экономика ғылымдарының магистрі
ББ-ның мақсаты - магистрлерді ұлттық басымдықтар мен халықаралық тәжірибеге негізделген терең біліммен, ұлттық білім беру бағдарламаларын және тиісті білім беру құжаттарын халықаралық тану негізінде дайындау; Болон процесіне толыққанды қатысу және ұлттық білім беру жүйесін еуропалық білім кеңістігімен үйлестіру үшін жағдайлар мен мүмкіндіктерді құру.
Мемлекеттік және жергілікті басқару
7M04105
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
8
Тәжірибені қорғау
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
13
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнде аймақтық және муниципалдық басқаруда маркетинг теориясын қолдану алғышарттары қарастырылады. Аймақтық маркетингтің даму бағыттары. Аймақтың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету негізі ретінде маркетингтік басқарудың мәні. Аймақтық білімнің маркетинг объектісі ретіндегі ерекшелігі. Аумақты басқарудың маркетингтік бағытталған тетігін қалыптастыру. Аумақты басқарудың маркетингтік бағытталған тетігінің тұжырымдамасы мен принциптерін қалыптастыру. Аумақтық маркетинг механизмінің құрамдас бөліктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елдің шаруашылық кешенінің өңірлік деңгейде жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастырудың ықтимал жолдарын зерделеу. Мазмұны: аймақтар түсінігі, түрлері. Ауыл шаруашылық штандортының теориясы. Тюнен. Аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Аймақтық табыс. Аймақтық өсу. Өңірлік дамуды экономикалық реттеу құралдары. Құзыреттіліктер: Қазақстанның барлық өңірлерінің дамуының негізгі құрауыштарын, ерекшеліктерін, мәселелерін білу және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда оның имиджін жақсарту үшін аумақты жайғастыру саласындағы нақты міндеттерді шешу үшін қажетті тетіктерді интеграцияланған маркетингтік қолдану саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Қалыптастырылатын дағдылар: экономикалық саясат құралдарын коммуникациялардың кәсіби қызметіндегі заманауи әдістер ретінде пайдалану қабілеті.
Мазмұны: білім алушылардың тұрғылықты жері және қызметті жүзеге асыру ретінде аумақтың тартымдылығын арттыру үшін әртүрлі маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын дамыту, оларды әзірлеу негіздерімен таныстыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнде Әлеуметтік жұмыстағы менеджменттің әдіснамалық негіздері қарастырылады. Әлеуметтік жұмыстағы басқарудың әртүрлі деңгейлерінің өзара қарым-қатынас жүйесі. Әлеуметтік жұмыстағы басқарудың нормативтік-құқықтық базасының рөлі. Әлеуметтік жұмыстағы менеджменттің функциялары, ұйымдастырушылық құрылымы мен әдістері. Әлеуметтік жұмыстағы басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызметтің орны мен рөлі. Әлеуметтік сала қызметкерлерін басқару жүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік басқару, әлеуметтік мемлекет, аумақтың әлеуметтік дамуы, әлеуметтік саясаттың мәні, ҚР әлеуметтік саласы мен оның өңірлерін дамытудың ұлттық басымдықтары туралы жүйелі теориялық білімдерін игеруі.
Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы менеджменттің әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік жұмыстағы басқарудың әртүрлі деңгейлерінің өзара қарым-қатынас жүйесі. Әлеуметтік жұмыстағы басқарудағы нормативтік-құқықтық базаның рөлі. Әлеуметтік жұмыстағы менеджменттің функциялары, ұйымдық құрылымдары мен әдістері. Әлеуметтік жұмыстағы басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызметтің орны мен рөлі.
