филология ғылымдары магистрі
филология ғылымы аясындағы іргелі базалық біліммен ғылыми және жалпы мәдени деңгейін дамытатын; теориялық және практикалық білімдерді өз бетімен толықтыра білетін және қолдана алатын; жаңа идеяларды (шығармашылық қабілеттерін) қалыптастыра алатын; өз мүмкіндігін талдай білетін, бағалай алатын; қарым-қатынастың барлық түрлеріне дәлелді тұжырымдарды ұсынып, тәуелсіз зерттеу жүргізу дағдысын қалыптастыратын; ғылыми-зерттеу жұмыстарының тиімділігін арттыратын жас ғалымдарды дайындау.
Филология
7M02301
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ARMK 5205
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі студенттермен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнындағы оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Оқушыларға тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасай білу. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлем әдебиетіндегі постмодернизм бағыты және оның ұлттық әдебиетіміздегі орны айқындалып, қазақ әдебиеті мен әлемдік әдеби үдерістердің байланысы сараланады.<br/> Мазмұны: әдебиеттегі постмодерндік жағдайдың қалыптасуы, постмодернистік ағымдар, жаһандық әдеби үдеріс және қазақ әдебиетіндегі дәстүрлі танымдар мен посмодернистік эстетика, постмодернистік сипаттарды теориялық ұстанымдар арқылы жаңаша зерделеу.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі әдеби процестегі постмодернистік бағыттың ерекешілігін танып, постмоденистік бағыттағы шығармаларды талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлем әдебиетіндегі постмодернизм бағыты және оның ұлттық әдебиетіміздегі орны айқындалып, қазақ әдебиеті мен әлемдік әдеби үдерістердің байланысы сараланады.<br/> Мазмұны: әдебиеттегі постмодерндік жағдайдың қалыптасуы, постмодернистік ағымдар, жаһандық әдеби үдеріс және қазақ әдебиетіндегі дәстүрлі танымдар мен посмодернистік эстетика, постмодернистік сипаттарды теориялық ұстанымдар арқылы жаңаша зерделеу.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі әдеби процестегі постмодернистік бағыттың ерекешілігін танып, постмоденистік бағыттағы шығармаларды талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аялық білімдегі мәдениеттанымдық семантиканы меңгерту, мәдени құндылықтармен таныстырылатын білімдер жүйесін анықтау, мәдени дискурсты танудың жолдарын айқындау. <br/> Мазмұны: Тіл мен мәдениет сабақтастығы.Тіл мен мәдениеттің тоғысынан туындайтын мәдени семантиканың зерттелуі. Мәдени және тілдік код. Лингвомәдениеттанудағы символдың ролі. Лингвомәдени білім беру. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Білім алушы лингвистикалық білімнің ғылыми деңгейі негізінде оның параметрлерін анықтай алады, лингвомәдениеттанымдық бағытта зерттеу – тәсілдерін меңгереді.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: туризмде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу қызметінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігі, зерттеудің мақсатын, міндеттерін, әдіснамасын анықтау, дереккөздерді талдау. Зерттеу объектісі мен пәні. Зерттеудің мазмұны. Туристік бизнестегі ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың кәсіби әдістерін қолдану
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: туризмде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу қызметінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігі, зерттеудің мақсатын, міндеттерін, әдіснамасын анықтау, дереккөздерді талдау. Зерттеу объектісі мен пәні. Зерттеудің мазмұны. Туристік бизнестегі ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың кәсіби әдістерін қолдану
5
ҒЗЖ қорғау
MGZZh
9
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
12
Магистрлік диссертация
теориялық және / немесе практикалық<br/> ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселені шешу. Теориялық және / немесе эксперименттік нәтижелерден тұратын дербес зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияның көпшілік назарына ұсыну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық құбылыстар мен жаратылысты танып-білудің ғылыми-теориялық негіздерінен ақпарат алады. <br/> Мазмұны:сөз мағынасы, ғалам бейнесі, қоршаған орта, сөздің мифтік болмысы, тіл онтологиясы,<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: Мифолингвистика пәнінің нәтижесінде тіл білімінің мағыналық болмысы мен мифологиялық ұстанымдарды, сөз мағыналарының аспектілерін әр түрлі қырынан ғылыми негіздейді және сөздің мифологиялық бірлігіне қатысты базалық білімін тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ML 6311
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеруге, сондай-ақ олардың кәсіби қызмет саласындағы білімдері мен дағдыларын дамытуға жәрдемдесуге бағытталған. Пән шеңберінде басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері баяндалады. Кәсіби қарым-қатынастың әр түрлері мен нысандары қарастырылады. Есту ақпаратын және кәсіби эмоцияларды қабылдауға ерекше көңіл бөлінеді. Пән шеңберінде студенттер ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар мен ғылыми жұмыстардың басқа да түрлерін жазуды және ресімдеуді үйренеді. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер сөздік, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық тілдер бөлінісінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Абайдың ақындық айналасының зерттелу тарихымен таныстыру.
