PhD философия докторы
Болашақта өзінің ғылыми бағытын қалыптастыра алатын жоғары білікті маманды ғылымға дайындау. География және жер туралы ғылым, жеке меншік, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдар, оқу орындары саласындағы табысты мансапқа, бәсекеге қабілетті ортада қажетті кәсіби білімді, құрал - саймандарды, іскерлікті және дағдыларды қамтамасыз ететін пәндерді оқыту арқылы докторанттарды дайындау;-халықаралық стандарттарға жауап беретін және Қазақстанға әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдасуға мүмкіндік беретін география және табиғатты пайдалану саласындағы бәсекеге қабілетті маман ретінде ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Кәсіби қызмет саласы
Философия докторы (PhD) "8D0520520– Қоршаған орта (География)" білім беру бағдарламасы бойынша өзінің кәсіптік қызметін Білім және ғылым саласында жүзеге асырады.
Кәсіби қызмет объектілері
"8D0520520– Қоршаған орта (География)" мамандығы бойынша философия докторы (PhD) кәсіби қызметінің объектілері: меншік нысаны мен ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, барлық үлгідегі және түрдегі орта білім беру ұйымдары; техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары болып табылады. жоғары оқу орындары; ғылыми-зерттеу институттары; білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар.
Кәсіби қызмет пәні:
- инновациялық психологиялық-педагогикалық әдістер мен құралдарды пайдалана отырып білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру;
- ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру;
- білім беруді басқарудағы инновациялық үдерістерді сүйемелдеу бойынша қызмет.
Кәсіби қызмет түрлері:
- білім беру (педагогикалық);- ғылыми-зерттеу;- өндірістік-басқарушылық;- ғылыми-жобалық.
Кәсіби қызметінің функциялары: білім беру; ғылыми-зерттеу; басқару; ұйымдастыру; жобалау.
География
8D05203
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қалыптастыру және географиялық зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: академиялық мәтін түсінігі. Академиялық мәтіндердің функциялары: сипаттама, сендіру, конструктивті. Аннотация, резюмалау және рецензиялау-мәтіндік ақпаратты синтетикалық өңдеу талдауының түрлері. Ғылыми мәтін компрессиясының мәселелері. Академиялық хат: дәйексөздің міндеттілігі. Антиплагиат жүйесі. Академиялық мәтіндерде сілтемелерді пайдалану.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: академиялық ғылыми-географиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиядағы зерттеудің негізгі әдістерінің бірі ретінде модельдеу принциптерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: Географиядағы модельдеу негіздері. Географиялық модельдер және модельдеу процестері. Модельдердің жіктелуі. Математикалық-картографиялық модельдеудің ерекшеліктері. Моделдеуде геоақпараттық жүйелерді қолдану. Қалалар географиясының модельдері. Өнеркәсіпті орналастыру моделі. Табиғи-аумақтық жүйелердің құрылымдық талдауы. Географиялық болжамдаудағы тәуекелді бағалау. Модельдерді тәжірибелік құру және талдау. <br/> Құзіреттіліктің қалыптасуы: болжамда себеп-салдарлық байланыстарды модельдеу және талдау тәсілдерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психология бойынша ғылыми зерттеу әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ғылыми аппарат және зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістерін таңдау жүйесі мен критерийлері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері. Зерттеудің диагностикалық әдістері.<br/> Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін барабар қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттеу және ғылыми зерттеу бағытын дұрыс таңдау. <br/> Мазмұны: ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми-техникалық мәселенің қойылуы және ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу жұмыстарын жүргізуді үйрену және эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми - педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы бойынша білім мен біліктерді дамыту.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Сандық революция және таным әдістерінің өзгеруі. Ғылыми зерттеу этикасы, ұйымдастыру және басқару Ғылыми зерттеулерде заманауи менеджменттің теориялық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің мәні. Ғылыми өнімнің сапасын талдау. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп түрінде рәсімдеу . Құзыреттер: ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру және дайындау дағдылары.
5
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
17
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
30
М(Д)ҒЗЖ
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GOKSM 5302
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IGSM 7206 (ОП)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс әлемнің заманауи интеграциялық және жаһандану мәселелерін зерттеуге арналған.<br/> Мазмұны: халықаралық интеграция және жаһандану; жаһанданудың негізгі белгілері мен кезеңдері; қазіргі әлем өндірісінің жаһандануы және интеграциялануы; әлемдік экономиканың жаһандануы; Қазақстанның аймақтық интеграциядағы рөлі және жаһандану мәселелерін шешу. Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың әлеуметтік-маңызды мәселелері мен процестері.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың мәселелері мен процестерін шешеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ландшафтық сәулет нысандарын жобалау, олардың функцияларына, көлеміне, маңыздылығына байланысты дағдылары мен дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: ландшафтық-экологиялық жобалаудың негізгі принциптері. Талдау, болжау және бағалау әдістері. Ландшафтық-жоспарлау шешімдерін қабылдау алгоритмі. Ландшафтық-экологиялық жобалардың құрылымы мен құрылу кезеңдері. Ландшафттардың жұмыс істеуінің табиғи жағдайлары.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Ландшафттардың Геофизикасы мен геохимиясы саласында зерттеулер жүргізе алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SAPTK 5206
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс ландшафт геохимиясы мен ТТК туралы оқу-жаттығудың жалпы теориялық мәселелерін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған.<br/> Мазмұны: әр түрлі факторлар бойынша ландшафттарды жүйелеу; - табиғи-аумақтық кешендерді кеңістіктік-уақытша ұйымдастыру; табиғи және геохимиялық ландшафттарды қалыптастырудың аймақтық ерекшеліктері; қолданбалы Ландшафттану негіздері. ТТК жұмыс істеу ерекшеліктері; ТТК компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: табиғи-аумақтық кешендер мен олардың салдарларын кеңістіктік-уақытша ұйымдастыру себептеріне сипаттама бере алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс әлемнің заманауи интеграциялық және жаһандану мәселелерін зерттеуге арналған.
