тіл білімі бакалавры
педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттердің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шешілуіне қабілетті, сондай-ақ жоғарыда аталған салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие білікті филология, педагогикалық кадрларды даярлау; және жан-жақты дамыған студенттік тұлғаны қалыптастыру; - филология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; - қазіргі заманғы ғылыми деңгейде филологиядағы оқу үрдісін ұйымдастыру; - ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
Филология
6B02307
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Орыс тілі
Орыс әдебиеті
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәуірдің тарихи жағдайларының өзіндік ерекшелігін ашу, әдебиет пен өнердің алуан түрлерінің параллельдерін анықтау, ұлттық ерекшеліктеріне назар аудара отырып, ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы маңызды жалпы заңдылықтарды талдау. әр түрлі елдердегі романтизм және реализм әдебиеті, дәуірдің ең көрнекті жазушыларының көркемдік шеберлігінің өзіндік ерекшелігін анықтау.<br/> Мазмұны: Шеллинг философиясы. Романтиктердің музыкаға қатынасы. Романтикалық юмор және романтикалық ирония. Свабия мектебі. Ағайынды Гримм. Халық ауыз әдебиетіне көңіл бөлу..Романтикалық дуализм. Суретші мен қалың қауым арасындағы текетірес. Байрон шығармашылығындағы романтизмнің ерекшеліктері. Уолтер Скотттың тарихи романдары. Шығармашылық Китс. Романтикалық историзм концепциясы. Тарихи роман теориясы. Тарихи баяндаудағы факт пен фантастиканың арақатынасы
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәуірдің тарихи жағдайларының өзіндік ерекшелігін ашу, әдебиет пен өнердің алуан түрлерінің параллельдерін анықтау, ұлттық ерекшеліктеріне назар аудара отырып, ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы маңызды жалпы заңдылықтарды талдау. әр түрлі елдердегі романтизм және реализм әдебиеті, дәуірдің ең көрнекті жазушыларының көркемдік шеберлігінің өзіндік ерекшелігін анықтау.<br/> Мазмұны: Шеллинг философиясы. Романтиктердің музыкаға қатынасы. Романтикалық юмор және романтикалық ирония. Свабия мектебі. Ағайынды Гримм. Халық ауыз әдебиетіне көңіл бөлу..Романтикалық дуализм. Суретші мен қалың қауым арасындағы текетірес. Байрон шығармашылығындағы романтизмнің ерекшеліктері. Уолтер Скотттың тарихи романдары. Шығармашылық Китс. Романтикалық историзм концепциясы. Тарихи роман теориясы. Тарихи баяндаудағы факт пен фантастиканың арақатынасы
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру.<br/> Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. <br/> Құзыреттері: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды және оларды кәсіби қызметте пайдалануды меңгеруге бағытталған. Деректерді өңдеу, бұлтты технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сонымен қатар автоматтандырылған жүйелер, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері оқытылады. Курс заманауи АКТ-ны тиімді пайдалануға көмектесіп, цифрлық сауаттылықты арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі ерекшелігі, оның өркениет тарихындағы рөлі мен қызметтері туралы білімдерін тереңдету, әдебиет теориясы саласындағы ғылыми білімді, әдістемелік дағдылар мен құзыреттерді меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдебиет өнер түрі ретінде. Көркем бейне және символ. Стиль. Әдеби шығарманың поэтикасы. Сюжет және композиция. Тарихи-әдеби процестің заңдылықтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі әдеби ұғымдар мен терминдердің мағынасы мен шығу тегін түсіндіру, көркем мәтінді жүйелі талдау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: әдебиеттанудың негізгі бөлімдері. Өлеңтану негіздері және поэтиканың басталуы. Әдебиет туралы түсінік. Әдебиет және фольклор. Көркем образ. Әдеби шығарма. Сюжет және композиция. Нарратология негіздері. Хронотоп. Әдеби ұрпақ және жанрлар. Стиль және көркемдік әдіс.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
