филология ғылымдары магистрі
«Әдебиеттану» пән саласы бойынша жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде және ғылыми салада әдебиет оқытушысының кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын және жалпы мәдени, кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін және оларды келесі бағыттарда жүзеге асыру дағдыларын меңгерген жоғары білікті педагог кадрларды даярлау:
- білім алушыда ғылыми ойлау және дүниетаным контекстінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды тәрбиелеу және қалыптастыру;
- гуманитарлық пәндер саласында жүйеленген білімді қалыптастыру және жалпы заңдылықтарды оқытудың инновациялық технологияларын қолдану;
- докторанттардың әдебиеттану үдерістері мен құбылыстарын бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименталдық әдістерінің негіздерін меңгеруі;
- ғылыми ойлау және дүниетаным контекстінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру.
Әдебиеттану
7M02309
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-шығармалардағы постмодернизмнен кейінгі эстетиканың ерекшеліктерін талдау және Батыспен салыстырғанда орыс постмодернизмінің ерекшеліктерін анықтау. Сонымен қатар, орыс әдебиетінің дамуындағы заманауи үрдістер, постмодерникалық әдебиетте "автор" және "әдеби кейіпкер" ұғымдарын оқытудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистратура деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойын анық және логикалық түрде тұжырымдау, грамматика мен жазу стилін дұрыс қолдану, сонымен қатар жұмыс істеу қабілетін дамыту. дереккөздермен және оларды дұрыс келтіріңіз.<br/> Мазмұны: Академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа да академиялық дереккөздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда тіл мен жазу стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: магистратурада және одан әрі ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білімдерді, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және жобалау және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінің психологиялық мазмұны мен құрылымы, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларындағы басқару қызметін психологиялық қамтамасыз етудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Басқару психологиясы – басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бір бөлімі. Психологиялық жағдайларды талдау, басқару іс-әрекетінің ерекшеліктері. Басқарудың ішкі жүйесінің күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; белсенділік бағдарламасын қалыптастыру бағыныштылар; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.<br/> Құзыреттіліктер: Өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестермен және бағыныштылармен қарым-қатынас орнату және қолдау. Қақтығыстарды шешу және келеңсіз жағдайларды жеңе білу. Басқару стратегияларын әзірлеу және шешім қабылдау дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Топты басқара білу және алға қойған мақсатқа жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қалыптасуы, проблемалары туралы әдеби ғылым, зерттеумен байланысты әдебиет ретінде тірі, динамикалық дамып келе жатқан жүйесі, және тұжырымдау дағдыларын өз бетінше талдау көркем мәтіндер. <br/> курсында жүзеге асырылуда келесі мазмұны: беріледі ұсыну туралы өтпелі үдерістер әдіснамасын қазіргі әдебиеттану, динамикасы туралы суреттер әлем ретінде жалпы мәдени процесінде және оның заңдылықтары. Ғылыми аппараты әдебиеттанудың зерттеу. Ұйымдастыру негіздері педагогикалық экспериментті литературоведческом зерттеу. Іздеу ықтимал платформалар үшін нәтижелерін жариялау литературоведческих зерттеулер. Құру әдеби сайт, электрондық кітапханасында. Шолу өзекті литературоведческих (докторы) ғылыми журналдар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындаудың әдістемелік мәдениетін қалыптастыру.<br/> Қалыптасқан дағдылар: тарихи-философиялық көзқарас принциптерін жалпылайды және жіктейді; тәуелсіз зерттеу қызметін жоспарлайды және бағалайды<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі магистранттармен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнында оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Магистранттар үшін тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасау мүмкіндігі. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Қалыптасатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиясы мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізді қолдану дағдылары мен біліктері.ОН 8/
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХХ ғасырдың 90-жылдарынан кейінгі әдеби үдерісті қамту. <br/> Мазмұны: постмодернизм, поэтика, әдеби ағымдар, «автордың өлімі» ұғымы, проза, поэзия, эмигрант әдебиеті. Қазіргі авторлардың шығармалары. Шетелдегі орыс әдебиеті. Әдеби марапаттар танымалдық белгісі ретінде. Орыс интернет әдебиеті.
