тіл білімі бакалавры
педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттердің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шешілуіне қабілетті, сондай-ақ жоғарыда аталған салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие білікті филология, педагогикалық кадрларды даярлау; және жан-жақты дамыған студенттік тұлғаны қалыптастыру; - филология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; - қазіргі заманғы ғылыми деңгейде филологиядағы оқу үрдісін ұйымдастыру; - ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
Филология
6B02307
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Орыс тілі
Орыс әдебиеті
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәуірдің тарихи жағдайларының өзіндік ерекшелігін ашу, әдебиет пен өнердің алуан түрлерінің параллельдерін анықтау, ұлттық ерекшеліктеріне назар аудара отырып, ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы маңызды жалпы заңдылықтарды талдау. әр түрлі елдердегі романтизм және реализм әдебиеті, дәуірдің ең көрнекті жазушыларының көркемдік шеберлігінің өзіндік ерекшелігін анықтау.<br/> Мазмұны: Шеллинг философиясы. Романтиктердің музыкаға қатынасы. Романтикалық юмор және романтикалық ирония. Свабия мектебі. Ағайынды Гримм. Халық ауыз әдебиетіне көңіл бөлу..Романтикалық дуализм. Суретші мен қалың қауым арасындағы текетірес. Байрон шығармашылығындағы романтизмнің ерекшеліктері. Уолтер Скотттың тарихи романдары. Шығармашылық Китс. Романтикалық историзм концепциясы. Тарихи роман теориясы. Тарихи баяндаудағы факт пен фантастиканың арақатынасы
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәуірдің тарихи жағдайларының өзіндік ерекшелігін ашу, әдебиет пен өнердің алуан түрлерінің параллельдерін анықтау, ұлттық ерекшеліктеріне назар аудара отырып, ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы маңызды жалпы заңдылықтарды талдау. әр түрлі елдердегі романтизм және реализм әдебиеті, дәуірдің ең көрнекті жазушыларының көркемдік шеберлігінің өзіндік ерекшелігін анықтау.<br/> Мазмұны: Шеллинг философиясы. Романтиктердің музыкаға қатынасы. Романтикалық юмор және романтикалық ирония. Свабия мектебі. Ағайынды Гримм. Халық ауыз әдебиетіне көңіл бөлу..Романтикалық дуализм. Суретші мен қалың қауым арасындағы текетірес. Байрон шығармашылығындағы романтизмнің ерекшеліктері. Уолтер Скотттың тарихи романдары. Шығармашылық Китс. Романтикалық историзм концепциясы. Тарихи роман теориясы. Тарихи баяндаудағы факт пен фантастиканың арақатынасы
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру.<br/> Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. <br/> Құзыреттері: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі ерекшелігі, оның өркениет тарихындағы рөлі мен қызметтері туралы білімдерін тереңдету, әдебиет теориясы саласындағы ғылыми білімді, әдістемелік дағдылар мен құзыреттерді меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдебиет өнер түрі ретінде. Көркем бейне және символ. Стиль. Әдеби шығарманың поэтикасы. Сюжет және композиция. Тарихи-әдеби процестің заңдылықтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі әдеби ұғымдар мен терминдердің мағынасы мен шығу тегін түсіндіру, көркем мәтінді жүйелі талдау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: әдебиеттанудың негізгі бөлімдері. Өлеңтану негіздері және поэтиканың басталуы. Әдебиет туралы түсінік. Әдебиет және фольклор. Көркем образ. Әдеби шығарма. Сюжет және композиция. Нарратология негіздері. Хронотоп. Әдеби ұрпақ және жанрлар. Стиль және көркемдік әдіс.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
12
