Негізгі білімі мен тәжірибелік дағдылары бар, қонақ үй немесе мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға және қонақтарға жоғары сапалы қызмет көрсетуге қабілетті бакалаврларды даярлау
Қонақ үй және мейрамхана бизнесі
6B11107
Сорбонна-Қазақстан институты
Қазақстан тарихы
Ағылшын тілі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Абайтану ғылымын сипаттаудың әдіснамасы мен негізгі тұжырымдамаларын меңгеру. Мазмұны:19 ғ қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшелігін айқындайтын әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеру; әдебиеттану ғылымының жетекші бағыттарын білу; әдеби құбылыстардың негізгі заңдылықтарын, типтік құбылыстары мен өтпелі жағдайларын ажырату. Қазақ әдебиетінің классигі Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылық мұрасын, философияны, қоғамдық-эстетикалық көзқарастарды, қазақ поэзиясындағы поэзия жүйесіндегі жаңалықтарды, оның поэтикалық тілдің дамуына қосқан үлесін зерттейді. Қалыптасқан құзыреттіліктер: негізгі теориялық терминдердің, зерттеудің инновациялық әдістерінің, әдебиет және тарих қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығын талдаудың маңыздылығын білу және түсіну; қазақ әдебиеті мен XIX ғасыр ақындарының шығармашылығын дамыту проблемаларын теориялық білім мен түсінуді практикада қолдана алады; оқыту мен оқытудың тиімді стратегияларын меңгере алады, реферат жазу,әдебиеттану, әдебиеттану, көркем мәтіндерді талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларымен таныстыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін меңгеру<br/> Мазмұны: мәтін құрылымы мен дизайнына қойылатын талаптар. Презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу компьютерлік технологияларды қолдану негізінде экономикалық есептерді модельдеу, талдау және шешу үшін математикалық аппаратты игеруге бағытталған. Зерттелетін тақырыптар: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері, дифференциалды есептеу, экономикадағы математикалық модельдер мен әдістер, Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктері. Қалыптасатын құзыреттер: экономикада математикалық аппаратты қолданудың анықтамаларын, теоремаларын, ережелерін, математикалық әдістері мен практикасын білу; математикалық аппаратты пайдалану негізінде экономикалық мәселелерді талдай білу және оларды шешу жолдарын таба білу; ресімделген экономикалық есептерді шешу үшін математиканы меңгеру
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік әлемді түсінудегі әлеуметтану. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтену және сәйкестілік. Отбасы және заман. Ауытқу, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық әлеуметтану және ұлт. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технология және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгерістер
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылымның қазіргі заманғы салаларының бірі және кәсіби этиканың құрамдас бөлігі ретінде Бизнес этикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: бизнес этикасының ерекшелігі, негізгі тәсілдері, тұжырымдамасы және халықаралық принциптері. Қазақстандық іскерлік мәдениеттің жай-күйі және оның даму үрдістері. Корпоративтік мәдениет және корпоративтік этика негіздері. Іскерлік қарым-қатынас пен этикеттің негізгі ережелері. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: экономикалық және кадрлық шығындардың минимумымен кәсіпорынға бәсекелестік нарықта ұзақ мерзімді өмір сүруге мүмкіндік беретін барабар, этикалық, тиімді басқару шешімдерін қабылдайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің әлеуметтік-тұлғалық құзыреттіліктерін және кәсіби қызметке дайындалу үшін денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін дене шынықтыру құралдары мен әдістерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастыру болып табылады; болашақ еңбек қызметіндегі физикалық жүктемелерге, жүйке-психикалық стресстерге және қолайсыз факторларға тұрақты төзімділікке.Осы курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар өмірде денсаулықты сақтау мен нығайтуды, психофизикалық қабілеттер мен қасиеттерді дамыту мен жетілдіруді қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдыларды пайдалана алады; дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет тәжірибесін өмірлік және кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алады; дене шынықтыру жаттығулары мен спорт түрлерімен сабақтарды қауіпсіз өткізу қағидаларын қолдана алады; олар командада жұмыс істей алады, коммуникациялар мен көшбасшылық қасиеттерді, жанжалсыз қарым-қатынас дағдыларын меңгереді.
