педагогика ғылымдарының магистрі
Әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, білім беру саласында педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыратын екі шетел тілі зерттеуші- әдіскерлерді даярлау.
Шетел тілі: екі шетел тілі
7M01703
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. ғылыми революциялар. ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және қоғамдық және гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VIYa5308 ( Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPVIYa 2212
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, екінші шетел тілін тиімді оқытуға дайындау.<br/> Мазмұны: әдістеменің негіздері; оқыту әдістері; сөйлеу дағдыларын дамыту; мәдениетаралық қарым-қатынас; мотивация және интенсивті әдістер<br/> Құзыреттер: оқыту әдістерін білу; сабақты жоспарлау; мотивациялық орта құру; қарым-қатынас және мәдениетаралық дағдыларды дамыту; педагогикалық іс-әрекетті талдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:магистранттарды білім берудің антропологиялық философиясының негізгі ережелерімен оның негізгі көріністерімен таныстыру (мәдени, әлеуметтік лингвистикалық, психологиялық, әлеуметтік және т.б.).<br/> Мазмұны: Шетелдік білім берудің когнитивті-лингвомәдени әдістемесі қазіргі заманғы шетеларалық білім берудің мәдениетаралық-коммуникативтік теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде.Мәдениетаралық байланыс, принциптері, негізгі категориялары. Әдістемелік принциптер. Тіл-мәдениет-тұлға. <br/> Құзыреттері: шетелдік білім берудің қазіргі жағдайын когнитивтік лингвомәдени әдіснаманың негізгі ережелері тұрғысынан талдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:магистранттарды білім берудің антропологиялық философиясының негізгі ережелерімен оның негізгі көріністерімен таныстыру (мәдени, әлеуметтік лингвистикалық, психологиялық, әлеуметтік және т.б.).<br/> Мазмұны: Шетелдік білім берудің когнитивті-лингвомәдени әдістемесі қазіргі заманғы шетеларалық білім берудің мәдениетаралық-коммуникативтік теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде.Мәдениетаралық байланыс, принциптері, негізгі категориялары. Әдістемелік принциптер. Тіл-мәдениет-тұлға. <br/> Құзыреттері: шетелдік білім берудің қазіргі жағдайын когнитивтік лингвомәдени әдіснаманың негізгі ережелері тұрғысынан талдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары оқу орнында шет тілін интерактивті оқытудың әртүрлі, отандық және шетелдік тәжірибеде қабылданған тәсілдері мен әдістерін зерделеу және салыстыру.<br/> Мазмұны: CLBT, PBL, TBLT, Gamification, Flipped learning etc.<br/> Құзыреттері: <br/> - Студенттердің білім деңгейіне сәйкес келетін шет тілін оқыту әдістері мен технологияларын таңдау мүмкіндігі;<br/> - Шет тілін оқыту әдістерінің жүйесін қолданыстағы әдістерді қолданудың нәтижелілігін ескере отырып жетілдіру мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
POIYa 3116
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
KBShT3202
9
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
9
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
4
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздерімен таныстыру. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқыту процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – магистранттарды ағылшын тілінде (CELTA, TKT, IELTS) халықаралық емтихандарды тапсыруға дайындау.<br/> Мазмұны. Ағылшын тілінен халықаралық емтихан түрлері. Емтихан құрылымы CELTA, TKT, IELTS. Тестіленген құзыреттер. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындықтағы қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтихандарды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы.<br/> Құзыреттері:<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының форматы мен талаптарын анықтау мүмкіндігі.<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының құрылымын меңгеру.<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарына дайындалу әдістері мен стратегияларын тәжірибеде қолдана білу.<br/> CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының типтік тапсырмаларын орындау мүмкіндігі.<br/> Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлеріне ие болу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Сөздікпен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды халықаралық тілдік тестілеудің негізін құрайтын теориялық ережелермен таныстыру, онымен жұмыс жасау<br/> әдісі арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Тілдерді тестілеудің жаңа теориялық тенденциялары. Cambridge Language Assessment мазмұны мен құрылымы. Тілді<br/> бағалау.<br/> Құзыреттілік: Listening, Speaking, Reading және Writing сияқты бөлімдерде жұмыс істеудің тиімді әдістерін анықтайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тілі мұғалімдерін заманауи электронды ресурстарды пайдалана отырып ағылшын тілін оқытуға үйрету.<br/> Мазмұны: AI, машиналық оқыту, AR&VR, геймификация, блокчейн, Интернет заттары (IoT).<br/> Құзыреттері: <br/> Тіл аспектілерін және сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін оқытуда заманауи электрондық технологияларды қолдану мүмкіндігі, мысалы: AI, машиналық оқыту, AR&VR, геймификация, блокчейн, Интернет заттары (IoT) және т.б.<br/> Оқыту кезеңдерін, оқыту формалары мен бейіндерін, студенттердің жеке психологиялық ерекшеліктерін және олардың шет тілін меңгеру деңгейін ескере отырып, ағылшын тілі сабақтарына дидактикалық материалды таңдау және дайындау мүмкіндігі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды қазіргі әлеуметтік лингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру.
