өнертану ғылымдарының магистрі
Ғылыми, білім, мәдени индустриялар және ғылым мен өнер салаларының қажеттілігін қамтамасыз ететін графика теориясы мен әдіснамасы аясында ғылымның талабына сай кәсіби, ғылыми құзіретті және білікті, ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау
Графика
7M02114
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақтың дәстүрлі өнерінің басым экспрессивті құралдарының ерекшеліктерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Қазақтың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Қазақтардың дәстүрлі музыкалық өнері. Қазақтың дәстүрлі фольклоры. Қазақ қолөнеріне талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Киіз.Қазақтың дәстүрлі костюмінің мифопоэтикасы.<br/> Қалыптасқан дағдылар: қазақтың дәстүрлі өнерінің бейнелік тіліне талдау жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
13
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу тәжірибесінің негізгі мақсаты магистранттарды магистрлік диссертацияны аяқтау үшін өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау болып табылады. Тәжірибенің негізгі мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер жүргізуде тәжірибе жинақтау және келесідей дағдыларды меңгеру болып табылады: өзекті ғылыми мәселелерді анықтау және шешу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық бағдарламаларды әзірлеу
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін, кәсіби қызметтің барлық түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдениет саласындағы басқару негіздерін және мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы қағидаттарын зерделеу. Мазмұны: мәдени менеджменттің категориялары мен принциптері; мәдени процестерді басқарудың формалары мен әдістері. Қалыптасатын дағдылар: мәдени жобаларды басқару дағдыларын практикалық меңгеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи шығармашылық индустриялар туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: шығармашылық кәсіпкерлік секторы: музыка, бейнелеу және орындаушылық өнер, кино, сән, қолөнер, баспа дело, Жарнама, дизайн, Сәулет, Интернет және компьютерлік технологиялар. Шығармашылық салалардың пәні. Шығармашылық Индустриялар және қалаларды дамыту.. Қалыптастырылатын дағдылар: шығармашылық индустриялар секторында жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби құзыреттерді игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: art-science әдістері мен тәсілдерін зерттеу
Мазмұны: ғылымның өнерге әсері, өнер эксперименттік ғылым алаңы ретінде, Art-science шығармаларын түсіндіру, Art-science тұжырымдамасын құру. Қазақстандық суретшілер Art-science өкілдері.
Қалыптасатын дағдылар: art-science туындыларын жасаудың практикалық дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнер және ғылым. Көркем және ғылыми. Шығармашылық және технологиялық. Ғылым шығармашылық үшін зерттеу базасы ретінде. Art-science шығармаларының концептуалды интерпретациясы. Art-science шығармашылық жұмыстарын жасау. Art-science тұжырымдамасын құру. Қазақстандық суретшілер Art-science өкілдері. Олардың шығармашылығын практикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ерекше мәдени құбылыс ретінде жинақтаудың қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу.
Мазмұны: коллекциялар ұғымы, әр түрлі дәуірдегі коллекциялар, ғылыми ақпарат жинау, жүргізілетін зерттеулер тақырыбы бойынша библиография жасау.
Қалыптасатын дағдылар: көркем галереяда жұмыс істей білу, суретшілермен, коллекционерлермен және өнер туындыларын сатып алушылармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арт-критика әдіснамасына заманауи көзқарастарды үйрену
Мазмұны: көркем сын дамуының ғылым ретінде эволюциясы, арт-сынның қазіргі теориялары, арт-сын өнердің қозғаушы құралы ретінде, атақты шетелдік арт-сыншылар, қазақстандық арт-сын
Қалыптасатын дағдылар: көркем сын әдістемесін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнерді заманауи ғылыммен зерттеу әдістерінің алуан түрлілігін зерттеу.
Мазмұны: заманауи өнертану зерттеуі: жанрлар, әдістер, тезаурус. Заманауи өнерді дамытудың өзекті мәселелері. Қазіргі заманғы көркем шығармашылық контекстіндегі көркем мәдениет. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі Қазақстан өнері.
Қалыптасатын дағдылар: қазіргі көрнекі өнердің мазмұндық мазмұнын талдау дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шығармашылық. Эксперимент. Өнер. Шығармашылық эксперимент әдісі. Contemporary art. Перфомансты құру. Инсталляция құру. Шығу материалдарынан шығармашылық жұмыстар жасау. Фото инсталляцияларды және басқаларды жасау. Суретпен және фотосуреттермен эксперименттер. Қазақстандық суретшілер contemporary art өкілдері. Олардың шығармашылығын практикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: галереялық істің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу
Мазмұны: галерея мен арт-кеңістіктің мақсатын анықтау мәселелері, сондай-ақ бастапқы және қайталама нарықтар галереяларының жұмыс істеуіндегі айырмашылық, қазақстандық галерея ісінің ерекшеліктері.
Қалыптасатын дағдылар: галереялық істі ұйымдастыру дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: өзекті өнер теориясын оқыту
Мазмұны: қазіргі өнердің дамуының өзекті мәселелері, өзекті өнердің генезисі. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі қазақстандық өзекті өнер, танымал суретшілер өзекті өнер өкілдері.
Қалыптасатын дағдылар: өзекті өнер туындыларын талдау дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығармашылық эксперименттің әдістері мен әдістерін өзекті түрде зерттеу Мазмұны: өзекті өнердегі шығармашылық эксперимент әдісі. Стандартты емес өнер түрлері. Қазақстандық суретшілер өзекті өнер өкілдері. Өзекті өнер туындыларын ұсыну формалары. Қалыптасқан дағдылар: өзекті өнер туындыларын талдау мен құрудың практикалық дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өнертану пәндері қатарында көркем сынның рөлін қарастырады; көркем сын ғылымының ғылым ретінде дамуының тарихи экскурсі, сонымен қатар қазіргі заманғы көркем сынның өзекті бағыттарын қарастырады. Арт-сынды білу және түсіну және оның өнертанудағы рөлі. Академиялық рейтинг дағдысы, копирайтинг, арт-менеджмент және мәдени жобаларды басқару саласында жұмыс істеу мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылым жүйесіндегі орнын зерттеу.
Мазмұны: өнер педагогикасы ғылым ретінде, дамудың тарихи аспектілері, әлемдік көркем педагогикадағы өнер педагогикасының ерекшеліктері, өнер педагогикасының Қазақстандық болмысы.
Қалыптасатын дағдылар: өнер педагогикасы дамуының тарихи ерекшелігіне талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер теориясы мен оның жалпы заңдылықтарын терең зерттеу.
Мазмұны: Ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейінгі бейнелеу өнерінің көркемдік теориясы. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнер классификациясының онтологиялық, семиотикалық және функционалды өлшемдері.
Қалыптастыратын дағдылар: әлемдік өнер теориясы туралы терең білім алу, өнер генезисінің жалпы және ерекше заңдылықтарын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнердің теориялық аспектілерін тереңдете оқыту
Мазмұны: өнер теориясы ғылыми пән ретінде, өнер эволюциясы саласындағы атақты теориялар, өнер теориясының әдіснамасы, қазақстандық өнертану.
Қалыптасатын дағдылар: өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогикалық өнертануды және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу.
Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркемдік-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Өнер академияларының пайда болуы. Егеменді Қазақстанда өнер педагогикасын дамыту.
Қалыптасқан дағдылар: педагогикалық өнертану дамуының тарихи ерекшеліктерін түсіну қабілеті
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.