өнертану ғылымдарының магистрі
Ғылыми, білім, мәдени индустриялар және ғылым мен өнер салаларының қажеттілігін қамтамасыз ететін полиграфия теориясы мен әдіснамасы аясында ғылымның талабына сай кәсіби, ғылыми құзіретті және білікті, ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау
Полиграфия
7M02124
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттардың академиялық мәтіндерді жазудың және редакциялаудың теориялық және практикалық әдістерін меңгеруі; ғалымның жеке сөйлеу стилі туралы өз ойларын қалыптастыру; докторанттардың халықаралық ғылыми қоғамдастықтың нормаларына сәйкес өздерінің ғылыми жобаларын іске асыруға және нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Баспа және баспадан кейінгі процестерде қолданылатын материалдардың қазіргі заманғы ассортименті мен қасиеттерінің жалпы полиграфиялық материалтану дамуының қазіргі заманғы үрдістері туралы білімді қалыптастыру.Мазмұны: баспа және баспадан кейінгі процестерде қолданылатын қазіргі заманғы полиграфиялық материалдардың ассортименті; материалдардың физикалық және физикалық-химиялық қасиеттері, зерттеу және сынау әдістері.Қалыптасатын дағдылар: полиграфиялық материалдардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеу дағдылары.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда эргономикалық дизайн-жобалау негіздерін қалыптастыру; өнердің эргономикалық талаптарын іске асырудың толықтығы мен дұрыстығын бағалау әдістері. <br/> Мазмұны:. Негізгі ұғымдар, заңдар, эргономикалық дизайнның негізгі принциптері. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар құрылымды қалыптастырудағы эргономикалық талаптарды, кеңістіктік - композициялық шешімдердегі дизайнерлік әзірлемелерді құрайды; өнер әлеуметтік құбылыс ретінде элиталық және бұқаралық өнер болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
13
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік меншікті қорғау саласында білімді қалыптастыру<br/> Мазмұны: зияткерлік меншіктің негізгі ұғымдары. Өнеркәсіптік меншікті қорғау объектілері. Авторлық құқық объектілері. Патенттік құқықтың негізгі ережелері. Қалыптасатын дағдылар: зияткерлік меншікті қорғау бойынша нормативтік базамен жұмыс істеу дағдысы, қорғау құжаттарын алуға өтінім құжаттарын дайындау.
4
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
5
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманыңқазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияның сапасы оны бағалау критерийлерінің бірі болып табылады. Магистрлік диссертация заманауи мәтін редакторлары арқылы басылуы тиіс. Магистрлік диссертация компьютерлік түрде жүргізіледі, ол жұмысқа қойылатын талаптарға жауап береді. Магистрлік диссертациялардың көлемі 60-80 бет. Мамандықтардың белгілі бір топтары үшін (гуманитарлық ғылымдар) магистрлік диссертациялардың көлемі 100 бетке дейін жетуі мүмкін.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар үшін педагогикалық практиканың мақсаты – педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқытушының кәсіби шеберлігін, оқу жұмысын өз бетінше жүргізу қабілетін, студенттер тобына жетекшілік ету дағдыларын дамыту. Педагогикалық іс-тәжірибенің міндеттері: оқу бағдарламасын әзірлеу барысында алынған білім мен дағдыларды бекіту; оқу іс-шараларын дайындау және өткізу әдістерінің негіздерін және қолдануын зерделеу; жаңа білім беру технологияларын оқу; өз бетінше жұмыс істеу және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын жетілдіру.
4
Тәжірибені қорғау
Магистранттар үшін педагогикалық практиканың мақсаты – педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқытушының кәсіби шеберлігін, оқу жұмысын өз бетінше жүргізу қабілетін, студенттер тобына жетекшілік ету дағдыларын дамыту. Педагогикалық іс-тәжірибенің міндеттері: оқу бағдарламасын әзірлеу барысында алынған білім мен дағдыларды бекіту; оқу іс-шараларын дайындау және өткізу әдістерінің негіздерін және қолдануын зерделеу; жаңа білім беру технологияларын оқу; өз бетінше жұмыс істеу және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: полиграфияда қолданылатын логистика және логистикалық жүйелер саласындағы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны:полиграфиялық кәсіпорынның проблемаларын логистикалық қою; логистикадағы стратегия және жоспарлау; логистикадағы операцияларды зерттеу; логистикадағы болжау; өнімдер мен делдалдарды бөлудің негізгі арналары; логистиканың функциялары. кітап тарату кәсіпорнын логистикалық басқарудың тиімділігі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: полиграфиялық кәсіпорынды логистикалық басқару дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баспаның заманауи арнайы түрлері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: арнайы баспа түрлерін жіктеу. Баспа процестерінің түрлері. Баспаның арнайы түрлерінің технологияларына шолу. Арнайы баспа түрлеріне арналған негізгі және қосалқы материалдар.
