экономика ғылымдарының магистрі
ББ-ның мақсаты - магистрлерді ұлттық басымдықтар мен халықаралық тәжірибеге негізделген терең біліммен, ұлттық білім беру бағдарламаларын және тиісті білім беру құжаттарын халықаралық тану негізінде дайындау; Болон процесіне толыққанды қатысу және ұлттық білім беру жүйесін еуропалық білім кеңістігімен үйлестіру үшін жағдайлар мен мүмкіндіктерді құру.
Мемлекеттік және жергілікті басқару
7M04105
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
8
Тәжірибені қорғау
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мемлекеттік басқару жүйесінде жобалық менеджменттің рөлін, принциптерін және әдістерін зерттеуге бағытталған. Ол мемлекеттік және жергілікті басқару органдарында жобаларды тиімді жоспарлау, жүзеге асыру және бақылау бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастырады. Бұл пән мемлекеттік қызметкерлерге, жобаларды басқару саласындағы мамандарға және жергілікті басқару органдарына мемлекеттік саясаттың тиімділігін арттыру мақсатында жобалық басқару әдістерін үйретуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мемлекеттік қажеттіліктер үшін тапсырыстарды орналастыру принциптерін түсінуге ықпал етеді. Тапсырыстарды орналастыруды жүзеге асыратын субъектілер және тапсырыстарды орналастыруға қатысушылар қаралады. Келісім-шарт жүйесі туралы Заңның негізгі ұғымдары. Мемлекеттік және жергілікті қажеттіліктер үшін сатып алу тәсілдері. Мемлекеттік және жергілікті тапсырыстарды орналастырудың нормативтік базасы. Мемлекеттік келісім-шарттар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мемлекеттік және жергілікті деңгейдегі қаржыны басқарудың теориялық және практикалық негіздерін қарастырады. Ол мемлекеттік қаржы жүйесінің қызмет ету механизмдерін, бюджеттік саясатты, мемлекеттік шығыстарды басқаруды, сондай-ақ жергілікті қаржыны тиімді жоспарлау мен бақылау әдістерін оқытады. Бұл пән мемлекеттік қызметкерлерге, жобаларды басқару саласындағы мамандарға және жергілікті басқару органдарына мемлекеттік саясаттың тиімділігін арттыру мақсатында жобалық басқару әдістерін үйретуге бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мемлекеттік басқарудағы цифрлық трансформацияның рөлін, электрондық үкімет (E-Government) жүйесінің құрылымын, оның тиімділігін арттыру жолдарын және ақпараттық технологияларды басқарудағы заманауи тәсілдерді зерттейді. Пән мемлекеттік қаржы секторында жұмыс істейтін мамандарға бюджеттік процестерді тиімді басқаруды үйретіп, мемлекеттік қаржыны жоспарлау мен оны оңтайлы бөлу дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елдің шаруашылық кешенінің өңірлік деңгейде жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастырудың ықтимал жолдарын зерделеу. Мазмұны: аймақтар түсінігі, түрлері. Ауыл шаруашылық штандортының теориясы. Тюнен. Аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Аймақтық табыс. Аймақтық өсу. Өңірлік дамуды экономикалық реттеу құралдары. Құзыреттіліктер: Қазақстанның барлық өңірлерінің дамуының негізгі құрауыштарын, ерекшеліктерін, мәселелерін білу және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аймақтық экономиканы зерттеудің әдіснамалық негіздері. Елдің шаруашылығы мен аймақтың экономикасын аумақтық ұйымдастырудың жалпы шарттары мен факторлары. Аймақтың түсінігі, құрылымы және экономикалық әлеуеті. Өңірде инвестициялық жүйені қалыптастыру мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда оның имиджін жақсарту үшін аумақты жайғастыру саласындағы нақты міндеттерді шешу үшін қажетті тетіктерді интеграцияланған маркетингтік қолдану саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Қалыптастырылатын дағдылар: экономикалық саясат құралдарын коммуникациялардың кәсіби қызметіндегі заманауи әдістер ретінде пайдалану қабілеті.
Мазмұны: білім алушылардың тұрғылықты жері және қызметті жүзеге асыру ретінде аумақтың тартымдылығын арттыру үшін әртүрлі маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын дамыту, оларды әзірлеу негіздерімен таныстыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік басқару, әлеуметтік мемлекет, аумақтың әлеуметтік дамуы, әлеуметтік саясаттың мәні, ҚР әлеуметтік саласы мен оның өңірлерін дамытудың ұлттық басымдықтары туралы жүйелі теориялық білімдерін игеруі.
Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы менеджменттің әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік жұмыстағы басқарудың әртүрлі деңгейлерінің өзара қарым-қатынас жүйесі. Әлеуметтік жұмыстағы басқарудағы нормативтік-құқықтық базаның рөлі. Әлеуметтік жұмыстағы менеджменттің функциялары, ұйымдық құрылымдары мен әдістері. Әлеуметтік жұмыстағы басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызметтің орны мен рөлі.
Қалыптасқан құзыреттер: әлеуметтік саланы басқару процесінде қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста мемлекеттік бюджеттің экономикалық мазмұны талданады. Қазақстан Республикасының Бюджеттік құрылымы мен бюджеттік жүйесі. Мемлекеттік билік және басқару органдарының бюджеттік құқықтары. Бюджеттік сыныптама және бюджеттік процестің мазмұны. Мемлекеттік қаржылық бақылау. Мемлекеттік бюджетке түсетін салықтық және басқа да міндетті түсімдер. Мемлекеттік несие. Халықты әлеуметтік қамтамасыз етуге және әлеуметтік қорғауға арналған шығыстар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өңірдің инновациялық дамуы туралы түсінік қалыптастыру және әртүрлі қызмет салаларындағы инновациялық процестерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қоғамдағы инновациялық процестерге ғылыми көзқарастардың қалыптасу тарихы; инновациялық дамудың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, аймақтың инновациялық трендтері ұғымдарының арақатынасы жүйесі. Құзыреттері: ҚР экономикасын мемлекеттік реттеу бойынша шешімдер қабылдау үшін алынған деректерді талдау және пайдалану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің психологиялық-педагогикалық мәдениетін қалыптастыру, алған білімдерін жеке өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру мәселелерін шешу үшін, сондай-ақ тиімді кәсіби әлеуметтену, қарым-қатынас процесінде тиімді мінез-құлық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: адамдарды, оның ішінде олардың жеке сипаттамалық ерекшеліктерін, мақсаттарын, мотивтерін, ниеттерін, күйлерін толерантты қабылдау және дұрыс бағалау мүмкіндігі; тиімді тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынасқа түсу;.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми және кәсіби лексиканы, ауызша және жазбаша түрдегі іскерлік байланыс технологияларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу пәні Мемлекеттік басқару теориясы саласында жүйелі білімді қалыптастыру, Қазақстандағы қазіргі заманғы мемлекеттік басқару тетіктері жүйесі туралы теориялық білімді жинақтау және синтездеу болып табылады.
Мазмұны: мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесіндегі басқарудың негізгі принциптері. Негізгі ережелер. Жағдайларды бағалау, GMU мәселесін түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: аймақтық деңгейде мемлекеттік басқару және әлеуметтік-экономикалық дамуды басқару тетіктерінің теориясы мен қазіргі заманғы мемлекеттік басқару туралы білімдерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: білім алушылардың тұрғылықты жері ретінде аумақтың тартымдылығын арттыру және қызметті жүзеге асыру, оның инвестициялық тартымдылығын арттыру үшін аумақты позициялау үшін әртүрлі маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын дамыту; аумақты басқарудың бәсекелестік тәсілін қалыптастыруға және дамытуға жәрдемдесу.
Қалыптасқан құзыреттер: мемлекеттік және басқару саласындағы басқарушылық шешімдерді қабылдау және орындау кезінде әлеуметтік-экономикалық проблемаларды диагностикалау мен талдаудың заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесіндегі адами ресурстарды басқару (HR) мен көшбасшылықтың рөлін зерттеуге бағытталған. Студенттер мемлекеттік қызмет жүйесіндегі кадрлық саясаттың ерекшеліктерін, қызметкерлерді басқарудың заманауи тәсілдерін, мотивация мен бағалау әдістерін, сондай-ақ тиімді көшбасшылықтың маңызын қарастырады. Курс барысында HR-технологиялардың мемлекеттік басқаруда қолданылуы, персоналды іріктеу, оқыту және дамыту стратегиялары, этикалық стандарттар мен мемлекеттік қызметтегі көшбасшылық стильдері талқыланады. Сонымен қатар, Қазақстан мен шетелдік тәжірибелер негізінде мемлекеттік басқарудағы HR-менеджменттің үздік тәжірибелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: әлеуметтік процестерді, қатынастарды мемлекеттік басқару көптеген өзара тәуелді себептерге, қоғам дамуының факторларына байланысты күрделі құбылыс ретінде түсінілуі керек екенін түсінуді қамтиды.