Мазмұны:М.Әуезов, Қ.Мұхамедхановтар еңбектері, Абайдың ақын шәкірттері- Ақылбай, Мағауия, Көкбай, Шәкәрім, Алаш арыстары ұстанымдары, Қасым Аманжоловтан бастап бүгінге дейін Абай рухы үзілмегендігі.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:Абай дәстүрін жалғастырушылардың шығармашылығын және Абайдың «толық адам» ілімін «ар ғылымына» ұштастыра дамытқанын талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдыларының магистратурасын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді ресімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдеби мәтіндердегі мағынаны жеткізу, эмоцияларды білдіру және оқырманның интерпретациясын қалыптастыру үшін тілдің қалай қолданылатыны туралы жан-жақты түсінік беру.
Мазмұны: Әдебиеттегі дискурстық талдаудың теориясын және зерттелу ерекшелігін түсіндіреді. Әдебиеттегі дискурс әдеби шығармаларда кездесетін жазбаша коммуникацияны қамту арқылы әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын талдайды. Әдеби мәтіндегі әлеуметтік және мәдени контексте тілді қолданылуының зерттелуін түсіндіреді.
Құзыреттіліктер: әдеби шығармаларды талдау және сыни бағалау дағдылары; мәтіндерді өз бетінше түсіндіру және олар туралы өз пікірін білдіру қабілеті; әдебиеттің қоғамдық пікір мен мәдениетті қалыптастыруға әсерін зерттеу дағдылары; әдеби мәселелер бойынша пікірталастар жүргізу және өз көзқарасын дәлелді түрде қорғау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: БАҚ тілі мен стилін ғылыми-әдістанымдық негізде зерттеуге дағдыландыру.
Мазмұны: Бұқаралық ақпарат құралдар тілінің қазіргі тіл ғылымындағы орны. Публицистикалық стильдің категориялары. Стиль түзуші негізгі факторлар. Интервью жанрын зерттеудің прагмалингвистикалық сипаты. БАҚ тілінің негізгі түрлері мен ерекшеліктері.
Құзыреттіліктер: Бұқаралық ақпарат құралдары тілі мен стиліне лингвокогнитивтік, ассоциациялық, дискрептивтік, когнитивтік-матрицалық талдау жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ақпараттық технологияларды пайдалануда теориялық білімдері мен практикалық дағдылар қалыптастыру, кешенді автоматтандыру үшін бағдарламаларымен қамтамассыз ету.
Мазмұны: Ақпараттың теориялық негіздері. Пәннің объектісі, пәні, әдісі мен міндеттері. Ақпарат және білім. Экономикалық ақпарат. Ақпарат және ақпараттық жүйелер. Жаңа ақпараттық технологиялардағы аппараттық және бағдарламалық құралдар.
Құзыреттіліктер: қолдануымен міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды жасау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жыраулар поэзиясын лингвистикалық парадигмалар аясында талдау. Мазмұны: Жыраулар поэзиясына акцентологиялық, фонологиялық-дикциялық, образды-эстетикалық, интонологиялық-просодиялық, коммуникативтік-этникалық, информативтік-коммуникативтік, контекстік, поэтикалық, лингвостуктуралық, лингвофилософиялық, лингвокоммуникативтік, лингвокогнитивтік талдаулар жасау.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: диктемалық талдау арқылы поэзия тіліне интерпретация жасай алады, сөйлеу актісі теориясы негізінде прагмастилистикалық талдау түрлерін қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:тілдің табиғи қолданысын зерттеу екендігі жайында мәлімет беру.
Мазмұны: Корпустық лингвистиканың мақсаты, міндеттері. Корпустық лингвистика технологиясы. Корпустық лингвистиканың негізгі түсініктері. Лингвистикалық корпус – әр түрлі стильге, тілге, жанрға қолдану аясына байланысты электронды түрде біріккен мəтіндер жинағы.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық корпустың ерекшеліктерін ажырата алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізін таныту. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формаларын зерделеу.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдары мен оны ғылыми дәуірлеудің тарихи және теориялық мәселелерін түсіндіру.