12
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмыс әр мамандық бойынша жоғары білікті мамандарды даярлаудың соңғы кезеңі болып табылады. Дипломдық жұмыс шеттілдік білім беру саласындағы өзекті тақырып бойынша теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер болып табылады. Бітіруші білім бакалавры кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім деңгейін, тәжірибелік дағдылар мен қабілеттерін көрсетеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл білімін тіл туралы ғылыми білім жүйесі ретінде ұсыну, тіл білімінің негізгі кезеңдері мен бағыттарын қарастыру.<br/> Мазмұны: ғылым жүйесіндегі тіл білімі. Гуманитарлық білімнің антропологиялық парадигмасындағы қазіргі лингвистика. Тіл жүйе ретінде. Тіл нақты тарихи категория ретінде. Тілдерді оқыту мен сипаттаудың әдістері мен тәсілдері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: филологтың негізгі ақпарат көзі болып табылатын интернеттің филологиялық ресурстары туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Филологиялық ресурстарға электронды энциклопедиялар, университеттердің, институттардың, кафедралардың веб-сайттарына сілтемелері бар әмбебап кітапханалардың веб-сайттары жатады. Арнайы (филологиялық) ақпараттың негізгі тасымалдаушылары университеттер мен институттардың сайттары болып табылады. Бұл сайттарды үнемі шолу ғылыми әлемде болып жатқан барлық нәрселерден хабардар болуға мүмкіндік береді. Қазіргі ғалымдардың жеке беттері, олардың монографиялары мен мақалалары, әдістемелік әзірлемелері, курс бағдарламалары, ғылыми библиографиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің SOS функционалдық және когнитивтік ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: функционалдық және когнитивтік аспектілерін тану және саралау, болашақ кәсіби іс-әрекеттерге арналған МЖБ жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін зерттеу негізінде лингвистикалық құзыреттілік
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттеу, морфологиялық норма ұғымын анықтау; сөйлеудің әртүрлі бөліктерінің морфологиялық нормаларын және ауызша және жазбаша сөйлеу кезінде олардың бұзылу жағдайларын қарастыру.<br/> Мазмұны: негізгі морфологиялық ұғымдарды ассимиляциялау (морфологиялық форма, морфологиялық мағына, морфологиялық категория, морфологиялық парадигма, грамматикалық формант, сөйлеу бөлігі және т.б.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттеу, морфологиялық норма ұғымын анықтау; сөйлеудің әртүрлі бөліктерінің морфологиялық нормаларын және ауызша және жазбаша сөйлеу кезінде олардың бұзылу жағдайларын қарастыру.<br/> Мазмұны: негізгі морфологиялық ұғымдарды ассимиляциялау (морфологиялық форма, морфологиялық мағына, морфологиялық категория, морфологиялық парадигма, грамматикалық формант, сөйлеу бөлігі және т.б.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фонетика мен фонологияның теориялық негіздерімен таныстыру, әртүрлі тұжырымдамаларды ұсыну, дыбыстық байланыс дағдыларын дамытуға көмектесу.<br/> Мазмұны: дыбыстардың функционалды сипаттамасы. Фонема тілдің дыбыстық жүйесінің минималды бірлігі ретінде. Орыс әдеби тілінің фонологиялық жүйесі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілін жазу үшін бұрын әртүрлі жүйелердің алфавиті пайдаланылды, қазіргі кезде келесі кестелерде алфавиттер қолданылуда: Кирилликалық графика, латын графикасы — латын графикасындағы алфавит ресми түрде 2017 жылы Қазақстан Республикасында бекітілді. Бұл әліпбиге көшуді 2017-2025 жылдар ішінде жүзеге асыру жоспарланып отыр.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс емлесі мен тыныс белгілерінің негізгі принциптерін меңгеру.