филология ғылымдары магистрі
7М023 - Тіл және әдебиет (филология факультеті) білім беру бағдарламасы - жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес еңбек нарығының талаптарын ескере отырып әзірленген және бекітілген құжаттар жүйесі.ББ білім беру үдерісін жүзеге асырудың мақсаттары, күтілетін нәтижелері, мазмұны, шарттары мен технологияларын, білім берудің осы саласы бойынша білім беру сапасын бағалауды реттейді, оның ішінде: оқу жоспарлары, оқыту курстары, пәндер, пәндер (модульдер) және оқыту сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар студенттерге, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және жұмыс тәжірибесі бағдарламаларына, оқушыларға арналған сабақ кестесіне және тиісті білім берудің сәулеленумен.
Филология
7M02307
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ARMK 5205
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ARMK 5205
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: басқару психологиясы психологияның бөлімі ретінде. Басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; бағыныштылардың Қызмет Бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.<br/> Қалыптасқан дағдылар: диагностика, болжау және кеңес беру әдістерін қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Қалыптасқан дағдылар: сыни талдау, зерттеуді жобалау және орындау, өзіндік зерттеу қызметі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі лингвистикалық парадигманың антропоцентризміне байланысты лингвистика аясында дамып келе жатқан келешегі зор ғылыми бағыттармен танысу, сол арқылы магистранттардың лингвистикалық білімін кеңейту.<br/> Мазмұны: Ол 19-20 ғасырларда қалыптасқан дәстүрлі лингвистикалық теориялармен (лингвистикалық структурализм, салыстырмалы тарихи лингвистика және т. этнолингвистика, лингвомәдениеттану, коммуникация-белсенділік теориялары, когнитивтік лингвистика, лингвопрагматика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі лингвистикалық парадигманың антропоцентризміне байланысты лингвистика аясында дамып келе жатқан келешегі зор ғылыми бағыттармен танысу, сол арқылы магистранттардың лингвистикалық білімін кеңейту.<br/> Мазмұны: Ол 19-20 ғасырларда қалыптасқан дәстүрлі лингвистикалық теориялармен (лингвистикалық структурализм, салыстырмалы тарихи лингвистика және т. этнолингвистика, лингвомәдениеттану, коммуникация-белсенділік теориялары, когнитивтік лингвистика, лингвопрагматика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық поэтика проблемаларын қамтитын «Қазақ әдебиетінің ақыны» пәні, қазақ халқының көркемдік тәжірибесінде ұлттық және ұлтаралық корреляция. Сонымен қатар, бұл мәселе ұлттық әдебиеттің рөлі мен маңызын әлемдік әдебиет пен мәдениет контексінде ұлттық поэзия негізінде ғана мүмкін болатын қорыту дәрежесіне дейін өседі. Ұлттық поэтикалық тіл - қазақ халқының эстетикалық құндылығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TPSL 5305
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі тіл туралы ғылымның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру;<br/> Мазмұны: негізгі лингвистикалық мектептер мен ірі тілтанушылар туралы теориялық мәліметтерді қорыту және жүйелеу; лингвистикалық зерттеудің принциптері мен әдістемесі; қандай да бір мектеп өкілдері алған неғұрлым маңызды нақты жетістіктер.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетімен орындау қабілеттері мен практикалық дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: бекітілген жеке ҒЗЖ жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурстарына қатысу; ғылыми мақалалар дайындау және жариялыау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау.
12
Выпускная работа
Магистрлік диссертацияның сапасы оны бағалау критерийлерінің бірі болып табылады. Магистрлік диссертация заманауи мәтін редакторлары арқылы басылуы тиіс. Магистрлік диссертация компьютерлік түрде жүргізіледі, ол жұмысқа қойылатын талаптарға жауап береді. Магистрлік диссертациялардың көлемі 60-80 бет. Мамандықтардың белгілі бір топтары үшін (гуманитарлық ғылымдар) магистрлік диссертациялардың көлемі 100 бетке дейін жетуі мүмкін.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияның сапасы оны бағалау критерийлерінің бірі болып табылады. Магистрлік диссертация заманауи мәтін редакторлары арқылы басылуы тиіс. Магистрлік диссертация компьютерлік түрде жүргізіледі, ол жұмысқа қойылатын талаптарға жауап береді. Магистрлік диссертациялардың көлемі 60-80 бет. Мамандықтардың белгілі бір топтары үшін (гуманитарлық ғылымдар) магистрлік диссертациялардың көлемі 100 бетке дейін жетуі мүмкін.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SSAPT 5209 (Г)
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттардың, ғылыми мақалалардың, ғылыми мақалалардың ғылыми жұмыстарының нәтижелерін талқылау, магистранттардың есептері, магистранттардың диссертацияларын апробациялау, диссертацияларды талқылау, оның негізінде кафедра болып табылатын зерттеу жүргізіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысына байланысты өзгеру заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: тілдік жаһандану мен тілдік алшақтыққа байланысты даулы мәселелерді қарастыру; норма, тіл стандарты мәселесін, оның басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысының салдарын талқылау, жекелеген тілдер мен Мәдениеттер шеңберінде этнолингвистикалық бақылаулар жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзіндік және шетелдік мәдениетті бейнелеу қабілетін дамыту, шетелдік мәдениеттің көріністеріне мейірімділікке дайындық; өзіндік және шетелдік мәдениетте әлеуметтену және өсіру шарттары туралы білім алу.
