педагогика ғылымдарының магистрі
Әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, білім беру саласында педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыратын екі шетел тілі зерттеуші- әдіскерлерді даярлау.
Шетел тілі: екі шетел тілі
7M01703
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. ғылыми революциялар. ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және қоғамдық және гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
5
ҒЗЖ қорғау
NIRM 3
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VIYaPC 5308 (Г)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MOVIYa 1302
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
XXI ғасырдың екінші жартысында шетел тілін оқыту теориясы. Шеттілдік білім берудің когнитивті-лингвомәдениеттану әдіснамасы. Мәдениетаралық қарым-қатынас, принциптері, негізгі санаттары. Әдіснамалық принциптер. Құзыреттілік моделі. Таным объектісі (тіл-мәдениет-тұлға) және ШТ оқытушысының құзыреттілік құрылымын қалыптастырудағы базалық әдіснамалық қағидаттар. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының контекстіндегі шетел тілі мұғалімінің білімін модельдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары оқу орнында шет тілін интерактивті оқытудың әртүрлі, отандық және шетелдік тәжірибеде қабылданған тәсілдері мен әдістерін зерделеу және салыстыру.<br/> Мазмұны: CLBT, PBL, TBLT, Gamification, Flipped learning etc.<br/> Құзыреттері: <br/> - Студенттердің білім деңгейіне сәйкес келетін шет тілін оқыту әдістері мен технологияларын таңдау мүмкіндігі;<br/> - Шет тілін оқыту әдістерінің жүйесін қолданыстағы әдістерді қолданудың нәтижелілігін ескере отырып жетілдіру мүмкіндігі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
POIYa 1107
9
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
4
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
5
М(Д)ҒЗЖ
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – магистранттарды ағылшын тілінде (CELTA, TKT, IELTS) халықаралық емтихандарды тапсыруға дайындау.<br/> Мазмұны. Ағылшын тілінен халықаралық емтихан түрлері. Емтихан құрылымы CELTA, TKT, IELTS. Тестіленген құзыреттер. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындықтағы қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтихандарды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы.<br/> Құзыреттері:<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының форматы мен талаптарын анықтау мүмкіндігі.<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының құрылымын меңгеру.<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарына дайындалу әдістері мен стратегияларын тәжірибеде қолдана білу.<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының типтік тапсырмаларын орындау мүмкіндігі.<br/> Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлеріне ие болу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Сөздікпен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды халықаралық тілдік тестілеудің негізін құрайтын теориялық ережелермен таныстыру, онымен жұмыс жасау<br/> әдісі арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Тілдерді тестілеудің жаңа теориялық тенденциялары. Cambridge Language Assessment мазмұны мен құрылымы. Тілді<br/> бағалау.<br/> Құзыреттілік: Listening, Speaking, Reading және Writing сияқты бөлімдерде жұмыс істеудің тиімді әдістерін анықтайды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тілі мұғалімдерін заманауи электронды ресурстарды пайдалана отырып ағылшын тілін оқытуға үйрету.<br/> Мазмұны: AI, машиналық оқыту, AR&VR, геймификация, блокчейн, Интернет заттары (IoT).<br/> Құзыреттері: <br/> Тіл аспектілерін және сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін оқытуда заманауи электрондық технологияларды қолдану мүмкіндігі, мысалы: AI, машиналық оқыту, AR&VR, геймификация, блокчейн, Интернет заттары (IoT) және т.б.<br/> Оқыту кезеңдерін, оқыту формалары мен бейіндерін, студенттердің жеке психологиялық ерекшеліктерін және олардың шет тілін меңгеру деңгейін ескере отырып, ағылшын тілі сабақтарына дидактикалық материалды таңдау және дайындау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды қазіргі әлеуметтік лингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру.
Мазмұны: қазіргі тілдік жағдай және тіл эволюциясына әсер ететін әлеуметтік факторлар. Тіл және қоғам: ағылшын тілі және ағылшын тілінің нұсқалары. Ағылшын тілі мен диалектілері. Социолингвистикалық талдау әдістемесі.
