педагогика ғылымдарының магистрі
ББ мақсаты қазіргі экономика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Құқық және экономика негіздері
7M01406
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Білім беру қызметтерін маркетингтік ілгерілету Стратегиясы" оқу курсы білім беру мекемесінің маркетингтік ортасын талдауға, білім беру мекемелерін нарықта ілгерілетуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелерінің инновациялық стратегияларын, білім беру мекемесінің брендін және оның орналасуын зерттеу.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар маркетингтік экспресс-зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыруды, білім беру қызметтері нарығын сегменттеуді жүзеге асыруды, білім беру мекемесі үшін маркетинг моделін әзірлеуді үйренеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән педагогикадағы, оқудағы және оқудағы жасанды интеллекттің рөлін зерттейді. Жасанды интеллектті, жасанды интеллектті, арнайы білім беруде және метаверсті білім беруде қолдануды бағалайды.<br/> Оқыту барысында магистранттар заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді қоюды және шешуді, Ақпараттық жүйелерді қамтамасыз ету түрлері бойынша жобалық шешімдерді таңдауды жүзеге асыруды және негіздеуді, деректер мен білім құрылымдарын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеуді және жобалауды үйренеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Осы курсты оқыту барысында магистранттар негізгі теориялық ұғымдарды, психологиялық және педагогикалық заңдылықтарды, принциптерді, кәсіби қызмет тетіктерін меңгереді. Сонымен қатар, пән ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері, тұлғаның даму факторлары, мұғалім қызметінің психологиялық және педагогикалық ерекшеліктері, білім беру технологиялары мен коммуникацияларының негіздері бойынша тақырыптарды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іс жүзінде алған білімдері мен конституциялық құқық нормаларын халық билігін жүзеге асырудың негіздерін, нысандары мен тетіктерін айқындайтын қатынастар саласындағы нақты міндеттерді шешуге қолдану іскерлігін тұжырымдау.<br/> Мазмұны: курс конституциялық құқықтың, мемлекеттік және конституциялық –құқықтық саясат пен практиканың, сондай-ақ Қазақстандық конституционализмнің қалыптасуының маңызды мәселелерін зерттеуді, конституциялық-құқықтық институттың пайда болуын қамтиды.<br/> Құзыреті: Қазақстан Республикасының конституциялық заңнамасын реформалаудың негізгі бағыттарын зерделеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іс жүзінде алған білімдері мен конституциялық құқық нормаларын халық билігін жүзеге асырудың негіздерін, нысандары мен тетіктерін айқындайтын қатынастар саласындағы нақты міндеттерді шешуге қолдану іскерлігін тұжырымдау.<br/> Мазмұны: курс конституциялық құқықтың, мемлекеттік және конституциялық –құқықтық саясат пен практиканың, сондай-ақ Қазақстандық конституционализмнің қалыптасуының маңызды мәселелерін зерттеуді, конституциялық-құқықтық институттың пайда болуын қамтиды.<br/> Құзыреті: Қазақстан Республикасының конституциялық заңнамасын реформалаудың негізгі бағыттарын зерделеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақстан Республикасының Ғылым және білім беру жүйесі: Даму стратегиясы және болжау" курсы ҚР Білім беру саласындағы өзекті мәселелерді зерделейді, жоғары мектепті қолдаудың мемлекеттік жүйесінің модельдерін, бюджеттік және бюджеттен тыс қаржыландыру көздерін зерттейді, кәсіпкерлік қызметтен және демеушілік қолдаудан түсетін кірістерді, білім беру қызметкерлерінің жалақысын есептеуді айқындайды. Осы курсты оқыту барысында магистранттар ҚР және шет елдердегі білім беру жүйесінің ағымдағы жай-күйін зерделейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны (ҒЗЖ) орындау. Ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары мен дағдыларын игеруге, өз қызметінің бағытының инновациялық сипатын алуға мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық экономика және құқық мәселелерінің бірі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және магистрлік диссертацияны дайындауды қамтиды. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы құқық және экономика саласындағы болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны (ҒЗЖ) орындау. Ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары мен дағдыларын игеруге, өз қызметінің бағытының инновациялық сипатын алуға мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық экономика және құқық мәселелерінің бірі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және магистрлік диссертацияны дайындауды қамтиды. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы құқық және экономика саласындағы болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарға имиджологияны, имидждің әлеуметтік-психологиялық негізін, имиджді құрастыру технологиясын, оқытушының ауызша имиджін, педагог имиджінің іс жүргізу компонентін, мәдениет пен экономиканы игеруге мүмкіндік береді. Қазіргі білім беру ұйымының корпоративтік мәдениетінің құрылымын, корпоративтік мәдениеттердің түрлері мен түрлерін, корпоративтік стандарттарды білу. Корпоративтік мәдениетті диагностикалау әдістері мен технологияларын қарастырыңыз.<br/> Бұл пәнді игеру қазіргі мұғалімнің имиджін, корпоративтік мәдениеттің жай-күйін диагностикалаудың заманауи әдістері мен құралдарын және оны арттыру жолдарын зерттеуге бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік ғылымдар саласында шет тілін меңгеру дағдылары (Аймақтану).