Мазмұны: халықаралық интеграция және жаһандану; жаһанданудың негізгі белгілері мен кезеңдері; қазіргі әлем өндірісінің жаһандануы және интеграциялануы; әлемдік экономиканың жаһандануы; Қазақстанның аймақтық интеграциядағы рөлі және жаһандану мәселелерін шешу. Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың әлеуметтік-маңызды мәселелері мен процестері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазіргі әлемдегі интеграция мен жаһанданудың мәселелері мен процестерін шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты ландшафтық сәулет объектілерін олардың функцияларына, көлеміне, маңыздылығына байланысты жобалаудың дағдысын меңгеру. Ландшафтық сәулет нысандарын жобалау кезінде ландшафтық композицияларды құру заңдарын зерттеу.
- Ландшафтық-экологиялық жобалаудың негізгі принциптері.
- Ландшафтық-жоспарлау шешімдерін қабылдау алгоритмі.
- Ландшафтық-экологиялық жоспарлау объектілері: жоспарлаудың кеңістіктік деңгейлері.
- Ландшафтық-экологиялық жобалардың құрылымы мен құрылу кезеңдері .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ландшафтық сәулет нысандарын жобалау, олардың функцияларына, көлеміне, маңыздылығына байланысты дағдылары мен дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: ландшафтық-экологиялық жобалаудың негізгі принциптері. Талдау, болжау және бағалау әдістері. Ландшафтық-жоспарлау шешімдерін қабылдау алгоритмі. Ландшафтық-экологиялық жобалардың құрылымы мен құрылу кезеңдері. Ландшафттардың жұмыс істеуінің табиғи жағдайлары.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Ландшафттардың Геофизикасы мен геохимиясы саласында зерттеулер жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс ландшафт геохимиясы мен ТТК туралы оқу-жаттығудың жалпы теориялық мәселелерін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған.
Мазмұны: әр түрлі факторлар бойынша ландшафттарды жүйелеу; - табиғи-аумақтық кешендерді кеңістіктік-уақытша ұйымдастыру; табиғи және геохимиялық ландшафттарды қалыптастырудың аймақтық ерекшеліктері; қолданбалы Ландшафттану негіздері. ТТК жұмыс істеу ерекшеліктері; ТТК компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: табиғи-аумақтық кешендер мен олардың салдарларын кеңістіктік-уақытша ұйымдастыру себептеріне сипаттама бере алады.
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қамтиды.ДҒЗЖ шеңберінде докторанттың жеке жұмыс жоспарында инновациялық технологиялармен және өндірістердің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарда және (немесе) ұйымдарында, оның ішінде шетелде ғылыми тағылымдамадан міндетті түрде өту көзделеді. Шетелдік тағылымдамадан өту мерзімін ЖОО өзі анықтайды. Докторлық диссертацияны орындау ДҒЗЖ кезеңінде жүзеге асырылады. Халықаралық конференциялар материалдарында, Scopus, Web of Science Core Collection базаларында, сонымен қатар БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдарда жарияланымдары. ҒЗЖ қорытынды қорытындысы докторлық диссертация болып табылады.
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қамтиды.ДҒЗЖ шеңберінде докторанттың жеке жұмыс жоспарында инновациялық технологиялармен және өндірістердің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті саладағы немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарда және (немесе) ұйымдарында, оның ішінде шетелде ғылыми тағылымдамадан міндетті түрде өту көзделеді. Шетелдік тағылымдамадан өту мерзімін ЖОО өзі анықтайды. Докторлық диссертацияны орындау ДҒЗЖ кезеңінде жүзеге асырылады. Халықаралық конференциялар материалдарында, Scopus, Web of Science Core Collection базаларында, сонымен қатар БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдарда жарияланымдары. ҒЗЖ қорытынды қорытындысы докторлық диссертация болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі. Зерттеу практикасының мазмұны докторлық диссертацияның тақырыбымен анықталады.
Тәжірибені қорғау
Тәжірибе ғылыми, ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практика кезінде докторанттар қажет болған жағдайда бакалавриат пен магистратурада сабақ өткізуге тартылады.