Құзыреттіліктер: лингвистикалық және басқа мәліметтер негізінде әлеуметтік жағдайды талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды қазіргі заманғы социолингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру
Мазмұны: Тілдің даму жолында әсер ететін тілдік жағдаяттар және әлеуметтік факторлар.Тіл және қоғам: ағылшын тілі және оның варианттары. Ағылшын тілі және оның диалектілері. Әлеуметтік лингвистиканың талдау әдістемесі
Құзыреттер: лингвистикалық және басқа мәліметтер негізінде әлеуметтік жағдайды талдайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың зерттелетін тілдің мәдени мұрасының ерекшеліктері мен алуан түрлілігі туралы түсініктерін дамыту.
Мазмұны: Географиялық орны, климаты, халқы, мемлекеттік құрылымы. Екінші шет тілі елінің білім жүйесі, мәдениеті, салт-дәстүрі. Құзіреттіліктер: алған білімдерін кәсіби педагогикалық іс-әрекетте және басқа мәдениет өкілдерімен диалогта практикалық мәселелерді шешуде қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда дербес сөйлеу әрекетін қалыптастыру, атап айтқанда: жұмыс, оқу, бос уақыт т.б таныс тақырыптар бойынша негізгі пікірлерді түсіну; әр түрлі жағдаяттарда түсіндіре білу, өзіне таныс және қызықтыратын тақырыптарға байланысты хабарлама құрастыру, өз әсерін сипаттау, көзқарасын баяндау және пікірін қысқаша негіздеу".
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттың академиялық оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Академиялық оқылым. Академиялық жазылым. Академиялық айтылым. Академиялық тыңдалым. Грамматика және сөздік қор. Формальды, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы.
Құзіреттер: сөйлеу әрекетінің төрт түрінде академиялық коммуникативтік дағдыларды дамыту: оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттың кәсіби қарым-қатынасқа қажетті шеттілдік кәсіби коммуникативтік құзыретін қалыптастыру.
Мазмұны: Заманауи шеттілдік білім беру үдерісі. Коммуникацияның ауызша және жазбаша түрлері. Педагогикалық тәжірибе. Педагогикалық шеберлік. Шетел тілі мұғалімінің кәсіби шеберлігі мен дағдылары. Шеттілдік коммуникацияны оқыту үрдісін әдістемелік ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бакалавриаттың академиялық жазу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Академиялық жазу. Грамматика және лексика. Ресми, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы.
Құзыреттері: екінші шет тілінде академиялық жазу дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұны аясында мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу.
Мазмұны: Спиральды оқу бағдарламасы. Оқытудың белсенді және интерактивті түрлері. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жоспар. Деңгейлік дифференциация.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Магистранттарды білімнің антропологиялық философиясының негізгі қағидаларымен (мәдениеттану, әлеуметтік-лингвистикалық, психологиялық, әлеуметтік және т.б.) таныстыру.
Пән мазмұны: Шеттілдік білім берудің когнитивтік және лингвомәдени әдіснамасы –
шеттілдік білім берудің заманауи мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының концептуалды платформасы. Мәдениетаралық қарым-қатынас, принциптері мен базалық категориялары. Әдіснамалық принциптер. Тіл-мәдениет-тұлға. Шеттілдік білім беруді модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, креативті ойлау, өзіндік ғылыми ізденіс қабілеті, сондай - ақ ұйымдарда және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуде құзыреттерді қалыптастыру, әдіснамалар, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Диссертациялық зерттеу жүргізу әдістемесі. Диссертациялық жұмыстың мазмұны және оны рәсімдеу ережелері. Тарих және дінтану саласында әртүрлі ғылыми әзірлемелерді (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білім әдістемесі саласындағы біліктер мен дағдыларды қалыптастыру .
Мазмұны: Білім және оның танымы. Теориялық және эмпирикалық білім. Негізгі және қолданбалы ғылымдар . Әдістеме . Әдістеме
деңгейлері. Ғылыми зерттеудің логикасы, кезеңдері және жалпы құрылымы. Әдістемелік схема: ғылыми зерттеу аппараты. Ғылыми
зерттеу әдістері.
