PhD философия докторы
Болашақта өзінің ғылыми бағытын қалыптастыра алатын жоғары білікті маманды ғылымға дайындау. География және жер туралы ғылым, жеке меншік, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдар, оқу орындары саласындағы табысты мансапқа, бәсекеге қабілетті ортада қажетті кәсіби білімді, құрал - саймандарды, іскерлікті және дағдыларды қамтамасыз ететін пәндерді оқыту арқылы докторанттарды дайындау;-халықаралық стандарттарға жауап беретін және Қазақстанға әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдасуға мүмкіндік беретін география және табиғатты пайдалану саласындағы бәсекеге қабілетті маман ретінде ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Кәсіби қызмет саласы
Философия докторы (PhD) "8D0520520– Қоршаған орта (География)" білім беру бағдарламасы бойынша өзінің кәсіптік қызметін Білім және ғылым саласында жүзеге асырады.
Кәсіби қызмет объектілері
"8D0520520– Қоршаған орта (География)" мамандығы бойынша философия докторы (PhD) кәсіби қызметінің объектілері: меншік нысаны мен ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, барлық үлгідегі және түрдегі орта білім беру ұйымдары; техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары болып табылады. жоғары оқу орындары; ғылыми-зерттеу институттары; білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар.
Кәсіби қызмет пәні:
- инновациялық психологиялық-педагогикалық әдістер мен құралдарды пайдалана отырып білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру;
- ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру;
- білім беруді басқарудағы инновациялық үдерістерді сүйемелдеу бойынша қызмет.
Кәсіби қызмет түрлері:
- білім беру (педагогикалық);- ғылыми-зерттеу;- өндірістік-басқарушылық;- ғылыми-жобалық.
Кәсіби қызметінің функциялары: білім беру; ғылыми-зерттеу; басқару; ұйымдастыру; жобалау.
География
8D05203
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу идеяларды жеткізуде анықтық пен ұйымшылдыққа жәрдемдесу арқылы тиімді коммуникациялық дағдыларды жақсартуға бағытталған. Ол ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге баса назар аудара отырып, сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды ынталандырады. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазу дағдыларын жетілдіру, әсіресе зерттеу контекстінде.
3
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиядағы зерттеудің негізгі әдістерінің бірі ретінде модельдеу принциптерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: Географиядағы модельдеу негіздері. Географиялық модельдер және модельдеу процестері. Модельдердің жіктелуі. Математикалық-картографиялық модельдеудің ерекшеліктері. Моделдеуде геоақпараттық жүйелерді қолдану. Қалалар географиясының модельдері. Өнеркәсіпті орналастыру моделі. Табиғи-аумақтық жүйелердің құрылымдық талдауы. Географиялық болжамдаудағы тәуекелді бағалау. Модельдерді тәжірибелік құру және талдау. <br/> Құзіреттіліктің қалыптасуы: болжамда себеп-салдарлық байланыстарды модельдеу және талдау тәсілдерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиялық деректер базасын құру, басқару және талдау дағдыларын жетілдіру, жасанды интеллектті пайдалана отырып, кешенді және инновациялық шешімдер қабылдау құзыреттерін дамыту. <br/> Мазмұны: географиялық деректер базасының негіздері, геоақпараттық жүйелер, кеңістіктік талдау, жасанды интеллект негіздері, интеграцияланған қолданбалы модульдер, қазіргі заманғы зерттеу әдістері мен трендтері. <br/> Құзыреттілігі: деректерді басқару және талдау, жасанды интеллектті қолдану, инновациялық шешімдер қабылдау, зерттеу және жобалық жұмысты ұйымдастыру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиялық міндеттерді шешуде геокеңістіктік технологияларды қолдану дағдылары мен біліктерін дамыту және тұрақты даму процестерін модельдеу. <br/> Мазмұны: геокеңістіктік талдаудың теориялық және қолданбалы негіздері, географиялық процестер мен құбылыстарды модельдеу әдістері мен технологиялары, тұрақты даму тұжырымдамасы.<br/> Құзыреттілігі: теориялық құзіреттер, инновациялық ойлау және стратегиялық шешім қабылдау, практикалық, коммуникациялық және жобалық дағдылар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психология бойынша ғылыми зерттеу әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ғылыми аппарат және зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістерін таңдау жүйесі мен критерийлері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері. Зерттеудің диагностикалық әдістері.<br/> Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін барабар қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамытуды көздейді. Келесі негізгі бағыттарды ашады: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуін; жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулер қателіктері; ҒЗЖ жоспарлау; ғылыми ақпарат жинау; ғылыми зерттеу этикасы, сондай-ақ ҒЗЖ құрылымы. Білім алушылар ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдарын меңгереді: Ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Ғылыми мақалалар, докторлық диссертация дайындау дағдыларын қолдануды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми - педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы бойынша білім мен біліктерді дамыту.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Сандық революция және таным әдістерінің өзгеруі. Ғылыми зерттеу этикасы, ұйымдастыру және басқару Ғылыми зерттеулерде заманауи менеджменттің теориялық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің мәні. Ғылыми өнімнің сапасын талдау. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп түрінде рәсімдеу . Құзыреттер: ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру және дайындау дағдылары.