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құқық, ғылым және оқу пәні саласы ретінде ҚР азаматтық құқық ұғымы мен жалпы сипаттамасы. ҚР азаматтық құқық көздері. ҚР азаматтық құқықтық қатынастар объектілері. ҚР азаматтық құқықтық қатынастар субъектілері. Қазақстан Республикасында азаматтық құқықтарды жүзеге асыру, орындау және қорғау. ҚР-дағы меншік құқығы және өзге де заттық құқықтар. ҚР-дағы меншік құқығы және өзге де заттық құқықтар. ҚР-дағы міндеттемелер: ұғым, түрлері, пайда болу, тоқтату негіздері, міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету тәсілдері. ҚР-дағы мәмілелер. ҚР-дағы азаматтық-құқықтық шарт. ҚР-дағы мүлікті меншікке беру бойынша міндеттемелер. ҚР-дағы мүлікті меншікке беру бойынша міндеттемелер. ҚР-да мүліктік жалдау (жалға алу) шарттары. ҚР-дағы мердігерлік шарттар. ҚР-да қызмет көрсету шарттары. Біржақты мәмілелерден және басқаның мүддесіндегі іс-әрекеттерден туындайтын міндеттемелер. Зиян келтіруден және негізсіз баюдан алынатын міндеттемелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әкімшілік құқық саласы және оны реттеу пәні туралы теориялық көзқарастар, түсініктер мен ережелер жүйесін зерттеу.
Мазмұны: Пән магистранттарда теориялық және практикалық құқықтық қызметте белсенді пайдалану үшін қажетті және жеткілікті әкімшілік бұзушылықтар туралы істер бойынша өндіріспен байланысты білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жүйелеу және жіктеу негізінде жетілдіру жолдарын табу, сондай-ақ әкімшілік заңнаманың ағымдағы мәселелерін жетілдіру, оларды практикада қолдануды ретке келтіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы – психологияның басқару заңдылықтары жайындағы бөлімі. Басқару әрекетінің психологиялық шарттарын, ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық жүйешелерінің жағдайы мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылардың әрекет ету бағдарламасын құру, шешім қабылдауды ұйымдастыру. Басқарушылық қажеттіліктер мен басшының қабілеттері. Диагностикалық құрал жасау, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңестерді тәжірибе жүзінде жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Білім беру қызметтерін маркетингтік ілгерілету Стратегиясы" оқу курсы білім беру мекемесінің маркетингтік ортасын талдауға, білім беру мекемелерін нарықта ілгерілетуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелерінің инновациялық стратегияларын, білім беру мекемесінің брендін және оның орналасуын зерттеу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар маркетингтік экспресс-зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыруды, білім беру қызметтері нарығын сегменттеуді жүзеге асыруды, білім беру мекемесі үшін маркетинг моделін әзірлеуді үйренеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім беру қызметін ақпараттандыру әдістері мен технологияларын игеруге, цифрлық білім беру процесінің қалыптасуы мен даму факторларын зерттеуге, цифрландыру, ақпараттық-білім беру ортасы және ақпараттық білім беру кеңістігі жағдайында оқытушының жұмысының ерекшеліктері туралы түсінікке бағытталған. Бұл курс магистранттарда білім алушының кәсіби дамуын қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын тиімді пайдалануды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс зерттеу қызметінің нарығын талдауға үйретеді; ғылыми зерттеулер стратегиясын, ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді басқарудың әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға, зерттеу нәтижелерінің тиімділігін болжауға, қаржылық көрсеткіштер мен тәуекелдерді есептеуге және зерттеу қызметінің нәтижелерін коммерцияландыруға үйретеді. Пән өз бетінше оқыту және зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеу, қызметтің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған; ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыруға және ғылыми ұжымның жұмысын басқаруға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасы" курсы ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен әдіснамасына, алынған деректерді өңдеуге, талдауға және баяндауға, сондай-ақ ғылыми қызмет нәтижелерін бағалауға байланысты мәселелерді терең зерттеумен ұсынылған. Осы оқу пәнін игеру магистранттарға зерттеу қызметінде таным әдістерін қалыптастыруды, инновациялық идеяларды, сондай-ақ ғылыми мәдениетті қалыптастыруды және іске асыруды қамтамасыз етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық-құқықтық актілер және Қазақстан Республикасының адамды, оның құқықтары мен бостандықтарын жоғары құндылық деп тану туралы Конституциясы. ҚР Қылмыстық кодексінде адамның және азаматтың жеке басына, өміріне, денсаулығына, бостандығына қол сұғылмаушылық туралы конституциялық ережелерді бекіту.
Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің Ерекше бөлімі жүйесінде жеке адамға қарсы қылмыстардың орны. Жеке адамға қарсы қылмыс ұғымы, жалпы сипаттамасы және түрлері. Жеке адамға қарсы қылмыстарға қол сұғудың тектік объектісі. «Тұлға» ұғымының мазмұны. «Тұлға» және «адам» ұғымдарының арақатынасы.
Қол сұғудың түріне және тікелей объектісіне байланысты жеке адамға қарсы қылмыстарды жіктеу. Жеке адамға қарсы қылмыстарды жеке адамға қол сұғумен ұштасқан өзге де қылмыстардан ажырату.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік саясат және әлеуметтік қорғау. Әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды теориялық зерттеу және практикалық іске асыру тәжірибесі. Нормативтік-құқықтық база және әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды іске асырудың негізгі бағыттары. Әлеуметтік мәселелер және әлеуметтік саясат. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің құрылымы. Ұлттық жобаларды іске асырудың технологиялары мен тетіктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бизнес туралы заңнаманы, корпоративтік құқықты, салық салу мен мемлекеттік реттеуді қоса алғанда, Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметті реттеудің құқықтық негіздерін зерттейді. Кәсiпорындарды тiркеу, лицензиялау, кәсiпкерлердiң құқықтарын қорғау, монополияға қарсы бақылау және коммерциялық дауларды шешу мәселелерi қаралуда. Инвестициялаудың құқықтық механизмдеріне, келісімшарттық қатынастар мен бизнестегі жауапкершілікке ерекше назар аударылады. Курс білім алушылардың кәсіпкерлік қызметті жүргізудің заңдық аспектілері және бизнес-ортадағы құқықтық тәуекелдер туралы білімін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы курстың мақсаты мемлекеттік саясаттың құрамдас бөлігі ретінде ҚР Қылмыстық саясатының негізгі бағыттарын зерделеу болып табылады. Арнайы курс қылмыстық құқық бұзушылық деп танылған қоғамдық қауіпті әрекеттерді, оларға қарсы күрес тәсілдері мен қазіргі заманғы әдістерін анықтаудан тұрады.