<br/> Мазмұны: Тыныс белгілерінің негізгі қызметі (айыру және екпін). Орыс тілінің тыныс белгілерінде болып жатқан өзгерістер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым-қатынастың мәні, ережелері мен нормалары және коммуникативті-сөйлеу (риторикалық) дағдылары туралы риторикалық білімді игеру. <br/> Мазмұны: риторика шешендік өнер ретінде. Сөйлеудің жалпы ережелері. Аргументтің мәні, сөйлеу және тілдік нормалардың рөлі. Кәсіби маңызды шешендік жанрлар (ауызша/жазбаша) және риторикалық қарым-қатынас жағдайлары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің салыстырмалы зерттеудің әдіс-тәсілдері, оның әдеби сынның бір бөлімі және көркем мәтінді талдау әдістемесі ретіндегі мәртебесі, әлемдік әдеби үдеріске байланысты ұлттық әдебиеттің құрылымы туралы түсініктерін қалыптастыру; сол немесе басқа ұлттық әдебиеттерді олардың дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі басқа әдебиеттермен өзара байланысы тұрғысынан зерттей білу.<br/> Мазмұны: Салыстырмалы және қарама-қарсы әдебиеттану салыстырудың жалпы ғылыми үлгілеу құндылығына негізделген.<br/> Әдебиеттану, мәдениеттану, өнертану және тіл білімін зерттеуде салыстыру принципін қолдану, т.б. Салыстырмалы әдіс арқылы жүргізілетін әртүрлі өнердің әдебиетпен байланысын зерттеу. Бір ұлттық әдебиет аясындағы дәуірлерді, авторларды, шығармаларды зерттеуде салыстырмалы талдау әдістерін қолдану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесінің ерекшеліктерімен, синтаксистік құбылыстар мен процестерді сипаттай отырып, таныстыру. <br/> Мазмұны: Орыс тілінің синтаксистік жүйесі. Синтаксистің негізгі ұғымдары. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптері. «Синтаксистік единицалар» ұғымына анықтама беру және олардың құрамы, грамматикалық форма, грамматикалық мағына және синтаксистік бірліктердің грамматикалық категорияларын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі ұйымды басқару үшін уақыт факторының маңызы. Уақытты басқару процесінде қазіргі менеджерлердің типтік қателіктері, оларды талдау. Уақытты тиімді пайдаланудың негізгі принциптері. Ереже жеке ұйымшылдық және өзін ұстай білу. Уақытты пайдалануды есепке алу және талдау әдістері, осы әдістердің ұйым қызметін жетілдіруге әсері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі тіл білімінің даму заңдылықтарын, оларды жіктеу принциптерін түсіндіру.<br/> Мазмұны: Тіл білімінің пәні, бөлімдері. Тілдің мәні. Тіл және ойлау. Тіл және сөйлеу. Жазу, жазу түрлері. Тіл деңгейлері және олардың бірліктері. Тілдің пайда болуы және даму кезеңдері. Тілдердің жіктелуі. Тілдердің генеалогиялық және типологиялық жіктелуі. Тілдік әмбебаптар. Тілдердің өзара әрекеттесу түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәуірдің тарихи жағдайларының өзіндік ерекшелігін ашу, әдебиет пен өнердің алуан түрлерінің параллельдерін анықтау, ұлттық ерекшеліктеріне назар аудара отырып, ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы маңызды жалпы заңдылықтарды талдау. әр түрлі елдердегі романтизм және реализм әдебиеті, дәуірдің ең көрнекті жазушыларының көркемдік шеберлігінің өзіндік ерекшелігін анықтау.
Мазмұны: Шеллинг философиясы. Романтиктердің музыкаға қатынасы. Романтикалық юмор және романтикалық ирония. Свабия мектебі. Ағайынды Гримм. Халық ауыз әдебиетіне көңіл бөлу..Романтикалық дуализм. Суретші мен қалың қауым арасындағы текетірес. Байрон шығармашылығындағы романтизмнің ерекшеліктері. Уолтер Скотттың тарихи романдары. Шығармашылық Китс. Романтикалық историзм концепциясы. Тарихи роман теориясы. Тарихи баяндаудағы факт пен фантастиканың арақатынасы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің даму процесі, оның ең көрнекті құбылыстары туралы түсінік қалыптастыру, классикалық және классикалық әдебиет ұғымдарын бекіту; XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің әдеби процестегі рөлін көрсету.