Құзыреттілік: ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу мен ұйымдастыруда алған білімдерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коммуникация ұғымы. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық қарым-қатынас ұғымы. Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас. Мәдени шок: белгілері, себептері, кезеңдері және оны жеңу жолдары; қарым -қатынасқа тән қателіктер. Тіл және мәдениет. Сепир-Уорф гипотезасы. Мәдениетаралық қарым-қатынастағы вербалды және бейвербалды коммуникация. Оқытылатын тіл елі халықтары менталитетінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: барабар түсіну үшін оқытылатын тілдің мәдениетімен таныстыру негізінде әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру.
Мазмұны: Сөйлеу әрекеттері. Эмоцияны білдіретін сөйлеу әрекеттері. Этикетті сөйлеу әрекеттері. Метакоммуникативтік сөйлеу әрекеттері. Сөйлеу коммуникациясының ресми және бейресми жағдайлары. Құзыреттіліктер: сәйкес жағдайда қарым-қатынас формулаларын қолданады және кәсіби салада өнімді қарым-қатынас жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды әртүрлі психологиялық теориялар шеңберінде ойлау мен сөйлеудің өзара әрекеттесу мәселелерімен таныстыру.
Мазмұны: Ойлау туралы түсінік. Психикалық белсенділік. Ойлау формаларының сипаттамасы. Ойлау процесінің негізгі кезеңдері. Ойлаудың түрлері, формалары және операциялары. Сөйлеу туралы түсінік. Сөйлеу функциялары. Сөйлеу түрлері. Эгоцентристік сөйлеу. Тіл.
Құзыреттіліктер: ойлау мен сөйлеу арасындағы байланысты талдайды, ойлау түрлерін анықтайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесін басқару мыналарды қамтиды: а) сабақтың мақсатын анықтау; б) мақсатқа жетуге бағытталған оқушылармен қарым-қатынас жасау тәсілдерін таңдау; в) қол жеткізілген аралық және соңғы нәтижелер туралы ақпарат алу; г) педагогикалық процесті түзету; д) сабақтың нәтижесін бағалау.
Құзыреттері:
Білім беруді басқарудың заманауи жүйелерін өз бетінше зерттеп, талдай білу;
Жаңа білім беру мазмұнын, технологияларын және оқытудың нақты әдістерін құрастыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу мәтінін дайындау. Зерттеу әдістері. Академиялық жұмыстардың ерекшелігі. Зерттеу жұмысын қорғау.
Құзыреттері: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Силлабустар мен сабақ жоспарларын құру» курсы магистранттарға жалпы білім беретін мектеп деңгейінде де, жоғары оқу орындары
деңгейінде де силлабустар мен сабақ жоспарларын құруды үйретуге бағытталған. Оқу барысында магистранттар силлабус пен сабақ
жоспарының құрамдас бөліктерін және олардың арасында байланыс орната отырып, олардың сандық сипаттамаларын қарастырады.
Құзыреттері:
Пәнді оқытудың мақсатын, міндеттерін, мазмұны мен технологияларын анықтай білу;
МӨЖ және ОЖМӨЖ тақырыптарын тұжырымдай білу;
Білімді бақылауға арналған сұрақтар мен тест тапсырмаларын құра білу;
Оқушылардың білімін бағалау критерийлерін құрастыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу әрекетін (Speaking, Listening , Reading and Writing)психолингвистикалдық тұрғыдан таныстыру
Мазмұны: Тіл теориясы шеңберіндегі лингвистикалық құзырет. Тіл мен сөйлесім. Тіл мен сана. Тіл мен ойлау. Сөйлеу әрекетіне сипаттама және оны зерттеудің әдістері. Сөйлеу онтогенезіндегі сөйлеу әрекеті компоненттерін меңгрудің заңдылықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: барабар түсіну үшін оқытылатын тілдің мәдениетімен таныстыру негізінде әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру.