Мазмұны: қазіргі әлемнің мәдени әртүрлілігі және адамдардың қарым-қатынасы. Нақты тарихи жағдайдағы мәдениетаралық коммуникация. Жаңа уақыт-мәдениетаралық өзара әрекеттесудің гүлдену кезеңі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі әдебиет ғылымының өзекті мәселелерімен, көркем мәтінді зерттеудің әртүрлі тәсілдерімен, соның ішінде қазіргі кезде қолданылып жүрген мәселелермен танысу
Мазмұны: дәстүрлі әдістер мен жаңа гипотезалар, көркем әдебиетті талдау әдістері, мәтінді зерттеудегі қазіргі ғылымның әдістері мен әдістемелерін талдау, салыстырмалы әдебиеттану (компаративистика) теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту
Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары
Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жыраулар поэзиясын лингвистикалық парадигмалар аясында талдау. Мазмұны: Жыраулар поэзиясына акцентологиялық, фонологиялық-дикциялық, образды-эстетикалық, интонологиялық-просодиялық, коммуникативтік-этникалық, информативтік-коммуникативтік, контекстік, поэтикалық, лингвостуктуралық, лингвофилософиялық, лингвокоммуникативтік, лингвокогнитивтік талдаулар жасау.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: диктемалық талдау арқылы поэзия тіліне интерпретация жасай алады, сөйлеу актісі теориясы негізінде прагмастилистикалық талдау түрлерін қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәтінді филологиялық және лингвистикалық талдау әдістемесін меңгеру, студенттердің жалпы филологиялық дайындығын арттыруға және оның кәсіби бағытын күшейтуге ықпал ету.
Мазмұны: әдеби шығарманың филологиялық талдауы оған әдеби және лингвистикалық көзқарастардың тығыз байланысын болжайды. Мұндай талдаудың негізгі белгілерінің бірі-ғылыми. Филологиялық талдау: лингвистикалық + лингвостилистикалық + әдеби.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы қазақ прозасы мен поэзиясының, драматургияның, публицистиканың өзгешелігі туралы түрлі көзқарастар ұсыну, көркем мәтіндерді талдай білу дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру.
Мазмұны: Пән бойынша ғылыми және сыни әдебиеттермен танысу, студенттердің шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал ету, әдеби және фольклорлық мәтіндердің әртүрлі жанрлары туралы түсінік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық поэтика мәселелерін, қазақ халқының көркемдік тәжірибесіндегі ұлттық және ұлтшылдықтың арақатынасын жарыққа шығару.
Мазмұны: ұлттық әдебиеттің әлемдік әдебиет пен мәдениет контекстіндегі рөлі мен маңызы, бұл тек ұлттық поэтика негізінде мүмкін. Ұлттық поэтикалық тіл-қазақ халқының эстетикалық құндылығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ тіліндегі негізгі морфологиялық парадигмалар, түрлері және олардың құрылымы жайында тереңдете оқыту.
Мазмұны: Парадигманың тіл білімінде бірнеше мағынада қолданылуы, жіктелуі, морфологиялық парадигманы танудың басты белгілері, қатар құрайтын сөзформалардың мағыналық және тұлғалық жағынан оппозициялық қатынаста болуы, морфологиялық парадигманың ерекшеліктері.
Қалыптасатын құзіреттіліктер:морфологиялық парадигмалардың ерекшеліктерін ажыратып, талдау жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерімен, отандық және шетелдік заманауи әдебиеттану тұжырымдамаларымен таныстыру.
Мазмұны: алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдылары мен іскерліктері, белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық ілімдердің тарихы оқу пәні ретінде. Орта ғасырлардағы лингвистика. Салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуы мен қалыптасуы: салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуының алғышарттары. В.Гумбольт тілінің философиясы: тілдегі халық рухының көрінісі. XIX ғасырдың тарихи лингвистикасы. Табиғи бағыт. 19-шы ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың басындағы лингвистика (социологиялық, эстетикалық бағыт). B. де Кортенай, И.Крущевский, Ф. Фортунатов, Ф. де Саусесур. Лингвистикадағы құрылымдық (1920-1960). Лингвистиканың негізгі бағыттары 20-шы жж. - XXI ғасырдың басы: салыстырмалы тарихи лингвистика, құрылымдық бағыт, когнитивтік лингвистика, функционалдық лингвистика.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениаралық өзара ықпалдасу негізінде субъектілер (жеке тұлғалар, әлеуметтік топтар, қауымдастықтар, мәдениеттер, өркениеттер) арасындағы байланыстар Мазмұны: Коммуникацияда қатынас стилінің маңыздылығы оның көмегімен түрлі жағдайда түсіністік орнауында: Қалыптасатын құзыреттер: аяси көшбасшылар, мемлекет басшылары, үкіметтік емес ұйымдар көп қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: технология туралы кез-келген бизнесте, шеберлікте, өнерде қолданылатын әдістердің жиынтығы ретінде түсіну.
