филология ғылымдары магистрі
филология ғылымы аясындағы іргелі базалық біліммен ғылыми және жалпы мәдени деңгейін дамытатын; теориялық және практикалық білімдерді өз бетімен толықтыра білетін және қолдана алатын; жаңа идеяларды (шығармашылық қабілеттерін) қалыптастыра алатын; өз мүмкіндігін талдай білетін, бағалай алатын; қарым-қатынастың барлық түрлеріне дәлелді тұжырымдарды ұсынып, тәуелсіз зерттеу жүргізу дағдысын қалыптастыратын; ғылыми-зерттеу жұмыстарының тиімділігін арттыратын жас ғалымдарды дайындау.
Филология
7M02301
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ARMK 5205
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі студенттермен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнындағы оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Оқушыларға тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасай білу. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Тағылымдамадан өтуді және магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (МҒЗЖ). Ғылыми-зерттеу жұмысы филология саласындағы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу біліктері мен дағдыларын және инновациялық іс-әрекеттерді игеруге мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және филологиялық проблемалардың бірі бойынша магистрлік диссертация дайындауды көздейді. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы филология саласындағы болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем әдебиетіндегі постмодернизм бағыты және оның ұлттық әдебиетіміздегі орны, қазақ әдебиеті мен әлемдік әдеби үдерістердің байланысы. Әдебиеттегі постмодерндік жағдайдың қалыптасуы, постмодернистік ағымдар, жаһандық әдеби үдеріс және қазақ әдебиетіндегі дәстүрлі танымдар мен посмодернистік эстетика, постмодернистік сипаттарды теориялық ұстанымдар арқылы жаңаша зерделеу.<br/> Қазіргі әдеби процестегі постмодернистік бағыттың ерекешілігін танып, постмоденистік бағыттағы шығармалардың ерекшелігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем әдебиетіндегі постмодернизм бағыты және оның ұлттық әдебиетіміздегі орны, қазақ әдебиеті мен әлемдік әдеби үдерістердің байланысы. Әдебиеттегі постмодерндік жағдайдың қалыптасуы, постмодернистік ағымдар, жаһандық әдеби үдеріс және қазақ әдебиетіндегі дәстүрлі танымдар мен посмодернистік эстетика, постмодернистік сипаттарды теориялық ұстанымдар арқылы жаңаша зерделеу.<br/> Қазіргі әдеби процестегі постмодернистік бағыттың ерекешілігін танып, постмоденистік бағыттағы шығармалардың ерекшелігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аялық білімдегі мәдениеттанымдық семантиканы меңгерту, мәдени құндылықтармен таныстырылатын білімдер жүйесін анықтау, мәдени дискурсты танудың жолдары. Тіл мен мәдениет сабақтастығы.Тіл мен мәдениеттің тоғысынан туындайтын мәдени семантиканың зерттелуі. Мәдени және тілдік код. Лингвомәдениеттанудағы символдың ролі. Лингвомәдени білім.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аялық білімдегі мәдениеттанымдық семантиканы меңгерту, мәдени құндылықтармен таныстырылатын білімдер жүйесін анықтау, мәдени дискурсты танудың жолдары. Тіл мен мәдениет сабақтастығы.Тіл мен мәдениеттің тоғысынан туындайтын мәдени семантиканың зерттелуі. Мәдени және тілдік код. Лингвомәдениеттанудағы символдың ролі. Лингвомәдени білім.
