8D03101 - Халықаралық қатынастар білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD)
Әлеуметтік ғылымдар саласында, халықаралық қатынастар саласында терең білімі бар философия докторларын (PhD), кәсіби өсу және әлемдік білім беру жүйесіне еркін ықпалдасу үшін барлық дағдылары мен білімі бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
Халықаралық қатынастар
8D03101
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
3
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
4
Ғылыми-зерттеу практикасы
9
Докторлық диссертация
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
12
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаңа технологиялық шындықтағы әлемдік саясат субъектілері арасындағы қатынастар . Киберкеңістіктегі халықаралық бәсекелестіктің артуы. Жаңа realnos ретінде гибридті соғыс T әлемдік саясат. Жаңа технологиялық және геосаяси сын-қатерлер дәуіріндегі әлемдік көшбасшылық. Дәстүрлі актерлердің әлемдік саясаттағы рөлі . Жаңа геосаяси турбуленттілік жағдайында жаңа әлемдік тәртіпті анықтау мәселелері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаңа технологиялық шындықтағы әлемдік саясат субъектілері арасындағы қатынастар . Киберкеңістіктегі халықаралық бәсекелестіктің артуы. Жаңа realnos ретінде гибридті соғыс T әлемдік саясат. Жаңа технологиялық және геосаяси сын-қатерлер дәуіріндегі әлемдік көшбасшылық. Дәстүрлі актерлердің әлемдік саясаттағы рөлі . Жаңа геосаяси турбуленттілік жағдайында жаңа әлемдік тәртіпті анықтау мәселелері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі әлемдік саясаттың идеологиялық негізі. Жаһандану жағдайындағы әлемдік үстемдік үшін күрес. Ақпарат әлемдік саясаттың құралы ретінде. Әлемдік саясаттағы кибер кеңістік . Қазіргі әлемдік саясаттағы әскери күштің рөлі, әлемдік саясаттағы экономикалық құралдар мен мақсаттар. Түсті революциялар әлемдік саясаттың құралы ретінде
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі әлемдік саясаттың идеологиялық негізі. Жаһандану жағдайындағы әлемдік үстемдік үшін күрес. Ақпарат әлемдік саясаттың құралы ретінде. Әлемдік саясаттағы кибер кеңістік . Қазіргі әлемдік саясаттағы әскери күштің рөлі, әлемдік саясаттағы экономикалық құралдар мен мақсаттар. Түсті революциялар әлемдік саясаттың құралы ретінде
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жаңа әлемдік тәртіп мәселелері бойынша білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Әлемдік тәртіп ұғымының анықтамасы, Әлемдік тәртіптің тарихи модельдері, Әлемдік саясат пен әлемдік тәртіп ұғымдарының арақатынасы. Жаңа әлем тәртібінің негізгі түсініктері.
Құзіреттіліктер: заманауи әлемдік процестерді терең талдау дағдылары, халықаралық қатынастардағы ғылыми идеялар мен тұжырымдамаларды қалыптастыру дағдылары, ғылыми жұмыстарды жазу дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия мемлекеттеріндегі жаңа геосаяси үрдістерді зерттеу.
Дамытылатын дағдылар: геосаяси теориялардағы Орталық Азияның ерекшеліктерін бағалайды және дамытады; тарихи ортақтық пен аймақтық айырмашылықтарды салыстырады және түсіндіреді.
Мазмұны: Орталық Азия геосаяси концепциялардағы. Орталық Африка Республикасындағы әлемдік күш орталықтарының жаһандық мүдделерін анықтау. Аймақтың геосаяси дамуының мәселелері мен келешегі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық қатынастар теориясы (бұдан әрі осы тарауда — ТМТ) - табиғатты, халықаралық қатынастардың пайда болу нысандары мен заңдылықтарын зерттейтін саяси ғылымның бөлімі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Педагогикалық практика
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру.
Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау).
Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу);
- студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру.
Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау).
Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу);
- студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.