(PhD) философия докторы
Шеттілдік білім беру саласында жалпы және кәсіби құзыреттіліктерін игерген, жоғары сапалы оқыту мазмұнын дайындап, білім беру мен ғылыми-зерттеу үдерісін ұйымдастыра алатын маманды дайындау.
Шетел тілі: екі шетел тілі
8D01703
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
7
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби қызметтің нақты түрлерін білу, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып ЖОО әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтау, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу үдерісі, диссертациялық жұмыстың құрылымы ретінде. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
4
ҒЗЖ қорғау
Пәннің мақсаты: зерттеу тақырыбының педагогика-психологиялық аспектілерін айқындауды үйрету.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша әлемдік тәжірибелермен танысады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: зерттеу жұмысының кем дегенде 30% орындайды. Білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала дайындайды.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмыс бойынша нақты жиналған материалдарға, әдіснамалық мәліметтерге, тәжірибені өңдеу әдістеріне, талдау жасауды игерту.<br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша жұмыстың 50% орындалады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала халықаралық конференцияда және 1 ғылыми мақала шетелдік басылымда жарияланады.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми мақалалар жариялауды іске асыруға дағдыландыру. <br/> Мазмұны: Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) нөльдік емес импакт-фактор немесе Scopus базасына енетін басылымда диссертация тақырыбы бойынша мақала жариялауға үйренеді. <br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: докторлық диссертацияның 1 және 2 тарауын аяқтайды. Тарауларда зерттеу тақырыбына жан-жақты әрі терең талдаулар жасалады, жұмыстың 70 пайызын бітіреді.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысы бойынша тұжырымдар жасауды үйрету. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша соны тұжырымдар жасап, оны шешудің жолдарын көрсетеді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: докторлық диссертацияның біткен нұсқасын даярлайды. Ғылыми нәтижені рәсімдеудің жолдарын әзірлейді.
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың өздерінің зерттеу жобаларын іске асыруға және олардың нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылыми зерттеу: дәстүрлі тәсіл және халықаралық тәжірибе. Ғылыми жұмыстың құрылымы. Материалды ұсынудың әдістемелік әдістері. Диссертациямен жұмыс істеу әдістемесі. Ғылыми жазудағы дәлел. Жазбаша ғылыми жұмысты орындау кезеңдері. <br/> Құзыреттіліктер: диссертациялық зерттеудің құрылымы мен кезеңдерін сақтайды;<br/> диссертацияны рәсімдеу параметрлерін қолданады .
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
12
Докторлық диссертация
Ғылыми зерттеу жұмысын докторлық диссертацияны рәсімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес рәсімдеу және қорғау. 8D031–Әлеуметтік ғылымдар (Психология) педагогикалық бағыттағы білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы дәрежесін алу үшін докторлық диссертацияны қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттарды шет тілді білім берудің коммуникативтік-прагматикалық бағыты бағытындағы жаңа теориялық жетістіктермен таныстыру.<br/> Пәннің мазмұны: сөйлеу әрекетін лингвистикалық модельдеу. Психолингвистика. Психолингвистикалық зерттеу әдістері. Лингвистикалық эксперимент. Фонетика, грамматиканы зерттеу. лексика және семантика. Сөйлеу коммуникациясының теориясы. <br/> Құзыреттері: <br/> сөйлеу қызметі теориясының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін атайды;<br/> психолингвистикалық зерттеу әдістерін қолданады.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвомәдениеттану және мәдениетаралық қарым-қатынастың пәнаралық ғылым салалары және олардың теориялық негіздері. Тілдік тұлға - мәдениеттің қалыптасуы мен қалыптасу деңгейі ретінде. Тұжырымдама -тілдік рубрикатор және мәдениет өкілі ретінде . Мәдениеттің коммуникативтік үлгілері. Әлемнің тілдік бейнесі. Мәдениеттану әдістемесі . Медиатор ретiнде шет тілдер мұғалiмдерiн даярлаудағы мәдениет лингвистикасының және мәдениетаралық қарым-қатынастың рөлi.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған педагог-зерттеушіні қалыптастыру.<br/> Пәннің мазмұны: лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникация ғылымның пәнаралық салалары ретінде. Лингвомәдениеттану мен Мәдениетаралық коммуникацияның теориялық негіздері. <br/> Құзыреттіліктер: "тілдік тұлға", "екінші тілдік тұлға", "мәдениетаралық құзыреттілік"ұғымдарына анықтама мен сипаттама береді. Қазіргі шет тілді білім беру жүйесіндегі лингвомәдениеттану мен Мәдениетаралық коммуникацияның рөлін түсіндіреді.
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Өзіндік ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік зерттеу жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және басқа да ғылыми таным әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясындағы зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.