Мазмұны: педагогикалық технология-бұл студенттер мен мұғалімдер үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ете отырып, оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша бірлескен оқу және педагогикалық іс-әрекеттің барлық егжей-тегжейлі ойластырылған моделі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: поэтикалық мәтіннің құрылымдық-семантикалық және функционалдық-стилистикалық сипаттамаларына жүйелі талдау жүргізу, оны саяси дискурста қалыптастыру мен іске асырудың белгілі бір шарттарымен шартталған динамикалық коммуникативті бірлік ретінде
Мазмұны: мәтіннің құрылымдық-ұйымдастырушылық құрылысын оның негізгі категорияларына негізделген тіл мен сөйлеудің коммуникативті-динамикалық бірлігі ретінде кешенді сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру,
Мазмұны: адамның жадында тілдік материалдың сақталуын қамтамасыз ететін психикалық құрылымдар мен механизмдер туралы жалпы түсінік, сондай-ақ сөйлеу мәлімдемелерін тудыру және сөйлеу әрекетінің барлық басқа түрлері мен формаларын жүзеге асыру мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Синтаксистің мақсаты: «синтаксистік бірліктердің» тұжырымдамасын анықтау және олардың құрамы; грамматикалық пішінді, грамматикалық мағынаны және синтаксистік бірліктердің грамматикалық категорияларын зерттеу; синтаксистік құрылымдардың құрылымдық және функционалдық түрлерінің сипаттамасы; синтаксистік құрылымдардың құрылымдық және семантикалық сорттарын сәйкестендіру және талдау; синтаксистік бірліктерді құрайтын құрылымдық және семантикалық компоненттерді, атап айтқанда, сөйлем мүшелерін зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
орыс тілін басқа тілдермен және мәдениетпен байланыстыру заңдылықтарын зерделеу, тілдік жаһандандыру мен тілдік дивергенциямен байланысты даулы жағдайларды қарастыру
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: халықтың мәдениеті туралы өзіндік білім көзі болып табылатын ұлттық тілдің фразеологиялық корпусымен таныстыру.
Мазмұны: белгілі бір елдің әлемі туралы хабарламалар кодталған тұрақты ауызша кешендердің терең байланыстары. Белгілі бір лингвомәдени қауымдастыққа тән фразеологиялық бірліктің (ФБ) бейнелі негізіндегі денотация мәдениетінің элементтері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық дүниетанымның қалыптасуына үлес қосады. тілдік өмірдің заңдылықтарын түсіну, лингвистикалық ғылымның қазіргі жағдайын көрсетеді, филология саласындағы ғылыми жұмыс әдіснамасы мен әдіснамасын меңгеруді, заманауи филологияның негізгі ғылыми мәселелерімен танысуды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қолданбалы филологиялық ақпараттық технологияларды пайдалану саласында білім, білік және дағдылардың базалық жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: филология саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың мүмкіндіктері мен негізгі мәселелерімен танысу.
Тәжірибені қорғау
IP Отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері, сондай-ақ практикалық дағдыларды нығайту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистранттардың ғылыми тәжірибесі оқу үдерісінде алынған теориялық білімдерді нығайту және кәсіби деңгейін арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады. Теориялық, нормативтік және әдістемелік материалдарды жинау және өңдеу бойынша жұмыс Теориялық сипаты бар бірінші мазмұнмен, бітіру біліктілік жұмысының бөліктерімен анықталады. Теория, әдіснама, реттеу салаларында да, олардың практикасы барысында да өзектілігі мен практикалық маңызы бар мәселелерді анықтау керек.
Өндірістік тәжірибе
оқу процесінде алынған теориялық білімді пайдалана отырып, университеттің ғылыми-зерттеу зертханаларының нақты жағдайларында немесе өндірістік ортада практикалық жұмыс дағдыларын игеру.
кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, кәсіби сана мен ойлауды қалыптастыру үшін жағдай жасау, кәсіби этика мен мінез-құлық стилін тәрбиелеу; нақты ғылыми міндеттермен және оларды шешу әдістерімен танысу.
Тәжірибені қорғау
оқу процесінде алынған теориялық білімді пайдалана отырып, университеттің ғылыми-зерттеу зертханаларының нақты жағдайларында немесе өндірістік ортада практикалық жұмыс дағдыларын игеру.
кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, кәсіби сана мен ойлауды қалыптастыру үшін жағдай жасау, кәсіби этика мен мінез-құлық стилін тәрбиелеу; нақты ғылыми міндеттермен және оларды шешу әдістерімен танысу.