экономика ғылымдарының магистрі
Бағдарлама сапалы кәсіби білім алу үшін жағдайларды қамтамасыз етуге бағытталған, қаржы органдарының практикалық қызметінде талап етілетін есеп және аудит саласындағы кәсіби құзыреттілік, банк және банктік емес кредит институттарын, сақтандыру компанияларын, инвестициялық қорларды, салық органдарын құру. Осыған байланысты білім беру бағдарламасы мамандарды даярлаудың құзыреттілік моделі негізінде әзірленген, еңбек нарығының қажеттілігін және жұмыс берушілердің талаптарын қамтамасыз етеді. Бұл модель магистранттардың негізгі құзыреттіліктерін, олардың дайындық деңгейін және нақты кәсіби функцияларды орындауға дайындығын сипаттайды.
Есеп және аудит
7M04103
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Банк есебін ұйымдастыру тәжірибесін тереңдету, Банк жұмысын бағалау кезінде ойлаудың кеңдігін қамтамасыз ету.<br/> Мазмұны: дәстүрлі емес банк операцияларын, Траст , факторинг, форфейтинг операцияларын есепке алу, коммерциялық банктердің сейф қызметтері.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: банктік бухгалтерлік есеп және есептілік саласындағы білімді дамыту, шешім қабылдау үшін банк ісі мамандарының қолданатын әдістерінің дағдыларын меңгеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Контроллинг пәні - экономикалық талдау, жоспарлау, басқарушылық есеп жəне менеджменттің ұштасуы кезінде пайда болған қазіргі заманғы басқарудың те- ориясы мен тəжірибесіндегі жаңа құбылыс. Контроллинг курсын меңгеру пəні ретінде кəсіпорынды басқару үдерісі бо- лып табылады, оған мақсаттар қою, стратегия құру, стратегиялық жəне опе- ративті жоспарлар мен бюджеттер құру, ағымдағы жағдайларға мониторинг жасау, алға қойған мақсаттардан нақты нəтижелердің ауытқуын бақылау жəне талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық есеп (Ілгермелі) пәні – есеп беруші басқарушы органдардың жұмысын және субъектінің ресурстарын, міндеттемелерін және ақша қаражаттарының болашақтағы ағындарын бағалауға, несие беру бойынша шешімдерге және инвестициялық қызметтерді қабылдауға пайдалы ақпараттарды береді.Есеп беру мәліметтерін кәсіпорынның тиімділігін бағалау үшін, сондай-ақ шаруашылық қызметін талдау үшін сыртқы пайдаланушылар пайдаланады.Осымен қоса, есеп беру кәсіпорынның шаруашылық қызметін жедел басқару үшін қажет және ол болашақ кезеңдерді жоспарлау мен болжау үшін басты база болып табылады.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салалардағы есеп пен есеп берудің практикалық аспектілері пәні- әр-түрлі саладағы ұйымдардағы қаржы-шаруашылық іс әрекеттерінің есебін жүргізу, талдауын және қаржылық есептердің құрастырылуын, сондай-ақ бастапқы құжаттардың өңделуі мен жинақталуын, арнайы құжаттаманың әзірлемелерін дайындау мен жүргізуді жүзеге асыру; жұмыс істеп тұрған кәсіпорынды негізгі құралдары мен активтерінің амартизацияларын есептеп беру, дыин өнімнің калькуляциясын есептеу мен өнімнің жаңа түрлерін енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салық аудит пәні қаржы есебін жүргізудің дұрыстығын тәуелсіз бақылау ретінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің салық аудитін жүргізу білімі мен практикалық дағдыларын игеру болып табылады, ішкі бақылау жүйесінің жұмыс істеуі, қаржылық есептіліктің дұрыстығын тексеру, шаруашылық жүргізуші субъектінің сақтауы сондай-ақ аудиторлық тексеру нәтижелерін ресімдеу жөніндегі уәкілетті орган айқындайды. Анықталған бұзушылықтар мен қателер бойынша түзетуші бухгалтерлік жазбаларды ресімдеу мен оның дұрыстығын қамтамасыз ету мақсатында қаржылық есептілікті оқып үйренуболып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық стандарттар негізінде аудитті жүргізуді заңды түрде бекіту қажеттілігі аудиторлық процедуралар ретінде қарастыру мен қатар олардың сапасын жүйелік бақылау жұмысты бірыңғай міндетті ережелерге сай жүргізуді қамтамасыз етеді және әлемдік аудиторлық қоғамға әрі қарай интеграциялауға ықпалын тигізеді. Қазақстанда АХС еңгізу аудит кәсібінің дамуы мен жетілдірілуіне оң әсер етті, қоғамның қызығушылығына