Мазмұны: қазіргі тілдік жағдай және тіл эволюциясына әсер ететін әлеуметтік факторлар. Тіл және қоғам: ағылшын тілі және ағылшын тілінің нұсқалары. Ағылшын тілі мен диалектілері. Социолингвистикалық талдау әдістемесі.
Құзыреттіліктер: лингвистикалық және басқа мәліметтер негізінде әлеуметтік жағдайды талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды қазіргі заманғы социолингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру
Мазмұны: Тілдің даму жолында әсер ететін тілдік жағдаяттар және әлеуметтік факторлар.Тіл және қоғам: ағылшын тілі және оның варианттары. Ағылшын тілі және оның диалектілері. Әлеуметтік лингвистиканың талдау әдістемесі
Құзыреттер: лингвистикалық және басқа мәліметтер негізінде әлеуметтік жағдайды талдайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың зерттелетін тілдің мәдени мұрасының ерекшеліктері мен алуан түрлілігі туралы түсініктерін дамыту.
Мазмұны: Географиялық орны, климаты, халқы, мемлекеттік құрылымы. Екінші шет тілі елінің білім жүйесі, мәдениеті, салт-дәстүрі. Құзіреттіліктер: алған білімдерін кәсіби педагогикалық іс-әрекетте және басқа мәдениет өкілдерімен диалогта практикалық мәселелерді шешуде қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттың академиялық оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Академиялық оқылым. Академиялық жазылым. Академиялық айтылым. Академиялық тыңдалым. Грамматика және сөздік қор. Формальды, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы.
Құзіреттер: сөйлеу әрекетінің төрт түрінде академиялық коммуникативтік дағдыларды дамыту: оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: барабар түсіну үшін оқытылатын тілдің мәдениетімен таныстыру негізінде әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру.
Мазмұны: Сөйлеу әрекеттері. Эмоцияны білдіретін сөйлеу әрекеттері. Этикетті сөйлеу әрекеттері. Метакоммуникативтік сөйлеу әрекеттері. Сөйлеу коммуникациясының ресми және бейресми жағдайлары. Құзыреттіліктер: сәйкес жағдайда қарым-қатынас формулаларын қолданады және кәсіби салада өнімді қарым-қатынас жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың кәсіби қарым-қатынасқа қажетті шеттілдік кәсіби коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру.
Мазмұны: Қазіргі заманғы шетел тіліндегі білім беру процесі. Ауызша және жазбаша қарым-қатынас. Педагогикалық практика. Педагогикалық шеберлік. Шетел тілі мұғалімінің кәсіби шеберлігі мен қабілеті. Шеттілдік қатынас оқыту процесін әдістемелік ұйымдастыру.
Құзыреттері: шеттілдік кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін алынған біліктер мен дағдыларды қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бакалавриаттың академиялық жазу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Академиялық жазу. Грамматика және лексика. Ресми, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы.
Құзыреттері: екінші шет тілінде академиялық жазу дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, креативті ойлау, өзіндік ғылыми ізденіс қабілеті, сондай - ақ ұйымдарда және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуде құзыреттерді қалыптастыру, әдіснамалар, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Диссертациялық зерттеу жүргізу әдістемесі. Диссертациялық жұмыстың мазмұны және оны рәсімдеу ережелері. Тарих және дінтану саласында әртүрлі ғылыми әзірлемелерді (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білім әдістемесі саласындағы біліктер мен дағдыларды қалыптастыру .
Мазмұны: Білім және оның танымы. Теориялық және эмпирикалық білім. Негізгі және қолданбалы ғылымдар . Әдістеме . Әдістеме
деңгейлері. Ғылыми зерттеудің логикасы, кезеңдері және жалпы құрылымы. Әдістемелік схема: ғылыми зерттеу аппараты. Ғылыми
зерттеу әдістері.
