педагогика ғылымдарының магистрі
ББ мақсаты қазіргі экономика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Құқық және экономика негіздері
7M01406
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игеру мақсаттары. Магистранттарға жасанды интеллект жүйелерін әзірлеуде қолданылатын негізгі модельдер, әдістер, құралдар мен Тілдер туралы жүйелі білім беру; Жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеудің негізгі әдістерімен таныстыру және магистрантта проблемалық саладан есептерді шешуде үйренген әдістерді, құралдар мен тілдерді негізделген таңдау жасауға мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді қалыптастыру, онда олар мамандандырылған.<br/> Мазмұны: Пән педагогикадағы, оқудағы және оқудағы жасанды интеллекттің рөлін зерттейді. Жасанды интеллектті, жасанды интеллектті, арнайы білім беруде және метаверсті білім беруде қолдануды бағалайды.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді қоюға және шешуге, Ақпараттық жүйелерді қамтамасыз ету түрлері бойынша жобалық шешімдерді таңдауды жүзеге асыруға және негіздеуге, деректер мен білім құрылымдарын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеуге және жобалауға қабілетті
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іс жүзінде алған білімдері мен конституциялық құқық нормаларын халық билігін жүзеге асырудың негіздерін, нысандары мен тетіктерін айқындайтын қатынастар саласындағы нақты міндеттерді шешуге қолдану іскерлігін тұжырымдау.<br/> Мазмұны: курс конституциялық құқықтың, мемлекеттік және конституциялық –құқықтық саясат пен практиканың, сондай-ақ Қазақстандық конституционализмнің қалыптасуының маңызды мәселелерін зерттеуді, конституциялық-құқықтық институттың пайда болуын қамтиды.<br/> Құзыреті: Қазақстан Республикасының конституциялық заңнамасын реформалаудың негізгі бағыттарын зерделеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР Білім беру саласындағы өзекті мәселелерді зерделеу.<br/> Мазмұны: оқушылар білім беру жүйесінің экономикалық маңыздылығы мен қызмет жағдайларын игереді. Жоғары мектепті, бюджеттік және бюджеттен тыс қаржыландыру көздерін қолдаудың мемлекеттік жүйесінің модельдерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметтен және демеушілік қолдаудан түсетін кірістерді айқындайды. Білім беру қызметкерлерінің жалақысын есептеу. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: ҚР және шет елдердегі білім беру жүйесінің ағымдағы жай-күйін зерделеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік ғылымдар саласында шет тілін меңгеру дағдылары (Аймақтану).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзекті мәселелерді, азаматтық заңнаманың қазіргі жай-күйі мен даму перспективаларын ескере отырып, құқық саласы ретінде азаматтық құқық туралы білімді қайта қарау және дамыту.
Мазмұны: бұл пән магистранттарда жеке құқықтың нарықтық қатынастардың дамуы мен жұмыс істеу қажеттіліктерімен, осы саладағы құқықтық реттеудің эволюциясы, оның негізгі көздері мен құралдары туралы азаматтық құқықтық қатынастарды құқықтық реттеуді қалай қамтамасыз ететіні туралы білім жүйесін қалыптастырады; жалпы стандарттардың иерархиясы мен ерекшеліктерін, тұрақты құқық қолдану практикасын түсіндіру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: фактілер мен мән-жайларды заңды түрде дұрыс саралау; құқық субъектілерінің азаматтық заңнаманы сақтауын қамтамасыз ету проблемаларын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әкімшілік құқық саласы және оны реттеу пәні туралы теориялық көзқарастар, түсініктер мен ережелер жүйесін зерттеу.
Мазмұны: Пән магистранттарда теориялық және практикалық құқықтық қызметте белсенді пайдалану үшін қажетті және жеткілікті әкімшілік бұзушылықтар туралы істер бойынша өндіріспен байланысты білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жүйелеу және жіктеу негізінде жетілдіру жолдарын табу, сондай-ақ әкімшілік заңнаманың ағымдағы мәселелерін жетілдіру, оларды практикада қолдануды ретке келтіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда білім беру мекемелерінің маркетингтік қызметінің ерекшеліктері, құрылымы, мақсаттары мен негізгі бағыттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: оқу курсы білім беру мекемесінің маркетингтік ортасын талдауға, білім беру мекемелерін нарықта ілгерілетуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелерінің инновациялық стратегияларын, білім беру мекемесінің брендін және оның орналасуын зерттеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: маркетингтік экспресс-зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру, білім беру қызметтері нарығын сегменттеуді жүзеге асыру, білім беру мекемесі үшін маркетинг моделін әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда қазіргі заманғы АКТ қолдану саласында білімнің, іскерліктің және дағдылардың серпінді кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: курс білім беру қызметін ақпараттандыру әдістері мен технологияларын игеруге, цифрлық білім беру процесінің қалыптасуы мен даму факторларын зерделеуге, цифрландыру, ақпараттық-білім беру ортасы және ақпараттық білім беру кеңістігі жағдайында оқытушының жұмысының ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушының кәсіби дамуын қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын тиімді пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулер мен инновацияларды коммерцияландыру процесін басқару, ғылыми зерттеулерді басқару, инновацияларды басқару, даму процестері мен заңдылықтары, инновациялық қызметтің құрылымы мен жұмыс істеу тетіктері саласында әдіснамалық және әдістемелік білім алу.