сай жоғары сапалы қызмет көрсету мақсатында гармонизацияланған стандарттарға сүйінуге жағдай туғызды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Контроллинг пәні - экономикалық талдау, жоспарлау, басқарушылық есеп жəне менеджменттің ұштасуы кезінде пайда болған қазіргі заманғы басқарудың те- ориясы мен тəжірибесіндегі жаңа құбылыс. Контроллинг курсын меңгеру пəні ретінде кəсіпорынды басқару үдерісі бо- лып табылады, оған мақсаттар қою, стратегия құру, стратегиялық жəне опе- ративті жоспарлар мен бюджеттер құру, ағымдағы жағдайларға мониторинг жасау, алға қойған мақсаттардан нақты нəтижелердің ауытқуын бақылау жəне талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ұйымды ішкі басқару үшін есеп жүргізудің әдістері мен құралдарын зерттейді. Ол шығындарды классификациялау, өзіндік құнды есептеу, бюджеттеуді, ауытқуларды талдауды және басқарушылық есептілікті қамтиды. Пән қаржылық деректер негізінде жоспарлау, бақылау және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады. Бұл пән ресурстарды басқарудың тиімділігін арттыруға, шығындарды оңтайландыруға және бизнестің рентабельділігін көтеруге бағытталған. Басқарушылық есепті зерттеу жетекшілерге, қаржылық аналитиктерге және стратегиялық жоспарлау мен операциялық басқарумен айналысатын мамандарға қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бизнес қатысушылары арасындағы байланыстырушы ретінде қолданылатын мақсаттар мен әдістерді зерттеу және ұйымға мақсатына жетуге мүмкіндік беретін шешімдерді ұсыну.Мазмұны: Бизнесті талдау әдістері, қабылдау және бағалау критерийлерін анықтау әдісі, бизнес ережелерін талдау, мәліметтер ағынын диаграмма. Қалыптастырылған құзіреттіліктер: бизнес қажеттіліктерін анықтау және бизнес мәселелерін шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік сауда ұйымы жағдаиндағы сыртқы экономикалық қызметтің есебі пәні - кәсіпорынның сыртқы экономикалық қызметінің элементтерін зерттеу және белгілі шетелдік және отандық фирмалар қызметінің мысалында оларды қолданудың практикалық дағдыларын игеру. Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік басқару органдарының құрылымы мен сыртқы экономикалық қызметтің ұзақ мерзімді стратегиясын әзірлеу үшін халықаралық экономикалық қатынастардағы ұзақ мерзімді үрдістерді, әлемдік экономика мен өңірлердің даму перспективаларын анықтау болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Есеп, жоспарлау және бизнесті талдау пәні- ұйымның құрылымын, ережелері мен функцияларын түсіну және ұйымға мақсаттарына жетуге мүмкіндік беретін шешімдерді ұсыну мақсатында бизнес қатысушылары арасындағы байланыс ретінде қолданылатын тапсырмалар мен әдістерді зерттеу,бизнесті талдау әдістерін, қабылдау және бағалау критерийлерін анықтау әдісін, бизнес ережелерін талдау мен мәліметтер ағындарының диаграммаларын қалыптастыру болып табылады. Іскерлік қажеттіліктерді анықтау және іскерлік мәселелердің шешімдерін табу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ұйымдардың қаржы шаруашылық қызметіне аудит және салық салу ерекшеліктерін зерттеу.
Мазмұны: аудит және салық салу әдістемесі, бақылау объектілері, функциялары, принциптері мен оларға қойылатын талаптарды әзірлеу бойынша ұсыныстар мен ережелер. Қалыптасқан құзіреттіліктер: салық салудың әдіснамалық негіздерін, салықтар туралы заңнаманы және шағын және орта кәсіпкерліктің арнайы салық режимдерін қолдану ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі меншік нысанындағы ұйымдардың қаржылық есебін ұйымдастыру және әдіснамасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің принциптері мен орны. Есеп саясаты. Салық саясаты. Кассадағы қолма-қол ақшаны есепке алуды құжаттық ресімдеу
Қалыптасатын құзыреттіліктер: бастапқы құжаттар мен есептік регистрлердің деректерін жинау және жүйелеу қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономика ғылымының негіздерін терең түсіну үшін маңызды курс болып табылады. Бұл пән экономикалық процестерді екі негізгі деңгейде, яғни микроэкономика мен макроэкономика тұрғысынан зерттейді.
