бизнес және басқару магистрі
ҒЗЖ мақсаты - магистрлерді ұлттық басымдықтар мен халықаралық тәжірибеге негізделген терең біліммен, ұлттық білім беру бағдарламаларын және тиісті білім беру құжаттарын халықаралық тану негізінде дайындау; Болон процесіне толыққанды қатысу және ұлттық білім беру жүйесін еуропалық білім кеңістігімен үйлестіру үшін жағдайлар мен мүмкіндіктерді құру
Мемлекеттік және жергілікті басқару (бейіндік)
7M04113
Сорбонна-Қазақстан институты
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: менеджмент теориясы мен практикасына қатысты мәселелер. Мазмұны: ұйымның қоршаған орта әдіснамасының негіздері; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Құзыреттіліктер: барлық негізгі мектептер мен менеджмент бағыттарының ең кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсілді құрайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: менеджмент теориясы мен практикасына қатысты мәселелер. Мазмұны: ұйымның қоршаған орта әдіснамасының негіздері; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Құзыреттіліктер: барлық негізгі мектептер мен менеджмент бағыттарының ең кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсілді құрайды.
9
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтың инновациялық дамуын мемлекеттік басқару саласында теориялық білімді және болжау, жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: дерексіз ойлау, талдау, синтездеу қабілеті. Жария билік органының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, жария билік органы қызметінің стратегиясына, мақсаттары мен міндеттеріне, ішкі және сыртқы жағдайларына барабар ұйымдық құрылымды әзірлеу қабілеті. <br/> Қалыптасқан құзыреттіліктер: стратегиялық басқару жүйесін зерттеу кезінде талдау және жоспарлау әдістерін қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтың инновациялық дамуын мемлекеттік басқару саласында теориялық білімді және болжау, жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: дерексіз ойлау, талдау, синтездеу қабілеті. Жария билік органының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, жария билік органы қызметінің стратегиясына, мақсаттары мен міндеттеріне, ішкі және сыртқы жағдайларына барабар ұйымдық құрылымды әзірлеу қабілеті. <br/> Құзыреттіліктер: стратегиялық басқару жүйесін зерттеу кезінде талдау және жоспарлау әдістерін қолдану мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың кәсіби салада шет тілінде коммуникативті дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: Магистранттардың кәсіптік саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін пайдалана білу.<br/> 6. Алған білім мен дағдыларды кәсіби іс-әрекетте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнде аймақтық және муниципалдық басқаруда маркетинг теориясын қолдану алғышарттары қарастырылады. Аймақтық маркетингтің даму бағыттары. Аймақтың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету негізі ретінде маркетингтік басқарудың мәні. Аймақтық білімнің маркетинг объектісі ретіндегі ерекшелігі. Аумақты басқарудың маркетингтік бағытталған тетігін қалыптастыру. Аумақты басқарудың маркетингтік бағытталған тетігінің тұжырымдамасы мен принциптерін қалыптастыру. Аумақтық маркетинг механизмінің құрамдас бөліктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өңірдің инновациялық дамуы туралы түсінік қалыптастыру және әртүрлі қызмет салаларындағы инновациялық процестерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қоғамдағы инновациялық процестерге ғылыми көзқарастардың қалыптасу тарихы; инновациялық дамудың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, аймақтың инновациялық трендтері ұғымдарының арақатынасы жүйесі. Құзыреттері: ҚР экономикасын мемлекеттік реттеу бойынша шешімдер қабылдау үшін алынған деректерді талдау және пайдалану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән экономиканы мемлекеттік реттеу, халықтың жұмыспен қамтылуын реттеу, Экономикалық реформалар жүргізу мәселелерінде отандық және шетелдік тәжірибе туралы толық түсінік қалыптастыруға бағытталған. Қазақстан мен шет елдердің экономикасын мемлекеттік реттеу модельдерінің салыстырмалы талдауы Қазақстан экономикасын мемлекеттік реттеу тиімділігін арттырудың практикалық міндеттерін шешу үшін тиісті құралдарды пайдалануға мүмкіндік беретін құзыреттердің дамуына ықпал етеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу пәні Мемлекеттік басқару теориясы саласында жүйелі білімді қалыптастыру, Қазақстандағы қазіргі заманғы мемлекеттік басқару тетіктері жүйесі туралы теориялық білімді жинақтау және синтездеу болып табылады.