Мазмұны: Пән магистранттарда қазіргі заманғы қылмыстық саясаттың теориялық-қолданбалы негіздерін (мемлекеттік-құқықтық саясаттың құрамдас бөлігі ретінде) білуді, қылмыстық заңнаманың ережелерін терең меңгеруді, дербес ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет дағдыларын дамытуды қалыптастырады.
Қалыптасқан құзыреттер: қылмыстық әрекеттерді қоғамға қарсы ең қауіпті көріністер ретінде бейтараптандыру үшін қылмыстық заңды дұрыс қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласындағы инновациялық менеджменттің, білім беру мекемесінің Стратегиялық менеджмент технологиясының заманауи тенденцияларын қалыптастырады. Сондай-ақ, қазіргі заманғы мектеп оқытушысының инновациялық әлеуеті, білім беру мекемесіндегі инновациялық жобаларды басқару, инновациялық жобаларды құру, білім беру ұйымдарында гранттар дайындау, ұлттық және өңірлік деңгейлерде білім берудегі инновацияларды қолдау әдістері. Пәнді зерделеу инновацияларды енгізу үшін жағдай жасауға, білім беру мекемесінің жұмысын жақсартуға және білім беру сапасын арттыруға бағытталған білім беру мекемесі қызметкерлерінің бастамаларын қалыптастыруды және іске асыруды қамтамасыз етуге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы курстың мақсаты магистранттардың Қазақстан Республикасының Қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу құқығының өзекті проблемалық мәселелері туралы білім алуы, сондай-ақ оларды қылмыстық істерді тергеу мен сотта қарау кезінде қолданудың қазіргі заманғы практикасы болып табылады.
Мазмұны: бұл пән қылмыстық іс жүргізу теориясының өзекті мәселелері және қылмыстық іс жүргізу заңнамасын қолдану практикасы, қылмыстық іс жүргізу құқығының қазіргі даму тенденциялары және оны реформалаудың негізгі бағыттары туралы ғылыми білімді қалыптастырады; қылмыстық іс жүргізу құқығының пәні, әдісі мен көздері, салалық институттарды құрылымдау мәселелері бойынша ғана емес, сонымен қатар ғылыми көзқарастар мен ұстанымдарды нақтылау қылмыстық процестің жекелеген кезеңдеріндегі Қылмыстық-процестік реттеу мәселелері бойынша; қылмыстық іс жүргізу құқықтық қатынастарының құрылымы мен ерекшелігі, қылмыстық процеске кәсіби қатысушылардың ішкі сенімін қалыптастыруға байланысты проблемалар туралы ғылыми білімді дамыту
Қалыптастырылатын құзыреттер: қылмыстық іс жүргізу заңнамасының проблемалық мәселелерін және оны қолдану практикасын анықтау және зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру негіздерін, оқытудың инновациялық әдістерінің, кәсіби мәдениеттің теориялық негіздерін және оқытушының оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға дайындығын зерттейді. Магистранттар оқытудың заманауи техникалық құралдары мен білім беру технологияларын: игерілетін кәсіптің ерекшеліктерін; сабақтың міндеттерін (сабақ циклін)ескере отырып қолдануды үйренеді; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін (денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқыту үшін), сондай-ақ олардың психофизикалық даму ерекшеліктерін, жеке мүмкіндіктерін ескере отырып.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ғылымның қызметін, оның құрылымын, маңыздылығын, құқықтық және экономикалық зерттеулердің кезеңдері мен түрлерін зерттейді, зерттеудің эмпирикалық негіздерін, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу технологиясын, тілге қойылатын талаптарды және ғылыми жұмыстарды ресімдеуді, зерттеу негізінде практикалық ұсыныстарды әзірлеуді, ғылыми саладағы этиканы қалыптастырады. Осы пәнді игеру академиялық жұмыс дағдыларын, соның ішінде ғылыми жұмыстарды дайындау мен жүргізуді, ғылыми жұмыстарды жазуды қолдана білуді қамтамасыз етеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Құқық пен экономиканы оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері" пәні оқыту процесінің заңдылықтарын және олардың негізінде оқытушылардың қызметіне нормативтік талаптарды белгілеуді зерттейді.