Құзыреттілік: ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу мен ұйымдастыруда алған білімдерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тиімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: мәдени нормалар, вербалды және вербалды емес ерекшеліктер, бейімделу стратегиялары.
Құзіреттер: мәдениетті ескеру, қарым-қатынасты бейімдеу және жанжалдардың алдын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түркі халықтарының лингвомәдениеттанымы ғылыми пән ретінде. Тіл мен мәдениет ұғымы. Салыстырмалы лингвомәдениеттаным ұғымының сипаты. Түркі халықтарының тілі мен мәдениеті. Түркі халықтарының тілі мен мәдениетінің зерттелу тарихы. Түркі халықтарының мәдениеті мен менталитеті арасындағы байланыс. Түркі халықтары мәдениетаралық қарым- қатынасының құрылымы. «Бөтен» және «өзіндік» мәдениеттің игерілу моделі және оның тілдегі көрнісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коммуникация ұғымы. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық қарым-қатынас ұғымы. Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас. Мәдени шок: белгілері, себептері, кезеңдері және оны жеңу жолдары; қарым -қатынасқа тән қателіктер. Тіл және мәдениет. Сепир-Уорф гипотезасы. Мәдениетаралық қарым-қатынастағы вербалды және бейвербалды коммуникация. Оқытылатын тіл елі халықтары менталитетінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды әртүрлі психологиялық теориялар шеңберінде ойлау мен сөйлеудің өзара әрекеттесу мәселелерімен таныстыру.
Мазмұны: Ойлау туралы түсінік. Психикалық белсенділік. Ойлау формаларының сипаттамасы. Ойлау процесінің негізгі кезеңдері. Ойлаудың түрлері, формалары және операциялары. Сөйлеу туралы түсінік. Сөйлеу функциялары. Сөйлеу түрлері. Эгоцентристік сөйлеу. Тіл.
Құзыреттіліктер: ойлау мен сөйлеу арасындағы байланысты талдайды, ойлау түрлерін анықтайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесін басқару мыналарды қамтиды: а) сабақтың мақсатын анықтау; б) мақсатқа жетуге бағытталған оқушылармен қарым-қатынас жасау тәсілдерін таңдау; в) қол жеткізілген аралық және соңғы нәтижелер туралы ақпарат алу; г) педагогикалық процесті түзету; д) сабақтың нәтижесін бағалау.
Құзыреттері:
Білім беруді басқарудың заманауи жүйелерін өз бетінше зерттеп, талдай білу;
Жаңа білім беру мазмұнын, технологияларын және оқытудың нақты әдістерін құрастыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу мәтінін дайындау. Зерттеу әдістері. Академиялық жұмыстардың ерекшелігі. Зерттеу жұмысын қорғау.
Құзыреттері: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Силлабустар мен сабақ жоспарларын құру» курсы магистранттарға жалпы білім беретін мектеп деңгейінде де, жоғары оқу орындары
деңгейінде де силлабустар мен сабақ жоспарларын құруды үйретуге бағытталған. Оқу барысында магистранттар силлабус пен сабақ
жоспарының құрамдас бөліктерін және олардың арасында байланыс орната отырып, олардың сандық сипаттамаларын қарастырады.
Құзыреттері:
Пәнді оқытудың мақсатын, міндеттерін, мазмұны мен технологияларын анықтай білу;
МӨЖ және ОЖМӨЖ тақырыптарын тұжырымдай білу;
Білімді бақылауға арналған сұрақтар мен тест тапсырмаларын құра білу;
Оқушылардың білімін бағалау критерийлерін құрастыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды сөйлеу әрекеті түрлерін психолингвистикалық тәсіл негізінде зерттеп таныстыру.
Мазмұны: Тіл теориясы аясындағы лингвистикалық құзыреттілік. Тіл мен сөйлеудің, тіл мен сананың, тіл мен ойлаудың арақатынасы. «Сөйлеу әрекеті» түсінігі және сөйлеу әрекетін зерттеу әдістері. Сөйлеу онтогенезіндегі тілдік жүйенің компоненттерін меңгерудің заңдылықтары.
Құзыреттері : Оқу барысында алынған біліктер мен дағдыларды шет тілінің сөйлеу дағдыларын дамытуда қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: барабар түсіну үшін оқытылатын тілдің мәдениетімен таныстыру негізінде әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру.