Мазмұны: курс зерттеу қызметінің нарығын талдауға мүмкіндік береді; ғылыми зерттеулер стратегиясын қалыптастыру, ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді басқарудың әдіснамалық негіздерін зерттеу, зерттеу нәтижелерінің тиімділігін болжау, қаржылық көрсеткіштер мен тәуекелдерді есептеу және зерттеу қызметінің нәтижелерін коммерцияландыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дербес оқытуға және зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеуге, қызметтің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге; ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыруға және ғылыми ұжымның жұмысын басқаруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеу әдістерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Әдістер туралы білім құрылымында жалпы мәліметтер мен қолдану техникасы бөлінеді. Зерттеудің ұйымдастыру әдістемесінің бөлімі дайындық, тақырыпты таңдау, проблеманы бөлу, жетекші идеяны анықтау, болжанатын жаңалықты және практикалық маңыздылығын көрсетеді. Мұның барлығы магистранттарға оларды педагогикалық эксперимент жүргізу кезінде дұрыс пайдалануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы курстың мақсаты мемлекеттік саясаттың құрамдас бөлігі ретінде ҚР Қылмыстық саясатының негізгі бағыттарын зерделеу болып табылады. Арнайы курс қылмыстық құқық бұзушылық деп танылған қоғамдық қауіпті әрекеттерді, оларға қарсы күрес тәсілдері мен қазіргі заманғы әдістерін анықтаудан тұрады.
Мазмұны: Пән магистранттарда қазіргі заманғы қылмыстық саясаттың теориялық-қолданбалы негіздерін (мемлекеттік-құқықтық саясаттың құрамдас бөлігі ретінде) білуді, қылмыстық заңнаманың ережелерін терең меңгеруді, дербес ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет дағдыларын дамытуды қалыптастырады.
Қалыптасқан құзыреттер: қылмыстық әрекеттерді қоғамға қарсы ең қауіпті көріністер ретінде бейтараптандыру үшін қылмыстық заңды дұрыс қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың заманауи білім берудегі инновациялардың рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру, инновациялық даму саласындағы мемлекеттік реттеу негіздерімен, білім беру мекемесіндегі инновацияларды басқарудың заманауи тәсілдерімен таныстыру.
Мазмұны: Пән білім беру саласындағы инновациялық менеджменттің, білім беру мекемесінің Стратегиялық менеджмент технологиясының заманауи тенденцияларын қалыптастырады. Қазіргі заманғы мектеп оқытушысының инновациялық әлеуетін, білім беру мекемесіндегі инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін, инновациялық жобаларды құруды, білім беру ұйымдарында гранттар дайындауды, ұлттық және өңірлік деңгейлерде білім берудегі инновацияларды қолдау әдістерін қалыптастыруды үйренеді. Білім беру мекемелерін басқару жүйесіндегі инновациялық-білім беру қызметіне мониторинг жүргізу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инновацияларды енгізу үшін жағдай жасауға, білім беру мекемесінің жұмысын жақсартуға және білім беру сапасын арттыруға бағытталған білім беру мекемесі қызметкерлерінің бастамаларын қалыптастыруды және іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы курстың мақсаты магистранттардың Қазақстан Республикасының Қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу құқығының өзекті проблемалық мәселелері туралы білім алуы, сондай-ақ оларды қылмыстық істерді тергеу мен сотта қарау кезінде қолданудың қазіргі заманғы практикасы болып табылады.