Мазмұны: Мемлекеттік басқарудың теориялық аспектісі. Мемлекеттік басқару процесінде мемлекет пен қоғамның өзара іс-қимылы. Мемлекеттік билік және мемлекеттік басқару: қарым-қатынас және өзара әрекеттесу механизмі
Қалыптастырылатын құзыреттер: мемлекеттік басқару теорияларының тұжырымдамалық деңгейін және оның нақты практикалық іске асырылуын салыстыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттік басқару саласындағы шешімдерді әзірлеуді, қабылдауды және орындауды ақпараттық қамтамасыз етудің жүйелік-Талдамалық әдістемелерінің мүмкіндіктерін зерделеу. Мазмұны: заманауи ғылыми әдіснаманың құрылымындағы жүйелілік, жүйелік (кешенді) тәсіл және жүйелік талдау қағидатының мазмұны, басқару мәселелерін жүйелі зерттеудің әдіснамалық деңгейлері, мемлекеттік басқару жүйесін қалыптастырудың ғылыми негіздері, Негізгі жүйелік-Талдамалық әдістемелер.
Құзыреттіліктер: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа дайын болу, күрделі мәтіндерді түсінуге және әртүрлі заманауи формаларда және әртүрлі модульдерде өз сөйлеуіңізді сауатты құруға мүмкіндік беретін грамматикалық ережелер мен модельдерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мемлекеттік басқаруда ақпараттық-аналитикалық жүйелер мен шешімдерді қолдау жүйелерін пайдалану туралы идеялар, кәсіби қызметте деректерді талдаудың заманауи құралдарын қолдану мүмкіндігі.
Мазмұны: Ақпараттық және аналитикалық есептерді құрудың әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу. Әкімшілік процестер мен процедураларды модельдеу әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу. Ақпараттық жүйелердегі ақпараттарды жинау және талдау, өңдеу әдістері мен құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды алу.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: Кәсіби қызметті талдау, жоспарлау және ұйымдастыра білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән экономиканы мемлекеттік реттеу теориялары мен механизмдерін, сондай-ақ экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын зерттейді. Пән аясында студенттер нарықтық экономикадағы мемлекеттің рөлін, мемлекеттік реттеудің құралдары мен әдістерін, макроэкономикалық саясаттың негізгі бағыттарын (фискалдық, монетарлық, инвестициялық, өнеркәсіптік, әлеуметтік саясаттар) талдайды. Сонымен қатар, Қазақстан Республикасының экономикалық саясаты, оның даму стратегиялары, ұлттық және халықаралық тәжірибелер қарастырылады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер мемлекеттік реттеу құралдарын қолдану дағдыларын игеріп, экономикалық саясаттың тиімділігін бағалауды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекеттік органдардың кадрларын басқару саласындағы мәселелерді қарауға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар мемлекеттік ұйымдардың кадрлық аудиті бойынша талдау жұмыстарын жүргізе алады, мемлекеттік және жергілікті органдардың мемлекеттік қызмет кадрларын басқару жөніндегі бөлімшелерінде қызмет атқара алады. Мемлекеттік қызметтегі кадр саясаты қарастырылады. Мемлекеттік басқару персоналы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - магистранттар арасында әкімшілік этикаға ғылыми білім және қазіргі заманғы мемлекеттік қызметтің кәсіби моральдық-нормативтік жүйесі ретіндегі тұтас көзқарасын қалыптастыру.
Мазмұны: Мемлекеттік қызметтің қазіргі заманғы дамуындағы этикалық білімдердің қажеттілігі мен өзектілігін түсіне отырып, мемлекеттік қызметтегі қызметті жүзеге асыру жағдайында магистранттардың этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.