13
Педагогикалық практика
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру үшін дағдылар жиынтығын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулер үшін білім берудегі басқару ғылымындағы теориялық, технологиялық жетістіктерді қолдану. Теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелері туралы мақала, баяндама, зерттеу тақырыбы бойынша есеп беру<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады, нәтижелерін талдап, ұсына алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The subject of the discipline is the mythological picture of the world in literature. The purpose of teaching the discipline is to study the relationship of myth, folklore and literature. The tasks of studying the discipline: - comprehension of theoretical concepts: mythological model of the world, archetype, chronotope, plot, motive, formula; - study of the principles of mythologization at the level of genre, plot, motif, figurative system and poetics.
4
ҒЗЖ қорғау
Физика саласындағы таңдалған тақырып бойынша магистрлік диссертацияны жазу бітіру аттестациялық жұмыс болып табылады, ол ғылыми пәндерді оқу және әртүрлі практикалар мен тағылымдамалардан өту процесінде, сондай-ақ жеке авторлық әзірлемелер, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында айтарлықтай маңызды болып табылатын міндеттерді шешеді.
5
Магистрлік диссертация
Физика саласындағы таңдалған тақырып бойынша магистрлік диссертацияны жазу бітіру аттестациялық жұмыс болып табылады, ол ғылыми пәндерді оқу және әртүрлі практикалар мен тағылымдамалардан өту процесінде, сондай-ақ жеке авторлық әзірлемелер, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында айтарлықтай маңызды болып табылатын міндеттерді шешеді.
9
Магистрлік диссертация
Физика саласындағы таңдалған тақырып бойынша магистрлік диссертацияны жазу бітіру аттестациялық жұмыс болып табылады, ол ғылыми пәндерді оқу және әртүрлі практикалар мен тағылымдамалардан өту процесінде, сондай-ақ жеке авторлық әзірлемелер, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында айтарлықтай маңызды болып табылатын міндеттерді шешеді.
6
АБ
Научный семинар
5
Курстық жұмыс
Научный семинар
9
Магистрлік диссертация
Научный семинар
4
РК(с оценкой)
Научный семинар
8
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
4
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқыту үдерісін ұйымдастыру және оқу-әдістемелік материалдарды даярлау арқылы арнайы пәндерді оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекіту және кеңейту; дәріс және семинар сабақтарын өткізу саласында тәжірибе, практикалық іскерліктер, оқытушылық қызмет дағдыларын меңгеру. Практика міндеттері. Практика өткізудің түрлері мен мерзімдері. Практиканы өткізу тәртібі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: танымдық поэтика тұрғысынан әдебиеттің қалыптасуы мен дамуының тарихи көрінісін сипаттау.<br/> Мазмұны: Әдебиет ойлау ретінде. Қазіргі әдебиеттанудағы танымдық көзқарастың негіздерін анықтау. Көркем мәтін, көркем шығарма, таным, когнитивизм, әдебиеттегі дүние суреті. Көркем мәтінге когнитивтік талдау жасау. Когнитивтік база. Когнитивтік кеңістік. Когнитивтік ғылым – пәнаралық зерттеу саласы. Әртүрлі ұлттық мәдениеттердегі таным.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С2 деңгейінде меңгеру (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің лексикасы мен грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың кәсіби салада шет тілінде коммуникативті дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: Магистранттардың кәсіптік саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін пайдалана білу.<br/> 6. Алған білім мен дағдыларды кәсіби іс-әрекетте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында әдебиетті оқыту саласындағы білім мен дағдыларды тереңдету.
Мазмұны: Технология туралы түсінік. Тәрбие технологиясы. Технологиялардың түрлері. Магистратура үлгісі. Оқушылардың құзыреттілігі мен құзыреттіліктері. Құзыреттілік дескрипторлары. Университеттегі формативті бағалау. Әдістеме. Әдістер мен тәсілдер. Дәріс. Семинар. Коллоквиум. Студенттердің өзіндік жұмысы.Онлайн курс құру. Емтихан бланкілері. Сандық білім беру ресурстары, нұсқаулық дизайны, жасанды интеллект. Әдебиет және медиа технологиялар. Әдебиетті оқытудың әлемдік білім тәжірибесі. Мектепте және университетте жобалық жұмыс және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Әдеби мектеп шығармашылық кеңістіктің бір түрі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиет теориясы ғылым ретінде дүниеге келгеннен бергі әдебиеттанудағы тарихи мектептерді қамту.