Мазмұны: Кезеңділік. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы әлемдік мәдениет контекстіндегі және қазіргі медиа-мәдени кеңістіктегі отандық әдебиет. Ғасыр басындағы әдебиеттің даму ерекшеліктері. Жазушылардың шығармашылығы, шығармалардың мәселелері мен поэтикасын талдау. Көркемдік әдістер және дәуірдің әдеби процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік санасын қалыптастыруға қатысқан дәуірдің көркемдік әлемін, шығармалар мен жазушылардың есімдерін зерттеу.
Мазмұны: 20-21 ғасырлардағы орыс әдебиеті туралы тұтас түсінік; өмірбаяндық, тарихи және әдеби сипаттағы кең білімді және көркем мәтіндерді талдау дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық - саяси және ғылыми-мәдени сипаттағы маңызды оқиғалар контексінде әдеби ғасырдың ерекшелігін анықтау. 20 және 21 ғасырлардағы шетел әдебиеті әдеби процесс ретінде және адамзат өркениетінің жалпы мәдени дамуының бөлігі ретінде зерттеледі.
Мазмұны: Батыс Еуропа әдебиетінің пайда болуы мен оның дамуының ерекшеліктері. Дәуір контекстіндегі көркем шығарманы талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі Еуропаның көптеген мәдениеттерінің негізін құрайтын ежелгі әлемнің мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар ежелгі авторлардың мәтіндерімен танысу, әлемдік әдеби процестің кейінгі дамуындағы ежелгі әдебиеттің рөлін түсіну.
Мазмұны: латын-грек шыққан әдеби терминология. Мифологиялық атаулар мен сюжеттердің белгілі бір минимумы. Әлемдік әдеби процестің кейінгі дамуындағы ежелгі әдебиеттің рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи және әдеби процестің өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: 12-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары. және олардың әдеби талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі ерекшеліктері, оның өркениет тарихындағы рөлі мен қызметтері туралы білімдерін тереңдету, әдебиет теориясы саласындағы ғылыми білімді, әдістемелік дағдылар мен құзыреттерді меңгеру.
Мазмұны: Әдебиет өнер түрі ретінде. Көркем символ. Стиль. Әдеби шығарманың поэтикасы. сюжеті мен композициясы. Тарихи-әдеби процестің заңдылықтары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік әдебиет тарихы саласындағы білімді жалпылау, әлемдік әдеби процесс туралы тұтас түсінік беру, әлемдік әдеби процестің дамуының негізгі тенденцияларымен, әдеби бағыттар мен ағымдармен, әлемдік әдебиеттің классикалық шығармаларымен таныстыру
Мазмұны: Ренессанс әдебиеті. XVII ғасырдағы шетел әдебиетіндегі Классицизм және барокко. Модернизм. Постмодернизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдеби жанрлар мен формалардың тарихи және типологиялық аспектілерімен әлемдік ауызша шығармашылықтың ең маңызды шығармаларының өкілдік үлгісімен таныстыру.
Мазмұны: әлемдік әдебиет түсінігі. Жанрлар мәселесі: эпос, лирика, драма роман. Қайғылы және қайғылы. Аттикалық драма және ежелгі грек саясаты. Қайғылы сюжеттің категориялары, қайғылы қақтығыстың ерекшеліктері. Қайғылы кейіпкер және оның өзгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
филология саласындағы негізгі теориялық білімдер туралы студенттердің дүниетанымын қалыптастыру; ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі тарихи дамудың негізгі кезеңдері туралы түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер әдебиетіндегі жанрлық формалардың эволюциясын қарастыру, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдер әдебиетінің дамуын, орыс балалар әдебиеті мен шетел әдебиетінің өзара әрекеттесуінің әртүрлі формаларын зерттеу.