Микроэкономика деңгейінде пән тұтынушылардың және фирмалардың шешім қабылдау процестерін, олардың нарықтағы әрекеттерін, ұсыныс пен сұраныс арасындағы байланыс пен тепе-теңдікті, бәсекелестік жағдайын және нарықтағы бағаны қалыптастыруды талдайды.
Макроэкономика деңгейінде экономикалық жүйе мен оның әртүрлі компоненттері (ұлттық табыс, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу) арасындағы байланыс қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Практикалық Инновациялық менеджмент" инновациялық менеджменттің негіздері: инновация ұғымы, инновацияның жіктелуі және өмірлік циклі сияқты мәселелерді терең зерттеуге бағытталған. Инновацияларды стратегиялық басқару: инновациялық стратегияларды әзірлеу және іске асыру. Инновациялық қызметті ұйымдастыру: инновацияларды басқару құрылымдары мен процестері. Инновацияларды қаржыландыру: инвестицияларды тарту көздері мен әдістері. Инновациялық қызметтегі тәуекелдерді басқару: тәуекелдерді анықтау және азайту. Осы бөлімдерді зерделеу Стратегиялық жоспарлау, жобалық басқару, тәуекелдерді талдау және инновациялар саласында шешім қабылдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салық аудит пәні қаржы есебін жүргізудің дұрыстығын тәуелсіз бақылау ретінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің салық аудитін жүргізу білімі мен практикалық дағдыларын игеру болып табылады, ішкі бақылау жүйесінің жұмыс істеуі, қаржылық есептіліктің дұрыстығын тексеру, шаруашылық жүргізуші субъектінің сақтауы сондай-ақ аудиторлық тексеру нәтижелерін ресімдеу жөніндегі уәкілетті орган айқындайды. Анықталған бұзушылықтар мен қателер бойынша түзетуші бухгалтерлік жазбаларды ресімдеу мен оның дұрыстығын қамтамасыз ету мақсатында қаржылық есептілікті оқып үйренуболып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
СЭҚ: қызметтер мен валюталық операциялардың есебі пәні - кәсіпорындарда көрсетілетін қызметтердің, валюталық және экспорттық-импорттық операциялардың есебін ұйымдастыру және жүргізу бойынша магистранттардың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Сонамен қатар валюталық операцияларды реттеу мен валюталық бақылаудың мәнін және олардың есепті ұйымдастыруға әсерін білу, өнімнің (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) өзіндік құнын және оны өткізуден күтілетін пайданы айқындау мақсатында сыртқы экономикалық операциялар туралы бухгалтерлік ақпаратты қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тереңдетілген басқару есебі пәні зерттеу және талдау шешімдерге байланысты теориялық әрі практикалық дағдыларды қалыптастырады. Шаруашылық субъектілерде тереңдетілген қаржылық есептілікті ұйымдастыру-басқару қызметіндегі өз көзқарасын қорғай біледі. Шаруашылық субъектілерде тереңдетілген қаржылық есептілікті ұйымдастырады. Тереңдетілген басқару есебі саласында теориялық білімді қалыптастыру, оның әдіснамасы мен әдістемесін игеру, практикалық дағдыларды Басқару есебін ұйымдастыру және оның ақпаратын ішкі пайдаланушыларға басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалану дағдылары. Позицияны негіздеу және дәлелдеу, қызметті болжау, ұсыну нәтижелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық стандарттар негізінде аудитті жүргізуді заңды түрде бекіту қажеттілігі аудиторлық процедуралар ретінде қарастыру мен қатар олардың сапасын жүйелік бақылау жұмысты бірыңғай міндетті ережелерге сай жүргізуді қамтамасыз етеді және әлемдік аудиторлық қоғамға әрі қарай интеграциялауға ықпалын тигізеді. Қазақстанда АХС еңгізу аудит кәсібінің дамуы мен жетілдірілуіне оң әсер етті, қоғамның қызығушылығына сай жоғары сапалы қызмет көрсету мақсатында гармонизацияланған стандарттарға сүйінуге жағдай туғызды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бухгалтерлік есепті ХҚЕС бойынша ұйымдастыру әдістемесінде