Қалыптасқан құзыреттер: әлеуметтік саланы басқару процесінде қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста мемлекеттік бюджеттің экономикалық мазмұны талданады. Қазақстан Республикасының Бюджеттік құрылымы мен бюджеттік жүйесі. Мемлекеттік билік және басқару органдарының бюджеттік құқықтары. Бюджеттік сыныптама және бюджеттік процестің мазмұны. Мемлекеттік қаржылық бақылау. Мемлекеттік бюджетке түсетін салықтық және басқа да міндетті түсімдер. Мемлекеттік несие. Халықты әлеуметтік қамтамасыз етуге және әлеуметтік қорғауға арналған шығыстар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өңірдің инновациялық дамуы туралы түсінік қалыптастыру және әртүрлі қызмет салаларындағы инновациялық процестерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қоғамдағы инновациялық процестерге ғылыми көзқарастардың қалыптасу тарихы; инновациялық дамудың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, аймақтың инновациялық трендтері ұғымдарының арақатынасы жүйесі. Құзыреттері: ҚР экономикасын мемлекеттік реттеу бойынша шешімдер қабылдау үшін алынған деректерді талдау және пайдалану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің психологиялық-педагогикалық мәдениетін қалыптастыру, алған білімдерін жеке өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру мәселелерін шешу үшін, сондай-ақ тиімді кәсіби әлеуметтену, қарым-қатынас процесінде тиімді мінез-құлық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: адамдарды, оның ішінде олардың жеке сипаттамалық ерекшеліктерін, мақсаттарын, мотивтерін, ниеттерін, күйлерін толерантты қабылдау және дұрыс бағалау мүмкіндігі; тиімді тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынасқа түсу;.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми және кәсіби лексиканы, ауызша және жазбаша түрдегі іскерлік байланыс технологияларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән экономиканы мемлекеттік реттеу, халықтың жұмыспен қамтылуын реттеу, Экономикалық реформалар жүргізу мәселелерінде отандық және шетелдік тәжірибе туралы толық түсінік қалыптастыруға бағытталған. Қазақстан мен шет елдердің экономикасын мемлекеттік реттеу модельдерінің салыстырмалы талдауы Қазақстан экономикасын мемлекеттік реттеу тиімділігін арттырудың практикалық міндеттерін шешу үшін тиісті құралдарды пайдалануға мүмкіндік беретін құзыреттердің дамуына ықпал етеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу пәні Мемлекеттік басқару теориясы саласында жүйелі білімді қалыптастыру, Қазақстандағы қазіргі заманғы мемлекеттік басқару тетіктері жүйесі туралы теориялық білімді жинақтау және синтездеу болып табылады.
Мазмұны: мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесіндегі басқарудың негізгі принциптері. Негізгі ережелер. Жағдайларды бағалау, GMU мәселесін түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: аймақтық деңгейде мемлекеттік басқару және әлеуметтік-экономикалық дамуды басқару тетіктерінің теориясы мен қазіргі заманғы мемлекеттік басқару туралы білімдерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: білім алушылардың тұрғылықты жері ретінде аумақтың тартымдылығын арттыру және қызметті жүзеге асыру, оның инвестициялық тартымдылығын арттыру үшін аумақты позициялау үшін әртүрлі маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын дамыту; аумақты басқарудың бәсекелестік тәсілін қалыптастыруға және дамытуға жәрдемдесу.
Қалыптасқан құзыреттер: мемлекеттік және басқару саласындағы басқарушылық шешімдерді қабылдау және орындау кезінде әлеуметтік-экономикалық проблемаларды диагностикалау мен талдаудың заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттік басқару саласындағы шешімдерді әзірлеуді, қабылдауды және орындауды ақпараттық қамтамасыз етудің жүйелік-Талдамалық әдістемелерінің мүмкіндіктерін зерделеу. Мазмұны: заманауи ғылыми әдіснаманың құрылымындағы жүйелілік, жүйелік (кешенді) тәсіл және жүйелік талдау қағидатының мазмұны, басқару мәселелерін жүйелі зерттеудің әдіснамалық деңгейлері, мемлекеттік басқару жүйесін қалыптастырудың ғылыми негіздері, Негізгі жүйелік-Талдамалық әдістемелер.
Құзыреттіліктер: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа дайын болу, күрделі мәтіндерді түсінуге және әртүрлі заманауи формаларда және әртүрлі модульдерде өз сөйлеуіңізді сауатты құруға мүмкіндік беретін грамматикалық ережелер мен модельдерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мемлекеттік басқаруда ақпараттық-аналитикалық жүйелер мен шешімдерді қолдау жүйелерін пайдалану туралы идеялар, кәсіби қызметте деректерді талдаудың заманауи құралдарын қолдану мүмкіндігі.