6
ҒЗЖ қорғау
Тағылымдамадан өтуді және магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (МҒЗЖ). Ғылыми-зерттеу жұмысы филология саласындағы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу біліктері мен дағдыларын және инновациялық іс-әрекеттерді игеруге мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және филологиялық проблемалардың бірі бойынша магистрлік диссертация дайындауды көздейді. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы филология саласындағы болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
7
ҒЗЖ қорғау
Тағылымдамадан өтуді және магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (МҒЗЖ). Ғылыми-зерттеу жұмысы филология саласындағы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу біліктері мен дағдыларын және инновациялық іс-әрекеттерді игеруге мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және филологиялық проблемалардың бірі бойынша магистрлік диссертация дайындауды көздейді. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы филология саласындағы болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
5
М(Д)ҒЗЖ
Тағылымдамадан өтуді және магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (МҒЗЖ). Ғылыми-зерттеу жұмысы филология саласындағы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу біліктері мен дағдыларын және инновациялық іс-әрекеттерді игеруге мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және филологиялық проблемалардың бірі бойынша магистрлік диссертация дайындауды көздейді. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы филология саласындағы болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
9
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
5
ҒЗЖ қорғау
ҒЗЖ бойынша бекітілген және қорытынды конференцияға қатысу. Ұсынылған және бекітілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық тұжырымдамасының негізгі бағыттарын әзірлеу. Алынған нәтижелерді жинақтау. Орындалған зерттеу жұмысын толық талдау, ҒЗЖ бойынша ғылыми есеп түрінде теориялық және эмпирикалық материалдарды рәсімдеу
8
Магистрлік диссертация
Ақпаратты тексеру және құрылымдау мүмкіндігі. Жаңа білім алу үшін ғылыми зерттеулер мен инновациялар жүргізу мүмкіндігі. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдану мүмкіндігі және дайындығы.
8
Магистрлік диссертация
Ақпаратты тексеру және құрылымдау мүмкіндігі. Жаңа білім алу үшін ғылыми зерттеулер мен инновациялар жүргізу мүмкіндігі. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдану мүмкіндігі және дайындығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық құбылыстар мен жаратылысты танып-білудің ғылыми-теориялық негіздерінен ақпарат алу. <br/> Сөз мағынасы, ғалам бейнесі, қоршаған орта, сөздің мифтік болмысы, тіл онтологиясы,<br/> Мифолингвистика пәнінің нәтижесінде тіл білімінің мағыналық болмысы мен мифологиялық ұстанымдарды, сөз мағыналарының аспектілерін әр түрлі қырынан ғылыми негіздейді және сөздің мифологиялық бірлігіне қатысты базалық білім.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Абайдың ақындық айналасының зерттелу тарихымен таныстыру.
Мазмұны:М.Әуезов, Қ.Мұхамедхановтар еңбектері, Абайдың ақын шәкірттері- Ақылбай, Мағауия, Көкбай, Шәкәрім, Алаш арыстары ұстанымдары, Қасым Аманжоловтан бастап бүгінге дейін Абай рухы үзілмегендігі.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:Абай дәстүрін жалғастырушылардың шығармашылығын және Абайдың «толық адам» ілімін «ар ғылымына» ұштастыра дамытқанын талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Отандық және шетелдік мәдениетті бейнелеу қабілетін дамыту, шетелдік мәдениеттің көріністеріне мейірімділікке дайындық; өзіндік және шетелдік мәдениетте әлеуметтену және өсіру шарттары туралы білім. Қазіргі әлемнің мәдени әртүрлілігі және адамдардың қарым-қатынасы. Нақты тарихи жағдайдағы мәдениетаралық коммуникация. Жаңа уақыт-мәдениетаралық өзара әрекеттесудің гүлдену кезеңі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдыларының магистратурасын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді ресімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдеби мәтіндердегі мағынаны жеткізу, эмоцияларды білдіру және оқырманның интерпретациясын қалыптастыру жолдары. Әдебиеттегі дискурстық талдаудың теориясын және зерттелу ерекшелігі. Әдебиеттегі дискурс әдеби шығармаларда кездесетін жазбаша коммуникацияны қамту арқылы әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары. Әдеби мәтіндегі әлеуметтік және мәдени контексте тілді қолданылуының зерттелуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: БАҚ тілі мен стилін ғылыми-әдістанымдық негізде зерттеуге дағдыландыру.