8
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны - Қазақ тілі пәні ресми тілді топтарға мектептен алған білімдерін жетілдіру үшін арналған. Курс барысында студент болашақ мамандығына байланысты мәтіндерді еркін аударып, еркін сөйлеу үшін жағдай жасалады. Мемлекеттік тіл болып табылатын қазақ тілінің коммуникативтік бағытын жүзеге асыру. Қазақ тілін оқытудың қарастырылып отырған деңгейлеріне сәйкес лингводидактикалық үлгі негізінде, бірыңғай әдістемені жүйелі жетілдіру. ЖОО-да қазақ тілін қарым-қатынас құралы деңгейіне айналдыру дағдыларын қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: алған білімдерін практикада қолдана білу; тілдік талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; теорияны практикамен ұштастыра алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер:<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін біледі және түсінеді;<br/> - тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстырады;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгереді;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне біледі;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелейді және сыни бағалай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметін талдау және жоспарлау үшін экономикалық әдістер мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қонақжайлылық индустриясының қазіргі нарығының құрылымы мен конъюнктурасы. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін макро және микроэкономикалық талдаудың теориялық негіздері. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың тиімділігін есептеу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында кәсіпорын экономикасына әсер ету әдістері мен құралдарын біледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарын құқықтық реттеуді ұсыну қабілетін қалыптастыру; қонақжайлылық саласындағы бағыттар, Нысандар, нормалар, заңнамалық база, қонақ үй және мейрамхана бизнесі франчайзингі саласындағы білімді түсіну және қолдану қабілеті туралы. <br/> Мазмұны: қонақүйлер мен мейрамханалар индустриясын мемлекеттік реттеудің мәні, құрылымы және құралдары. Құқықтық реттеудің әлемдік тәжірибесі. Қазақстан Республикасының қонақжайлылық саласындағы қызметті құқықтық реттеу мен регламенттеудің негізгі ережелерінің заңнамалық, нормативтік-құқықтық базасы. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің тарихы, негізгі түсініктері мен анықтамалары, Франчайзинг жағдайлары. Елдердің заңдары. Франчайзердің негізгі талаптары. Франчайзидің негізгі міндеттемелері. Франчайзингтің функциялары мен ішкі жүйелеріне сипаттама.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: Франчайзинг негіздері бойынша білімді практикада қолдану, нормативтік-анықтамалық материалдармен, құқықтық актілермен жұмыс істеу және дұрыс пайдалану және
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй индустриясы кәсіпорындарында микроэкономикалық талдау құралдарын және микроэкономикалық модельдеу логикасын меңгеру <br/> Мазмұны: қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының экономикалық қызмет субъектілері және тәуелсіз микро-экономикалық жүйе ретіндегі қызметінің теориялық негіздері. Қызметті экономикалық жоспарлау. Қызметтер көрсетудің бірыңғай кешені тұрғысынан негізгі қорлар, материалдық емес активтер, айналым қаражаттары және еңбек ресурстары.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың қонақүйлерде және басқа да орналастыру құралдарында қызмет көрсетудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеруі; білім алушыларда қонақүйлердегі заманауи технологиялық процестер туралы білім мен түсініктер жүйесін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: қонақ үй индустриясы өткен және қазіргі кезеңде. Туристік қызмет көрсету құрылымындағы қонақ үй қызметтері. Қонақ үй кәсіпорындары: түсініктері, жіктелуі және типологиясы. Қонақ үйлердің негізгі функциялары мен қызметтері. Қонақ үй ісін мемлекеттік реттеу. Қонақтарға тамақпен қызмет көрсетуді ұйымдастыру және технологиясы. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастыру және ұсыну үшін заманауи технологияларды қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және қонақ үйлер мен мейрамханаларда менеджменттің үздік тәжірибесін қолдану дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: ұйымдастыру және басқару қызметінің сипаттамасы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Байланыс. Басқарушылық шешімдер қабылдау. Жоспарлау. Басқару функциясы ретінде ұйымдастыру. Мотивация. Бақылау. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын білу; басқарушылық шешімдер қабылдау технологиясын, бизнестің іскерлік этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің негіздерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үйлер мен мейрамханалардың бизнес индустриясында бухгалтерлік есепті жүргізуде теориялық, практикалық білімді игеру қабілетін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қонақжайлылық саласындағы бухгалтерлік есеп; құжаттама, шығындарды есепке алу, өнім мен қызметтердің өзіндік құнын есептеу; активтерді есепке алу; міндеттемелерді есепке алу және қонақжайлылықтағы шығындарды есепке алу; мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі қаржылық есептілік. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: қонақүйлер мен мейрамханалардың бизнес индустриясында бухгалтерлік есеп пен есептілікті нормативтік реттеуді білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баға саясатын жүргізу және қызмет көрсету саласына салық салу үшін теория мен практиканың, баға белгілеу нысандары мен әдістерінің өзара байланысын түсіну қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу түсінігі мен мәні. Қызмет көрсету саласындағы баға механизмі. Баға стратегиялары мен модельдері. Салықтар мен салық төлемдерін есептеу әдістері. Қонақжайлылық кәсіпорындарында салық есебін және салық есептілігін ұйымдастыру.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: белгілі стратегиялар мен баға белгілеудің тактикалық әдістерін қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қонақ үй кәсіпорнының тамақтану қызметін ұйымдастыруды, оның қонақ үй кәсіпорнындағы рөлін, қызмет көрсетудің формалары мен прогрессивті әдістерін зерттеуде негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру <br/> Мазмұны: тамақтану қызметі, оның қонақ үй кәсіпорнындағы рөлі. Мейрамхана өндірісін ұйымдастыру. Кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық нысандары. Корпоративтік кәсіпкерліктің нысандары мен түрлері. Мейрамхана мекемесін ұйымдастырудың негізгі кезеңдері. Мейрамхана кәсіпорындары қызметкерлерінің еңбегін ғылыми ұйымдастыру. Рационалды бөлу және еңбек кооперациясы.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: өндірісті ұйымдастырудың және қызмет көрсетуді ұйымдастырудың барлық кезеңдеріне, қонақүйлер жанындағы тамақтану кәсіпорындарында және басқа да орналастыру құралдарында қауіпсіздік талаптарына сәйкес технологиялық жабдықтардың әртүрлі түрлерін пайдалануға қатысады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді Қонақжайлылық индустриясы нарығында белсенді экономикалық қызмет тәсілдеріне, өндіріс және іске асыру проблемаларын жүйелі шешу тәсілдеріне, нарықтың өзгеруіне икемді бейімделуге үйрету..<br/> Мазмұны: маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Нарықты сегменттеу. Тауар және тауар саясаты. Маркетингтің баға саясаты. Мейрамхана мен қонақ үй маркетингіндегі байланыс саясаты. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың маркетингтік жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тамақтануды ұйымдастыру және мейрамхана ісін жүргізу қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: мейрамхана ісінің тарихы, қазіргі жағдайы, мәселелері мен болашағы. Тамақтану кәсіпорындарының жіктелуі. Жаңа мейрамхананы ұйымдастыру, орналасқан жері, профилі, мәзірі, клиенттері, басқару құрылымы. Техникалық қызмет көрсетудің технологиялық схемалары мен формалары. Барды, қабылдаулар мен банкеттерді ұйымдастыру. Мейрамхананың өндірістік қызметі, маркетинг және мейрамхана ісінің инновациясы. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпорынның түрін белгілерге сәйкес белгілей білу, цехтарда технологиялық процестерді ұйымдастыру схемаларын құра білу, Технологиялық құжаттаманы әзірлеу және рәсімдеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана мәнмәтініндегі тұлға. Мен және менің уәждемем. Эмоциялар, эмоционалды зият. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық шиеленіс. Шиеленістегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсіну негіздері. Сана, жан және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. "Мәңгілік ел" және "рухани жаңғыру" – жаңа Қазақстан философиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мазмұны минималды жеткілікті, жеткілікті деңгейге және базалық жеткіліктілік деңгейіне бөлінеді. Әр деңгейдің пәндік мазмұны когнитивті - мәдени кешендерге (КТК) ұйымдастырылады, олардың құрамына: - оқу деңгейінің мазмұнын көрсететін коммуникативті сала; - осы саланы жүзеге асыратын сөйлеу тақырыптары мен қарым - қатынас тақырыптарының жиынтығы; - қарым-қатынастың типтік жағдайлары кіреді. Қалыптасқан құзыреттер: зерттелген функциялар шеңберінде ақпаратты ұсыну, сендіру, дәлелдеу және өз көзқарасын білдіру; өзінің қабылдау тәжірибесі, бағалау жүйесі арқылы талқылау және сыну арқылы оқу тақырыбы бойынша өз көзқарасыңызды білдіру; әңгімелесуді немесе талқылауды қолдау (қатысу, белгілі бір жағдайда бейтаныс тақырыпта сөйлесуге дайындық), әңгіме барысын бақылау және нақты айтылған сөйлеуді түсіну, қажет болған жағдайда қайта сұрау, өз эмоцияларыңызды білдіру және оларға жауап беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мейрамхана ісін ұйымдастыру және технология саласында кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыру үшін жан-жақты білімі мен құзыреті бар білікті бакалаврларды қалыптастыру.
