философия(PhD)докторы
Қабілетті ғылыми кадрларды кәсіби даярлау:
- білім беру саласында, ғылыми және консалтингтік ұйымдарда, мемлекеттік және әкімшілік органдарда кәсіби және арнайы міндеттерді шешуге;
- тиісті тақырыптық салада жаңа зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға;
- лингвистикалық ғылымдағы заманауи ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан талдау және бағалау, лингвистикалық ғылымның озық салаларында ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шығармашылық түрде шешуге;
- лингвистикалық зерттеулердің қазіргі заманғы бағыттарында шығармашылық көзқарастар мен перспективаларды қолдана отырып, отандық және халықаралық ғылыми топтардың жұмысына қатысуға.
- еңбек нарығындағы өзгерістерге, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа бейімделуге.
Лингвистика
8D02315
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
13
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдіснама қызмет әдістері мен құралдары туралы ілім екендігі жайында мәлімет беру.<br/> Мазмұны: Ғылым әдіснамасының принциптері, ғылыми таным формалары мен әдістері. Ғылымдағы интеграция.. Индукция және дедукция. Эвристикалық әдістер. Сипаттау әдістері. Түсіндірмелі сипаттама. Қайта құру әдісі. Қарсылық әдісі. Таралуды талдау. Валенттілікті талдау. Компоненттік талдау. Зерттеудің метатілі.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық зерттеулерді меңгертудің әдіснамалық негіздерін саралайды.
3
Докторлық диссертация
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Музыкалық білім берудің ғылыми-педагогикалық педагогикасы саласындағы тренинг.<br/> Мазмұны: Зерттеу жұмыстары. Әріптестердің жетістіктерімен таныстыру және ғылыми ақпараттарды талқылау. Ғылыми аппарат анықтамасындағы коммуникативті форма. Кәсіби полемика және талқыланатын материалдың тақырыбын бекіту. Әріптестермен жобалар мен бағдарламаларды жасау және нәтижелері бойынша өзара әрекеттесуді оңтайландыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: мазмұнды және кәсіби құзыреттіліктерді көрсетудегі көпшілік алдында сөйлеу дағдылары.
4
Докторлық диссертация
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 2
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 3
3
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық зерттеудің теориялық бөлімінің дайындығын тексеру, зерттелетін тақырып бойынша қорытынды эксперимент өткізу бойынша кеңес беру жұмыстарын жүргізу.<br/> Мазмұны: диссертацияның теориялық бөлігін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеуді қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Диссертацияның эксперименталды бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Қорытынды эксперимент жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау.<br/> Құзыреттіліктер: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
Докторлық диссертация
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, арнайы курстар, зерттелетін тақырып бойынша әдістеме дайындау бойынша кеңес беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперимент үшін әдістерді таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер, тапсырмалар және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзыреттіліктер: қалыптасқан эксперимент бойынша алынған деректерді сын тұрғысынан талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін мәселе бойынша арнайы курстар, авторлық бағдарламалар құру дағдысының болуы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 5
3
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторанттарға ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу және докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау бойынша кеңес беру.<br/> Мазмұны: докторанттың зерттелген проблеманы шешу механизмін әзірлеуі, зерттеу объектісінің болжамды бағалары мен даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу. СҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша балл қоюмен жылдық бағалаудан өту.<br/> Құзыреттіліктер: заманауи ақпараттық технологияларды, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және қолдану әдістерін меңгеру.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми тағылымдама
7
Докторлық диссертация
Серіктес университетте ғылыми тәжірибеден өту (Ақдениз университеті). Жетекшінің / кеңесшінің кеңестері. Зерттеу тақырыбы бойынша зерттеу ізденіс. Зерттеу материалдарын апрробациялау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама
13
Докторлық диссертация
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
Докторлық диссертация
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторлық диссертацияны орындау
5
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияны орындау
9
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны орындау
9
М(Д)ҒЗЖ
Докторлық диссертацияны орындау
5
Докторлық диссертация
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
4
Докторлық диссертация
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-докторанттарды заманауи лингвистиканың негізгі теориялық мәселелерімен тереңірек (магистратурамен салыстырғанда) таныстыру, тіл теориясы саласындағы іргелі лингвистикалық еңбектерді егжей-тегжейлі көрсету, тыңдаушыларда тіл туралы ғылымның негізгі теориялық мәселелері, бағыттары, ағымдары мен жетістіктері туралы нақты түсінік қалыптастыру, сондай-ақ осы материалға сыни көзқарас қалыптастыру. Курстың мақсаты - докторанттарды қазіргі лингвистиканың негізгі теориялық мәселелерімен тереңірек (магистратурамен салыстырғанда) таныстыру, тіл теориясы саласындағы іргелі лингвистикалық еңбектерді егжей-тегжейлі көрсету, тыңдаушыларда тіл туралы ғылымның негізгі теориялық мәселелері, бағыттары, ағымдары мен жетістіктері туралы нақты түсінік қалыптастыру, сондай-ақ осы материалға сыни көзқарас.
12
Докторлық диссертация
Мамандық тақырыбын таңдау бойынша диссертациялық жобаны орындау, оған теориялық және тәжірибелік бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
12
М(Д)ҒЗЖ
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл бірліктерінің затты, оның қасиетін, болмысқа қатыстылығын білдіретін материалдық-идеялық құрылымы жайында мағлұмат беру.<br/> Мазмұны: Тілдік таңбалардың жиынтығы -ерекше таңбалар жүйесі. Тілдік таңбаның екі жағы. Тілдегі асимметриялық жалпы заңдылық. Тілдік таңбаның неғұрлым жиі кездесетін түрі .<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:тілдік таңбаның ерекшеліктерін талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі семантикалық технологиялар, семантикалық кезең және бір жағынан өзекті интернет-кеңістіктегі құрылымдалған семантикалық деректердің орны және екінші жағынан табиғи тілді Автоматты талдау бойынша лингвистикалық әзірлемелер туралы түсінік беру. Қарастырылатын тақырыптар: сандық (компьютерлік) қолданбалы лингвистикалық пән ретінде. Қарым-қатынасты модельдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - семиотика белгілер мен белгілер жүйелері туралы ғылымы ретінде жалпы мәліметтерді беру, оның күрделі, кешенді сипатын көрсету және докторанттарда белгілер жүйелердің мазмұны мен құрылымы бойынша түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты - докторанттарды заманауи семиотика тілін, сондай-ақ мәтінді семиотикалық және лингвистикалық талдау әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, лингвистикалық менталитет туралы түсінік беру. ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадасының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, тілдік менталитет туралы түсінік беру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, лингвистикалық менталитет туралы түсінік беру. ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадасының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, тілдік менталитет туралы түсінік беру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
2
Докторлық диссертация
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті артады
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Курстың мақсаты - докторанттарды қазіргі лингвистиканың негізгі теориялық мәселелерімен терен таныстыру (магистратура бағдарламасымен салыстырғанда), тілдік теория саласында іргелі лингвистикалық жұмыстармен егжей-тегжейлі таныстыру, тындаушылардың негізгі теориялық мәселелерді, бағыттарды, үрдістерді және тіл ғылымының жетістіктерін нақты түсінуін, сондай-ақ осы материалға сыни көзқарас қалыптастыру.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Педагогикалық практика
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.