педагогика ғылымдарының магистрі
"7М014 – Жалпы дамудың пәндік мамандандыруы бар мұғалімдерді даярлау (Дене шынықтыру және спорт)" білім беру бағдарламасы-жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жетекші әлемдік жоғары оқу орындары, еңбек нарығы қоятын талаптарды ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі. Білім беру бағдарламасына білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Дене шынықтыру және спорт
7M01404
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дене шынықтыру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылым Қызмет түрі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу тақырыбының мәселесі және тұжырымдалуы. Ғылыми әдебиет және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеуде модельдеу. Ғылыми зерттеудің теориялық деңгейі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: ұйымдастыру, жоспарлау, ғылыми зерттеу техникасы.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың жеке жұмыс жоспарына сәйкес, инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру; бітіруші біліктілік жұмысын (магистрлік диссертацияны) дайындау үшін нақты материалдарды жинау.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың жеке жұмыс жоспарына сәйкес, инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру; бітіруші біліктілік жұмысын (магистрлік диссертацияны) дайындау үшін нақты материалдарды жинау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OFK 2313
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қайта құрушы қызметті өз бетінше құрастыра алатын, оны ғылыми-зерттеу қызметіне бағдарлай алатын дене шынықтыру және спорт педагогтарын дайындау.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру және спорт педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің негізі ретінде әдіснамалық білім. ФКС саласындағы педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Ғылыми жұмыстардың түрлері.<br/> Қалыптасатын дағдылар: нақты материалдарды іріктеу, кестелік және иллюстрациялық материалдарды, формулаларды ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кәсіби-педагогикалық қызметтің теориялары мен технологияларының ғылыми негіздерін, спорт мұғалімі қызметін ғылыми ұйымдастырудың әдістерін, құралдарын, нысандарын, педагогикалық процестің диагностикасын, дене шынықтыру және спорт маманының шеберлігі мен дайындығын зерттеуге бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Осы курсты оқыту барысында магистранттар негізгі теориялық ұғымдарды, психологиялық және педагогикалық заңдылықтарды, принциптерді, кәсіби қызмет тетіктерін меңгереді. Сонымен қатар, пән ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері, тұлғаның даму факторлары, мұғалім қызметінің психологиялық және педагогикалық ерекшеліктері, білім беру технологиялары мен коммуникацияларының негіздері бойынша тақырыптарды қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ЖОО таңдамалы спорт түрлерін оқыту әдістемесінің пәні, құрылымы және мәселелері. Спорт түрлері спорттық жарыстардың пәні ретінде. Спорттық жарыстардың жіктелуі. Спорттық қозғалыстың нормативтік негізі. Таңдамалы спорт түрін болжау. Спорттағы іріктеу жүйесі. Спорттық жаттығудың сипаттамасы. Спорттық жаттығудың заңдылықтары. Спортшының техникалық-тактикалық дайындығы. Спортшының дене дайындығы. Таңдамалы спорт түрін жоспарлау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудегі кәсіби-педагогикалық дағдылар мен дағдыларды жетілдіруді, спорттық жаттығулардың бағдарламалық-әдістемелік құжаттамасын әзірлеуді, оқу-тәрбие әдістерін, таңдалған спорт түрлері бойынша тәрбие жұмыстарын жүргізуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дене жаттығуларын қолдану арқылы сабақ өткізудің теориялық-әдістемелік негіздерін меңгеруге алғышарттар жасау.<br/> Мазмұны: ЖОО-да оқу үдерісін жоспарлау әдістемесі. ТСТ оқыту әдістері. Таңдаған спорт түрлеріндегі техника мен тактиканы оқыту әдістемесі. ЖОО-дағы ТСТ экспериментінің әдістемесі мен техникасы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: ЖОО-да ТСТ бойынша жаттығу сабақтарын өткізу.
5
ҒЗЖ қорғау
«Магистранттың ғылыми зерттеу жұмысы» пәнінің мақсаты оқу жоспарының шеңберінде оқу және ғылыми мәселелерді дербес шешу үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қажетті дағдыларды алу болып табылады.<br/> Пәннің мақсаты:<br/> - магистранттардың ғылыми-зерттеу және тәжірибелік дағдыларын дамыту (жүзеге асыру<br/> эксперименттер және процестерді модельдеу);<br/> - әр түрлі көздерден ғылыми ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және талдау технологиясын игеру;<br/> - ғылыми, техникалық және ресми құжаттаманы жобалаудағы тәжірибелік дағдыларды игеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері.<br/> Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау.<br/> Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
4
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спорттағы өмір мен денсаулыққа қауіп-қатерді, сондай-ақ төтенше жағдайлар кезіндегі іс-әрекеттерді азайту бойынша шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін балалық және жасөспірімдік кезеңдегі тірек-қимыл аппаратының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар және жасөспірімдер спортындағы жарақаттану туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: балалар және Жасөспірімдер жасындағы тірек-қимыл аппаратының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалардағы жарақаттану түрлері. Спорттық жарақаттың этиопатогенезі. Жас спортшылар арасында жарақаттанудың алдын алу.
