Білім бағдарламасы докторанттардың біліктілігі мен қабілетін жетілдіреді. Ғылыми шығармашылық зерттеуді табысты жүргізуге үлес қосады.
Филология
8D02301
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдеби сынының эстетикасын меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдеби сынның жазба әдебиет жанры ретіндегі әдеби-эстетикалық қызметі, қоғамдық-әлеуметтік мәні. Әдеби сынның бастауындағы халықтық эстетика. Әдеби сын жанрлары түрлерінің қалыптасуы, дамуы. Қазақ әдеби сынының жанрлық қалыптасуы жолындағы формалар, сыни-эстетикалық тұрпаты. Көркем әдебиет, әдеби сынның эстетикалық мұраты.<br/> Құзіреттілігі: Әдеби сын туралы эстетикалық түсінік қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік тіл білімінің даму басымдықтары мен зерттеу әдістері арқылы шығармашыл ізденістерді меңгерту.<br/> Мазмұны: Тіл біліміндегі лингвистикалық парадигмалардың теориясы, қалыптасу тарихы және дамуы. Тілдік зерттеу жүргізудің әдістері мен тәсілдері. Тіл мен сөйлеу лингвистикаларының ерекшеліктері. Тіл білімінің жаңа бағыттар, аспектілері.<br/> Құзыреттілігі: шығармашылық құзыреттілік - оқу және өмірлік жағдаяттарда алған білімдерін шығармашылықпен қолданады.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту.<br/> Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
4
ҒЗЖ қорғау
Пәннің мақсаты: зерттеу тақырыбының педагогика-психологиялық аспектілерін айқындауды үйрету.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша әлемдік тәжірибелермен танысады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: зерттеу жұмысының кем дегенде 30% орындайды. Білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала дайындайды.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмыс бойынша нақты жиналған материалдарға, әдіснамалық мәліметтерге, тәжірибені өңдеу әдістеріне, талдау жасауды игерту.<br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша жұмыстың 50% орындалады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала халықаралық конференцияда және 1 ғылыми мақала шетелдік басылымда жарияланады.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми мақалалар жариялауды іске асыруға дағдыландыру. <br/> Мазмұны: Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) нөльдік емес импакт-фактор немесе Scopus базасына енетін басылымда диссертация тақырыбы бойынша мақала жариялауға үйренеді. <br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: докторлық диссертацияның 1 және 2 тарауын аяқтайды. Тарауларда зерттеу тақырыбына жан-жақты әрі терең талдаулар жасалады, жұмыстың 70 пайызын бітіреді.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысы бойынша тұжырымдар жасауды үйрету. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша соны тұжырымдар жасап, оны шешудің жолдарын көрсетеді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: докторлық диссертацияның біткен нұсқасын даярлайды. Ғылыми нәтижені рәсімдеудің жолдарын әзірлейді.
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақ әдебиетіндегі көркемдік парадигмаларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Қазіргі қазақ прозасындағы модернистік және постмодернистік ағымдар. Постмодернизм поэтикасы. Көркем антропология. Мифопоэтика. Психопоэтика. Мәтіннің эмоционалдық мазмұны. Әдеби когнитология. Когнитивті әдебиеттану генезисі. Көркем концепт әдебиеттанушылық категория ретінде. Әдеби герменевтика. Әдеби шығарманы түсінудің логикалық сатылары. Семиотика. Таңба теориясы. Қазіргі әдебиеттегі «сана ағымы». Қазіргі қазақ драматургиясы: тартыстың мәні. Драмадағы монологтың рөлі. Абсурд театры. <br/> Құзыреттілігі: көркемдік парадигмалардың ғылыми негіздерін игереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі қазақ әдебиеттануының даму бағыттарын меңгерту.<br/> Мазмұны: Әлемдік тарихи-мәдени процестің контекстінде қазақ әдебиетінің ұлттық ерекшеліктері мен даму заңдарының толық жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын айқындау, қазіргі тарихи-мәдени және көркем үдерістегі қазақ әдебиетінің орны мен рөлі. <br/> Құзіреттілігі: Қазіргі қазақ әдебиеттануының теориялық негіздерін терең меңгереді.
12
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл білімі мен әдебиеттанудың даму басымдықтары мен зерттеу әдістері арқылы шығармашыл ізденістерді меңгерту.<br/> Мазмұны: қазіргі қазақ тіл білімі мен әдебиет саласындағы пәнаралық қатынаста негізгі концепциялар, теориялық негіздер және зерттеу бағыттары, негізгі ғылыми-теориялық ұғымдар.<br/> Құзыреттілігі: Тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі бағыттары, ғылыми мектептері, даму тенденциялары контекстінде көркем шығармаларды зерттеу процесінде әдебиеттану әдіснамасы саласында теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттардың тіл білімінің тарихы, тіл біліміндегі «сын» жайлы білімдерін тереңдету.<br/> Мазмұны: Пәнде тіл білімі ғылымының қалыптасу тарихында орын алған түрлі сыни пікірлер мен пікірталастардың тарихы сөз болады. Қазақ тіл білімінің тарихындағы ірі тұлғалардың ғылыми ұстанымдары арасындағы қайшылықтар, ғылыми дискуссиялар тарихы зерделенеді;<br/> Құзіреттілігі: Дискуссия ғылымды дамытатын тетік деп танитын, ғылыми сын айту, пікірталасу этикасын меңгерген құзіретті тұлға қалыптастыру.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.