Мазмұны: әдебиет тарихы, әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдері, әдебиет тарихының дәуірлер мен кезеңдерге бөлінуінің әдеби-тарихи алғышарттары мен ғылыми қағидалары.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазақ әдебиеті тарихының негізгі бағыттарын ажырата алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік ортаның ұлттық менталитетін, оның бүгіні мен өткенін, этнология, мәдени антропология және әлеуметтік психологиямен байланысын таныстыру.
Мазмұны: Қазіргі әдебиеттану дамуының жалпы көріністері, әдебиеттегі ұлттық құндылықтар мен ұлттық санаға қажетті рухани ақпараттар және олардың әдебиеттану ғылымындағы ментальдік ерекшеліктері, негізгі заңдылықтарының даму жүйесі, қазіргі қазақ әдебиеттану ғылымындағы ментальдік.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: көркем әдебиеттегі дәстүр мәселелеріне қатысты күрделі құбылыстар мен мәліметтерді түсіндіре алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: драмалық шығармалардың мәселелерін, құрылысы мен поэтикасын тәжірибеде талдау машықтарына баулу.
Мазмұны: Қазіргі қазақ драмасындағы дәстүр және жаңашылдық, өмір шындығы мен көркем шындықтың арақатынасы, бүгінгі драманың эстетикалық құндылықтары, драма жанрына тән теориялық ұғымдар,қазіргі қазақ драмасының тақырыптық, идеялық ерекшелігі және стиль.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі қазақ драмасының тақырыптық, идеялық ерекшелігі және стильдік ерекшеліктерін талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ повестерінің қоғамдық, әлеуметтік, эстетикалық негіздерін таныту.
Мазмұны: повесть поэтикасы теориясының ғылыми негіздері, оның басты элементтері, көркем прозалық сарындар мен сюжеттер, фольклорлық образдар жүйесі, жалпы әдеби үрдістің дамуымен ұштастығы, зерттеудің жаңа бағыттары.
Құзыреттіліктер:повесть поэтикасы жөніндегі зерттеу еңбектеріне талдау жасау жолдарын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ повестерінің қоғамдық, әлеуметтік, эстетикалық негіздерін таныту.
Мазмұны: повесть поэтикасы теориясының ғылыми негіздері, оның басты элементтері, көркем прозалық сарындар мен сюжеттер, фольклорлық образдар жүйесі, жалпы әдеби үрдістің дамуымен ұштастығы, зерттеудің жаңа бағыттары.
Қалыптасатын құзіреттіліктер:повесть поэтикасы жөніндегі зерттеу еңбектеріне талдау жасау жолдарын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізін таныту. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формаларын зерделеу
Құзыреттіліктер:теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ тіліндегі негізгі морфологиялық парадигмалар, түрлері және олардың құрылымы жайында тереңдете оқыту.
Мазмұны: Парадигманың тіл білімінде бірнеше мағынада қолданылуы, жіктелуі, морфологиялық парадигманы танудың басты белгілері, қатар құрайтын сөзформалардың мағыналық және тұлғалық жағынан оппозициялық қатынаста болуы, морфологиялық парадигманың ерекшеліктері.
Қалыптасатын құзіреттіліктер:морфологиялық парадигмалардың ерекшеліктерін ажыратып, талдау жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ тіліндегі негізгі морфологиялық парадигмалар, түрлері және олардың құрылымы жайында тереңдете оқыту.
Мазмұны: Парадигманың тіл білімінде бірнеше мағынада қолданылуы, жіктелуі, морфологиялық парадигманы танудың басты белгілері, қатар құрайтын сөзформалардың мағыналық және тұлғалық жағынан оппозициялық қатынаста болуы, морфологиялық парадигманың ерекшеліктері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: морфологиялық парадигмалардың ерекшеліктерін ажыратып, талдау жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құрылымдық – семантикалық – коммуникативтік синтаксис үштігін сабақтастырып, кешенді талдау жасау.
Мазмұны: синтаксистік парадигма аясындағы зерттеулер, синтаксистік бірліктер субъектілік және объектілік субстанция моделі бойынша жіктелуі, типтері мен қызметі, ерекшеліктері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: сөйлемнің сөз сөйлем, сөйлесім-сөйлем, атаулы сөйлем, авторлық сөйлем түрінде жіктелетінін біледі, оларға құрылымдық, семантикалық, коммуникативтік талдаулар жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құрылымдық – семантикалық – коммуникативтік синтаксис үштігін сабақтастырып, кешенді талдау жасау.
