жаратылыстану бакалавры
"6В052-Қоршаған орта (География)" мамандығы бойынша кәсіби құзыреттілікке ие кадрларды даярлау, экономиканың әр түрлі секторларында жаратылыстану-ғылыми пәндер (география) бойынша мамандардың сапасына қойылатын, қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейде үдемелі әлеуметтік-экономикалық дамуды және тиімді басқаруды қамтамасыз ету мақсатында әр түрлі меншік нысанындағы ұйымдардың жұмыс істеу тиімділігі мен салалық тиістілік міндеттерін шешуге қабілетті жоғары кәсіби және шығармашылық деңгей
География
6B05203
Жаратылыстану және география факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
География
Математика
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
АV (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ORP 2304
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты география және жаратылыстану ғылымдарын оқытудың инновациялық әдістерімен, заманауи білім беру бағдарламаларымен, оларды қолдану тәсілдері мен әдістерімен таныстыру. Мектептегі география мен ғылымның құрылымы мен мазмұны. География және ғылымдағы инновациялық технологиялар пәні мен мәселелері
4
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәнді игерудің мақсаты географиялық зерттеу әдістері географиялық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын меңгеру болып табылады.<br/> Мазмұны. Кіріспе. Физика-географиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Кешенді Географиялық зерттеулер әдістері. Экономикалық географияның негізгі әдістері. Географиялық сараптаманың алгоритмі мен түрлері. Сараптамалық бағалау әдістері. Географиядағы модельдеу әдістері. Географиялық аудандастыру әдістері.<br/> Құзыреттер. Географиялық зерттеулерде географиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттер арасында дауларды шешудің балама әдістерінің мәні мен түрлері туралы түсінік қалыптастыру, бұл сот жүйесінен тыс немесе оның қосымша элементі ретінде жанжалды шешуге бағытталған іс-шаралар жиынтығы, әдістері, тетіктері.<br/> Мазмұны: дауларды шешудің балама тәсілдері туралы жалпы ережелер. Талап қою ісін баламалы шешу нысаны ретінде. Келіссөздер қақтығыстарды шешудің тәсілі ретінде.<br/> Құзыреттер: дауларды баламалы шешудің стратегиялары мен тәсілдерін білу негізінде ұйымдардағы жанжалды жағдайларды анықтауға, алдын алуға және шешуге қабілетті.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
DSh
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
12
Дипломдық жұмыс
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - елдердің саяси жүйесінің «бейнелерін» түсіну, олардың табиғатын, тұтастай алғанда халықтың және елдің жеке халықтарын, оның тарихы мен мәдениетін, саясаттың, экономика мен қоршаған ортаның ерекшеліктерін зерттеу. Әлем елдері, аймақтық географиялық шолу: табиғи жағдайлар мен ресурстар, халық пен экономика және т.б. Мемлекеттердің қалыптасуы мен даму тарихы: Еуропа, Азия, Солтүстік және Оңтүстік Америка, Африка, Австралия және Мұхиттык аралдар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты - қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында географиялық қабықпен, табиғаттағы заңдылықтармен және заңдылықтармен танысу. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты интегралды табиғи геожүйе ретінде Жердің географиялық қабығының ең жалпы заңдылықтары, құрылымы, қызметі және динамикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, оның құрамдас бөліктері бір-бірімен тығыз байланысты, өзара әрекеттеседі және үздіксіз дамуда.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты - қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында географиялық қабықпен, табиғаттағы заңдылықтармен және заңдылықтармен танысу. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты интегралды табиғи геожүйе ретінде Жердің географиялық қабығының ең жалпы заңдылықтары, құрылымы, қызметі және динамикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, оның құрамдас бөліктері бір-бірімен тығыз байланысты, өзара әрекеттеседі және үздіксіз дамуда.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Est 2213
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаратылыстану пәндерінің кешені және оның мазмұны, өзара байланыстары. Пәннің мақсаты мен міндеті. Студенттерді қазіргі жаратылыстану негіздерімен таныстыру, орта мектеп мұғалімін дайындау жүйесіндегі оның рөлі туралы көзқарас қалыптастыру, студенттерге қазіргі әлемнің ғылыми негіздердің игерулеріне қол ұшын беру, студенттерінің тұтас дүниетанымын қалыптастыру. Қоршаған ортада болып жатқан жаңалықтарға бағалау көзқарасын қалыптастыру, табиғат туралы білімдерін тұжырымдау, оның адамға тигізетін әсерін анықтау, дүниетанымдық ұстанымын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және білім беруде VR/AR технологияларын, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты пайдалану дағдыларын қалыптастыру, осы технологиялардың негізгі түсініктері, өзектілігі мен болашағы тұжырымдамамен таныстыру және идеяны қалыптастыру болып табылады виртуалды және толықтырылған шындықтың негізгі түсініктері мен айырмашылықтары туралы.