Мазмұны: Сөйлеу әрекеттері. Эмоцияны білдіретін сөйлеу әрекеттері. Этикетті сөйлеу әрекеттері. Метакоммуникативтік сөйлеу әрекеттері. Сөйлеу коммуникациясының ресми және бейресми жағдайлары. Құзыреттіліктер: сәйкес жағдайда қарым-қатынас формулаларын қолданады және кәсіби салада өнімді қарым-қатынас жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-магистранттарды ағылшын тілінен Халықаралық емтихан тапсыруға дайындау (CELTA, TKT, IELTS).
Мазмұны. Ағылшын тілінен халықаралық емтихандардың түрлері. Celta, TKT, IELTS емтихандарының құрылымы. Тексерілетін құзыреттер. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындық кезіндегі қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтихандарды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы.
Құзыреттері:
Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының форматы мен талаптарын анықтай білу.
Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының құрылымын меңгеру.
Тәжірибелік қызметте CELTA, TKT, IELTS халықаралық емтихандарына дайындық әдістері мен стратегияларын қолдана білу.
Celta, TKT, IELTS халықаралық емтихандарының үлгілік тапсырмаларын орындай білу.
Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен өлшемдерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды «тыңдау», «оқу», «жазу» және «сөйлеу» аспектілері бойынша HSK емтиханының мысалын қолдана отырып, халықаралық емтихандарға дайындалудың заманауи технологияларымен таныстыру, әдістемелік дағдыларды және білімді беру қабілетін дамыту. студенттер.
Мазмұны: Ағылшын тілінен халықаралық емтихан түрлері. HSK емтиханының құрылымы. Дайындық әдістері мен стратегиялары. Дайындықтағы қиындықтар. Типтік тапсырмаларды талдау және емтиханды бағалау жүйесі. Құзыреттерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерінің сипаттамасы.
Құзыреттері:
Халықаралық HSK емтиханының форматы мен талаптарын анықтау мүмкіндігі
HSK халықаралық емтиханына дайындалу әдістері мен стратегияларын практикалық қызметте қолдана білу
HSK халықаралық емтиханының стандартты тапсырмаларын орындау мүмкіндігі
Тілдік және кәсіби құзыреттіліктерді бағалау көрсеткіштері мен критерийлерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды қолданбалы лингвистиканың даму перспективаларымен және практикалық мүмкіндіктерімен таныстыру.
Мазмұны: Сөйлеуді автоматты түрде талдау және өңдеу. Фонетикалық және графикалық деңгей. Машина дериватологиясы және морфологиясы. Автоматты талдау. Автоматты семантикалық талдау. Қолданбалы лингвистиканың ақпараттық технологияларды қамтитын салалардағы орны. Құзыреттіліктер: Мәтінді автоматты өңдеу бағдарламаларын әзірлеу үшін негізгі лингвистикалық білімді анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды шет тілдерін оқудағы мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерімен таныстыру.
Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы. Әртүрлі мәдениеттердегі қарым-қатынас. Мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі заманғы ерекшеліктері. Мәдениетаралық айырмашылықтар. Мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық кедергілер және қарым-қатынас процесінде оларды жеңу жолдары.
Құзыреттері:
- шет тілінде қарым-қатынас жасау барысында жаңа білімді өз бетінше және саналы түрде меңгеру қабілеті.
- мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдайларында және шет тілдерін оқыту кезінде алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – шетел тілдерін тиімді оқыту үшін электронды және интерактивті технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: интерактивті оқытудың теориясы мен әдістері; мультимедиялық, интернет-ресурстарды, онлайн платформалар мен коммуникация құралдарын пайдалану; цифрлық құралдар арқылы сөйлеу және қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Құзіреттер: жеке ерекшеліктерді ескере отырып, интерактивті оқытуды ұйымдастыра білу; заманауи АКТ және қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру; оқушылардың ынтасын және дербестігін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мәдениетаралық коммуникативтік құзыретін мәдениетаралық дискурсты жүзеге асыру шарты ретінде
қалыптастыру.
Мазмұны: Мәдениет. Коммуникация. Шеттілдік білім берудегі мәдениетаралық коммуникация. Дискурс және мәдениет. Дискурс және
мәдениетаралық коммуникация.
Құзыреттер:
- шетел тілі сабақтарында және тікелей мәдениетаралық қарым-қатынаста коммуникативтік мінез-құлықтың әдіснамалық тәсілдерін
қолдану;
- шетел тілдерін оқытуда және мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдаяттарында мәдениетаралыққарым-қатынас пен
коммуникативтік мінез-құлықты моделдеу;
- кәсіби үздіксіз өзін -өзі жетілдіруді жүзеге асыру.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.