Білім бағдарламасы докторанттардың біліктілігі мен қабілетін жетілдіреді. Ғылыми шығармашылық зерттеуді табысты жүргізуге үлес қосады.
Филология
8D02301
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
he discipline of academic writing aims to enhance effective communication skills, fostering clarity and organization in conveying ideas. It encourages critical thinking and analytical skills, emphasizing the evaluation of information, learn essential research skills. The aim of the course is to enhance overall academic writing skills, particularly in terms of research
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық хат пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдеби сын теориясына тән ұғымдар. Әдеби сынның жазба әдебиет жанры ретіндегі әдеби-эстетикалық қызметі, қоғамдық-әлеуметтік мәні. Әдеби сынның бастауындағы халықтық эстетика. Әдеби сын жанрлары түрлерінің қалыптасуы, дамуы. Қазақ әдеби сынының жанрлық қалыптасуы жолындағы формалар, сыни-эстетикалық тұрпаты. Көркем әдебиет, әдеби сынның эстетикалық мұраты.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік тіл білімінің даму басымдықтары мен зерттеу әдістері арқылы шығармашыл ізденістерді меңгертеді. Тіл біліміндегі лингвистикалық парадигмалардың теориясы, қалыптасу тарихы және дамуы. Тілдік зерттеу жүргізудің әдістері мен тәсілдері. Тіл мен сөйлеу лингвистикаларының ерекшеліктері. Тіл білімінің жаңа бағыттары мен аспектілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік тіл білімінің даму басымдықтары мен зерттеу әдістері арқылы шығармашыл ізденістерді меңгертеді. Тіл біліміндегі лингвистикалық парадигмалардың теориясы, қалыптасу тарихы және дамуы. Тілдік зерттеу жүргізудің әдістері мен тәсілдері. Тіл мен сөйлеу лингвистикаларының ерекшеліктері. Тіл білімінің жаңа бағыттары мен аспектілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзіреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
4
ҒЗЖ қорғау
Пәннің мақсаты: зерттеу тақырыбының педагогика-психологиялық аспектілерін айқындауды үйрету.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша әлемдік тәжірибелермен танысады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: зерттеу жұмысының кем дегенде 30% орындайды. Білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала дайындайды.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмыс бойынша нақты жиналған материалдарға, әдіснамалық мәліметтерге, тәжірибені өңдеу әдістеріне, талдау жасауды игерту.<br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша жұмыстың 50% орындалады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала халықаралық конференцияда және 1 ғылыми мақала шетелдік басылымда жарияланады.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту.<br/> Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар ғылыми тағылымдамадан өту арқылы халықаралық ғылыми ортада тәжірибе жинақтау.<br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаттары мен міндеттері. Зерттеу әдістерін таңдау және қолдану. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Эксперимент жүргізу және мәліметтерді өңдеу. Ғылыми тағылымдаманың мазмұны, мақсаты және өту тәртібі. Шетелдік ғылыми мекемелермен тәжірибе алмасу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми зерттеуді жоспарлайды және орындайды;<br/> ғылыми тағылымдама барысында алған білімдерін зерттеу жұмысына қолданады;<br/> халықаралық ғылыми ортада кәсіби байланыс орнатады.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертация жазу және құрылымдау. Семинардың мақсаты: ғылыми жұмыс жазу және оны сауатты рәсімдеу дағдыларын меңгеру. Диссертация құрылымын талқылау: кіріспе, теориялық бөлім, Әдістер, Зерттеу нәтижелері. Жеке тарауларды жазу және рәсімдеу бойынша кеңестер. Деректерді талдау тарауын жазу кезінде туындайтын мәселелер мен мәселелерді талқылау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантты диссертацияны көпшілік алдында қорғауға дайындау. Жұмыстың негізгі нәтижелерін таныстыру және олардың ғылыми құндылығын негіздеу. Қорғаныс құрылымын талқылау, ғылыми сөйлеуді дайындау. Қорғауды модельдеу: комиссия сұрақтарына жауаптар, сыни ескертулерге дайындық. Зерттеудің аралық нәтижелерін көпшілік алдында ұсыну және қорғауды модельдеу. Диссертацияны қорғауға дайындыққа деген сенімділік, ПОҚ ескертулері негізінде жұмысты түзету және жақсарту.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
YaPI 5302 (Г)Жыраулар поэзиясындағы лингвистикалық парадигмалар. Жыраулар поэзиясындағы акцентологиялық, фонологиялық-дикциялық, образды-эстетикалық, интонологиялық-просодиялық, коммуникативтік-этникалық, информативтік-коммуникативтік, контекстік, поэтикалық, лингвостуктуралық, лингвофилософиялық, лингвокоммуникативтік, лингвокогнитивтік талдаулар. Диктемалық талдау арқылы поэзия тіліне интерпретация жасай алады, сөйлеу актісі теориясы негізінде прагмастилистикалық талдау түрлері.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