6
ГЭК по фунд.дисциплинам
KME
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейінгі отандық тарихтың негізгі кезеңдерін тану.<br/> Мазмұны: Тәуелсіздік жолы. Кеңес моделі. "Қайта құру" саясаты. Дамудың қазақстандық моделі. Қазіргі әлемдегі Қазақстан. <br/> Қалыптасатын дағдылар: көздермен жұмыс істеу, жазу, презентациялармен дайындау және сөз сөйлеу, дискуссия және полемика жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейінгі отандық тарихтың негізгі кезеңдерін тану.<br/> Мазмұны: Тәуелсіздік жолы. Кеңес моделі. "Қайта құру" саясаты. Дамудың қазақстандық моделі. Қазіргі әлемдегі Қазақстан. <br/> Қалыптасатын дағдылар: көздермен жұмыс істеу, жазу, презентациялармен дайындау және сөз сөйлеу, дискуссия және полемика жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
6
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикасы – студенттердің өзіндік еңбек етуге теориялық дайындығының соңғы кезеңі және қажетті кезеңі болып табылады. Өндірістік практиканың мақсаты - теориялық оқу нәтижелерін бекіту, психологиялық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру, білім алатын мамандық бойынша кәсіби қызметтің негізгі құзыреттілігі мен тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GP 4214
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жанжалдарды зерттеудің қазіргі теориясы мен практикасы, жанжал жағдайларындағы кәсіби мінез-құлық дағдылары және жанжалдарды реттеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. <br/> Мазмұны: жанжалдарды реттеудегі психотехнология ұғымы. Қақтығыстарды басқарудың психологиялық стратегиялары. Қақтығыстарды зерттеуге қазіргі заманғы көзқарас қақтығыс басқарылуы мүмкін және оны аяқтау сындарлы болады. Қақтығыстарды конструктивті басқару, қатысушылардың өздері немесе сыртқы күштер жанжалды бақылау процесі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің уәжім. Эмоциялар, эмоциялық интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмір, кәсіби өзін-өзі анықтау, Денсаулық мәнінің психологиясы. Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің уәжім. Эмоциялар, эмоциялық интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмір, кәсіби өзін-өзі анықтау, Денсаулық мәнінің психологиясы. Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Pol 1210 (ОП)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Географиялық орта - ресурстардың маңызды көзі. Табиғи ресурстар және олардың түрлері. Табиғи ресурстардың белгілі бір типтері мен аумақтық үйлесімі, орналасуы мен құрылымы, оларды экономикалық бағалау және ұтымды пайдалану мәселелері. Табиғи ресурстар географиясының маңыздылығы (табиғи ресурстарды қорғау мен молықтырудың географиялық аспектілері, қоршаған орта және адами ресурстар мәселелері).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті ауызша және жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттерді дамыту. С1-С2 деңгейлерінде оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау сияқты төрт тілдік дағдыларды қолдануды дамыту және біріктіру.<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға дайын болу, шет тіліндегі ақпаратпен алмасу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.
Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.
Құзыреттері:
- Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;
- Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;
- Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;
- Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
- Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді әлеуметтік-экономикалық және саяси география негіздерімен, оның заңдылықтарымен және қоғамның аумақтық ұйымдастырылу принциптерімен таныстыру. Аумақтық өндірістік кешендер (ТПК) және өндіргіш күштердің таралу принциптері. халықтың таралу ерекшеліктері және бүкіл әлемдегі адамдардың жеке аймақтар мен елдердегі экономикалық қызметі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың міндеттері: студенттердің табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу процесінде жер бетінде қалыптасатын аумақтық, табиғи және экономикалық жүйелердің әсерін, басқару шешімдерін қабылдау және оларды іске асыру мүмкіндіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Қазіргі әлемдегі география, географияның негізгі мәселелері мен болашағы. Географиялық зерттеудің әдістері және географиялық ақпараттың негізгі көздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дүниежүзілік мұра - бүкіл әлем үшін құнды объектілер. Мәдени және табиғи мұра, дүниежүзілік мұра картасы. Планетаның қорғалатын табиғи аймақтарының түрлері. Мәдени мұра объектілерін таңдау критерийлері және жіктелуі. Табиғи ландшафттар мен әдемі табиғи нысандар, тарихи ескерткіштер, мәдени салт-дәстүрлер және аймақтар мен елдердің басқа да көрікті жерлері. Қазақстанның табиғи және мәдени мұрасының объектілері. Әлемдік табиғи және мәдени ескерткіштерді қорғау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ГАЖ ақпараттық модельдеу пәні бойынша ерекшеленеді, мысалы, қалалық ГАЖ немесе муниципалды ГАЖ, MGIS (қалалық ГАЖ), экологиялық ГАЖ. Олардың ішінде, әсіресе кең тараған жер ақпарат жүйелеріне ерекше атау берілді. ГАЖ проблемалық бағдары оның шешетін міндеттерімен (ғылыми және қолданбалы) анықталады, олардың ішінде ресурстарды түгендеу: талдау, бағалау, мониторинг, басқару және жоспарлау, шешімдерді қолдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты география және жаратылыстану ғылымдарын оқытудың инновациялық әдістерімен, заманауи білім беру бағдарламаларымен, оларды қолдану тәсілдері мен әдістерімен таныстыру. Мектептегі география мен ғылымның құрылымы мен мазмұны. География және ғылымдағы инновациялық технологиялар пәні мен мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жерді зерттеудің ғарыштық әдістерінің мүмкіндіктерімен танысу және зерттеу нәтижелерін адам қызметінің әртүрлі салаларында қолдану. Ғарыштық әдістер.Жерді және басқа планеталарды ғарыштан бақылау және суретке түсіру. Оптикалық, фотографиялық және лазерлік жүйелердің көмегімен ғарыш аппараттарының қозғалысын жерүсті бақылаулары.