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмыс әр мамандық бойынша жоғары білікті мамандарды даярлаудың соңғы кезеңі болып табылады. Дипломдық жұмыс шеттілдік білім беру саласындағы өзекті тақырып бойынша теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер болып табылады. Бітіруші білім бакалавры кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім деңгейін, тәжірибелік дағдылар мен қабілеттерін көрсетеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл білімін тіл туралы ғылыми білім жүйесі ретінде ұсыну, тіл білімінің негізгі кезеңдері мен бағыттарын қарастыру.<br/> Мазмұны: ғылым жүйесіндегі тіл білімі. Гуманитарлық білімнің антропологиялық парадигмасындағы қазіргі лингвистика. Тіл жүйе ретінде. Тіл нақты тарихи категория ретінде. Тілдерді оқыту мен сипаттаудың әдістері мен тәсілдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және білім беруде VR/AR технологияларын, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты пайдалану дағдыларын қалыптастыру, осы технологиялардың негізгі түсініктері, өзектілігі мен болашағы тұжырымдамамен таныстыру және идеяны қалыптастыру болып табылады виртуалды және толықтырылған шындықтың негізгі түсініктері мен айырмашылықтары туралы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: филологтың негізгі ақпарат көзі болып табылатын интернеттің филологиялық ресурстары туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Филологиялық ресурстарға электронды энциклопедиялар, университеттердің, институттардың, кафедралардың веб-сайттарына сілтемелері бар әмбебап кітапханалардың веб-сайттары жатады. Арнайы (филологиялық) ақпараттың негізгі тасымалдаушылары университеттер мен институттардың сайттары болып табылады. Бұл сайттарды үнемі шолу ғылыми әлемде болып жатқан барлық нәрселерден хабардар болуға мүмкіндік береді. Қазіргі ғалымдардың жеке беттері, олардың монографиялары мен мақалалары, әдістемелік әзірлемелері, курс бағдарламалары, ғылыми библиографиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің SOS функционалдық және когнитивтік ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: функционалдық және когнитивтік аспектілерін тану және саралау, болашақ кәсіби іс-әрекеттерге арналған МЖБ жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін зерттеу негізінде лингвистикалық құзыреттілік
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттеу, морфологиялық норма ұғымын анықтау; сөйлеудің әртүрлі бөліктерінің морфологиялық нормаларын және ауызша және жазбаша сөйлеу кезінде олардың бұзылу жағдайларын қарастыру.<br/> Мазмұны: негізгі морфологиялық ұғымдарды ассимиляциялау (морфологиялық форма, морфологиялық мағына, морфологиялық категория, морфологиялық парадигма, грамматикалық формант, сөйлеу бөлігі және т.б.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттеу, морфологиялық норма ұғымын анықтау; сөйлеудің әртүрлі бөліктерінің морфологиялық нормаларын және ауызша және жазбаша сөйлеу кезінде олардың бұзылу жағдайларын қарастыру.<br/> Мазмұны: негізгі морфологиялық ұғымдарды ассимиляциялау (морфологиялық форма, морфологиялық мағына, морфологиялық категория, морфологиялық парадигма, грамматикалық формант, сөйлеу бөлігі және т.б.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фонетика мен фонологияның теориялық негіздерімен таныстыру, әртүрлі тұжырымдамаларды ұсыну, дыбыстық байланыс дағдыларын дамытуға көмектесу.<br/> Мазмұны: дыбыстардың функционалды сипаттамасы. Фонема тілдің дыбыстық жүйесінің минималды бірлігі ретінде. Орыс әдеби тілінің фонологиялық жүйесі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілін жазу үшін бұрын әртүрлі жүйелердің алфавиті пайдаланылды, қазіргі кезде келесі кестелерде алфавиттер қолданылуда: Кирилликалық графика, латын графикасы — латын графикасындағы алфавит ресми түрде 2017 жылы Қазақстан Республикасында бекітілді. Бұл әліпбиге көшуді 2017-2025 жылдар ішінде жүзеге асыру жоспарланып отыр.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс емлесі мен тыныс белгілерінің негізгі принциптерін меңгеру.