17
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GOKSM 5302
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IGSM 7206 (ОП)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс әлемнің заманауи интеграциялық және жаһандану мәселелерін зерттеуге арналған.<br/> Мазмұны: халықаралық интеграция және жаһандану; жаһанданудың негізгі белгілері мен кезеңдері; қазіргі әлем өндірісінің жаһандануы және интеграциялануы; әлемдік экономиканың жаһандануы; Қазақстанның аймақтық интеграциядағы рөлі және жаһандану мәселелерін шешу. Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың әлеуметтік-маңызды мәселелері мен процестері.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың мәселелері мен процестерін шешеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс әлемнің заманауи интеграциялық және жаһандану мәселелерін зерттеуге арналған.<br/> Мазмұны: халықаралық интеграция және жаһандану; жаһанданудың негізгі белгілері мен кезеңдері; қазіргі әлем өндірісінің жаһандануы және интеграциялануы; әлемдік экономиканың жаһандануы; Қазақстанның аймақтық интеграциядағы рөлі және жаһандану мәселелерін шешу. Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың әлеуметтік-маңызды мәселелері мен процестері.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың мәселелері мен процестерін шешеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ландшафтық сәулет нысандарын жобалау, олардың функцияларына, көлеміне, маңыздылығына байланысты дағдылары мен дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: ландшафтық-экологиялық жобалаудың негізгі принциптері. Талдау, болжау және бағалау әдістері. Ландшафтық-жоспарлау шешімдерін қабылдау алгоритмі. Ландшафтық-экологиялық жобалардың құрылымы мен құрылу кезеңдері. Ландшафттардың жұмыс істеуінің табиғи жағдайлары.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Ландшафттардың Геофизикасы мен геохимиясы саласында зерттеулер жүргізе алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SAPTK 5206
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс ландшафт геохимиясы мен ТТК туралы оқу-жаттығудың жалпы теориялық мәселелерін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған.<br/> Мазмұны: әр түрлі факторлар бойынша ландшафттарды жүйелеу; - табиғи-аумақтық кешендерді кеңістіктік-уақытша ұйымдастыру; табиғи және геохимиялық ландшафттарды қалыптастырудың аймақтық ерекшеліктері; қолданбалы Ландшафттану негіздері. ТТК жұмыс істеу ерекшеліктері; ТТК компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: табиғи-аумақтық кешендер мен олардың салдарларын кеңістіктік-уақытша ұйымдастыру себептеріне сипаттама бере алады.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын жасау. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау, басылымдармен жұмыс істеу мерзімі. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференциялар материалдарында мақалалар жазу және жариялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты ландшафтық сәулет объектілерін олардың функцияларына, көлеміне, маңыздылығына байланысты жобалаудың дағдысын меңгеру. Ландшафтық сәулет нысандарын жобалау кезінде ландшафтық композицияларды құру заңдарын зерттеу.
- Ландшафтық-экологиялық жобалаудың негізгі принциптері.
- Ландшафтық-жоспарлау шешімдерін қабылдау алгоритмі.
- Ландшафтық-экологиялық жоспарлау объектілері: жоспарлаудың кеңістіктік деңгейлері.
- Ландшафтық-экологиялық жобалардың құрылымы мен құрылу кезеңдері .
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қамтиды.ДҒЗЖ шеңберінде докторанттың жеке жұмыс жоспарында инновациялық технологиялармен және өндірістердің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарда және (немесе) ұйымдарында, оның ішінде шетелде ғылыми тағылымдамадан міндетті түрде өту көзделеді. Шетелдік тағылымдамадан өту мерзімін ЖОО өзі анықтайды. Докторлық диссертацияны орындау ДҒЗЖ кезеңінде жүзеге асырылады. Халықаралық конференциялар материалдарында, Scopus, Web of Science Core Collection базаларында, сонымен қатар БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдарда жарияланымдары. ҒЗЖ қорытынды қорытындысы докторлық диссертация болып табылады.
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қамтиды.ДҒЗЖ шеңберінде докторанттың жеке жұмыс жоспарында инновациялық технологиялармен және өндірістердің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарда және (немесе) ұйымдарында, оның ішінде шетелде ғылыми тағылымдамадан міндетті түрде өту көзделеді. Шетелдік тағылымдамадан өту мерзімін ЖОО өзі анықтайды. Докторлық диссертацияны орындау ДҒЗЖ кезеңінде жүзеге асырылады. Халықаралық конференциялар материалдарында, Scopus, Web of Science Core Collection базаларында, сонымен қатар БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдарда жарияланымдары. ҒЗЖ қорытынды қорытындысы докторлық диссертация болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі. Зерттеу практикасының мазмұны докторлық диссертацияның тақырыбымен анықталады.
Тәжірибені қорғау
Тәжірибе ғылыми, ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практика кезінде докторанттар қажет болған жағдайда бакалавриат пен магистратурада сабақ өткізуге тартылады.