Мазмұны: Мифологиялық мектеп. Өмірбаяндық мектеп. Мәдени-тарихи мектеп. Ресми мектеп. Салыстырмалы тарихи мектеп. Психологиялық мектеп. Рухани-тарихи мектеп. Салыстырмалы зерттеулер. Американдық жаңа сын. Структурализм. Постструктурализм. Қабылдаушы сын. Нарратология. Генетикалық сын. Феминистік сын. Танымдық әдеби сын. Жаңа тарихшылдық. Көпмәдениеттілік. Стилистикалық сын. Психоаналитикалық сын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: белгілі бір көркем шығармаға мифопоэтикалық талдау жасау дағдыларын меңгерту.
Мазмұны: мифопоэтика, миф, көркем мәтінге мифопоэтикалық талдау. Кеңістіктің мифопоэтикалық ұйымдастырылуы. Көркемдік уақыт және мифопоэтика. Символ және миф. Мифопоэтика және драма. Заттың семантикасы және мифопоэтика призмасы арқылы тақырыптық код. Мифопоэтика және проза. Мифопоэтика және поэзия.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты – аралық феноменмен танысу.
Мазмұны: негізгі ұғымдар: аралық, аралық талдау, өнердің өзара байланысы, мәдени трансферт. Бейімделу: мәтіндер, экрандар, мәдениет. Көркем мәтінге әртүрлі ақпарат құралдарын енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: мағынаны түсіну және жасау ерекшеліктерін зерттеу, көркем мәтінді түсіндіру ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: Көркем мәтін теориясы. Түсіну. Талдау. Түсіндіру. Жанрология. Композиция поэтикасы. Хронотоп теориясы. Кейіпкер бейнесінің типологиясы. Көркем дүние және көркем мәтін туралы түсінік. Ішкі әлем және сыртқы әлем. Бинарлылық көркем ойлаудың негізгі принципі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Психоанализ көркем шығармашылықтың бір түрі және әдеби талдау түрі ретінде танысу.
Мазмұны: Курсты оқу барысында психоаналитикалық әдеби сын және оның ерекшеліктері зерттеледі. Психоаналитикалық әдеби сынның даму кезеңдері. Психоанализ және оның әдебиеттанудағы қолданылуы, психоаналитикалық әдебиеттану саласындағы атақты зерттеулер, психоаналитикалық әдеби сынның даму перспективалары. С.Фрейд мұрасы және әдебиеттанудағы психоаналитикалық әдістердің қолданылуы. Психоанализ арқылы сюжеттік схемаларды қайта құру. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің психоанализі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның қазіргі орыс тілді әдебиетіндегі жанрлар ауқымын анықтау.
Мазмұны: жанр, жанрлық трансформация, жанраралық формалар, көркем мәтінді талдау, жанрлық түрлендіру. Қазақ әңгімесінің жанры. А.Арцишевскийдің және басқа авторлардың әңгімелері. Қазақстанның орыстілді әдебиетіндегі роман. Әдібаевтың, М.Симашконың, Ә.Жақсылықовтың романдары. Жанрдағы аралық. Е.Тұрсыновтың шығармашылығы. Қазақстанның интернет әдебиеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты – әдебиеттану ғылымының қазіргі тенденцияларымен танысу, әдебиетті жанды, қарқынды дамып келе жатқан жүйе ретінде зерттеуге байланысты әдебиеттану ғылымының мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, көркем мәтінді өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс қазіргі әдебиеттану әдіснамасындағы өтпелі процестер, жалпы мәдени процесс ретіндегі дүниетанымдық динамикасы және оның заңдылықтары туралы түсінік береді; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі процестер және олардың заңдылықтары.
Мазмұны: әдебиеттанудағы қазіргі ағымдар туралы түсінік, қазіргі әдебиеттану ғылымының зерттеушілері мен мектептері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық әдеби процесті көрсету үшін халықаралық әдеби байланыстарды анықтау.