<br/> Мазмұны: Тыныс белгілерінің негізгі қызметі (айыру және екпін). Орыс тілінің тыныс белгілерінде болып жатқан өзгерістер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым-қатынастың мәні, ережелері мен нормалары және коммуникативті-сөйлеу (риторикалық) дағдылары туралы риторикалық білімді игеру. <br/> Мазмұны: риторика шешендік өнер ретінде. Сөйлеудің жалпы ережелері. Аргументтің мәні, сөйлеу және тілдік нормалардың рөлі. Кәсіби маңызды шешендік жанрлар (ауызша/жазбаша) және риторикалық қарым-қатынас жағдайлары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің салыстырмалы зерттеудің әдіс-тәсілдері, оның әдеби сынның бір бөлімі және көркем мәтінді талдау әдістемесі ретіндегі мәртебесі, әлемдік әдеби үдеріске байланысты ұлттық әдебиеттің құрылымы туралы түсініктерін қалыптастыру; сол немесе басқа ұлттық әдебиеттерді олардың дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі басқа әдебиеттермен өзара байланысы тұрғысынан зерттей білу.<br/> Мазмұны: Салыстырмалы және қарама-қарсы әдебиеттану салыстырудың жалпы ғылыми үлгілеу құндылығына негізделген.<br/> Әдебиеттану, мәдениеттану, өнертану және тіл білімін зерттеуде салыстыру принципін қолдану, т.б. Салыстырмалы әдіс арқылы жүргізілетін әртүрлі өнердің әдебиетпен байланысын зерттеу. Бір ұлттық әдебиет аясындағы дәуірлерді, авторларды, шығармаларды зерттеуде салыстырмалы талдау әдістерін қолдану
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесінің ерекшеліктерімен, синтаксистік құбылыстар мен процестерді сипаттай отырып, таныстыру. <br/> Мазмұны: Орыс тілінің синтаксистік жүйесі. Синтаксистің негізгі ұғымдары. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптері. «Синтаксистік единицалар» ұғымына анықтама беру және олардың құрамы, грамматикалық форма, грамматикалық мағына және синтаксистік бірліктердің грамматикалық категорияларын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі ұйымды басқару үшін уақыт факторының маңызы. Уақытты басқару процесінде қазіргі менеджерлердің типтік қателіктері, оларды талдау. Уақытты тиімді пайдаланудың негізгі принциптері. Ереже жеке ұйымшылдық және өзін ұстай білу. Уақытты пайдалануды есепке алу және талдау әдістері, осы әдістердің ұйым қызметін жетілдіруге әсері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі тіл білімінің даму заңдылықтарын, оларды жіктеу принциптерін түсіндіру.<br/> Мазмұны: Тіл білімінің пәні, бөлімдері. Тілдің мәні. Тіл және ойлау. Тіл және сөйлеу. Жазу, жазу түрлері. Тіл деңгейлері және олардың бірліктері. Тілдің пайда болуы және даму кезеңдері. Тілдердің жіктелуі. Тілдердің генеалогиялық және типологиялық жіктелуі. Тілдік әмбебаптар. Тілдердің өзара әрекеттесу түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік санасын қалыптастыруға қатысқан дәуірдің көркемдік әлемін, шығармалар мен жазушылардың есімдерін зерттеу.
Мазмұны: 20-21 ғасырлардағы орыс әдебиеті туралы тұтас түсінік; өмірбаяндық, тарихи және әдеби сипаттағы кең білімді және көркем мәтіндерді талдау дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің даму процесі, оның ең көрнекті құбылыстары туралы түсінік қалыптастыру, классикалық және классикалық әдебиет ұғымдарын бекіту; XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің әдеби процестегі рөлін көрсету.
Мазмұны: Кезеңділік. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы әлемдік мәдениет контекстіндегі және қазіргі медиа-мәдени кеңістіктегі отандық әдебиет. Ғасыр басындағы әдебиеттің даму ерекшеліктері. Жазушылардың шығармашылығы, шығармалардың мәселелері мен поэтикасын талдау. Көркемдік әдістер және дәуірдің әдеби процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ресейдегі 19 ғасырдың екінші жартысындағы тарихи және әдеби процесс туралы, жетекші орыс жазушыларының өмірі мен жұмысы туралы (Л.Толстой, и. Тургенев, и. Гончаров, Ф. Достоевский және т. б.), реализмнің әдеби бағыт ретіндегі ерекшелігі туралы терең түсінік алу.