Мазмұны: F&B менеджментінің жалпы сипаттамасы және эволюциясы. Тамақтану кәсіпорындарының менеджментіндегі байланыс. Тамақтану кәсіпорындарында басқару шешімдерін әзірлеу. F&B менеджментінің тиімділігі.
Қалыптасқан құзыреттер: қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнының менеджменті саласындағы экономикалық білімнің негіздерін қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қонақжайлылық индустриясының объектісі ретінде қонақ үй қызметі туралы теориялық білімдерін игеру, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде оның сапасын бағалау және сақтау дағдыларын игеру
Мазмұны: нөмірлік қорға қызмет көрсету және пайдалану қызметінің жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері. Қонақ үйдің материалдық құндылықтарына қажеттілікті жоспарлау. Қонақ үйдің нөмірлік қорына қабат-қабат қызмет көрсету сапасын ұйымдастыру. Қонақ үйдің ағымдағы жоспарлары мен стандарттарына сәйкес нөмірлік Қордың қызмет көрсету және пайдалану қызметі қызметкерлерінің ағымдағы қызметін ұйымдастыру және бақылау. Фронт-офистік бөлімшелердің түрлері: колл-орталықтар, сауда және демонстрациялық залдар, клиенттерге қызмет көрсету кассалары. Фронт-офистік ақпараттық жүйелердің түрлері: клиенттің өзіне-өзі қызмет көрсету порталы ("жеке кабинет"), сауда залының ақпараттық дүңгіршегі, қашықтықтан қызмет көрсету жүйесі, фронт - офистік қызметті қолдаудың ақпараттық жүйелері-CRM, клиенттік тапсырыстарды енгізу бойынша ERP модульдері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қонақтарға қызметтердің қызметі, негізгі және қосымша қонақ үй қызметтері туралы ақпарат бере алады, қонақ үй кешенінің қонақтарының тапсырыстарын немесе басқа орналастыру құралдарын есепке ала алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) карта жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А деңгейінде ағылшын тілінің сөз қорын дамыту 1.2.
Мазмұны: күн уақыты мен режимі. Әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер. Англия мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Атақты адамның өмірбаяны. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптасқан құзыреттер: таныс немесе тұрмыстық тақырыптар бойынша қарапайым ақпарат алмасуға байланысты тапсырмаларды орындай білуі керек. Қарапайым сөздермен өзіңіз туралы, туыстарыңыз бен жақындарыңыз туралы айта білу, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру.
Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме
Қалыптастырылатын құзыреттер: әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т.б. мезгілдерде туындайтын әртүрлі тақырыптар бойынша әдеби тілде жасалған нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсінуі керек, меңгеріліп отырған тіл елінде болған кезде көптеген туындауы мүмкін жағдайларда сөйлесе білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі нарық жағдайында кәсіпорынның оңтайлы бәсекелестік стратегиясын әзірлеу тетіктері туралы идеяларды қалыптастыру.
Мазмұны: "бәсекелестік" терминінің түсінігі мен этимологиясы. Бәсекелестіктің формалары мен түрлері. Нарықтағы бәсекелестіктің маңызы. Бәсекелестер туралы ақпарат жинау көздері мен әдістері. Кәсіпорын өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін талдау. Бәсекелестік артықшылықтарды басқару.
Қалыптасқан құзыреттер: нарықтағы белгілі бір кәсіпорынның бәсекелестік мәртебесін анықтай алады және сыртқы жағдайларға байланысты оңтайлы бәсекелестік стратегияны анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді теориялық біліммен қаруландыру және олардың халық шаруашылығы мен кәсіпорын деңгейінде еңбек ресурстарын басқару саласында практикалық дағдыларды игеруі .