Фотоәдістер: жер бетінің фотосуреттерін түрлендіру арқылы есептер шығару. Фотоаппараттың орналасуына қарай олар жердегі және ауалық болып бөлінеді.Біріктірілген әдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты географиялық зерттеу әдістері географиялық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын меңгеру болып табылады.
Мазмұны. Кіріспе. Физика-географиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Кешенді Географиялық зерттеулер әдістері. Экономикалық географияның негізгі әдістері. Географиялық сараптаманың алгоритмі мен түрлері. Сараптамалық бағалау әдістері. Географиядағы модельдеу әдістері. Географиялық аудандастыру әдістері.
Құзыреттер. Географиялық зерттеулерде географиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәнінің мақсаты географиялық қабықты, оның құрылымы мен кеңістіктік саралануын, негізгі географиялық заңдылықтарды зерделеуде білім алушылардың білім, білік және дағдыларын құзыреттілік тәсіл негізінде қалыптастыру.
Мазмұны. Географиялық қабықтың аумақтық физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдары. Құрылымдық бөліктері: табиғи-аумақтық кешендер (КББ) және олардың компоненттері. Ландшафтардың дамуы процесіндегі табиғи және антропогендік факторлары.
Құзыреттер. Жердің географиялық қабықтарын зерделей отырып, оның құрылымы мен кеңістіктік саралануын және негізгі географиялық заңдылықтарды түсіндіре алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Географиялық терминология туралы түсінік. Терминологияның негізгі географиялық сипаттамасы. Физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық терминдер және олардың анықтамалары. Жердің аймақтық топонимикалық жүйелерінің ерекшелігі туралы жалпы түсінік беру, әртүрлі топонимикалық фактілер мен құбылыстармен танысу және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Геоақпараттық жүйелерге кіріспе. Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) ұғымы. ГАЖ функционалдық мүмкіндіктері. ГАЖ жалпы құрылымы. ГАЖ классификациясы. Карталар ГАЖ негізі ретінде. ГАЖ-да деректерді ұйымдастыру. Картография және телекоммуникация. Географиялық Ақпарат және оны ГАЖ деректер базасында ұсыну. Гео-суреттер жүйесі. ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Қазіргі заманғы ашық карта қызметтері: Google Maps, Yandex Maps, OpenStreetMap, Microsoft Bing Maps.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып үйренудегі мақсат - Жердің ішкі құрылымы туралы және әсіресе қатты жер қабығының құрылымы - литосфера және оның жоғарғы шекарасы - жер бетінің рельефі туралы білім алу; рельефтің ерекше рөлі туралы түсінік алу; литосфера мен рельеф материясын зерттеудің негізгі дәстүрлі және жаңа әдістерінің кешенімен танысу; қатты экономикалық қабықшаның материалдық құндылығы және адамның экономикалық іс-әрекеті үшін жер бетінің рельефі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мен міндеті. Дүние жүзінің әртүрлі аймақтарындағы қалалық елді мекендердің тарихы және қазіргі жағдайы. Урбандалу үдерісі, қалалық елді мекендердің құрылымы, қала құрлысының негізгі идеялары, қалалардың проблемалары және даму болашағы. Қалалар географиясының қалыптасуы. «Урбанизация» және «Геоурбанистика» ұғымдары. Урбандалудың дүниежүзілік сипаты. Урбандалудың экономикалық және географиялық аспектілері. Урбанизация үдерісінің мәні, оны туындататын факторлар. Осы заманғы урбанизацияның жалпы белгілері. Урбанизация факторлары. «Қала» түсінігі. Қалалардың жіктелуі және типологиясы, олардың қызмет функциялары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде геоэкономикалық зерттеу үшін жалпы теориялық және әдіснамалық ережелерді қолдану, оларға сипаттама беру және интеграция процесінде жекелеген мемлекеттердің мүдделерін іске асыру тәсілдерінің, әдістері мен құралдарының рөлін бағалау қабілетін дамыту.