Мазмұны: Балалар әдебиеті оқу пәні ретінде. Балалар әдебиетінің сөз өнері ретіндегі қызметтері: коммуникативтік, гедонистік, эстетикалық, тәрбиелік, танымдық. Балалар әдебиетінің классификациясы.. Балаларға арналған алғашқы журналдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін, оның негізгі кезеңдерін, жетекші шығармашылық стильдер мен жанрларды зерттеу.
Мазмұны: жазушылардың шығармашылығы, шығармалардың мәселелері мен поэтикасын талдау. Көркемдік әдістер және дәуірдің әдеби процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл білімін тіл туралы ғылыми білімдер жүйесі ретінде таныту, тіл біліміндегі негізгі кезеңдері мен бағыттарын қарастыру.
Мазмұны: Тіл білімі ғылымдар жүйесінде. Қазіргі тіл білімі гуманитарлық білімнің антропологиялық парадигмасындағы. Тіл жүйе ретінде. Тіл нақты тарихи категория ретінде. Тілдерді оқыту мен сипаттаудың әдістері мен тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвистикалық теория мен практикада заманауи корпустық технологияларды қолдану саласындағы құзыреттердің, білімдердің, дағдылардың негізгі жүйесін қалыптастыру, осы саладағы қолданыстағы бағдарламалық өнімдермен таныстыру.
Мазмұны: белгілі бір мақсатта мәтіндерді жинау, оларды машинамен өңдеу, сөздіктер жасауға көмектесу, келісімдер жасау, ұлттық корпустар құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетін оның проблемалық және жанрлық сан алуандығында зерттеу; қазақ әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері. Әдеби, фольклорлық кезең. Жанрлар. Орта ғасыр әдебиеті: жыраулар поэзиясы. Қазақ әдебиеті 19 ғ.ХХ ғасырдағы Қазақ әдебиеті; Дәуірдің көркемдік әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі есімдер мен шығармалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: 1950-2000 жылдардағы орыс әдебиеті туралы тұтас түсінік алу және зерттелетін кезеңнің күрделі эстетикалық құбылыстарын тәуелсіз талдау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: негізгі тарихи-әдеби фактілерді жүйелі түрде баяндау, өтпелі көркемдік процестердің мәнін және отандық әдебиеттің жарты ғасырлық тарихының әр кезеңінің ерекшеліктерін ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық сана-сезімді, ұлттық рухты, патриотизм рухын, тарихи сана мен әлеуметтік жадты дамытудың жоғары деңгейі бар қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу.
Мазмұны: заманауи орыс және Қазақстан прозасы мен поэзиясы. Тақырып және поэтика саласындағы жаңа құбылыстар. Мифологемалар, мотивациялық және бейнелі қатарлар, мифологиялық тізбектер. Жанрлық формалар. Жаңа есімдер мен әдеби сыйлықтар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: латын тілін үйренудің маман-филологтың құзыреттілік деңгейін арттыруға әсер етуін қажет ететін латынизмді зерттеу.
Мазмұны: латын грамматикасын орыс және басқа тілдердің грамматикасымен салыстыру; қарапайым латын мәтіндерін оқу; латын тілі-Қазіргі роман тілдерінің негізі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің сөздік құрамының дамуы мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарымен таныстыру.
Мазмұны: сөз лексикалық бірлік ретінде, оны зерттеудің аспектілері. Лексикалық семантика. Лексикалық жүйе. Лексикография сөздіктерді құрастырудың теориясы мен практикасы ретінде. Сөздіктердің типологиясы. Фразеология. Фразеологиялық ғылымның даму кезеңдері. Қазіргі лексика мен фразеологизмдердегі белсенді процестер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвистикалық дағдыларды жетілдіру, ана тіліне деген қызығушылықты арттыру, әртүрлі мәтіндерді талдау әдістерін ұсыну және дағдыларын дамыту.