Мазмұны: Сөйлеу әрекеттері. Эмоцияны білдіретін сөйлеу әрекеттері. Этикетті сөйлеу әрекеттері. Метакоммуникативтік сөйлеу әрекеттері. Сөйлеу коммуникациясының ресми және бейресми жағдайлары. Құзыреттіліктер: сәйкес жағдайда қарым-қатынас формулаларын қолданады және кәсіби салада өнімді қарым-қатынас жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-магистранттарды ағылшын тілінен Халықаралық емтихан тапсыруға дайындау (CELTA, TKT, IELTS).
Мазмұны. Ағылшын тілінен халықаралық емтихандардың түрлері. Celta, TKT, IELTS емтихандарының құрылымы. Тексерілетін құзыреттер. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындық кезіндегі қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтихандарды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы.
Құзыреттері:
Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының форматы мен талаптарын анықтай білу.
Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының құрылымын меңгеру.
Тәжірибелік қызметте CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарына дайындық әдістері мен стратегияларын қолдана білу.
Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының үлгілік тапсырмаларын орындай білу.
Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен өлшемдерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді «тыңдау», «оқу», «жазу» және «сөйлеу» аспектілері бойынша TOEFL емтиханының мысалын қолдана отырып, халықаралық емтихандарға дайындалудың заманауи технологияларымен таныстыру, әдістемелік дағдыларды және білімді беру қабілетін дамыту. студенттер.
Мазмұны: Ағылшын тілінен халықаралық емтихан түрлері. TOEFL емтиханының құрылымы. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындықтағы қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтиханды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы.
Құзыреттері:
Халықаралық TOEFL емтиханының форматы мен талаптарын анықтау мүмкіндігі
TOEFL халықаралық емтиханына дайындалу әдістері мен стратегияларын практикалық қызметте қолдана білу
TOEFL халықаралық емтиханының стандартты тапсырмаларын орындау мүмкіндігі
Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды қолданбалы лингвистиканың даму перспективаларымен және практикалық мүмкіндіктерімен таныстыру.
Мазмұны: Сөйлеуді автоматты түрде талдау және өңдеу. Фонетикалық және графикалық деңгей. Машина дериватологиясы және морфологиясы. Автоматты талдау. Автоматты семантикалық талдау. Қолданбалы лингвистиканың ақпараттық технологияларды қамтитын салалардағы орны. Құзыреттіліктер: Мәтінді автоматты өңдеу бағдарламаларын әзірлеу үшін негізгі лингвистикалық білімді анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды шет тілдерін оқудағы мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерімен таныстыру.
Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы. Әртүрлі мәдениеттердегі қарым-қатынас. Мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі заманғы ерекшеліктері. Мәдениетаралық айырмашылықтар. Мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық кедергілер және қарым-қатынас процесінде оларды жеңу жолдары.
Құзыреттері:
- шет тілінде қарым-қатынас жасау барысында жаңа білімді өз бетінше және саналы түрде меңгеру қабілеті.
- мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдайларында және шет тілдерін оқыту кезінде алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мәдениетаралық коммуникативтік құзыретін мәдениетаралық дискурсты жүзеге асыру шарты ретінде
қалыптастыру.
Мазмұны: Мәдениет. Коммуникация. Шеттілдік білім берудегі мәдениетаралық коммуникация. Дискурс және мәдениет. Дискурс және
мәдениетаралық коммуникация.
Құзыреттер:
- шетел тілі сабақтарында және тікелей мәдениетаралық қарым-қатынаста коммуникативтік мінез-құлықтың әдіснамалық тәсілдерін
қолдану;
- шетел тілдерін оқытуда және мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдаяттарында мәдениетаралыққарым-қатынас пен
коммуникативтік мінез-құлықты моделдеу;
- кәсіби үздіксіз өзін -өзі жетілдіруді жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ шетел тілі магистрінің шетел тілін үйретуде халықаралық тілдік тестілеу жүйесін білуі, онымен жұмыс жасау әдісі бойынша кәсіби құзыретін қалыптастыру
Мазмұны: Тілдік тістілеу теориясының жаңа бағыттары. Cambridge Language Assessment мазмұны, құрылымы. Тілдік бағалау
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.