Мазмұны: 50-60 жылдардағы орыс әдебиеті. Тарихи және қоғамдық жағдай. "Таза өнер" материалистік эстетика және эстетика. Әдеби дамудың дифференциациясы. Тұлғаның жаңа тұжырымдамасы. Эпостық тенденциялар. Нигилистік және антинигилистік роман. Осы кезеңнің драматургиясы мен поэзиясы, жалпы сипаттамасы. 70-ші жылдардағы әдебиет. Тарихи және қоғамдық жағдай. Популизмнің әсері. Жанрлық жүйе. Жаңа бағыттардың пайда болуы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық - саяси және ғылыми-мәдени сипаттағы маңызды оқиғалар контексінде әдеби ғасырдың ерекшелігін анықтау. 20 және 21 ғасырлардағы шетел әдебиеті әдеби процесс ретінде және адамзат өркениетінің жалпы мәдени дамуының бөлігі ретінде зерттеледі.
Мазмұны: Батыс Еуропа әдебиетінің пайда болуы мен оның дамуының ерекшеліктері. Дәуір контекстіндегі көркем шығарманы талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.
Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.
Құзыреттері:
- Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;
- Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;
- Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;
- Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
- Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі Еуропаның көптеген мәдениеттерінің негізін құрайтын ежелгі әлемнің мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар ежелгі авторлардың мәтіндерімен танысу, әлемдік әдеби процестің кейінгі дамуындағы ежелгі әдебиеттің рөлін түсіну.
Мазмұны: латын-грек шыққан әдеби терминология. Мифологиялық атаулар мен сюжеттердің белгілі бір минимумы. Әлемдік әдеби процестің кейінгі дамуындағы ежелгі әдебиеттің рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі ерекшеліктері, оның өркениет тарихындағы рөлі мен қызметтері туралы білімдерін тереңдету, әдебиет теориясы саласындағы ғылыми білімді, әдістемелік дағдылар мен құзыреттерді меңгеру.
Мазмұны: Әдебиет өнер түрі ретінде. Көркем символ. Стиль. Әдеби шығарманың поэтикасы. сюжеті мен композициясы. Тарихи-әдеби процестің заңдылықтары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік әдебиет тарихы саласындағы білімді жалпылау, әлемдік әдеби процесс туралы тұтас түсінік беру, әлемдік әдеби процестің дамуының негізгі тенденцияларымен, әдеби бағыттар мен ағымдармен, әлемдік әдебиеттің классикалық шығармаларымен таныстыру
Мазмұны: Ренессанс әдебиеті. XVII ғасырдағы шетел әдебиетіндегі Классицизм және барокко. Модернизм. Постмодернизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдеби жанрлар мен формалардың тарихи және типологиялық аспектілерімен әлемдік ауызша шығармашылықтың ең маңызды шығармаларының өкілдік үлгісімен таныстыру.
Мазмұны: әлемдік әдебиет түсінігі. Жанрлар мәселесі: эпос, лирика, драма роман. Қайғылы және қайғылы. Аттикалық драма және ежелгі грек саясаты. Қайғылы сюжеттің категориялары, қайғылы қақтығыстың ерекшеліктері. Қайғылы кейіпкер және оның өзгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
филология саласындағы негізгі теориялық білімдер туралы студенттердің дүниетанымын қалыптастыру; ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі тарихи дамудың негізгі кезеңдері туралы түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер әдебиетіндегі жанрлық формалардың эволюциясын қарастыру, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдер әдебиетінің дамуын, орыс балалар әдебиеті мен шетел әдебиетінің өзара әрекеттесуінің әртүрлі формаларын зерттеу.
Мазмұны: Балалар әдебиеті оқу пәні ретінде. Балалар әдебиетінің сөз өнері ретіндегі қызметтері: коммуникативтік, гедонистік, эстетикалық, тәрбиелік, танымдық. Балалар әдебиетінің классификациясы.. Балаларға арналған алғашқы журналдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін, оның негізгі кезеңдерін, жетекші шығармашылық стильдер мен жанрларды зерттеу.