Қалыптасатын дағдылар: балалар мен жасөспірімдердің жарақаттануының жетекші факторларын анықтау; жас спортшылар арасында жарақаттанудың алдын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дене рекреациясының мәні, жалпы заңдылықтар, жұмыс істеу, бағытталған пайдалану. Рекреациялық қызмет туралы жалпы түсінік. Рекреациялық қажеттіліктер. Сабақтардың жүйесі мен циклдері. Көркемөнерпаздар негізінде сабақтарды ұйымдастыру формалары. Әр түрлі спорт түрлерінен дербес дене жаттығуларымен айналысу: таңертеңгі гимнастика, серуендеу, жүгіру және басқа да белсенді демалыс түрлері. Жұмыс күнінен кейін қалпына келтіру құралдары. Рекреациялық ресурстарды пайдалану, қорғау және оңтайландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық іс-шараларды өткізуге арналған сауықтыру іс-шаралары процесінде халықтың әртүрлі топтарының денсаулығын сақтау және нығайтуда дене шынықтырудың негізгі құралдарын пайдалану білімдері мен технологияларын оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды дене шынықтыру мен спортты дамытудың ұйымдастырушылық ерекшеліктері мен үрдістері туралы біліммен қаруландыру.
Мазмұны: шет елдердің дене тәрбиесі мен спортының даму тарихы. Жақын елдердегі дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы.алыс-жақын. Қазақстан Республикасындағы дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы.
Қалыптасатын дағдылар:ой-өрісін кеңейту, эрудиция, шығармашылық ойлауды белсендіру,теориялық деңгейді арттыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және спорттың даму эволюциясын куәландыратын әр түрлі дереккөздерге, құнды мәліметтерге негізделген ғылыми-педагогикалық пән ретінде дене шынықтыру және спорт тарихының негізгі аспектілерін, пайда болуын, қалыптасуы мен дамуын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды сала экономикасы туралы, ондағы бизнес-үрдістер, дене шынықтыру-спорт ұйымдарын басқару тәсілдері және спорт нарықтарын зерттеу құралдары туралы білім көлемімен қаруландыру
Мазмұны: қазіргі экономика және дене шынықтыру және спорт менеджменті негіздері. Дене шынықтыру-спорт саласындағы кәсіпкерлік қызмет. Спорттық бизнесті ұйымдастыру.
Қалыптасатын дағдылар: спорт саласын қаржыландыру және басқару принциптерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене тәрбиесі мен спортты басқару теориясы мен технологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеуде, дене шынықтыру және спорттық жаттығуларды ұйымдастыруда кәсіптік, педагогикалық және практикалық дағдылар мен дамытуды, қозғалыс сапалары мен дағдыларын қалыптастыру принциптері мен технологиялары, спорттық анатомия және биомеханика, спорттық жарыстарды дайындау және өткізуіне бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықтың денсаулығын нығайту, дене шынықтыру-сауықтыру демалысын ұйымдастыру туралы білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: таңғы гигиеналық гимнастикамен шұғылданудың жаппай және кең таралған түрі. Таңғы гигиеналық гимнастиканың негізгі мақсаты. Таңғы гимнастиканың гигиеналық әсері. Дене тәрбиесінің реакреативті түрінің жаппай түрлері. Еңбек күнінен кейін жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру құралдары.
Қалыптасатын дағдылар: адам ағзасын жедел оңтайландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және спортпен шұғылданатын адамдардың жасына байланысты психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттің негізгі түрлерінің құралдарын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, жалпы дамыту жаттығуларының кешендері негізінде сабақтар мен сауықтыру іс-шараларын өткізудің теориясы мен әдістемесін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, студенттерге білім беру, тәрбиелеу және дамытудағы пәннің ерекшелігін және оның функцияларының бірегейлігін ескере отырып, жоғары кәсіби дене тәрбиесі жүйесінде дене тәрбиесін оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте" дене шынықтыру " пәнін оқытудың заманауи әдістемесі туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: пәннің мазмұнын құрудағы жүйелік-құрылымдық тәсіл. Жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үрдістің технологиясы пәннің ерекшелігін және оның білім берудегі, тәрбиелеудегі және білім алушылардың дамуындағы функцияларын есепке ала отырып.
Қалыптасатын дағдылар: пәнді оқытудың заманауи технологияларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру теориясының негіздерін және ЖОО-да оқу-жаттығу сабақтарын құру әдістемесін зерделеуге бағытталған, спорттық дайындықтың бағдарламалық және әдістемелік құжаттамасын әзірлеу, таңдалған спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби-педагогикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Олимпиада ойындарының, олимпиадалық спорттың даму тарихы мен қызмет ету туралы білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: олимпиадалық спорт негіздерінің пайда болуы.П. Кубертен-Олимпиада қозғалысының негізін қалаушы. Олимпиадалық спортты дамытудың кезеңдері мен ұйымдастырушылық ерекшеліктері. ХХ1 ғасырда Олимпиадалық спортты дамыту.