Мазмұны: Бұқаралық ақпарат құралдар тілінің қазіргі тіл ғылымындағы орны. Публицистикалық стильдің категориялары. Стиль түзуші негізгі факторлар. Интервью жанрын зерттеудің прагмалингвистикалық сипаты. БАҚ тілінің негізгі түрлері мен ерекшеліктері.
Құзыреттіліктер: Бұқаралық ақпарат құралдары тілі мен стиліне лингвокогнитивтік, ассоциациялық, дискрептивтік, когнитивтік-матрицалық талдау жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ақпараттық технологияларды пайдалануда теориялық білімдері мен практикалық дағдылар қалыптастыру, кешенді автоматтандыру үшін бағдарламаларымен қамтамассыз ету.
Мазмұны: Ақпараттың теориялық негіздері. Пәннің объектісі, пәні, әдісі мен міндеттері. Ақпарат және білім. Экономикалық ақпарат. Ақпарат және ақпараттық жүйелер. Жаңа ақпараттық технологиялардағы аппараттық және бағдарламалық құралдар.
Құзыреттіліктер: қолдануымен міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды жасау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жыраулар поэзиясындағы лингвистикалық парадигмалар. Жыраулар поэзиясындағы акцентологиялық, фонологиялық-дикциялық, образды-эстетикалық, интонологиялық-просодиялық, коммуникативтік-этникалық, информативтік-коммуникативтік, контекстік, поэтикалық, лингвостуктуралық, лингвофилософиялық, лингвокоммуникативтік, лингвокогнитивтік талдаулар. Диктемалық талдау арқылы поэзия тіліне интерпретация жасай алады, сөйлеу актісі теориясы негізінде прагмастилистикалық талдау түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі лингвистикалық парадигманың антропоцентризміне байланысты лингвистика ішінде дамып келе жатқан перспективалы ғылыми бағыттары. ХХ және ХХ1 ғасырлардың басында пайда болған дәстүрлі лингвистикалық теориялармен қатар, Х1Х-ХХ ғасырларда қалыптасқан (лингвистикалық структурализм, Салыстырмалы тарихи Лингвистика және т. б.) психолингвистика және нейролингвистика, социолингвистика, этнолингвистика, лингвомәдениеттану, коммуникативті-белсенді теориялар, когнитивті лингвистика, лингвопрагматика
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі заманғы корпустық технологияларды пайдалану саласында лингвистикалық теория мен практика бойынша құзыреттерді, білім мен дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар осы саладағы бағдарламалық өнімдермен таныстыру. Инклюзивті білім беру ортасында мәтіндерді жинау, машиналық өңдеу, сөздіктер жасау және ұлттық корпустар құру бойынша дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәтінді филологиялық және лингвистикалық талдау әдіснамасын меңгеру, студенттердің жалпы филологиялық дайындығын арттыруға және оның кәсіби бағыты.
Әдеби шығарманы филологиялық талдау оған әдебиеттану мен лингвистикалық көзқарастардың тығыз өзара әрекеттесуі. Мұндай талдаудың негізгі белгілерінің бірі-ғылым. Филологиялық талдау: лингвистикалық + лингвостилистикалық + әдебиеттану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізін таныту. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формаларын зерделеу.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдары мен оны ғылыми дәуірлеудің тарихи және теориялық мәселелері. Әдебиет тарихы, қазақ әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдері, әдебиет тарихының дәуірлер мен кезеңдерге бөлінуінің әдеби-тарихи алғышарттары мен ғылыми қағидалары. Қазақ әдебиеті тарихының негізгі бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік ортаның ұлттық менталитетін, оның бүгіні мен өткенін, этнология, мәдени антропология және әлеуметтік психологиямен байланысы. Қазіргі әдебиеттану дамуының жалпы көріністері, әдебиеттану ғылымындағы ментальдіктің ерекшеліктері, негізгі заңдылықтарының даму жүйесі, қазіргі қазақ әдебиеттану ғылымындағы ментальдік. Көркем әдебиеттегі дәстүр мәселелеріне қатысты күрделі құбылыстар мен мәліметтерді түсіндіре алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: драмалық шығармалардың мәселелерін, құрылысы мен поэтикасын тәжірибеде талдау машықтарына баулу.