Мазмұны: синтаксистік парадигма аясындағы зерттеулер, синтаксистік бірліктер субъектілік және объектілік субстанция моделі бойынша жіктелуі, типтері мен қызметі, ерекшеліктері.
Қалыптасатын құыіреттіліктер: сөйлемнің сөз сөйлем, сөйлесім-сөйлем, атаулы сөйлем, авторлық сөйлем түрінде жіктелетінін біледі, оларға құрылымдық, семантикалық, коммуникативтік талдаулар жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Лирика теориясын меңгерту.
Мазмұны:Лирика теориясы пәні. Лириканың қызметі мен жанрлық түрлері. Лириканың тақырыптық жағынан қалыптасуы мен дамуы, жіктелуі. Лириканың макрожанрлық сипаты. Метрикалық және силлабикалық өлең жүйесі. Қазақ лирикасының силлабикалық сипаты. Лирикадағы бас қаһарман бейнесі. Лирика тіліне тән ерекшеліктер. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Лирика жөнінде эстетикалық түсінік қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Күрделі синтаксистік тұтас. Оның композициялық-мағыналық құрылымы. Бөліктердің байланыс құралдары. Күрделі синтаксистік бүтін сандардың түрлері.Монологиялық сөйлеуді ұйымдастырудың күрделі формалары.Параграф стилистикалық-композициялық бірлік ретінде, оның құрылымы мен мәтіндегі рөлі. Диалогтік бірлік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркем мәтінді сыни тұрғыдан талдап, түсіндіре білу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Әдебиет теориясы және сын. Тарихи және мәдени контекст. Әдеби жанрлар мен конвенциялар. Мәтіндік интерпретация. Көркем мәтіннің дикция, бейнелеу, символизм, баяндау тәсілдері сияқты тілдік, құрылымдық және тақырыптық элементтерін мұқият зерттей білу дағдыларын дамыту..
Құзыреттіліктер: Мәтін талдау жолдарын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:поэтикалық тіл құралдары және оның лингвистикалық ерекшеліктерін анықтау.Мазмұны:поэтикалық тіл құралдарының түрлері, қызметі, қолданылуы, жасалу жолдары және поэтикалық синтаксис пен көркем әдебиет стилистикасындағы орны анықталады. Қалыптасатын құзіреттіліктер:классикалық, модернистік, постмодернистиік шығармалардағы поэтикалық тіл құралдарын анықтай алады, поэтикалық тіл құралдарының көне дәуірден бүгінгі дәуірге дейінгі қалыптасу, даму эволюциясын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдарында мәтіндерді дұрыс жазуға және қолдануға үйрету.(газеттер, журналдар, теледидар, плакаттар, буклеттер). Бұл пәнді оқу қажеттілігі студенттерді журналистік стильдің лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерімен таныстыруға, стилистика саласындағы студенттердің тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, емле дағдыларын шоғырландыруға байланысты туындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Тәуелсіздік жылдарындағы әдеби үдеріс пәні аясында ХХ ғасырдың 90 жылдары мен бүгінгі уақыт аралығындағы қазақ әдебиетінің даму бағыты мен сипаты сөз болады.
Мазмұны:Аталған кезеңдегі әдеби үдерістің дамуы жанрлық (проза, лирика, драматургия) аяда сараланып, кезеңнің тақырыптық-идеялық, көркемдік-поэтикалық ерекшеліктері қарастырылады. Аталған ерекшеліктер тәуелсіздік жылдарындағы әдеби үдерісте танылған қаламгерлер шығармашылығы негізінде танылады.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Тәуелсіздік кезеңіндегі әдеби үдерістің даму сипатын меңгереді. Көркем туындыны талдау дағдысын жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ тіл білімі мәселелерінің ғылыми-зерттелуін қарастыру.
Мазмұны: Тіл – лингвистиканың нысаны.Тілдің қызметтері. Семиотика негіздері. Тіл білімінің салалары. Жалпы фонетика. Жалпы лексика. Тіл білімінің жаңа бағыттары. Жалпы морфология. Жалпы синтаксис. Жалпы ономастика. Ғылыми грамматикадағы зерттеулерге талдау жасау.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: тілдің қажетті лексикалық және грамматикалық құралдарын талдау және оларды өмір тәжірибелерінде қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық дүниетанымның қалыптасуына үлес қосады. тілдік өмірдің заңдылықтарын түсіну, лингвистикалық ғылымның қазіргі жағдайын көрсетеді, филология саласындағы ғылыми жұмыс әдіснамасы мен әдіснамасын меңгеруді, заманауи филологияның негізгі ғылыми мәселелерімен танысуды қамтиды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.