Мазмұны: әлемнің орыс тілдік бейнесінің ұлттық-мәдени ерекшелігін тікелей білдіретін көркем мәтіндерді талдау, талдау әдістерімен танысу, сонымен қатар мәтінді түсіндіру дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі кезеңдердегі даму, "ана тілі", сипаттауға культурноязыковые жағдайды әр түрлі дәуірлер.
Мазмұны: Тарихи эволюциясы орыс әдеби тілі дәуірінен бастап-ақ қабылдаған крещение Русьдегі аяқтай отырып, саяси жағдайы. Экстралингвистикалық факторларды ескере отырып, тарихи грамматика, ескі орыс тілінің тарихи фонетикасы, ескі славян тілі, орыс диалектологиясы, ескі орыс әдебиеті циклдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Күміс ғасыр" әдебиетімен, диалогта және символизммен күресте пайда болған әдеби ағыммен таныстыру: акмеизм және футуризм.
"Күміс ғасыр" әдебиеті-символизм, акмеизм және футуризм, имажинизм, новокрестьян поэзиясы. "Күміс ғасыр" әдебиеттерінің суреттер жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
студентке орыс әдебиетінің даму жолдары, негізгі кезеңдері, ерекшеліктері, шығармашылық даралықтардың алуан түрлілігі туралы толық түсінік беру, көркем құндылықтарды ашу, игеру және аса көрнекті жазушылардың шығармашылық негізін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жалпы халықтық тіл фактілерімен салыстыруда диалектілік құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастыру және дамыту.
Мазмұны: әр түрлі тілдік деңгейлердегі сөйлеу элементтері арасында жүйелік қатынастар орнату, демек, тілдің тарихи дамуын неғұрлым толық түсіну болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің грамматикалық құбылыстарын игерудегі ең өзекті және қиындық тудыратын идеяларды тереңдету, алынған грамматикалық дағдыларды практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
Мазмұны: тілдік бірліктердің өзгеруі мен қызмет етуінің грамматикалық ерекшеліктері мен заңдылықтары; функционалдық-коммуникативтік аспектіде орыс тілінің грамматикалық құрылысының сипаттамасын ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Cтуденттерді көркем мәтінмен таныстыру; көркем мәтіннің мәні, оның түсініктері мен категориялары туралы ақпаратты игеру;
Мазмұны: Көркем мәтін әдеби зерттеудің объектісі ретінде. Көркем мәтінге филологиялық түсініктеме беру. Көркем мәтінді әдеби зерттеудің заманауи әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Салыстырмалы зерттеудің әдіс-тәсілдері, оның әдеби сынның бір саласы және көркем мәтінді талдау әдісі ретіндегі мәртебесі, әлемдік әдеби үдеріске байланысты ұлттық әдебиеттің құрылымы туралы студенттердің түсініктерін дамыту.
Мазмұны: Салыстырмалы және қарама-қарсы әдебиеттанудың негізі – салыстырудың жалпы ғылыми модельдеу мәні. Әдебиеттану, мәдениеттану, өнертану және тіл білімі және т.б. пәндерді оқуда салыстыру принципін қолдану.Әр түрлі өнердің әдебиетпен байланысын зерттеу салыстырмалы әдіс арқылы жүзеге асырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесінің ерекшеліктерімен, синтаксистік құбылыстар мен процестердің сипаттамасымен таныстыру.
Мазмұны: орыс тілінің синтаксистік жүйесі. Синтаксистің негізгі түсініктері. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптері. "Синтаксистік бірліктер" ұғымын және олардың құрамын анықтау, синтаксистік бірліктердің грамматикалық формасын, грамматикалық мағынасын және грамматикалық категорияларын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілін оның функционалды сорттарында нормативті қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында тиімді сөйлеу мінез-құлқы.
