экономика ғылымдарының магистрі
Бағдарлама сапалы кәсіби білім алу үшін жағдайларды қамтамасыз етуге бағытталған, қаржы органдарының практикалық қызметінде талап етілетін есеп және аудит саласындағы кәсіби құзыреттілік, банк және банктік емес кредит институттарын, сақтандыру компанияларын, инвестициялық қорларды, салық органдарын құру. Осыған байланысты білім беру бағдарламасы мамандарды даярлаудың құзыреттілік моделі негізінде әзірленген, еңбек нарығының қажеттілігін және жұмыс берушілердің талаптарын қамтамасыз етеді. Бұл модель магистранттардың негізгі құзыреттіліктерін, олардың дайындық деңгейін және нақты кәсіби функцияларды орындауға дайындығын сипаттайды.
Есеп және аудит
7M04103
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Банк есебін ұйымдастыру тәжірибесін тереңдету, Банк жұмысын бағалау кезінде ойлаудың кеңдігін қамтамасыз ету.<br/> Мазмұны: дәстүрлі емес банк операцияларын, Траст , факторинг, форфейтинг операцияларын есепке алу, коммерциялық банктердің сейф қызметтері.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: банктік бухгалтерлік есеп және есептілік саласындағы білімді дамыту, шешім қабылдау үшін банк ісі мамандарының қолданатын әдістерінің дағдыларын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Банк есебін ұйымдастыру тәжірибесін тереңдету, Банк жұмысын бағалау кезінде ойлаудың кеңдігін қамтамасыз ету.<br/> Мазмұны: дәстүрлі емес банк операцияларын, Траст , факторинг, форфейтинг операцияларын есепке алу, коммерциялық банктердің сейф қызметтері.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: банктік бухгалтерлік есеп және есептілік саласындағы білімді дамыту, шешім қабылдау үшін банк ісі мамандарының қолданатын әдістерінің дағдыларын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі міндеті өндірістік шығындар туралы есептік деректерді алу болып табылатын өндірістік есепті зерттеуге бағытталған.<br/> Курстың мақсаты: басқару есебі туралы жалпы ұғымды меңгеру, шығындарды жіктеу, Өндірістік шығындарды есепке алуды ұйымдастыру, шығындарды есепке алу және өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау әдісін білу; кешенді өндіріс шығындарын бөлу әдістерін білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бухгалтерлік есеп жүйесін ұйымдастыру негіздері, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі, бухгалтерлік есептің, бухгалтерлік баланстың, шоттар жүйесінің және қос жазбаның негізгі тұжырымдамалары мен принциптері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FU 3301
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржылық есеп беру және есеп беру саласындағы магистрдің кәсіби құзыреттілігін қамтамасыз ету.<br/> Мазмұны: ҚР есеп жүйесін реформалаудың негізгі бағыттары. Экономиканың жаһандану қарқынының өсуі жағдайында қаржылық есеп пен есептіліктің халықаралық үйлесімділігі.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: білім экономикасының заманауи талаптарын ескере отырып, адам әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржылық есеп беру және есеп беру саласындағы магистрдің кәсіби құзыреттілігін қамтамасыз ету.<br/> Мазмұны: ҚР есеп жүйесін реформалаудың негізгі бағыттары. Экономиканың жаһандану қарқынының өсуі жағдайында қаржылық есеп пен есептіліктің халықаралық үйлесімділігі.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: білім экономикасының заманауи талаптарын ескере отырып, адам әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасай білу.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Mak 2205
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы басқару есебін зерттеу ұйымның бизнес-моделі болуы тиіс<br/> біріктіру мәмілелерін қарастыру,<br/> қазақстандық бизнес-құрылымдардың практикасына кірген.<br/> Мазмұны: өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау шығындарын есепке алу әдіснамасын дамыту үрдістері, қазіргі заманғы ұйымдарда"Таргет-костинг" тұжырымдамасын қолдану<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: калькуляция әдістері мен тәсілдерін пайдалану, шығындарды және оларды бөлу әдістерін үйрену, кәсіпорынды басқаруда тұжырымдамаларды қолдану.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыртқы экономикалық қызмет элементтерін зерттеу және оларды шетелдік фирмалар қызметінде қолдану.
Мазмұны: сыртқы экономикалық қызметті басқару, сыртқы экономикалық операциялардың тиімділігі, тауарларды халықаралық сату шарты, халықаралық сауданы және делдалдық операцияларды ұйымдастыру.