7
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем әдебиетіндегі постмодернизм бағыты және оның ұлттық әдебиетіміздегі орны, қазақ әдебиеті мен әлемдік әдеби үдерістердің байланысы. Әдебиеттегі постмодерндік жағдайдың қалыптасуы, постмодернистік ағымдар, жаһандық әдеби үдеріс және қазақ әдебиетіндегі дәстүрлі танымдар мен посмодернистік эстетика, постмодернистік сипаттарды теориялық ұстанымдар арқылы жаңаша зерделеу.<br/> Қазіргі әдеби процестегі постмодернистік бағыттың ерекешілігін танып, постмоденистік бағыттағы шығармалардың ерекшелігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақ әдебиетіндегі көркемдік парадигмаларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Қазіргі қазақ прозасындағы модернистік және постмодернистік ағымдар. Постмодернизм поэтикасы. Көркем антропология. Мифопоэтика. Психопоэтика. Мәтіннің эмоционалдық мазмұны. Әдеби когнитология. Когнитивті әдебиеттану генезисі. Көркем концепт әдебиеттанушылық категория ретінде. Әдеби герменевтика. Әдеби шығарманы түсінудің логикалық сатылары. Семиотика. Таңба теориясы. Қазіргі әдебиеттегі «сана ағымы». Қазіргі қазақ драматургиясы: тартыстың мәні. Драмадағы монологтың рөлі. Абсурд театры. <br/> Құзыреттілігі: көркемдік парадигмалардың ғылыми негіздерін игереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі қазақ әдебиеттануының даму бағыттарын меңгерту.<br/> Мазмұны: Әлемдік тарихи-мәдени процестің контекстінде қазақ әдебиетінің ұлттық ерекшеліктері мен даму заңдарының толық жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын айқындау, қазіргі тарихи-мәдени және көркем үдерістегі қазақ әдебиетінің орны мен рөлі. <br/> Құзіреттілігі: Қазіргі қазақ әдебиеттануының теориялық негіздерін терең меңгереді.
12
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Роман жанрының ерекшеліктерін таныту, романның негізгі компоненттерін және олардың мәтіндегі өзара әрекеттесу принциптерін түсіндіру, көлемді формадағы прозалық шығарманың поэтикасын талдаудың негізгі принциптерін игертеді.<br/> Роман жанрын анықтаудың негізгі тәсілдері, отандық және шетел әдебиетіндегі жанрдың дамуындағы негізгі кезеңдері, роман поэтикасына тән теориялық ұғымдар. Жанр теориясын және оны филологиялық талдау әдістері арқылы талдауды, мәтінді талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл білімі мен әдебиеттанудың даму басымдықтары мен зерттеу әдістері арқылы шығармашыл ізденістерді меңгерту.<br/> Мазмұны: қазіргі қазақ тіл білімі мен әдебиет саласындағы пәнаралық қатынаста негізгі концепциялар, теориялық негіздер және зерттеу бағыттары, негізгі ғылыми-теориялық ұғымдар.<br/> Құзыреттілігі: Тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі бағыттары, ғылыми мектептері, даму тенденциялары контекстінде көркем шығармаларды зерттеу процесінде әдебиеттану әдіснамасы саласында теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттардың тіл білімінің тарихы, тіл біліміндегі «сын» жайлы білімдерін тереңдету.<br/> Мазмұны: Пәнде тіл білімі ғылымының қалыптасу тарихында орын алған түрлі сыни пікірлер мен пікірталастардың тарихы сөз болады. Қазақ тіл білімінің тарихындағы ірі тұлғалардың ғылыми ұстанымдары арасындағы қайшылықтар, ғылыми дискуссиялар тарихы зерделенеді;<br/> Құзіреттілігі: Дискуссия ғылымды дамытатын тетік деп танитын, ғылыми сын айту, пікірталасу этикасын меңгерген құзіретті тұлға қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи педагогикалық инновациялар туралы теориялық және практикалық білім беру, инновациялық әдістерді тиімді пайдалану дағдысын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Білім беру жүйесіндегі инновация ұғымы және түрлері. Филология пәндерін оқытудағы инновациялық әдістер. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ). Сандық білім беру ресурстарымен жұмыс. <br/> Құзіреттілігі:Заманауи білім беру талаптарына сәйкес білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыра алуы үшін қажет білім, білік, дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдің қолданымдық қызметтерін меңгерту.<br/> Мазмұны: Грамматика теориясының қалыптасуы мен даму жолдары. Дәстүрлі грамматика мен функционалды грамматиканың арақатынасы. Құрылымдық функция. Семантикалық функция. Потенциалды функция. Нәтижелік функция. Функционалды-семантикалық өріс: аспектуалдылық, темпоралдылық, локальдылық немесе бейлокальдылық, таксистік, модальдылық, персональдылық, поссесивтілік, т.б. Микроөріс пен макроөріс.<br/> Құзыреттілігі: қолданымдық құзыреттілік - функционалды грамматиканы кәсіби түрде қолданады.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.