Қалыптасатын дағдылар: олимпиадалық спорт тарихындағы жинақталған оң ғылыми-педагогикалық тәжірибені практикалық қызметте қолдану және жинақтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылыми-педагогикалық пән ретінде олимпиадалық спорт түрлерінің тарихының негізгі аспектілерін, пайда болуын, қалыптасуы мен дамуын зерттеуге бағытталған, ол әртүрлі дереккөздерге, әлем халықтары арасындағы олимпиадалық спорт түрлерінің даму эволюциясын куәландыратын құнды мәліметтерге негізделген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән педагогикалық, психологиялық, әлеуметтанулық және медициналық-биологиялық зерттеу әдістерін қамтитын ұйымдастыру-әдістемелік шаралар жүйесін зерттеуге бағытталған, олардың негізінде балалардың, жасөспірімдердің және жастардың белгілі бір спорт түріне немесе спорт түрлерінің тобына мамандану үшін қабілеттері анықталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән организм жүйелерінің жағдайын бақылауға арналған физиологиялық әдістерді физикалық белсенділік кезінде және одан кейін зерттеуге сауықтыру дене шынықтыру жаттығуларының тиімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, бұл бізге кәсіптік бағдарлау және іріктеу, сауықтыру және оқу-жаттығу қызметіне жіберу мәселелерін шешуге мүмкіндік береді, дене шынықтыру және денсаулық жағдайының деңгейін ескере отырып, дене шынықтыру жаттығулары режимін жоспарлауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда спорттағы бақылаудың заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: дене дамуын бағалау әдістері. Спортшының орталық және шеткі жүйке жүйесінің функционалдық жағдайын зерттеу әдістері. Тыныштықта және дене жүктемесінде кардио-респираторлық жүйенің қызметін бақылаудың физиологиялық әдістері.Спортшылардың физикалық жұмысқа қабілеттілігін бақылау әдістері.
Қалыптасатын навоктар: зерттеудің физиологиялық әдістерінің нәтижелерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жарақаттану түрлері және жіктелуі. Спорттық жарақаттың этиопатогенезі. Терінің зақымдануы. Спортшылардың тірек-қимыл аппаратының жарақаттары. Бас және жұлын жарақаттары. Омыртқаның, кеуде қуысының және дененің әртүрлі бөліктерінің спорттық жарақаттары. Іштің жарақаттары. Спорттық жарақаттанудың алдын алу. Спортшыларды оңалтудың ерекшеліктері. Спортшыларды жарақаттан кейінгі оңалту кезеңдері. Спорттық жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру мен массажды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спорттық жаттығулар мен жарыстар кезінде спорттық жаттығулардың ерекшеліктерін, қауіп факторларын, спорттық жарақаттардың себептері мен механизмдерін және жедел патологиялық жағдайлардың дамуын зерттеуге, спортшылардың жарақаттануының алдын алуға, оқу-жаттығу іс-шараларын өткізудің негізгі әдістеріне және спорттық дайындық кезеңдерінде тартылғандардың жарыс қызметін ұйымдастыру тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спорттық дайындықтың мамандануы мен кезеңіне байланысты дененің функционалдық жарамдылығы мен функционалдық жай-күйін кешенді бақылау мен бағалауды ұйымдастыру үшін функционалдық жарамдылық құрылымы мен оның сапалық сипаттамаларының қазіргі заманғы тұжырымдамаларын оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды спортшы ағзасының функционалдық дайындығының физиологиялық негіздері туралы заманауи білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: қазіргі спорттағы физикалық жұмысқа қабілеттілікті бағалау және функционалдық дайындық. Биоэнергетикалық резервтер. Физикалық қасиеттерді дамытудың физиологиялық механизмдері. Жеке бейімделу биологиялық қабілеттері. Биоритмдердің жұмысқа қабілеттілігіне әсері. Сауықтыру дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері.
Қалыптасатын навоктар: бағалаудың функционалдық-диагностикалық әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән туризм және бағдарлау тарихын, туристік жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізудің заманауи мәселелерін және оқу орындарында спорттық бағдарлау бойынша жарыстарды бейімдеу және топта жұмыс істеу, шешім қабылдау және жеке жауапкершілікті көтеру үшін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сала экономикасының тұжырымдамасын, бизнес-процестерін, дене шынықтыру және спорт ұйымдарын басқару әдістерін және спорт нарығын зерттеу құралдарын, қазіргі заманғы экономика және дене шынықтыру мен спортты басқару негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпкерлік қызмет зерттеуге бағытталған.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистранттарды зерттеу жұмысының мазмұны мен әдістемесіне тарту
Мазмұны: зерттеу практикасы - магистранттардың білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі. Университеттің ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттар. Ғылыми-зерттеу қызметін жобалау әдістемесі. Ақпаратты жинау және талдау әдістемесі. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу ережесі.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми мәселелер бойынша шешімдер қабылдау.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: магистранттарды зерттеу жұмысының мазмұны мен әдістемесіне тарту
Мазмұны: зерттеу практикасы - магистранттардың білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі. Университеттің ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттар. Ғылыми-зерттеу қызметін жобалау әдістемесі. Ақпаратты жинау және талдау әдістемесі. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу ережесі.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми мәселелер бойынша шешімдер қабылдау.