Қалыптасатын дағдылар: арнайы баспа түрлері үшін минитипографияны және технологиялық процесті ұйымдастыруға арналған жабдықтарды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Баспа және баспадан кейінгі процестерде қолданылатын материалдардың қазіргі заманғы ассортименті мен қасиеттерінің жалпы полиграфиялық материалтану дамуының қазіргі заманғы үрдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: баспа және баспадан кейінгі процестерде қолданылатын қазіргі заманғы полиграфиялық материалдардың ассортименті; материалдардың физикалық және физикалық-химиялық қасиеттері, зерттеу және сынау әдістері.
Қалыптасатын дағдылар: полиграфиялық материалдардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеу дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: полиграфиядағы үдерістерді оңтайландыру саласында теориялық және практикалық негіздерді қалыптастыру және компьютерлік технология негізінде дизайнды игеру
Мазмұны: графикалық дизайнның негізгі принциптері. Векторлық және растрлық графика. Қолданбалы графикадағы композиция негіздері. Материал құрылымын модельдеу әдістері және композициядағы материалдардың рөлі. Векторлық графика бағдарламаларында композицияларды құру тәсілдері. Сюжеттік-бейнелеу және сәндік-тақырыптық композициялар және треппинг операциясының маңызы, оны оңтайландыру әдістері. Балалар әдебиетінің, кітап-журнал басылымдарының технологиялық дизайны.
Қалыптасатын дағдылар: күрделілігі жоғары баспа басылымдарын полиграфиялық ресімдеу кезінде технологиялық дизайн әдістері мен тәсілдерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің негізгі ұғымдары мен әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: өзектілік, жаңашылдық, ғылыми жұмыс әдістерін таңдау түсінігі. ҒЗЖ дайындық кезеңі. Ғылыми ақпаратты іздеу әдістері. Зерттеу қолжазбасын жасау әдістемесі, баяндаманы дайындау және рәсімдеу ерекшеліктері. Ғылыми жобаның құрылымы.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, ғылыми мақалалар, баяндамалар дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми қызметтің негізгі әдістері мен құралдары және ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: өзектілік, жаңашылдық, ғылыми жұмыс әдістерін таңдау түсінігі. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми ақпаратты іздеудің негізгі әдістері. Зерттеу қолжазбасын жасау әдістемесі, дайындау және рәсімдеу ерекшеліктері. Баяндама мен презентацияларды дайындау әдістемесі. Грантқа өтінімдерді дайындау әдістемесі. Ғылым саласындағы Жобаларды басқару. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыптарын мемлекеттік тіркеу. Ғылыми жобаның құрылымы.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, ғылыми мақалалар жазу, ғылыми баяндамалар дайындау, ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: полиграфияның заманауи технологиялық процестері туралы, полиграфиялық жабдықтар мен материалдар туралы өзара байланысты түсініктерді қалыптастыру.
Мазмұны: баспаға дейінгі дайындаудың қазіргі заманғы схемалары; баспаның классикалық тәсілдерін қазіргі заманғы пайдалану және электронды-цифрлық технологияларды енгізу; баспадан кейінгі өңдеудің жаңа әдістері
Қалыптасатын дағдылар: баспахананы ұйымдастыру үшін полиграфиялық жабдықтарды және әр баспа түріне арналған технологиялық процесті талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік меншікті қорғау саласында білімді қалыптастыру
Мазмұны: зияткерлік меншіктің негізгі ұғымдары. Өнеркәсіптік меншікті қорғау объектілері. Авторлық құқық объектілері. Патенттік құқықтың негізгі ережелері
Қалыптасатын дағдылар: зияткерлік меншікті қорғау бойынша нормативтік базамен жұмыс істеу дағдысы, қорғау құжаттарын алуға өтінім құжаттарын дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәдесый жасау технологиясы" курсы кәдесыйларды әзірлеу мен өндірудің негізгі кезеңдерін қамтиды. Материалдарды таңдау, полиграфиялық және сәндік технологиялар қарастырылады: тампопринтинг, лазерлік гравюра, бедерлеу, жібек экранды басып шығару, ультрафиолет басып шығару. Жекелендіру, құрастыру және орау әдістері, сондай-ақ қазіргі тенденциялар мен экологиялық аспектілер зерттелуде. Кәдесый индустриясындағы сапаны бақылауға, креативті дизайнға және инновациялық технологияларға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект" курсы АИ-нің полиграфияда қолданылуын зерттейді. Баспаға дейінгі дайындықты автоматтандыру, интеллектуалды дизайн жүйелері, макеттерді құру, түстерді түзетуді оңтайландыру және баспа процестерін басқару қарастырылады. Суреттерді талдау үшін нейрондық желілер, жабдыққа болжамды қызмет көрсету, ai-мен өнімді жекелендіру және бұрмаланудан қорғау зерттелуде. Даму тенденцияларына және салада жасанды интеллектті қолданудың этикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: полиграфиялық өнеркәсіп қалдықтарының қоршаған ортаға (ОС) әсеріне байланысты мәселелер және олармен жұмыс істеу әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Полиграфиялық өндіріс қалдықтарының ОЖ-мен өзара іс-қимылы; қаптама қалдықтарының құрылымы (өнеркәсіптік, тұрмыстық, аралас);қаптама қалдықтарын кәдеге жарату тәсілдері, қайталама шикізат (әк) және оның қасиеттері туралы түсінік; ОЖ-ны кәдеге жарату және қорғау саласындағы әлемдік тәжірибе.