Мазмұны: мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесіндегі басқарудың негізгі принциптері. Негізгі ережелер. Жағдайларды бағалау, GMU мәселесін түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: аймақтық деңгейде мемлекеттік басқару және әлеуметтік-экономикалық дамуды басқару тетіктерінің теориясы мен қазіргі заманғы мемлекеттік басқару туралы білімдерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: білім алушылардың тұрғылықты жері ретінде аумақтың тартымдылығын арттыру және қызметті жүзеге асыру, оның инвестициялық тартымдылығын арттыру үшін аумақты позициялау үшін әртүрлі маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын дамыту; аумақты басқарудың бәсекелестік тәсілін қалыптастыруға және дамытуға жәрдемдесу.
Қалыптасқан құзыреттер: мемлекеттік және басқару саласындағы басқарушылық шешімдерді қабылдау және орындау кезінде әлеуметтік-экономикалық проблемаларды диагностикалау мен талдаудың заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігі.
ҒЗЖ қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
М(Д)ҒЗЖ
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттік басқару саласындағы шешімдерді әзірлеуді, қабылдауды және орындауды ақпараттық қамтамасыз етудің жүйелік-Талдамалық әдістемелерінің мүмкіндіктерін зерделеу. Мазмұны: заманауи ғылыми әдіснаманың құрылымындағы жүйелілік, жүйелік (кешенді) тәсіл және жүйелік талдау қағидатының мазмұны, басқару мәселелерін жүйелі зерттеудің әдіснамалық деңгейлері, мемлекеттік басқару жүйесін қалыптастырудың ғылыми негіздері, Негізгі жүйелік-Талдамалық әдістемелер.
Құзыреттіліктер: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа дайын болу, күрделі мәтіндерді түсінуге және әртүрлі заманауи формаларда және әртүрлі модульдерде өз сөйлеуіңізді сауатты құруға мүмкіндік беретін грамматикалық ережелер мен модельдерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекеттік органдардың кадрларын басқару саласындағы мәселелерді қарауға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар мемлекеттік ұйымдардың кадрлық аудиті бойынша талдау жұмыстарын жүргізе алады, мемлекеттік және жергілікті органдардың мемлекеттік қызмет кадрларын басқару жөніндегі бөлімшелерінде қызмет атқара алады. Мемлекеттік қызметтегі кадр саясаты қарастырылады. Мемлекеттік басқару персоналы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - магистранттар арасында әкімшілік этикаға ғылыми білім және қазіргі заманғы мемлекеттік қызметтің кәсіби моральдық-нормативтік жүйесі ретіндегі тұтас көзқарасын қалыптастыру.
Мазмұны: Мемлекеттік қызметтің қазіргі заманғы дамуындағы этикалық білімдердің қажеттілігі мен өзектілігін түсіне отырып, мемлекеттік қызметтегі қызметті жүзеге асыру жағдайында магистранттардың этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.
Қалыптасқан құзыреттер: Студенттерде Қазақстан Республикасының және оның субъектілерінің атқарушы билік органдарының қызмет етуінің нормативтік құқықтық базасы туралы білімдердің тұтас жиынтығын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтың инновациялық дамуын мемлекеттік басқару саласында теориялық білімді және болжау, жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: дерексіз ойлау , талдау, синтездеу қабілеті. Жария билік органының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, жария билік органы қызметінің стратегиясына, мақсаттары мен міндеттеріне, ішкі және сыртқы жағдайларына барабар ұйымдық құрылымды әзірлеу қабілеті.
Қалыптасатын құзыреттер: стратегиялық басқару жүйесін зерттеу кезінде талдау және жоспарлау әдістерін қолдану мүмкіндігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ресми-іскерлік тілдің, кәсіби қызметтің, ғылыми-зерттеу жұмысының, шетелдік серіктестермен қарым-қатынастың, өзін-өзі тәрбиелеудің әртүрлі салаларында шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін қатысымдық құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру.
Мазмұны: C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, т.б. жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
Құзыреттіліктер: заманауи қатысымдық технологияларды шетел тілінде қолдануға, мәдениаралық әрекеттесу үдерісінде әртүрлі мәдениетті талдауға және ескеруге қабілетті.