Мазмұны: Ақпараттық және аналитикалық есептерді құрудың әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу. Әкімшілік процестер мен процедураларды модельдеу әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу. Ақпараттық жүйелердегі ақпараттарды жинау және талдау, өңдеу әдістері мен құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды алу.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: Кәсіби қызметті талдау, жоспарлау және ұйымдастыра білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекеттік органдардың кадрларын басқару саласындағы мәселелерді қарауға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар мемлекеттік ұйымдардың кадрлық аудиті бойынша талдау жұмыстарын жүргізе алады, мемлекеттік және жергілікті органдардың мемлекеттік қызмет кадрларын басқару жөніндегі бөлімшелерінде қызмет атқара алады. Мемлекеттік қызметтегі кадр саясаты қарастырылады. Мемлекеттік басқару персоналы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - магистранттар арасында әкімшілік этикаға ғылыми білім және қазіргі заманғы мемлекеттік қызметтің кәсіби моральдық-нормативтік жүйесі ретіндегі тұтас көзқарасын қалыптастыру.
Мазмұны: Мемлекеттік қызметтің қазіргі заманғы дамуындағы этикалық білімдердің қажеттілігі мен өзектілігін түсіне отырып, мемлекеттік қызметтегі қызметті жүзеге асыру жағдайында магистранттардың этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.
Қалыптасқан құзыреттер: Студенттерде Қазақстан Республикасының және оның субъектілерінің атқарушы билік органдарының қызмет етуінің нормативтік құқықтық базасы туралы білімдердің тұтас жиынтығын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мемлекеттік қажеттіліктер үшін тапсырыстарды орналастыру принциптерін түсінуге ықпал етеді. Тапсырыстарды орналастыруды жүзеге асыратын субъектілер және тапсырыстарды орналастыруға қатысушылар қаралады. Келісім-шарт жүйесі туралы Заңның негізгі ұғымдары. Мемлекеттік және жергілікті қажеттіліктер үшін сатып алу тәсілдері. Мемлекеттік және жергілікті тапсырыстарды орналастырудың нормативтік базасы. Мемлекеттік келісім-шарттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аймақ шаруашылық және басқару объектісі ретінде. Аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Кеңістіктегі экономикалық белсенділікті бөлу. Өңір макроэкономикалық талдаудың объектісі ретінде. Аймақтың макроэкономикалық көрсеткіштер жүйесі. Аймақтық кірістер. Аймақтық кірістерді талдау. Аймақтық өсім және өңіраралық теңсіздік. Аймақтық саясат және оның құралдары. Еркін экономикалық аймақтар аймақтық саясаттың құралы ретінде. Аймақтық бағдарлама. Аймақтың экономикасын басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтың инновациялық дамуын мемлекеттік басқару саласында теориялық білімді және болжау, жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: дерексіз ойлау , талдау, синтездеу қабілеті. Жария билік органының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, жария билік органы қызметінің стратегиясына, мақсаттары мен міндеттеріне, ішкі және сыртқы жағдайларына барабар ұйымдық құрылымды әзірлеу қабілеті.
Қалыптасатын құзыреттер: стратегиялық басқару жүйесін зерттеу кезінде талдау және жоспарлау әдістерін қолдану мүмкіндігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жұмыспен қамту туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну. Қаланы шарлаңыз. Әлем картасы. Дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар.
Мазмұны: мансаптық өсуде мамандық таңдауды оқыту. кәсіби қызмет саласында табысты жүргізу үшін қажетті. Қазіргі өмірдегі Медиа және технология.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты кәсіпкерлік қызметті заманауи реттеу мен дамытудың ғылыми негізделген тұжырымдамасына ие мамандарды даярлау. Мазмұны: ұлттық экономикадағы кәсіпкерлік қызметті реттеу үшін мемлекет қолданатын әдістер мен құралдар. ҚР-да кәсіпкерлік қызметті жандандыру экономикалық өсудің маңызды факторы ретінде. Тиімді инфрақұрылымды дамыту, инновацияларды қаржыландырудың қазіргі заманғы нысандарын пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу саласындағы негізгі проблемаларды, кәсіпкерлікті дамытуды ынталандырудың ықтимал бағыттарын білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: арнайы курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау .
Мазмұны: оқу-тәрбие процесін іс жүзінде жүзеге асыру дағдысы. Оқу қызметін ұйымдастыру. Пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты жүргізу