Мазмұны: Еңбек ресурстарын басқару жүйесі. Еңбек ресурстарын басқару объектісі ретінде сипаттау. Еңбек ресурстарын жоспарлау. Еңбек ресурстарын пайдалану. Әлеуметтік-еңбек қатынастарын қалыптастыру және реттеу.
Қалыптасқан құзыреттер: Еңбек ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2.2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру
Мазмұны: Англия және тамақтану мәдениеті. Мишелин Мейрамханалары. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Ақпарат беру және алу. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, танысу, зерттеу, ізденіс оқу түрлерін пайдалана білуі; оқылған мәтіннің мазмұнын талдай білуі тиіс
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы мәлімдемелер мен бейнематериалдарды құлақпен түсінуі; ақпаратты айтуы, беруі, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіруі, мамандығы бойынша негізгі терминологияны түсінуі және қолдануы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.2 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну, презентация жасау. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: қажетті арнайы терминологияны қолдана отырып, оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып, әртүрлі типтегі диалог жүргізе білуі; жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі, кәсіби сипаттағы құжаттамамен жұмыс істей білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2.2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру
Мазмұны: Франция және тамақтану мәдениеті. Мишелин Мейрамханалары. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Ақпарат беру және алу. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, танысу, зерттеу, ізденіс оқу түрлерін пайдалана білуі; оқылған мәтіннің мазмұнын талдай білуі тиіс
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы мәлімдемелер мен бейнематериалдарды құлақпен түсінуі; ақпаратты айтуы, беруі, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіруі, мамандығы бойынша негізгі терминологияны түсінуі және қолдануы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.2 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну, презентация жасау. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: қажетті арнайы терминологияны қолдана отырып, оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып, әртүрлі типтегі диалог жүргізе білуі; жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі, кәсіби сипаттағы құжаттамамен жұмыс істей білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттердің топтық және жеке коучинг технологияларын пайдалану мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мазмұны: коучинг пен психотерапия мен кеңес берудің айырмашылығы. Негізгі жаттықтырушы техниктері. Өзара әрекеттесу экологиясының принципі жаттықтырушының жұмысындағы психотехнологияның, импровизацияның және шынайылықтың арақатынасы туралы мәселенің негізі ретінде. Жаттықтырушының ресурстық жағдайы. Эмоционалды күйіп қалудың алдын алу, маманды дамыту және қалпына келтіру үшін жеке тәжірибелер. Жеке коучингтің ерекшеліктері. Топтық коучинг.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және топтық коучингтің негізгі әдістемелерін, жеке және топтық коучингтің жаңа әдістерімен жұмыс істеудің әдеттегі тәсілдерін интеграциялау мүмкіндіктерін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ұйымдарды басқару теориясы мен практикасы саласындағы іргелі білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: көшбасшылықтың теориялық және әдіснамалық негіздері. Ұйымның өмірлік циклінің теориялары. Ұйымдастырушылық факторлардың моделі. Ұйымдық құрылымдарды жобалау. Өзгерістердің тиімділік моделі. Өзгерістерді басқару тәсілдерін талдау. Ұйымдастырушылық өзгерістер кезіндегі көшбасшылық.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кадрларды басқару жүйелерінің ерекшеліктерін анықтайды және талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй және мейрамхана сервисі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: қонақ үй және мейрамхана бизнесінде қызмет көрсету технологиялары. Туризм және қонақ үй сервисі саласындағы стандарттау және сертификаттау жөніндегі халықаралық ынтымақтастық. ISO халықаралық стандарттары. Қонақ үй қызметінің халықаралық стандарттары. Сервистік қызмет кәсіпорындары мен мекемелерін техникалық және технологиялық жабдықтау міндеттері. Сервистік қызметтегі заманауи технологиялар.