Қалыптасатын дағдылар: пайдалану шарттарына байланысты оны бағалау критерийлеріне байланысты пайдаланылған қаптамадан қайталама шикізаттың "тозу" дәрежесін анықтау дағдысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы баспа өндірісінде қолданылатын ақпараттық технологиялар саласындағы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: баспа жүйесінің мәліметтер базасын құру жүйесін зерттеу; препресс кешенін зерттеу; баспа жүйесін автоматтандыру кезінде желілерді қолданумен танысу. Ақпаратты өңдеу және жедел сақтау құрылғылары. Қалыптасқан дағдылар: баспа жүйелерін құру дағдылары; бағдарламалық қамтамасыз етуді шығару жүйесін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: полиграфияның ғылыми мәселелерінің қазіргі жағдайы туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: полиграфияның қазіргі ғылыми мәселелерінің жіктелуі. Полиграфиялық материалтану мәселелері. Баспа қағаздары мен баспа бояуларын өндірудегі инновациялар. Наноматериалдар туралы мәліметтер. Полиграфиялық өнімдерді қолдан жасаудан қорғау мәселелері. Полиграфиядағы экологиялық-химиялық мәселелер.
Қалыптасатын дағдылар: полиграфиялық материалтану, полиграфиялық өндірістің экологиялық-химиялық мәселелері саласындағы білім
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: полиграфиялық өнімдерді бұрмалаудан қорғау саласындағы білімді қалыптастыру
Мазмұны: полиграфиялық өнімдерді бұрмалаудың түрлері мен әдістері. Құжаттарды қорғаудың негізгі түрлері мен түрлері. Қолдан жасаудың технологиялық түрлерін болдырмайтын техникалық қорғау құралдарының негізгі түрлері. Полиграфиялық өнімдерді физика-химиялық қорғау. Полиграфиялық өнімді қорғаудың полиграфиялық әдістері.
Қалыптасатын дағдылар: полиграфиялық өнімдерді бұрмалауды тану дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нанотехнологияларды полиграфиялық жабдықтарда, нанбаспа мен материалдардың әр түрлі түрлерін жасауда пайдалану туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: нанотехнологиялар және материал нанотехнологий в полиграфии и упаковке. Монография сандық баспаның жаңа технологиясы ретінде. Нанотехнологияларды қолдану қауіпсіздігінің мәселелері.
Қалыптасатын дағдылар: нанотехнологиялардың негізгі терминдерін меңгеру, аспаптық базамен жұмыс істеу дағдысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баспа өнімдерін қолдан жасаудан полиграфиялық қорғау саласында білімді қалыптастыру
Мазмұны: Полиграфиялық қорғау әдістері: дизайн, басып шығару, арнайы қағазды (немесе басқа негізді), арнайы бояулар мен әрлеу.
Қалыптасатын дағдылар: баспа өнімдерін қолдан жасауды тану дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баспаның флексографиялық және трафареттік түрлері технологиясы туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: арнайы баспа түрлерін жіктеу. Баспа процестерінің түрлері. Флексографиялық және трафареттік баспа технологияларына шолу. Флексографиялық және трафареттік баспаға арналған негізгі және қосымша материалдар.
Қалыптасатын дағдылар: арнайы баспа түрлері үшін минитипографияны және технологиялық процесті ұйымдастыруға арналған жабдықтарды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баспаның заманауи сандық технологиялары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: сандық баспа тәсілдері, олардың салыстырмалы сипаттамасы. Электрофотография, жалпы мәліметтер. Құрғақ көрініспен электрофотографияны пайдаланатын баспа жүйелері, олардың құрылысы және технологиялық мүмкіндіктері. Бейнені тікелей жазу арқылы электрографиялық тәсілдер. Қалыптасатын дағдылар: сандық баспа жабдығымен жұмыс істеу дағдысы, сандық баспа машиналарын жіктеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интернет-ресурстарды құру және жұмыс істеуінің теориялық негіздері мен принциптерін білуді қалыптастыру
Мазмұны: интранет және экстранет технологияларын пайдалануды қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелердің құрылымын құру принциптері. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар. Электрондық басылымдарды әзірлеудің тұжырымдамалық негіздері. Ақпаратты қабылдаудың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктері.. Оқу мәтіндерін иллюстрациялау.
Қалыптасатын дағдылар: электрондық ақпараттық ресурстарды әзірлей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: электронды басылымдарды құрудың теориялық негіздері мен принциптерін қалыптастыру
Мазмұны: интранет және экстранет технологияларын пайдалануды қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелердің құрылымын құру принциптері. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар. Электрондық басылымдарды әзірлеудің тұжырымдамалық негіздері.
Қалыптасатын дағдылар: электрондық басылымдарды әзірлей білу.