жаратылыстану ғылымдарының магистрі
ЕП-ның мақсаты заманауи экономика туралы білімді жоғары білімді бәсекеге қабілетті білім беру орталықтарында, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті азаматтық ұстанымға сәйкес оқыту, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға дайындау болып табылады. .
ЕП-ның миссиясы - шеберлерді қоршаған ортаны қорғау саласындағы талаптарға жауап беретін, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының тиімділігін арттыратын іргелі білім базасы.
Экология
7M05202
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Басқару психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайын талдау. Диагностика, болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқару бойынша кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру. Мазмұны: Философия науки. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Қалыптасатын дағдылар: сыни талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагогикалық теория негіздері мен педагогикалық шеберлік, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Педагогиканың әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. Университет оқытушыларын оқыту теориясы.<br/> Құзыреттер: педагогиканың негізгі категориялары туралы білімдерін қамту, педагогикалық әдістерді қолдану дағдылары мен дағдыларын ұсыну, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті түсіндіру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиялық және шикізаттық ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелерін шешуде қазіргі заманғы экологиялық бағдарланған технологиялардың негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Қазақстанның биологиялық және шикізат ресурстарының таралу ерекшеліктері, олардың қорлары және игеру перспективалары; су экологиялық жүйелерін, ластанған ауа мен топырақты қорғау проблемаларын шешудегі қазіргі заманғы технологиялардың рөлі. Экологиялық таза отын мен тыңайтқыш алу үшін өсімдіктер мен олардың қалдықтарын ұтымды пайдалану, технологиялық биоэнергетиканың басымдықтары. Биотехнология. Білімді пайдалану және оны өндірісте қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат – тұрақты даму контекстінде ноосфераның барлық компоненттеріне-топыраққа, суға және атмосфераға антропогендік әсер ету.
Мазмұны: ноосфераның қазіргі мәселелері: қазіргі экологиялық жағдайдағы техногенез және техносфера. Тұрақты даму мүддесі үшін су ресурстарын сақтау және ұтымды пайдалану. Құрлық экожүйелерін қорғау және қалпына келтіру және оларды ұтымды пайдалануға жәрдемдесу, жердің деградациясы мен биологиялық әртүрлілікті жоғалту процесін тоқтату және кері қайтару. Жаһандық экожүйенің ластануы мен деградациясы мәселелерін шешу жолдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұрақты қауіпсіздік пен еңбекті қорғауды қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарын меңгеру.
Мазмұны: "Өндірістік қызметтің қауіпсіздігі" ұғымы. Қауіпті анықтау, тәуекелді бағалау, тұрақты қоғамның еңбегін қорғауды қамтамасыз етудің негізгі принциптері. Ауыр жұмыс және зиянды немесе қауіпті еңбек жағдайлары бар жұмыс үшін өтемақы. Еңбекті қорғауды қаржылық қамтамасыз ету. Өндірістік қызметтің қауіпсіздік шараларын қолдану және сақтау және еңбек қауіпсіздігін тұрақты қамтамасыз етудің негізгі принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеудің тақырыбы мен мақсаты, танымдық немесе шығармашылық қызметі. Ғылыми зерттеу. Жаңа білім алу процесі, танымдық іс-әрекеттің бір түрі. Зерттеудің объективтілігі, жаңғыртылуы, дәлелдемесі, дәлдігі. Зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейлері. Іргелі және қолданбалы, сандық және сапалық, бірегей және кешенді. Ғылыми зерттеу нәтижелері. Реферат, баяндама, дәрістер, хабарламалар (тезистер), мақала жариялау. Кез келген ғылыми жұмыстың құрылымы: титулдық Парақ, мазмұны, Кіріспе, Негізгі бөлім, қорытынды, әдебиет және көздер, қосымшалар.)