Мазмұны: орыс әдеби тілінің қазіргі жағдайы, қызмет ету мен дамудың негізгі заңдылықтары мен бағыттары, қазіргі орыс тілінің айтылу, қолдану, морфология, синтаксис, орфография және тыныс белгілері деңгейіндегі нормалар жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің лингвистикалық ойлау тәсілі ретінде тіл үйренудегі тарихизм принципін жүзеге асыру, славян тілдерінің пайда болуы мен дамуы, фонетикалық, грамматикалық, лексикалық-семантикалық процестер мен заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: славян тілдерінің пайда болуы және дамуы. Фонетикалық, грамматикалық, лексика-семантикалық процестер мен заңдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта ғасырларда араб-мұсылман дәстүрімен байланысты түркі әдебиетінің өмірі мен поэтикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Шығыс мәдениеті мен көркем поэтикасының ерекшеліктері; әдебиеттердің генетикалық байланысы мен сабақтастығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи және әдеби процестің өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: фольклор жанрлары. Ауызша халық шығармашылығының түрлері: лирикалық; эпикалық; драмалық. Түрлері: Тарихи; махаббат; үйлену; жерлеу; Еңбек; жол; қарақшылар; күлкілі; 12-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары.және олардың әдеби талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетелдік әдебиетте Қазақстан бейнесін қалыптастыру тәсілдерін зерделеу. Мазмұны: шетел әдебиетінде Қазақстанның бейнесі әртүрлі көзқарастардан ұсынылған. Көп жағдайда бұл ел кең аумақпен, табиғатпен және тарихпен сипатталады. Қазақстанның мәдениеті, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, сондай-ақ адамдардың өмірі басты назарда. Кейбір шығармаларда Қазақстанның тәуелсіздігі мен ұлттық жаңғыруы ерекше орын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
филологтарға қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және олардың болашақ кәсіби қызметінде проблемалық жағдайларды шешу үшін пайдалы тиісті іс-әрекет стратегияларын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу практикасы
Пәндерді теориялық оқытуда студенттердің алған білімдерін бекіту және тереңдету;ақпаратты жинау, өңдеу және жинақтау үшін компьютерлік техниканы қолдану саласындағы проблемаларды шешуге қажетті білім деңгейін қалыптастыру;функционалдық және есептеу мәселелерін шешу, техникалық құжаттарды дайындау, инженерлік және ғылыми мәселелерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану; оларды келесі өтілетін арнайы пәндерді оқып үйренуге дайындау
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесінің негізгі міндеті білім беру бағдарламасын меңгеру барысында алынған теориялық білімді бекіту, практикалық дағдылар мен машықтарды қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметтің бастапқы практикалық тәжірибесін меңгеру болып табылады. Пәнді Теориялық оқыту кезінде студенттер алған білімдерін бекіту және тереңдету; мәдениеттану саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті білім деңгейін қалыптастыру
Өндірістік тәжірибе
Мақсаты: оқу процесінде алынған теориялық білімді пайдалана отырып, университеттің ғылыми-зерттеу зертханаларының нақты жағдайларында немесе өндірістік ортада практикалық жұмыс дағдыларын игеру.
Мазмұны: кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, кәсіби сана мен ойлауды қалыптастыру үшін жағдай жасау, кәсіби этика мен мінез-құлық стилін тәрбиелеу; нақты ғылыми міндеттермен және оларды шешу әдістерімен танысу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу процесінде алынған теориялық білімді пайдалана отырып, университеттің ғылыми-зерттеу зертханаларының нақты жағдайларында немесе өндірістік ортада практикалық жұмыс дағдыларын игеру.
Мазмұны: кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, кәсіби сана мен ойлауды қалыптастыру үшін жағдай жасау, кәсіби этика мен мінез-құлық стилін тәрбиелеу; нақты ғылыми міндеттермен және оларды шешу әдістерімен танысу.