Мазмұны: Қазіргі қазақ драмасындағы дәстүр және жаңашылдық, өмір шындығы мен көркем шындықтың арақатынасы, бүгінгі драманың эстетикалық құндылықтары, драма жанрына тән теориялық ұғымдар,қазіргі қазақ драмасының тақырыптық, идеялық ерекшелігі және стиль.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі қазақ драмасының тақырыптық, идеялық ерекшелігі және стильдік ерекшеліктерін талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ повестерінің қоғамдық, әлеуметтік, эстетикалық негіздерін таныту.
Мазмұны: повесть поэтикасы теориясының ғылыми негіздері, оның басты элементтері, көркем прозалық сарындар мен сюжеттер, фольклорлық образдар жүйесі, жалпы әдеби үрдістің дамуымен ұштастығы, зерттеудің жаңа бағыттары.
Құзыреттіліктер:повесть поэтикасы жөніндегі зерттеу еңбектеріне талдау жасау жолдарын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ повестерінің қоғамдық, әлеуметтік, эстетикалық негіздерін таныту.
Мазмұны: повесть поэтикасы теориясының ғылыми негіздері, оның басты элементтері, көркем прозалық сарындар мен сюжеттер, фольклорлық образдар жүйесі, жалпы әдеби үрдістің дамуымен ұштастығы, зерттеудің жаңа бағыттары.
Қалыптасатын құзіреттіліктер:повесть поэтикасы жөніндегі зерттеу еңбектеріне талдау жасау жолдарын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік. Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізі. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тіліндегі негізгі морфологиялық парадигмалар, түрлері және олардың құрылымы. Парадигманың тіл білімінде бірнеше мағынада қолданылуы, жіктелуі, морфологиялық парадигманы танудың басты белгілері, қатар құрайтын сөзформалардың мағыналық және тұлғалық жағынан оппозициялық қатынаста болуы, морфологиялық парадигманың ерекшеліктері. Морфологиялық парадигмалардың ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құрылымдық – семантикалық – коммуникативтік синтаксис үштігін сабақтастырып, кешенді талдау жасау.
Мазмұны: синтаксистік парадигма аясындағы зерттеулер, синтаксистік бірліктер субъектілік және объектілік субстанция моделі бойынша жіктелуі, типтері мен қызметі, ерекшеліктері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: сөйлемнің сөз сөйлем, сөйлесім-сөйлем, атаулы сөйлем, авторлық сөйлем түрінде жіктелетінін біледі, оларға құрылымдық, семантикалық, коммуникативтік талдаулар жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерімен, отандық және шетелдік заманауи әдебиеттану тұжырымдамаларымен таныстыру.
Мазмұны: алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдылары мен іскерліктері, белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі тіл туралы ғылымның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық мектептер мен ірі тілтанушылар туралы теориялық мәліметтерді қорыту және жүйелеу; лингвистикалық зерттеудің принциптері мен әдістемесі; қандай да бір мектеп өкілдері алған неғұрлым маңызды нақты жетістіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Лирика теориясын меңгерту.
Мазмұны:Лирика теориясы пәні. Лириканың қызметі мен жанрлық түрлері. Лириканың тақырыптық жағынан қалыптасуы мен дамуы, жіктелуі. Лириканың макрожанрлық сипаты. Метрикалық және силлабикалық өлең жүйесі. Қазақ лирикасының силлабикалық сипаты. Лирикадағы бас қаһарман бейнесі. Лирика тіліне тән ерекшеліктер. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Лирика жөнінде эстетикалық түсінік қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Күрделі синтаксистік тұтас. Оның композициялық-мағыналық құрылымы. Бөліктердің байланыс құралдары. Күрделі синтаксистік бүтін сандардың түрлері.Монологиялық сөйлеуді ұйымдастырудың күрделі формалары.Параграф стилистикалық-композициялық бірлік ретінде, оның құрылымы мен мәтіндегі рөлі. Диалогтік бірлік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркем мәтінді сыни тұрғыдан талдап, түсіндіре білу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Әдебиет теориясы және сын. Тарихи және мәдени контекст. Әдеби жанрлар мен конвенциялар. Мәтіндік интерпретация. Көркем мәтіннің дикция, бейнелеу, символизм, баяндау тәсілдері сияқты тілдік, құрылымдық және тақырыптық элементтерін мұқият зерттей білу дағдыларын дамыту..