Мазмұны: геоэкономика негіздері, сондай-ақ қазіргі интеграциялық процестер туралы теориялық және практикалық білімді зерттеу.
Қалыптасқан дағдылар: геоэкономикалық және интеграциялық процестердің құрылымын талдай алады; жаһандық процестердің логикасын және дүниежүзілік саяси жүйенің дамуын түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гидромеорологияның үш ірі бөлім: атмосфера, құрлық сулары, Дүниежүзілік мұхит сулары. Жердің ауа және су қабығының аймақтық, жергілікті, ғаламдық байланыстары мен проблемалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғарыштық түсірілімдердің түрлері мен негізгі қасиеттері. Ғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу туралы түсінік. Дешифрлеудің белгілері. Масштаб пен кеңістіктік ажыратымдылық. Оптикалық диапазондағы орташа және жоғары кеңістіктік ажыратымдылықтағы спутниктік деректер. Визуалды дешифрлеу үшін қолданылатын спектрлік арналардың негізгі комбинациялары. Орта және жоғары ажыратымдылықтағы түсірілімдер бойынша нысандарды, процестер мен құбылыстарды тақырыптық дешифрлеу. Ғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу негізінде талдау әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу.
Студенттер:
• құрлықтардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді;
• табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады;
• аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады;
• табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемнің экономикалық және әлеуметтік географиясы қоғамның территориялық ұйымын, оның заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің территориялық саралануын зерттейді. Пәнді оқудың мақсаты - дүниежүзілік саяси карта туралы білім алу, қоғамның қызмет ету заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлемдік экономика дамуының ерекшеліктерін түсіну. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Әлем халқы. Ғылыми-технологиялық революция және оның әлемдік экономикаға әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - елдердің саяси жүйесінің «бейнелерін» түсіну, олардың табиғатын, тұтастай алғанда халықтың және елдің жеке халықтарын, оның тарихы мен мәдениетін, саясаттың, экономика мен қоршаған ортаның ерекшеліктерін зерттеу. Әлем елдері, аймақтық географиялық шолу: табиғи жағдайлар мен ресурстар, халық пен экономика және т.б. Мемлекеттердің қалыптасуы мен даму тарихы: Еуропа, Азия, Солтүстік және Оңтүстік Америка, Африка, Австралия және Мұхиттык аралдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттердің жер құрылымының негізгі заңдылықтары, оның ғарыш кеңістігіндегі және Күн жүйесіндегі орны, барлық геосфералардың ішкі құрылымы және зерттеу әдістері, геосфералардың заттық құрамы туралы білім алуы. Ғарыш кеңістігіндегі жер. Жер, оның ішкі құрылымы және геофизикалық өрістер. Жер қыртысының заттық құрамы. Минералдар мен тау жыныстары. Магмалық процестер. Интрузивті магматизм, вулканизм. Экзогендік геологиялық процестер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Заманауи ғылымның негізгі қағидалары. Табиғи ғылымдар объектілерін зерттеу әдістері. Дамудың негізгі кезеңдері. Жансыз табиғат ғылымы. Өмір сүру ғылымы Эволюция теориясы. Жер туралы ғылым. Жаратылыстану және экология. Ғылыми білімнің құрылымы: бірліктің әралуандығы Табиғат когнитивтік белсенділік ретінде. Табиғат ғылым айна. Мәдениет жүйесінде жаратылыстану ғылымы. Ғылыми білімнің критерийлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экологиялық саясат: түсінігі, мәні, тұжырымдамалық негіздері және үлгілері Тұрақты даму концепциясы негіз ретінде. қазіргі заманғы экологиялық саясатты қалыптастыру. Тұрақты дамудың экологиялық өлшемі. Халықаралық экологиялық саясат жаһандық экологиялық мәселелерге жауап ретінде. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық келісімдер. Мемлекеттің экологиялық саясаты: механизмдері, қалыптасу және жүзеге асыру факторлары. Қоғамның экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға қатысуы және экологиялық шиеленістерді саяси реттеу әдістері. Қазақстанның экологиялық саясатының басымдықтары. Қазақстандағы экологиялық саясатты жүзеге асырудың аймақтық және муниципалдық деңгейлері. Кәсіпорындардың экологиялық саясаты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - болашақ кәсіби қызметінде осы білімнің қажеттілігін түсіне отырып, картографиялық білімнің негіздерін алу, сонымен қатар картамен жұмыс істеу қабілетін дамыту. Түсіру түрлері. Зерттеу әдістері мен әдістері, картографияның дәстүрлі технологиялары. Аэроғарыштық суреттерді қолдану және шифрын шешу әдістері. Сандық карталарды құру әдістемесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Картография және геодезия пәні мен құрылымы. Ғылымдар жүйесіндегі картография және топография. Карта: термин және анықтама. Географиялық картаның элементтері. Карточкалардың классификациясы. Карточкалардың түрлері мен түрлері. Географиялық карталардың қасиеттері. Карталардың математикалық негіздері. Геодезиялық база, масштаб, карта проекциялары және карта торлары. Карталардағы бұрмаланулар және олардың түрлері. Картографиялық бейнелеу тәсілдері. Зерттеудің картографиялық әдісі. Аймақты түсіру. Шағын масштабты карталарды құру әдістері. Геоақпараттық картаға түсіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты - климаттың қалыптасу процестерін және климаттың географиялық таралуын сипаттау, ғаламдық климаттық жүйені зерттеу және жақын болашақта және ұзақ мерзімді перспективада жаһандық және жергілікті климатта болатын өзгерістерді болжау. Табиғаттағы су айналымы, оған адам қызметінің әсері және су объектілері режимі мен жекелеген аумақтардың су режимін басқару, су ресурстарын ұтымды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: климаттың ғаламдық өзгеруінің өзекті мәселелерін зерттеу.
Студенттер:
• экстремалды ауа райы құбылыстарын бағалау үшін ауа райы мен климаттың өзгерістеріне өзбетімен жеке бақылау жасауға ықпал ету;
• климаттың өзгерісін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдау және олардың салдарына болжау жасау;
• климаттық өзгеруіне әсер етуші температураның жоғарылауы, экстремалды ауа райы және т.б. құбылыстардың салдарын зерттеу;
• ғаламдық климат өзгеруімен байланысты елдердің жеке аумақтарының климатының өзгеруінен болатын салдарын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның жекелеген аймақтарының табиғатын, халқын, шаруашылығын, мәдениетін және қоғамдық ұйымдасуын зерттеу.
Студенттер:
• аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуы аясында аймақтың жағдайы туралы мини жоба әзірлеу;
• аймақтың шаруашылығын, халқын, әлеуметтік-экономикалық дамуын салыстыру;
• ақпараттарды талдау негізінде Қазақстан экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы болжамдарды және мәселелерді шешудің мүмкін жолдарын негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарих пен мәдени–тарихи ескерткіштерге құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Мазмұны: Сакральды география-ерекше құрметтелетін табиғи мұра ескерткіштері; археологиялық және сәулет ескерткіштері; ғибадат орындары болып табылатын діни және ғибадат объектілері; тарихи тұлғаларға байланысты сакральды орындар
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазақстанның 100 киелі орындарын білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-табиғи кешендердің алуан түрлілігін және оларда болып жатқан процестердің, еліміздің жекелеген ірі табиғи аумақтарының мәнін тану болып табылады. ҚР физикалық-географиялық жағдайы. Геологиялық құрылыс. Пайдалы қазбалар. Климат. Топырақ географиясы. Табиғи-географиялық аудандастыру. Табиғи аймақтар. Ішкі су. - Табиғатты қорғау. ҚР ұлттық парктері., Сарыарқа. Үстірт. Бетпақ дала. Маңғыстау. Мұғалжар. Тау жүйесі. Жазықтар. Плоскогорье. Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Негізгі табиғи заңдылықтар және елдің әртүрлі аудандарының аймақтық физика-географиялық ерекшеліктері. Ландшафттың аймақтық ерекшеліктері және азоналды факторлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: «Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» Қазақстан Республикасының халқы мен экономикасы туралы білімдер мен түсініктерді қалыптастыру.
Мазмұны: Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық құрылымдарын зерттеу. Қазақстан экономикасының салаларын талдау, жетекші салаларын, қоғамның әлеуметтік ерекшеліктерін анықтау. Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық процестерді болжау.