Қалыптасқан құзыреттер: Студенттерде Қазақстан Республикасының және оның субъектілерінің атқарушы билік органдарының қызмет етуінің нормативтік құқықтық базасы туралы білімдердің тұтас жиынтығын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мемлекеттік қажеттіліктер үшін тапсырыстарды орналастыру принциптерін түсінуге ықпал етеді. Тапсырыстарды орналастыруды жүзеге асыратын субъектілер және тапсырыстарды орналастыруға қатысушылар қаралады. Келісім-шарт жүйесі туралы Заңның негізгі ұғымдары. Мемлекеттік және жергілікті қажеттіліктер үшін сатып алу тәсілдері. Мемлекеттік және жергілікті тапсырыстарды орналастырудың нормативтік базасы. Мемлекеттік келісім-шарттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушылық мінез-құлық теориясы. Өндіріс шығындары. Нарықтық құрылым түрлері. Фирманың мінез-құлқы. Классикалық және кейнсиандық үлгілердегі Макроэкономикалық тепе-теңдік. Кірістер мен шығыстардың кейнсиандық моделі. Тауар нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS моделі. Ақша нарығындағы тепе-теңдік. Тауар және ақша нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS-LM моделі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтың инновациялық дамуын мемлекеттік басқару саласында теориялық білімді және болжау, жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: дерексіз ойлау , талдау, синтездеу қабілеті. Жария билік органының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, жария билік органы қызметінің стратегиясына, мақсаттары мен міндеттеріне, ішкі және сыртқы жағдайларына барабар ұйымдық құрылымды әзірлеу қабілеті.
Қалыптасатын құзыреттер: стратегиялық басқару жүйесін зерттеу кезінде талдау және жоспарлау әдістерін қолдану мүмкіндігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жұмыспен қамту туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну. Қаланы шарлаңыз. Әлем картасы. Дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар.
Мазмұны: мансаптық өсуде мамандық таңдауды оқыту. кәсіби қызмет саласында табысты жүргізу үшін қажетті. Қазіргі өмірдегі Медиа және технология.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты кәсіпкерлік қызметті заманауи реттеу мен дамытудың ғылыми негізделген тұжырымдамасына ие мамандарды даярлау. Мазмұны: ұлттық экономикадағы кәсіпкерлік қызметті реттеу үшін мемлекет қолданатын әдістер мен құралдар. ҚР-да кәсіпкерлік қызметті жандандыру экономикалық өсудің маңызды факторы ретінде. Тиімді инфрақұрылымды дамыту, инновацияларды қаржыландырудың қазіргі заманғы нысандарын пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу саласындағы негізгі проблемаларды, кәсіпкерлікті дамытуды ынталандырудың ықтимал бағыттарын білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мыналарды қамтиды: экономикалық талдау түрлері, олардың мазмұны; функционалдық-құндық талдау негіздері; кәсіпорынның маркетингтік және операциялық қызметін талдау; кәсіпорын өндірісінің техникалық және ұйымдастырушылық деңгейін талдау; кәсіпорынның негізгі капиталының болуын және пайдаланылуын талдау; кәсіпорынның қаржылық қызметін талдау; кәсіпорынның инвестициялық қызметін талдау; кәсіпорынның инновациялық қызметін талдау; кәсіпорын қызметінің кешенді (рейтингтік) бағасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мыналарды қамтиды: экономикалық талдау түрлері, олардың мазмұны; функционалдық-құндық талдау негіздері; кәсіпорынның маркетингтік және операциялық қызметін талдау; кәсіпорын өндірісінің техникалық және ұйымдастырушылық деңгейін талдау; кәсіпорынның негізгі капиталының болуын және пайдаланылуын талдау; кәсіпорынның қаржылық қызметін талдау; кәсіпорынның инвестициялық қызметін талдау; кәсіпорынның инновациялық қызметін талдау; кәсіпорын қызметінің кешенді (рейтингтік) бағасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық аспектісі және оның объектісі. Өтпелі экономиканың жалпы сипаттамасы және оның заңдылықтары. Экономикалық өсім. Халықты ұтымды жұмыспен қамтуды және әлеуметтік қорғауды мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің инвестициялық саясатын қалыптастыру және жүзеге асыру тетіктері. Экономиканы реттеудің қаржылық-бюджеттік әдістері. Мемлекеттің ақша-кредит саясатын жүзеге асырудың негізгі тетіктері. Қазақстан өңірлерінің әлеуметтік-экономикалық дамуын реттеу.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
«Педагогикалық практика» магистранттардың педагогикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл магистранттарға білім беру саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйреніп, оқу процесіне қатысып, оқытушылармен бірге дәрістер мен семинарлар өткізеді. Бұл тәжірибе магистранттарға педагогикалық қызметтің барлық қырларына тереңірек түсінік қалыптастыруға, болашақта оқу процесін тиімді басқаруға көмектеседі.