Құзыреттіліктер: Мәтін талдау жолдарын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:поэтикалық тіл құралдары және оның лингвистикалық ерекшеліктерін анықтау.Мазмұны:поэтикалық тіл құралдарының түрлері, қызметі, қолданылуы, жасалу жолдары және поэтикалық синтаксис пен көркем әдебиет стилистикасындағы орны анықталады. Қалыптасатын құзіреттіліктер:классикалық, модернистік, постмодернистиік шығармалардағы поэтикалық тіл құралдарын анықтай алады, поэтикалық тіл құралдарының көне дәуірден бүгінгі дәуірге дейінгі қалыптасу, даму эволюциясын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдарында мәтіндерді дұрыс жазуға және қолдануға үйрету.(газеттер, журналдар, теледидар, плакаттар, буклеттер). Бұл пәнді оқу қажеттілігі студенттерді журналистік стильдің лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерімен таныстыруға, стилистика саласындағы студенттердің тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, емле дағдыларын шоғырландыруға байланысты туындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Тәуелсіздік жылдарындағы әдеби үдеріс пәні аясында ХХ ғасырдың 90 жылдары мен бүгінгі уақыт аралығындағы қазақ әдебиетінің даму бағыты мен сипаты сөз болады.
Мазмұны:Аталған кезеңдегі әдеби үдерістің дамуы жанрлық (проза, лирика, драматургия) аяда сараланып, кезеңнің тақырыптық-идеялық, көркемдік-поэтикалық ерекшеліктері қарастырылады. Аталған ерекшеліктер тәуелсіздік жылдарындағы әдеби үдерісте танылған қаламгерлер шығармашылығы негізінде танылады.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Тәуелсіздік кезеңіндегі әдеби үдерістің даму сипатын меңгереді. Көркем туындыны талдау дағдысын жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қазақ тіл білімі мәселелерінің ғылыми-зерттелуін қарастыру.
Мазмұны: Тіл – лингвистиканың нысаны.Тілдің қызметтері. Семиотика негіздері. Тіл білімінің салалары. Жалпы фонетика. Жалпы лексика. Тіл білімінің жаңа бағыттары. Жалпы морфология. Жалпы синтаксис. Жалпы ономастика. Ғылыми грамматикадағы зерттеулерге талдау жасау.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: тілдің қажетті лексикалық және грамматикалық құралдарын талдау және оларды өмір тәжірибелерінде қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орыс тілінің басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысына байланысты өзгеру заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: тілдік жаһандануға және тілдік дивергенцияға байланысты даулы мәселелерді қарау; норма, тілдік стандарт проблемаларын, оның басқа тілдер мен мәдениеттермен байланысының салдарын талқылау, жекелеген тілдер мен Мәдениеттер шеңберінде этнолингвистикалық бақылаулар жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық дүниетанымның қалыптасуына, яғни тілдің өмір сүру заңдылықтарын түсінуге ықпал ету, лингвистикалық ғылымның қазіргі жағдайын көрсетеді, филология саласындағы ғылыми еңбектің әдіснамасы мен әдістемесін игеруді көздейді.
Қазіргі филологияның негізгі ғылыми мәселелерімен танысу. Зерттеудің жалпы филологиялық әдістері жалпы филологиялық әдістер жүйесі (контекстологиялық, құрылымдық, компоненттік және басқалар).
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.