Қалыптасқан дағдылары: Қазақстанның және әлемдегі қазіргі экономикалық жағдайға талдау жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі әлемнің динамикасына, дүниежүзілік экономиканың жаһандануына қатысты терең білімді қалыптастыру, жаңа тәртіптің идеяларын түсіну және бағалау қабілеті болып табылады. Қазіргі әлемнің алуан түрлілігі мен тұтастығы. Әлемді әлеуметтік-экономикалық даму тұрғысынан топтастыру. Экономикалық, тарихи және географиялық өңірлер, аймақтық саясат, шеткі және орталықтар. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Әлемдік экономиканың географиясы. Жекелеген өңірлердің елдерінің мамандануы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ландшафттану - жер бетіндегі ландшафттардың құрылымын, пайда болуын, қызметі мен өзгеруін зерттейтін ғылым. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты жер үсті ландшафттары саласындағы аумақтық және сулы геожүйелердің құрамын, құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін, территорияны экономикалық ұйымдастыруда ландшафттық әдісті қолдану ережелері мен принциптерін түсіну болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәнінің мақсаты материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын, оларды қазіргі заманғы игеру және шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемаларды зерделеу.
Мазмұны: Материктер мен Дүниежүзілік мұхит суларының қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Қазіргі заманғы ландшафтардың антропогендік қайта жаңғыруы, материактердің табиғи ортасының геоэкологиялық жағдайы. Шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемалар.
Құзыреттер. материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарына талдау жасай отырып, материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын қазіргі заманғы игеру және шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемаларды түсіндіреді
Аудит
Мұғалімдердің көшбасшылығына кіріспе. Көшбасшылық ұғымы және оның білім беру саласындағы рөлі.Табысты көшбасшы-мұғалімнің қасиеттері.Көшбасшылықтың оқу процесі мен оқушылардың жетістіктеріне әсері.Көшбасшылық қасиеттер, Дағдылар мен құзыреттер.Оқушылармен, әріптестермен және ата-аналармен тиімді қарым-қатынас жасау дағдылары.Оқушыларды шабыттандыру және қолдау үшін мотивациялық стратегиялар.Қақтығыстарды басқару және қайшылықтарды шешу жолдары.Білім беру ортасындағы көшбасшылық стильдері. Мұғалімдердің көшбасшылығы бойынша істерді талдау.Оқушылардың жетістіктерін арттыру үшін көшбасшылық стратегияларды қолдану.Көшбасшылық жоспарларды дамыту.
Аудит
Білім берудің қазіргі тенденциялары оның дамуының стратегиялық бағыты ретінде. Инновациялық білім берудің мәні. Инновациялық үрдіс және оның негізгі сипаттамалары. Педагогтің инновациялық білім беру процесіне қатысуға дайындығы. Инновациялық және дәстүрлі оқыту. Оқытудың интерактивті әдістері мен формалары. Жаңашыл білім беру платформалары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өлкетану - бұл белгілі бір территорияны (аймақты) жан-жақты зерттеу және танымал ету және ол туралы білім жинақтау, география, тарих, экология, экономика, археология, топонимия, топография, геральдика, этнография, филология, өнер тарихы туралы білімді біріктіретін білім саласы. Өлкетануды географиялық зерттеу басқаларға қарағанда интегралды тәсілмен сипатталады
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемдік экономиканың интеграцияланған құрылымының бөлігі ретінде өнеркәсіптік индустрияның кеңістіктік құрылымы туралы толық түсінік беру.Міндеттері: әлемдік экономикадағы өнеркәсіп секторының рөлі мен орнын анықтау; әлемдік индустрияның ерекшеліктерін оның салалық және ұйымдастырушылық құрылымымен бірге зерттеу; әлемнің өнеркәсіптік кешенінің жетекші салаларының географиясын зерттеу; өндірістік статистика бойынша білім алатын студенттер
Аудит
Педагогикалық дизайн-ғылым және практикалық қызмет саласы. Педагогикалық дизайн оқу ортасын жобалау процесі ретінде. Білім беру ортасы тұлғаның қалыптасуының шарты ретінде. Оқу ортасын жобалау принциптері. Педагогикалық дизайн модельдері. Сандық Оқу материалдары дизайн нысаны ретінде. Сандық құралдар мен технологиялар. Интерактивті жаттығулар жасауға арналған қызметтер. Интернеттегі интерактивті тақталар. Мұғалімге арналған оқу ресурстарының кешендері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аймақтану-аймақтанудың объективті процестерін (географиялық, саяси, экономикалық, мәдени) зерттейтін пәнаралық ғылым. Аймақтандыру үдерістерін есепке ала отырып, студенттердің ой-өрісін қалыптастыру, ғылым мен практиканың осы саласындағы білімдерін кеңейту, сонымен қатар экономика мен социумның кеңістіктік (аумақтық) ұйымдастыру заңдылықтарын зерттеу әлеуметтік-экономикалық үдерістерді тиімді басқару, жекелеген аймақтардың даму стратегиясын олардың ерекшеліктерін есепке ала отырып таңдау үшін қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Рекреациялық география туралы түсінік.Рекреациялық географияны дамыту оны ұйымдастыру. Рекреациялық географияның негізгі проблемалары, оны шешу жолдары. Рекреациялық географияның игеру объектісі территориялық рекреациялық жүйені оқып үйрену. Алғашқы темір жолдар, теңіз жолдары және автомобиль жолдары ашылуының рекреацияның қарқынды дамуына тигізген әсері. Рекреациялық ресурстар. Рекреациялық ресурстарды бағалау әдістемесі. Қазақстандағы рекреациялық жұмыстардың даму бағыттары және рекреациялық зоналары. Рекреацияны дамытудағы ежелгі тарихи орындармен қалалардың ролі. Қазақстанның емдік орындары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саяси география геосаясат негіздерімен» пәнінің мақсаты геосаяси дамудың жаңа динамикалық өзгеретін тенденцияларымен танысу болып табылады.