Мазмұны: бұл пән қылмыстық іс жүргізу теориясының өзекті мәселелері және қылмыстық іс жүргізу заңнамасын қолдану практикасы, қылмыстық іс жүргізу құқығының қазіргі даму тенденциялары және оны реформалаудың негізгі бағыттары туралы ғылыми білімді қалыптастырады; қылмыстық іс жүргізу құқығының пәні, әдісі мен көздері, салалық институттарды құрылымдау мәселелері бойынша ғана емес, сонымен қатар ғылыми көзқарастар мен ұстанымдарды нақтылау қылмыстық процестің жекелеген кезеңдеріндегі Қылмыстық-процестік реттеу мәселелері бойынша; қылмыстық іс жүргізу құқықтық қатынастарының құрылымы мен ерекшелігі, қылмыстық процеске кәсіби қатысушылардың ішкі сенімін қалыптастыруға байланысты проблемалар туралы ғылыми білімді дамыту
Қалыптастырылатын құзыреттер: қылмыстық іс жүргізу заңнамасының проблемалық мәселелерін және оны қолдану практикасын анықтау және зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және құқық бойынша дидактикалық процестің заңдылықтары, жолдары мен құралдары туралы білімді қалыптастыру
Мазмұны: Пән білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру негіздерін, оқытудың инновациялық (белсенді) әдістерінің, кәсіптік мәдениеттің теориялық негіздерін және оқытушының оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға дайындығын зерттейді. Оқытудың инновациялық және интерактивті әдістерін қолданудағы психологиялық-педагогикалық қиындықтарды қарастырады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытудың заманауи техникалық құралдары мен білім беру технологияларын: игерілетін кәсіптің ерекшеліктерін; сабақтың (сабақ циклінің) міндеттерін; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін (денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқыту үшін) ескере отырып, сондай-ақ олардың психофизикалық даму ерекшеліктерін, жеке мүмкіндіктерін ескере отырып қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда ғылыми проблеманы қоюдан бастап ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсынуға дейінгі зерттеудің толық циклін жүргізу құзыреттері мен дағдыларын әзірлеу.
Мазмұны: курс ғылымның қызметін, оның құрылымын, маңыздылығын, құқықтық және экономикалық зерттеулердің кезеңдері мен түрлерін зерттейді, зерттеудің эмпирикалық негіздерін, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу технологиясын, тілге қойылатын талаптарды және ғылыми жұмыстарды ресімдеуді, зерттеу негізінде практикалық ұсыныстарды әзірлеуді, ғылыми саладағы этиканы қалыптастырады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми жұмыстарды дайындау мен жүргізуді, ғылыми жұмыстарды жазуды қоса алғанда, академиялық жұмыс дағдыларын қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқыту үдерісінің заңдылықтарын зерделеу және олардың негізінде оқытушылардың қызметіне нормативтік талаптарды белгілеу.
Мазмұны: бұл курс білім беру процесінің тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін қалыптастырады және пәнді оқытудың озық әдістерін зерттейді. Қазіргі жағдайда экономикалық және құқықтық ғылымдар саласындағы Әдістеменің рөлі мен маңыздылығын анықтайды.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Оқу пәнін оқыту процесінде оқытудың өзекті әдістемелерін қолданудағы проблемаларды анықтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық мәдениетті, педагогикалық шеберлікті дамытуға, кәсіптік имиджді қалыптастыруға және білім беру мекемесінің имиджін нығайту, оның тұтастығын арттыру үшін корпоративтік мәдениетті пайдалануға жәрдемдесу. Мазмұны: пәндер магистранттарға имиджологияны, имидждің әлеуметтік-психологиялық негізін, имиджді құрастыру технологиясын, оқытушының ауызша имиджін, педагог имиджінің іс жүргізу компонентін, мәдениет пен экономиканы игеруге мүмкіндік береді. Қазіргі білім беру ұйымының корпоративтік мәдениетінің құрылымын, корпоративтік мәдениеттердің түрлері мен түрлерін, корпоративтік стандарттарды білу. Корпоративтік мәдениетті диагностикалау әдістері мен технологияларын қарастырыңыз.
Құзыреттілікті қалыптастыру: қазіргі мұғалімнің имиджін, корпоративтік мәдениеттің жай-күйін диагностикалаудың заманауи әдістері мен құралдарын және оны арттыру жолдарын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару және экономикалық қызмет тәртібіне қарсы құқық бұзушылық және жауапкершілік, қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу саласындағы ұсыныстарды қылмыстық заңмен бекіту.
Мазмұны: бұл курс экономикалық қызмет саласындағы қылмыстар үшін қылмыстық жауапкершілікті көздейтін ҚР ҚК нормаларын қолданудың теориялық аспектілері мен проблемаларын зерттейді. Пәнді сәтті игеру құқық теориясы мен сабақтас ғылыми пәндер туралы терең білімге негізделуі керек.
Қалыптасқан құзыреттер: заң нормаларын дұрыс қолдана білу, Экономикалық қызмет пен басқару тәртібіне қарсы құқық бұзушылық және жауапкершілік мәселелері бойынша ұсыныстар беру.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты - кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
PЕ