Қалыптасқан құзіреттіліктер: халықаралық экономикалық қатынастардағы ұзақ мерзімді тенденцияларды анықтау, сыртқы экономикалық қызметтің ұзақ мерзімді стратегиясын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоспарлау, ақпаратпен қамтамасыз ету, бақылау және бейімделу, бағалау және кәсіпорынды басқару тиімділігін анықтау процестерін қолдайтын және үйлестіретін бақылау саласында практикалық дағдыларды қолдану. Мазмұны: кәсіпорынды басқару құралы ретінде бақылау, Бақылау құралдары, бақылау қызметін ұйымдастыру, ұйымда бақылау жүйесін енгізу, бақылауды ақпараттық қолдау, сыртқы ортаны бақылау, ресурстармен қамтамасыз етуді бақылау, Өндірісті бақылау, логистика, персонал, Инновациялық процестерді инвестициялау, қаржылық бақылау. Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпорынды талдау бойынша контроллингті қолдану әдістерін практикалық қызметте қолдана білу, Бақылау ақпараты негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың қолданбалы әдістері туралы ақпаратты меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бизнес қатысушылары арасындағы байланыстырушы ретінде қолданылатын мақсаттар мен әдістерді зерттеу және ұйымға мақсатына жетуге мүмкіндік беретін шешімдерді ұсыну.Мазмұны: Бизнесті талдау әдістері, қабылдау және бағалау критерийлерін анықтау әдісі, бизнес ережелерін талдау, мәліметтер ағынын диаграмма. Қалыптастырылған құзіреттіліктер: бизнес қажеттіліктерін анықтау және бизнес мәселелерін шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ұйымдардың қаржы шаруашылық қызметіне аудит және салық салу ерекшеліктерін зерттеу.
Мазмұны: аудит және салық салу әдістемесі, бақылау объектілері, функциялары, принциптері мен оларға қойылатын талаптарды әзірлеу бойынша ұсыныстар мен ережелер. Қалыптасқан құзіреттіліктер: салық салудың әдіснамалық негіздерін, салықтар туралы заңнаманы және шағын және орта кәсіпкерліктің арнайы салық режимдерін қолдану ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салықтық есепке алу саласындағы білімді алу, шаруашылық жүргізуші субъектінің салық міндеттемелерін анықтауда оның әдістерін қолдану.
Мазмұны: Салықтық есепке алу және оны одан әрі жетілдіру, Салық салудың арнайы ережелері мен әдістері, ҚҚС есебін жүргізу, ҚҚС тіркеу және тіркеуден шығару, Салық декларациясын толтыру тәртібі.
Қалыптасқан құзіреттіліктер: салық декларацияларын толтыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инновациялық менеджмент жүйесі туралы түсінік қалыптастыру
Мазмұны: Инновациялық менеджмент нысандары. Кәсіпорындардың инновациялық белсенділігін арттыру факторлары. Стратегиялық тәсіл-инновациялық менеджменттің негізі. Инновацияның стратегиялық менеджменті. Ұйымның инновациялық әлеуеті. Инновациялық климатты бағалау. Инновациялық стратегиялардың түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: зерттеу жұмысының әдістерін және инновациялық шешімдерді бағалау әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық аудитін жүргізудің, салық заңнамасын сақтаудың практикалық дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: аудит стандарттары және аудиторлардың кәсіби этикасы, қателер мен алаяқтық, олардың мәнділігін бағалау, аудитор жұмысының сапасын бақылау, салықтық тексеруді жоспарлау, деректерді электронды өңдеудің салық аудиті.Қалыптасатын құзыреттер: әзірлемелік ведомостарды құру, оның дұрыстығын қамтамасыз ету мақсатында түзету бухгалтерлік жазбаларды ресімдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіпорындарда валюталық және экспорттық-импорттық операцияларды, қызметтерді есепке алуды ұйымдастыру мен жүргізудің білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Мазмұны: сыртқы экономикалық қызметті реттеу әдістері. Экспорттық операцияларды есепке алу. Импорттық операцияларды есепке алу. Шетелдік инвестициялар мен валюталық операцияларды есепке алу. Шаруашылық субъектілерінің СЭҚ талдауы. Сыртқы экономикалық қызметтің аудиті.
