдық дайындығының физиологиялық негіздері туралы заманауи білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: қазіргі спорттағы физикалық жұмысқа қабілеттілікті бағалау және функционалдық дайындық. Биоэнергетикалық резервтер. Физикалық қасиеттерді дамытудың физиологиялық механизмдері. Жеке бейімделу биологиялық қабілеттері. Биоритмдердің жұмысқа қабілеттілігіне әсері. Сауықтыру дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері.
Қалыптасатын навоктар: бағалаудың функционалдық-диагностикалық әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туризмді дамыту және ұйымдастыру тарихы және спорттық бағдарлану туралы білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: туризм және спорттық бағдарлау тарихы. Туристік жұмысты ұйымдастыру және өткізу. Оқыту және жаттықтыру негіздері. Туризм және спорттық бағдарлау сабақтарындағы экологиялық тәрбие және пәнаралық байланыс.
Қалыптасатын дағдылар: туристік жұмыс жүргізу және спорт түрлерімен айналысуға бағдарлау.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистранттарды зерттеу жұмысының мазмұны мен әдістемесіне тарту
Мазмұны: зерттеу практикасы - магистранттардың білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі. Университеттің ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттар. Ғылыми-зерттеу қызметін жобалау әдістемесі. Ақпаратты жинау және талдау әдістемесі. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу ережесі.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми мәселелер бойынша шешімдер қабылдау.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: магистранттарды зерттеу жұмысының мазмұны мен әдістемесіне тарту
Мазмұны: зерттеу практикасы - магистранттардың білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі. Университеттің ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттар. Ғылыми-зерттеу қызметін жобалау әдістемесі. Ақпаратты жинау және талдау әдістемесі. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу ережесі.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми мәселелер бойынша шешімдер қабылдау.