стандарттар мен олардың практикалық қолданылуын ашып көрсету. Мазмұны: Оқу үрдісі барысында стандарттардың теориялық презентациясы мен оқу-практикалық мысалдарға сүйене отырып, стандарттарды қолдану мақсаты мен көлемі, есепке алу тәртібі, қаржылық есептіліктегі ақпаратты ХҚЕС-ке сәйкес ашу қарастырылды. Қалыптасқан құзыреттер: теориялық аспектілер мен ХҚЕС бағыттары саласында, сондай-ақ оларды түрлі компанияларда, фирмалар мен ұйымдарда практикалық қолдану саласында құзыретті болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шағын кәсіпорындар мен дара кәсіпкерлердің салық есебін жүргізу және есеп беру пәні –магистранттарды кіші кәсіпорындар мен дара кәсіпкерлердің есепке алу саласында теориялық білім алуы, бұл шаруашылық жүргізуші субъектінің салықтық міндеттемелерін анықтау үшін салықтық есепке алу әдістерін практикалық қолдануды қамтамасыз етеді. Салық есебін жүргізу және есеп беру бойынша практикалық қызметте білімдерін қолдану, салық есебінің ережелері мен тәсілдерін пайдалану, барлық салық міндеттемелерін есептей білу, салық декларациясының нысандарын толтыра білуді уйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ШОБ-тын салық есебі мен есептілігі пәні - шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің салық салу жүйесін қолдану мәселелерін, сондай-ақ салық төлеушінің мәртебесіне қарай салық салу жүйесінің аудиті мен таңдау алгоритмін, экономикалық қызметтің жүзеге асырылатын түрлерін және басқа да шарттарды зерделеу. Шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және реттеу жүйесі карастыру, салық режимдерін қиыстыру кезінде қолданылатын салық салу жүйелері шеңберінде жекелеген салықтарды есептеуді қолдану, салық салудың тиімді жүйелерін таңдау, сондай-ақ олардың артықшылықтары мен шектеулерінің жиынтығы туралы талдамалық ақпаратқа ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ХҚЕС бойынша Комитет әзірлеген қаржылық есептіліктің мынадай стандарттарын қарастырады және зерделейді: қаржылық есептілікті тағайындау және ұсыну (1 ХҚЕС), есепті күннен кейінгі оқиғалар (10 ХҚЕС), пайдаға салынатын салықтар (12 ХҚЕС), акцияға пайда (33 ХҚЕС), ақша қаражатын және олардың баламаларын тану (7 ХҚЕС), бағалау резервтері, кәсіпорынның қаржылық есептілігін жасау, есепті күннен кейін болған оқиғаларды қаржылық есептілікте көрсету, салық міндеттемелерін айқындау үшін пайдаланылатын шартты міндеттемелер мен шартты активтер (37 ХҚЕС). Сондай-ақ кәсіпорындарды біріктіру, шоғырландырылған қаржылық есептілікті құру мәселелері қарастырылады. Бұл пән әр түрлі елдердегі осы стандартқа деген көзқарасқа да, оны енгізу проблемаларына да қатысты, сондай-ақ ҚЕХС-тің шағын және орта кәсіпорындар үшін пайдалылығы және ол бойынша жасалған есептілікті қолданудың практикалық аспектілері туралы мәселені зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық талдаудың кең ауқымды теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, ол әртүрлі экономика салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың негізі болып табылады. Бұл курс студенттерге кәсіпорындардың, ұйымдардың және бүкіл экономика қызметін талдауды жүргізу үшін қажетті терең білім мен дағдыларды, сондай-ақ экономикалық процестердің тиімділігін бағалау және белгісіздік пен өзгерістер жағдайында оңтайлы шешімдер табу дағдыларын береді.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
«Педагогикалық практика» магистранттардың педагогикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл магистранттарға білім беру саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйреніп, оқу процесіне қатысып, оқытушылармен бірге дәрістер мен семинарлар өткізеді. Бұл тәжірибе магистранттарға педагогикалық қызметтің барлық қырларына тереңірек түсінік қалыптастыруға, болашақта оқу процесін тиімді басқаруға көмектеседі.