Мазмұны: Саяси құбылыстар мен процестердің аумақтық саралануын, әртүрлі аумақтық модельдермен ұсынылған әлемнің геосаяси құрылымын зерттейді.
Қалыптасқан дағдылар: Саясаттың, экономиканың дамуының негізгі заңдылықтары және нарықтық экономиканың қызмет ету және реттеу механизмдері;
саяси география және геосаясат бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Табиғатты пайдалану негіздері, атмосфера туралы ілімдер, геоэкология, биогеография, табиғатты пайдалану жүйелері, техногендік жүйелер және экологиялық қауіп, аймақтық табиғатты пайдалануды оқыту.
Пәннің міндеттері: Табиғатты пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқару. Табиғат пайдалануды басқаруды ұйымдастыру. Табиғатты пайдалануды басқару әдістері. Кәсіпорын деңгейінде табиғатты пайдалану. Кәсіпорында табиғатты пайдалануды ұйымдастыру және басқару. Кәсіпорынның экологиялық стандарты. Экологиялық кәсіпкерліктің негізгі түрлері, экологиялық нарықтың құрылымы. Экологиялық кәсіпкерліктің функциялары мен нысандары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жер бетіндегі табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын білу; табиғи ресурстардың біркелкі орналаспауының аумақтық ерекшеліктері мен проблемаларын, сондай-ақ әлемнің континенттері мен әртүрлі аймақтарының ресурстармен қамтамасыз етілуін зерттеу, сондай-ақ әлемнің табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану проблемаларын және оларды шешу жолдарын анықтау.
Міндеті: білім алушыларда табиғи ресурстар географиясы мен жер қойнауын қорғаудың негізгі ұғымдарын, категорияларын, теориялары мен әдістерін қалыптастыру, сондай-ақ табиғи ресурстар әлемінің географиялық бейнесін және география ғылымдары жүйесін жаһандық және өңірлік экология мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізі ретінде қабылдау қабілетін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты ТМД елдерінің экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайымен, табиғи жағдайлары мен ресурстарымен танысу болып табылады. ТМД-ның экономикалық және әлеуметтік географиясы географиялық ғылымдардың бүкіл жүйесінің негізі болып табылады. Экономикалық-географиялық және геосаяси жағдай, мемлекеттік жүйе және басқару формалары, ТМД-ның заманауи саяси картасы, табиғи жағдайлар мен ресурстар. ТМД халқының саны. Ғылыми-технологиялық революция. ТМД аймақтарының географиясы. Адамзаттың ғаламдық мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты – топономия негіздерін оқып үйрену, өз өлкесін зерттеу дағдыларын меңгеру, географиялық атаулардың тарихи, әдеби, өлкетану, т.б. байланысын анықтау.
Мазмұны: Жер-су атауларын, олардың шығу тегін, семантикалық мағынасын, дамуын, қазіргі күйін, жазылуы мен айтылуын зерттейді, топонимиканың ғылымдар жүйесіндегі орнын ұғынады.