Мазмұны: жазушылардың шығармашылығы, шығармалардың мәселелері мен поэтикасын талдау. Көркемдік әдістер және дәуірдің әдеби процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл білімін тіл туралы ғылыми білімдер жүйесі ретінде таныту, тіл біліміндегі негізгі кезеңдері мен бағыттарын қарастыру.
Мазмұны: Тіл білімі ғылымдар жүйесінде. Қазіргі тіл білімі гуманитарлық білімнің антропологиялық парадигмасындағы. Тіл жүйе ретінде. Тіл нақты тарихи категория ретінде. Тілдерді оқыту мен сипаттаудың әдістері мен тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвистикалық теория мен практикада заманауи корпустық технологияларды қолдану саласындағы құзыреттердің, білімдердің, дағдылардың негізгі жүйесін қалыптастыру, осы саладағы қолданыстағы бағдарламалық өнімдермен таныстыру.
Мазмұны: белгілі бір мақсатта мәтіндерді жинау, оларды машинамен өңдеу, сөздіктер жасауға көмектесу, келісімдер жасау, ұлттық корпустар құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетін оның проблемалық және жанрлық сан алуандығында зерттеу; қазақ әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері. Әдеби, фольклорлық кезең. Жанрлар. Орта ғасыр әдебиеті: жыраулар поэзиясы. Қазақ әдебиеті 19 ғ.ХХ ғасырдағы Қазақ әдебиеті; Дәуірдің көркемдік әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі есімдер мен шығармалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: 1950-2000 жылдардағы орыс әдебиеті туралы тұтас түсінік алу және зерттелетін кезеңнің күрделі эстетикалық құбылыстарын тәуелсіз талдау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: негізгі тарихи-әдеби фактілерді жүйелі түрде баяндау, өтпелі көркемдік процестердің мәнін және отандық әдебиеттің жарты ғасырлық тарихының әр кезеңінің ерекшеліктерін ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық сана-сезімді, ұлттық рухты, патриотизм рухын, тарихи сана мен әлеуметтік жадты дамытудың жоғары деңгейі бар қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу.
Мазмұны: заманауи орыс және Қазақстан прозасы мен поэзиясы. Тақырып және поэтика саласындағы жаңа құбылыстар. Мифологемалар, мотивациялық және бейнелі қатарлар, мифологиялық тізбектер. Жанрлық формалар. Жаңа есімдер мен әдеби сыйлықтар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: латын тілін үйренудің маман-филологтың құзыреттілік деңгейін арттыруға әсер етуін қажет ететін латынизмді зерттеу.
Мазмұны: латын грамматикасын орыс және басқа тілдердің грамматикасымен салыстыру; қарапайым латын мәтіндерін оқу; латын тілі-Қазіргі роман тілдерінің негізі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің сөздік құрамының дамуы мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарымен таныстыру.
Мазмұны: сөз лексикалық бірлік ретінде, оны зерттеудің аспектілері. Лексикалық семантика. Лексикалық жүйе. Лексикография сөздіктерді құрастырудың теориясы мен практикасы ретінде. Сөздіктердің типологиясы. Фразеология. Фразеологиялық ғылымның даму кезеңдері. Қазіргі лексика мен фразеологизмдердегі белсенді процестер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвистикалық дағдыларды жетілдіру, ана тіліне деген қызығушылықты арттыру, әртүрлі мәтіндерді талдау әдістерін ұсыну және дағдыларын дамыту.
Мазмұны: әлемнің орыс тілдік бейнесінің ұлттық-мәдени ерекшелігін тікелей білдіретін көркем мәтіндерді талдау, талдау әдістерімен танысу, сонымен қатар мәтінді түсіндіру дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі кезеңдердегі даму, "ана тілі", сипаттауға культурноязыковые жағдайды әр түрлі дәуірлер.