Қалыптасатын құзыреттер: валюталық реттеу мен валюталық бақылаудың мәнін және олардың есепті ұйымдастыруға әсерін білу; Өнімнің (жұмыстардың, қызметтердің) осы түрінің өзіндік құнын және оны сатудан күтілетін пайданы анықтау мақсатында сыртқы экономикалық операциялар туралы бухгалтерлік ақпаратты қалыптастыру принциптері; валюталық операцияларды бухгалтерлік есепте көрсету, қызметтер мен экспорттық-импорттық операцияларды есепке алу ережелері мен әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоспарлау, үйлестіру, бақылау, талдау, шешім қабылдау және ынталандыру кезеңдерін қарау. Кәсіпорынды басқару элементі ретінде басқару есебінің мәнін зерттеу. Шығындар мен нәтижелердің мәнін басқару есебінің объектісі ретінде зерттеу. Шығындар мен нәтижелерді басқару мақсатында шығындар туралы ақпаратты дайындау жүйесін зерделеу.
Практикалық пайдалану үшін шығындар туралы ақпаратты дайындау бойынша практикалық дағдыларды алу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХАС сәйкес аудит жүргізу дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: хас мақсаты, міндеттері, қолдану аясы, аудиторлық тәуекелді бағалау ерекшеліктері, ішкі аудит жұмысын пайдалану, алаяқтық және т. б. жағдайларын қарау.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: шаруашылық жүргізуші субъектінің ұйымдық құрылымын, оның есептік жүйелерін, оның активтерінің, міндеттемелерінің, кірістері мен шығыстарының шаруашылық сипаттамасы мен табиғатын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: хас негізгі аспектілеріне терең түсінік беру, аудиторлық қызметтерді пайдаланушыларды аудиттің принциптері мен мақсаттарын түсінудің бірыңғай тәсілімен қамтамасыз ету.
Мазмұны: ҚР аумағында халықаралық аудит стандарттарын қолдану мәселелері, хас қалыптасу кезеңдері, проблемалары және қолдану перспективалары.
Қалыптасатын құзыреттер: басқарушылық шешімдердің нұсқаларын әзірлеу және оларды әлеуметтік-экономикалық тиімділік өлшемдері негізінде таңдауды негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бухгалтерлік есепті ХҚЕС бойынша ұйымдастыру әдістемесінде стандарттар мен олардың практикалық қолданылуын ашып көрсету. Мазмұны: Оқу үрдісі барысында стандарттардың теориялық презентациясы мен оқу-практикалық мысалдарға сүйене отырып, стандарттарды қолдану мақсаты мен көлемі, есепке алу тәртібі, қаржылық есептіліктегі ақпаратты ХҚЕС-ке сәйкес ашу қарастырылды. Қалыптасқан құзыреттер: теориялық аспектілер мен ХҚЕС бағыттары саласында, сондай-ақ оларды түрлі компанияларда, фирмалар мен ұйымдарда практикалық қолдану саласында құзыретті болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі елдердегі осы стандартқа деген көзқарас мәселесіне және оны енгізу проблемаларына қатысты, сондай-ақ шағын және орта бизнес үшін ХҚЕС-ын сын тұрғысынан қарау көлемді кәсіпорындар және оған дайындалған есептілікті қолданудың практикалық аспектілері. Мазмұны: ШОБ тұжырымдамалары мен негізгі қағидалары, Есеп саясаты, бағалау мен қателіктер, негізгі қаржы құралдары, инвестициялық жылжымайтын мүлік, негізгі құралдар, тауарлы-материалдық қорлар, материалдық емес активтер, шетел валютасымен операциялар, гиперинфляция.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: білімді ХҚЕС-ке сәйкес ШОБ-пен тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық салу жүйесін шағын және орта кәсіпорындардың қолдануын, экономикалық қызмет түрлерін және басқа да жағдайларын зерттеу
Мазмұны: Шағын және орта бизнеске салық салу: проблемалары мен болашағы, пайдаланатын салық салу жүйесінің жалпы сипаттамасы.
Қалыптасқан құзіреттіліктер: салық режимдерін біріктіру кезінде қолданылатын салық салу жүйелері шеңберіндегі жеке салықтардың есептеулерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: арнайы курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау .
Мазмұны: оқу-тәрбие процесін іс жүзінде жүзеге асыру дағдысы. Оқу қызметін ұйымдастыру. Пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты жүргізу