Қалыптасқан дағдылар: шығармашылықты дамыту, соның ішінде ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар; топонимика бойынша білімді өз бетінше меңгеру қажеттілігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұрақты даму тұжырымдамасы. Тұрақты дамуды жаһандық басқару. Тұрақты дамуды мемлекеттік басқарудың өзекті мәселелері. Көміртегі шығарындыларының ұлттық мониторингі. Урбанизацияланған аумақтарды дамытуды басқару. Көміртегі нарығы.Айналмалы экономика. Тұрақты дамуды аймақтық басқару. Корпоративтік ESG стратегиялары. Климаттық жобаны басқару. Әлемдік энергетика және декарбонизация. Отын-энергетика кешеніндегі тұрақты дамудың өзекті мәселелері. ЖЭК экономикасы. Отын-энергетика кешеніндегі озық технологиялар мен даму перспективалары. Халықаралық энергетикалық қауіпсіздік. Инновациялық даму тәуекелдерін бағалау және модельдеу. Инновациялық қызметтің тәуекелдерін басқару. Тәуекелді бағалаудың сандық әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тұрғындар географиясы» халықтың ұдайы өндірісінің аумақтық ұйымдастырылуы мен заңдылықтарын, оның сипатының әлеуметтік-экономикалық және табиғи жағдайларға, миграцияға тәуелділігін зерттейді, халықтың мөлшерін, аумақтық таралуы мен құрамын, олардың өзгеруін, себептері мен салдарын зерттейді. осы өзгерістер мен оларды жақсарту бойынша ұсыныстар беру. Демографиялық саясат.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түркі халықтарының орналасу географиясы. Түркі тілдес елдердің қысқаша тарихи-географиялық және саяси-экономикалық сипаттамасы. БҰҰ-ға мүше түрік мемлекеттері (Түркия, Қазақстан, Өзбекстан, Әзірбайжан, Қырғызстан және Түркмения). Танылмаған мемлекет-Солтүстік Кипр. Ресейдің Федералды субъектілері (Татарстан, Чувашия және т.б.), автономия құқығындағы басқа елдер мен аймақтар (Гагаузия, Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданы). Түркі әлемі және түркі ұйымдары (ТҮРКСОЙ). Түркі әлемінің интеграциясын тереңдету перспективалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық аймақтық ұйымдарға жалпы сипаттама.
Халықаралық және аймақтық ұйымдардың шаруашылық құрылым мен және олардың даму ерекшеліктерін білу.
Біртұтас экономикалық кеңістікте өндіргіш күштерді орналастыру мен жаңа экономикалық қарым-қатынастырады білу.
НАТО , ООН, АСЕАН, НАФТА ұйымдары. Кедендік ұйымдардың қызметі.
Картаографиялық, статистикалық және т.б. мәліметтерменен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Халықаралық мамандану бойынша ұйымдарға сипаттама. Қазақстан мүше болып табылатын халықаралық ұйымдар туралы мәлімет
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік өндіріс. Капиталдың мәні, формасы, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономика жағдайындағы өндіріс кірісі.Кәсіпкерлік түсінігі. Кәсіпкерлік қызметтің түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауарлар, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің бизнесті дамытудағы рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қала құрылысының «жасыл» парадигмасы. Қалалардағы атмосфераның ластануы және оны оңтайландыру. Қалалардағы жасыл құрылыс. Парниктік газдар шығарындылары және қалалық климат саясаты. Баламалы автомобиль отындары және электромобильдер (Case - Еуропа, Бразилия). Төмен көміртекті технологиялары бар «Жасыл экономика» (нөлдік эмиссиясы бар қалалар). Энергия тиімділігі және энергияны тұтыну
Қала құрылысы және қала жерін пайдалану. Қалалардағы жасыл инфрақұрылым. Қала ландшафтының морфологиясы. Қала құрылысының жоспары. Нарықтық экономика үлгісіндегі қалалық ұйымның концентрлік моделі.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының негізгі мақсаты студенттердің өзіндік теориялық және тәжірибелік жұмыстар жүргізу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, тәжірибелік әдістермен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы жұмыс жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен танысу. Оқу практикасы студенттердің теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге, практикалық және зерттеу дағдыларын дамытуға, оларды заманауи қондырғылармен таныстыруға бағытталған
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты географиялық және тарихи пәндер циклі бойынша жоғары оқу орнында алған білімдерін тереңдету және бекіту негізінде далалық кешенді археологиялық, тарихи-физикалық, экономикалық-географиялық зерттеулер дағдыларын дамыту болып табылады. Әр түрлі көздерден – археологиялық, тарихи, географиялық, статистикалық, картографиялық және т. б. зерттелетін объектілер туралы ақпаратты жинау және қорыту әдістерін өңдеу міндеттері болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқыту үдерісін ұйымдастыру үшін іс-әрекет тәжірибелік білігі мен тәсілдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Мектеп құжаттарымен танысу. Сабақты талдау, оқу-танымдық әрекетті ұйымдастыруды бақылау. Бастауыш мектеп пәндері бойынша сабақ беріп көру және қорытынды сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды жобалау және өткізу, оларды өзіндік талдау.
Құзыреттіліктер: жаңартылған оқу бағдарламаларына сәйкес сабақ, сабақтан тыс іс-шараларды жобалау және өткізу.