Мазмұны: Тарихи эволюциясы орыс әдеби тілі дәуірінен бастап-ақ қабылдаған крещение Русьдегі аяқтай отырып, саяси жағдайы. Экстралингвистикалық факторларды ескере отырып, тарихи грамматика, ескі орыс тілінің тарихи фонетикасы, ескі славян тілі, орыс диалектологиясы, ескі орыс әдебиеті циклдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Күміс ғасыр" әдебиетімен, диалогта және символизммен күресте пайда болған әдеби ағыммен таныстыру: акмеизм және футуризм.
"Күміс ғасыр" әдебиеті-символизм, акмеизм және футуризм, имажинизм, новокрестьян поэзиясы. "Күміс ғасыр" әдебиеттерінің суреттер жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
студентке орыс әдебиетінің даму жолдары, негізгі кезеңдері, ерекшеліктері, шығармашылық даралықтардың алуан түрлілігі туралы толық түсінік беру, көркем құндылықтарды ашу, игеру және аса көрнекті жазушылардың шығармашылық негізін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жалпы халықтық тіл фактілерімен салыстыруда диалектілік құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастыру және дамыту.
Мазмұны: әр түрлі тілдік деңгейлердегі сөйлеу элементтері арасында жүйелік қатынастар орнату, демек, тілдің тарихи дамуын неғұрлым толық түсіну болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің грамматикалық құбылыстарын игерудегі ең өзекті және қиындық тудыратын идеяларды тереңдету, алынған грамматикалық дағдыларды практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
Мазмұны: тілдік бірліктердің өзгеруі мен қызмет етуінің грамматикалық ерекшеліктері мен заңдылықтары; функционалдық-коммуникативтік аспектіде орыс тілінің грамматикалық құрылысының сипаттамасын ұсыну.
Аудит
Педагогикалық дизайн-ғылым және практикалық қызмет саласы. Педагогикалық дизайн оқу ортасын жобалау процесі ретінде. Білім беру ортасы тұлғаның қалыптасуының шарты ретінде. Оқу ортасын жобалау принциптері. Педагогикалық дизайн модельдері. Сандық Оқу материалдары дизайн нысаны ретінде. Сандық құралдар мен технологиялар. Интерактивті жаттығулар жасауға арналған қызметтер. Интернеттегі интерактивті тақталар. Мұғалімге арналған оқу ресурстарының кешендері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Cтуденттерді көркем мәтінмен таныстыру; көркем мәтіннің мәні, оның түсініктері мен категориялары туралы ақпаратты игеру;
Мазмұны: Көркем мәтін әдеби зерттеудің объектісі ретінде. Көркем мәтінге филологиялық түсініктеме беру. Көркем мәтінді әдеби зерттеудің заманауи әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Салыстырмалы зерттеудің әдіс-тәсілдері, оның әдеби сынның бір саласы және көркем мәтінді талдау әдісі ретіндегі мәртебесі, әлемдік әдеби үдеріске байланысты ұлттық әдебиеттің құрылымы туралы студенттердің түсініктерін дамыту.
Мазмұны: Салыстырмалы және қарама-қарсы әдебиеттанудың негізі – салыстырудың жалпы ғылыми модельдеу мәні. Әдебиеттану, мәдениеттану, өнертану және тіл білімі және т.б. пәндерді оқуда салыстыру принципін қолдану.Әр түрлі өнердің әдебиетпен байланысын зерттеу салыстырмалы әдіс арқылы жүзеге асырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесінің ерекшеліктерімен, синтаксистік құбылыстар мен процестердің сипаттамасымен таныстыру.
Мазмұны: орыс тілінің синтаксистік жүйесі. Синтаксистің негізгі түсініктері. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптері. "Синтаксистік бірліктер" ұғымын және олардың құрамын анықтау, синтаксистік бірліктердің грамматикалық формасын, грамматикалық мағынасын және грамматикалық категорияларын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілін оның функционалды сорттарында нормативті қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында тиімді сөйлеу мінез-құлқы.