Бұл курсты зерттеу білім беру процесінің тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін және пәнді оқытудың озық әдістерін зерттеуді қалыптастырады. Қазіргі жағдайда экономикалық және құқықтық ғылымдар саласындағы Әдістеменің рөлі мен маңыздылығын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндер магистранттарға имиджологияны, имидждің әлеуметтік-психологиялық негізін, имиджді құрастыру технологиясын, оқытушының ауызша имиджін, педагог имиджінің іс жүргізу компонентін, мәдениет пен экономиканы игеруге мүмкіндік береді. Қазіргі білім беру ұйымының корпоративтік мәдениетінің құрылымын, корпоративтік мәдениеттердің түрлері мен түрлерін, корпоративтік стандарттарды білу. Корпоративтік мәдениетті диагностикалау әдістері мен технологияларын қарастырыңыз.
Бұл пәнді игеру қазіргі мұғалімнің имиджін, корпоративтік мәдениеттің жай-күйін диагностикалаудың заманауи әдістері мен құралдарын және оны арттыру жолдарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қарым-қатынастың мәні, ережелері мен нормалары туралы риторикалық білімді, сондай-ақ басқарушылық шешімдерді оңтайландыруға, коммуникативтік кедергілердің, кәсіби қызмет пен жеке өмірдің дағдарыстық және жанжалды байланыстарының алдын алуға және еңсеруге мүмкіндік беретін заманауи ғылым мен практикалық тәжірибе деңгейінде тиімді іскерлік қарым-қатынастың практикалық дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. қазақстандық және әлемдік қоғамдастық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару және экономикалық қызмет тәртібіне қарсы құқық бұзушылық және жауапкершілік, қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу саласындағы ұсыныстарды қылмыстық заңмен бекіту.
Мазмұны: бұл курс экономикалық қызмет саласындағы қылмыстар үшін қылмыстық жауапкершілікті көздейтін ҚР ҚК нормаларын қолданудың теориялық аспектілері мен проблемаларын зерттейді. Пәнді сәтті игеру құқық теориясы мен сабақтас ғылыми пәндер туралы терең білімге негізделуі керек.
Қалыптасқан құзыреттер: заң нормаларын дұрыс қолдана білу, Экономикалық қызмет пен басқару тәртібіне қарсы құқық бұзушылық және жауапкершілік мәселелері бойынша ұсыныстар беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық-құқықтық актілер және Қазақстан Республикасының адамды, оның құқықтары мен бостандықтарын жоғары құндылық деп тану туралы Конституциясы. ҚР Қылмыстық кодексінде адамның және азаматтың жеке басына, өміріне, денсаулығына, бостандығына қол сұғылмаушылық туралы конституциялық ережелерді бекіту. Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің Ерекше бөлімі жүйесінде жеке адамға қарсы қылмыстардың орны. Жеке адамға қарсы қылмыс ұғымы, жалпы сипаттамасы және түрлері. Жеке адамға қарсы қылмыстарға қол сұғудың тектік объектісі. «Тұлға» ұғымының мазмұны. «Тұлға» және «адам» ұғымдарының арақатынасы.
Қол сұғудың түріне және тікелей объектісіне байланысты жеке адамға қарсы қылмыстарды жіктеу. Жеке адамға қарсы қылмыстарды жеке адамға қол сұғумен ұштасқан өзге де қылмыстардан ажырату.
Тәжірибені қорғау
зерттеу практикасы кәсіби білімді жүйелейді, кеңейтеді және бекітеді, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасын игеру кезінде магистранттарда нақты ұйымның қызметін зерделеу негізінде арнайы пәндерді зерделеу кезінде алған білімдері бекітіледі, кеңейтіледі және жүйеленеді; таңдалған бағыт бойынша бастапқы практикалық тәжірибе жинақталады.
Тәжірибені қорғау
PЕ