Мазмұны: Салыстырмалы әдебиет. Салыстырмалы зерттеулер. Салыстырмалы мифология. Қабылдау эстетикасы. Интертексталдық теориясы. Классикалық және қазіргі әдебиеттанудағы аударма феномені. Делдалдық туралы түсінік. Имагология әдебиеттану ғылымының салыстырмалы бағыты ретінде. Түркі халықтарының фольклорлық және әдеби байланыстары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінді автор мен оқырманның ішкі дүниесінің көрінісі ретінде анықтау, мәтін мазмұны мен түсіндіру арасындағы байланысты анықтау.
Мазмұны: автор бейнесі, кейіпкер бейнесі, оқырманның қызметі, ішкі дүниелері, интерпретациясы. Мағынасы. Автордың ұстанымы және оны білдіру тәсілдері. «Көзқарас» ұғымы. Авторлық сана теориясының қазіргі концепциялары. Прозалық шығармадағы автор мен қаһарман образдарын өзара байланыстыра талдау.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: әдеби сын шығармаларының материалын меңгеру.
Мазмұны: Бірқатар филологиялық пәндердегі әдебиеттану теориясы. Сыни мектептер. Орыс әдеби сынының тарихы. Тұлғалар. Сыни жанрлар жүйесі. Қазақстанның әдеби сыны. Сын және билік. Интернеттегі сын. Сын шығармасын құру. Шығармашылық жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс, шетел және қазақ әдебиетінің шығармаларымен оның тарихи, теориялық, әдістемелік аспектілерімен таныстыру.
Мазмұны: балаларға арналған әдебиет тудырушы жазушылардың шығармалары, зерттелетін шығармалардың поэтикалық ерекшеліктерін қамту. Орыс балалар әдебиеті. Негізгі жанрлар. Кейіпкерлер. Идеялар. Шетелдік балалар әдебиеті: тарихи-мәдени аспект. Қазақстан балалар әдебиеті. Балалар фольклоры. Автор ертегісі. Ертегі, әңгіме. Балаларға арналған өлеңдер. Қазақстанның қазіргі балалар әдебиеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән теориялық, тарихи және мәдени сипаттағы мәселелердің кең ауқымын зерттеуге, орыс поэзиясының мәдениетінің ерекшеліктерін ашуға бағытталған курстар жүйесінде өз орнын алады. Нәтижесінде, осы курсты оқу барысында студенттерде зерттелетін құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін анықтауға, орыс өлеңі мен поэтикалық стиліндегі дәстүрлер мен жаңалықтардың өзара байланысын орнатуға тұрақты қызығушылық қалыптасады.
Мазмұны: Әдебиеттегі жүйелілік және жүйелілік туралы түсінік. Жүйе және ішкі жүйе. Элемент. Денотация және коннотация. Конвергенция.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: поэтикалық талдаудың негіздерін үйрету.
Мазмұны: өлең, метр, ырғақ, мотивтік кешен, көркем образ. Поэтикалық шығарманың талдаудың жалпы тәсілдері, ерекшеліктері. Лирикалық өлең құрастыру. Поэтикалық синтаксис. Мәтіннің синтаксистік және өлеңдік бөлінуінің арақатынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдеби сындағы психоанализ әдістерімен танысу.
Мазмұны: Психоанализ және оның әдебиеттанудағы қолданылуы, психоаналитикалық әдебиеттану саласындағы белгілі зерттеулер, психоаналитикалық әдеби сынның даму болашағы.
Құзыреттер: ақпараттық, коммуникативті, аналитикалық, психоаналитикалық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Поэзиядағы жүйелі құбылыс үлгісі ретінде табиғат әлемінің құрылымдық-семантикалық кешенін зерттеу.
Мазмұны: ХХ ғасыр ақындары: М.Мақатаев, Ю.Мориц, Шәкәрім, Б.Пастернак, А.Ахматова шығармаларындағы табиғат әлемі. Н.Гумилева және т.б. поэтикалық шығарманың құрылымдық-семантикалық талдауы. Поэтикалық кеңістіктердің үлгілерін жасау жолдары.