Мазмұны: орыс әдеби тілінің қазіргі жағдайы, қызмет ету мен дамудың негізгі заңдылықтары мен бағыттары, қазіргі орыс тілінің айтылу, қолдану, морфология, синтаксис, орфография және тыныс белгілері деңгейіндегі нормалар жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің лингвистикалық ойлау тәсілі ретінде тіл үйренудегі тарихизм принципін жүзеге асыру, славян тілдерінің пайда болуы мен дамуы, фонетикалық, грамматикалық, лексикалық-семантикалық процестер мен заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: славян тілдерінің пайда болуы және дамуы. Фонетикалық, грамматикалық, лексика-семантикалық процестер мен заңдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта ғасырларда араб-мұсылман дәстүрімен байланысты түркі әдебиетінің өмірі мен поэтикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Шығыс мәдениеті мен көркем поэтикасының ерекшеліктері; әдебиеттердің генетикалық байланысы мен сабақтастығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі тіл білімінің даму заңдылықтарын, оларды жіктеу принциптерін түсіндіру.
Тіл білімінің пәні, бөлімдері. Тілдің мәні. Тіл және ойлау. Тіл және сөйлеу. Жазу, жазу түрлері. Тіл деңгейлері және олардың бірліктері. Тілдің пайда болуы және даму кезеңдері. Тілдердің жіктелуі. Тілдердің генеалогиялық және типологиялық жіктелуі. Тілдік әмбебаптар. Тілдердің өзара әрекеттесу түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи және әдеби процестің өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: фольклор жанрлары. Ауызша халық шығармашылығының түрлері: лирикалық; эпикалық; драмалық. Түрлері: Тарихи; махаббат; үйлену; жерлеу; Еңбек; жол; қарақшылар; күлкілі; 12-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары.және олардың әдеби талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи және әдеби процестің өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: 12-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары. және олардың әдеби талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шетел әдебиетінде Қазақстан бейнесін қалыптастыру тәсілдерін зерттеу;дәуірдің көркем әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі есімдер мен шығармалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
филологтарға қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және олардың болашақ кәсіби қызметінде проблемалық жағдайларды шешу үшін пайдалы тиісті іс-әрекет стратегияларын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
Оқу практикасы
Пәндерді теориялық оқытуда студенттердің алған білімдерін бекіту және тереңдету;ақпаратты жинау, өңдеу және жинақтау үшін компьютерлік техниканы қолдану саласындағы проблемаларды шешуге қажетті білім деңгейін қалыптастыру;функционалдық және есептеу мәселелерін шешу, техникалық құжаттарды дайындау, инженерлік және ғылыми мәселелерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану; оларды келесі өтілетін арнайы пәндерді оқып үйренуге дайындау
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесінің негізгі міндеті білім беру бағдарламасын меңгеру барысында алынған теориялық білімді бекіту, практикалық дағдылар мен машықтарды қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметтің бастапқы практикалық тәжірибесін меңгеру болып табылады. Пәнді Теориялық оқыту кезінде студенттер алған білімдерін бекіту және тереңдету; мәдениеттану саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті білім деңгейін қалыптастыру
Өндірістік тәжірибе
Мақсаты: оқу процесінде алынған теориялық білімді пайдалана отырып, университеттің ғылыми-зерттеу зертханаларының нақты жағдайларында немесе өндірістік ортада практикалық жұмыс дағдыларын игеру.
Мазмұны: кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, кәсіби сана мен ойлауды қалыптастыру үшін жағдай жасау, кәсіби этика мен мінез-құлық стилін тәрбиелеу; нақты ғылыми міндеттермен және оларды шешу әдістерімен танысу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу процесінде алынған теориялық білімді пайдалана отырып, университеттің ғылыми-зерттеу зертханаларының нақты жағдайларында немесе өндірістік ортада практикалық жұмыс дағдыларын игеру.
Мазмұны: кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, кәсіби сана мен ойлауды қалыптастыру үшін жағдай жасау, кәсіби этика мен мінез-құлық стилін тәрбиелеу; нақты ғылыми міндеттермен және оларды шешу әдістерімен танысу.