Қалыптастырылатын құзыреттер: халықаралық сервис ережелері мен нормаларын және қазіргі заманғы технологияларды ескере отырып, қызмет көрсету процесін ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үйлер мен мейрамханалар индустриясында ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: қонақ үй және мейрамхана индустриясындағы Ақпараттық технологиялар және ақпараттық жүйелер. Автоматтандыру және басқару үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету. Қызмет көрсету және туризм саласындағы ақпараттық жүйенің қосымшалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Қонақжайлылық және қоғамдық тамақтандыру ұйымдарының, олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін талдаудың объективті нәтижелері негізінде басқарушылық шешімдерді әзірлей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің персоналды басқару туралы түсініктерін, ұзақ мерзімді перспективада қонақ үй кәсіпорнының бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін персоналды басқарудың тиімді жүйесін қалыптастыру білімдері, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: адам ресурстарын басқару стратегиясы. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнында кадр саясатын қалыптастыру әдістемесі. Қонақ үй кәсіпорнының персоналды басқару қызметі. Қонақ үй кәсіпорнының кадрлық әлеуетін қалыптастыру. Қонақ үй кәсіпорнының кадрлық әлеуетін дамыту стратегиясы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қонақүйлерде және қонақ үй кәсіпорнының даму стратегиясына сәйкес орналастыру құралдарында персоналды басқару жүйесін ұйымдастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда қонақ үй және мейрамхана бизнесінде ойын-сауық индустриясының ерекше оқиғаларын (event-іс-шаралар) ұйымдастыруға байланысты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру
Мазмұны: қонақжайлылық индустриясындағы оқиғаларды басқару. Іс-шараларды реттеудің нормативтік-құқықтық негіздері. Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент негіздері. Оқиға индустриясының маркетингтік технологиялары. Қонақжайлылық индустриясындағы іс-шараларды жобалау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: іс-шараны жобалау және іске асыру дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қызметтерді жылжыту және сату жүйесін құру және жұмыс істеу негіздерін түсіну, студенттерді қонақүйлер мен мейрамханалардың бизнес индустриясында қызметтерді жылжыту мен сатуда маркетингтік құралдарды практикалық пайдалануға дайындау.
Мазмұны: маркетинг жоспары-қонақүйлер мен мейрамханалар индустриясында қызметтерді жылжыту және сату жүйесін ұйымдастырудың негізі. Қонақ үйлер мен мейрамханалар индустриясында қызметтерді жеке сату. Мейрамханалар мен барлардың өнімдері мен қызметтерін сату. Қонақ үй саласындағы қызметтерді телефон арқылы сату. Банкет залдары мен конференц-залдарды сату. Қонақ үй индустриясында жарнамалық құралдарды қолдану.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қызметтерді жылжыту және олардың тиімділігін бағалау бағдарламаларын әзірлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үйлер мен мейрамханалардың бизнес индустриясындағы инновациялық қызметті басқару теориясы мен практикасын меңгеру.
Мазмұны: Инновациялық менеджмент білім саласы ретінде. Инновациялық қызмет теориясы мен әдіснамасының негіздері. Ұйымдағы инновациялық процесс. Инновациялық қызметті құқықтық реттеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық қызметпен байланысты басқарушылық, маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық және патенттік-лицензиялық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізе білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің дизайн мен бренд стилін құру ерекшеліктерін және олардың қонақ үй кәсіпорнының бәсекеге қабілеттілігіндегі рөлін игеру, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясының ел экономикасындағы өсіп келе жатқан рөлін түсіну.
Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының фирмалық стилін құру негіздері. Жарық, пішін және түс. Түстің психологиялық әсері. Композиция түрлері. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың дизайны. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қолтаңба стилі және имидждік саясаты.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: кеңістікпен, заманауи бояумен жұмыс істеудің практикалық әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қонақ үйлер мен мейрамханалардың фирмалық стилі мен дизайны, кеңістіктің интерьері, қызмет көрсету дизайны, олардың қонақ үйлер мен мейрамханалардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы рөлі туралы негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының дизайнының пайда болу тарихы. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының фирмалық стилін құру негіздері. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының дизайны. Жарық, пішін және түс. Түстің психологиялық әсері. Қонақ үйдің интерьер стилі және безендіру. Қонақ үйлер мен мейрамханалар дизайнындағы тоқыма бұйымдарының рөлі. Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы Фитодизайн. Музыка бренд стилін қалыптастырудың элементі ретінде.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір дизайнерлік шешімдерді қабылдаудың себеп-салдарлық байланысын түсіне алады, графикалық форматтардың әртүрлі түрлерін басшылыққа алады, үйлесімді пәндік-кеңістіктік орта құра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының салалық ерекшеліктерін ескере отырып, қаржылық менеджмент саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру .
Мазмұны: қонақжайлылық индустриясындағы қаржылық менеджмент. Жоспарлау жүйесі: бюджеттеу жоспарлау, есепке алу, бақылау және басқару технологиясы ретінде. Қаржылық модельдеу қонақжайлылық индустриясындағы даму және басқару құралы ретінде. Тәуекелдерді басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экономикалық негізделген шешімдер қабылдай алады, Қонақжайлылық индустриясы ұйымдарының экономикалық тиімділігін қамтамасыз ете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру.
Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық және халықаралық деңгейде мәдени әртүрлілік факторларын түсіну негізінде тиімді кәсіби, ғылыми және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: мәдениетаралық коммуникациялар және олардың қазіргі қоғамдағы рөлі. Мәдени өзгергіштік модельдері. Мәдениетаралық бейімделу және мәдени шок ұғымы. Мәдениеттерді санаттау. Көпұлтты ұйымдағы персоналды басқару ерекшеліктері. Мәдениетаралық коммуникацияның конфликтологиялық мәселелері және оларды шешудің практикалық технологиялары.
Қалыптасқан құзыреттер: басқарудың ұлттық стильдерінің ерекшеліктерін және оларды анықтайтын факторларды түсінуді, сондай-ақ алған білімдерін практикалық қызметте қолдануды біледі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің әртүрлі елдердің іскерлік мәдениеттерінің әртүрлілігі мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, студенттердің кәсіби менеджер этикасын, мәдени сезімталдығы мен төзімділігін дамытуға ықпал ету.
Мазмұны: мәдениетаралық менеджментке кіріспе. Іскерлік мәдениет. Іскерлік мәдениеттердің жіктелуі. Тромпенаарс бойынша іскерлік мәдениеттердің жіктелуі. Хофстид бойынша мәдениетті өлшеу. Тіл және іскерлік мәдениет. Олардың өзара әсері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әртүрлі іскерлік мәдениеттер жағдайында жұмысқа бейімделе алады және әртүрлі іскерлік мәдениеттерде шешім қабылдай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бренд элементтерін, қаптаманы, фирмалық стильді әзірлеу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру бойынша студенттердің құзыреттерін қалыптастыру.
Мазмұны: брендингтің теориялық негіздері. Брендті басқару стратегиялары, брендті басқару. Байланыс процесінде Бренд. Бренд портфолиосының архитектурасы. Брендингтің қолданбалы аспектілері, қонақ үй және мейрамхана бизнесінде брендті дамыту.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Қонақжайлылық және қоғамдық тамақтану саласындағы кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй және мейрамхана сервисі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: қонақ үй қызметінің қазіргі жағдайы және дамуы. Туристік өнім құрылымындағы қонақ үй қызметтері. Қонақ үй кәсіпорны қызметкерлерінің клиенттермен жұмысы. Қонақ үй кәсіпорындарының туристік фирмалармен қарым-қатынасы. Қонақтарды қабылдау мен орналастыруды ұйымдастыру технологиясын зерттеу. Тамақтану қызметтерінің жалпы сипаттамасы, даму тенденциялары. Мейрамхана қызметін жобалау мен ұйымдастырудағы заманауи бағыттар. Мейрамхана ұсынатын қызметтер. Қызмет көрсету формалары мен әдістері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әлеуметтік-тарихи, этикалық және философиялық контексте қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін қабылдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жабдық саласында заманауи технологияларды енгізу мақсатында қонақ үйлер мен мейрамханалардың функционалдық бөлімшелерінің қызметінің нәтижелерін талдау іскерлігін қалыптастыру .
Мазмұны: қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының инженерлік-техникалық жабдықтарының жалпы сипаттамасы. Қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының инженерлік-техникалық жабдықтарын техникалық пайдалану. Қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының инженерлік-техникалық қызметінің жұмысын ұйымдастыру. Ғимараттардың санитарлық-техникалық жүйелерінің жұмыс істеуі және оларды пайдалану. Қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарын энергиямен жабдықтау қонақ үйлердің телекоммуникациялық жүйелері. Қонақ үй кешендерінің кәсіби технологиялық жабдықтары. Тамақтану кәсіпорындарын материалдық-техникалық жабдықтау ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қызмет көрсету процестерінің, пайдаланылатын ресурстардың, технологиялық процестердің параметрлерінің сапасын бақылауды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қауіпсіз тамақ өнімдерін өндіруді қамтамасыз ететін тиімді менеджмент жүйесін құру әдістемесін игеру және міндетті алдын ала іс-шаралардың өндірістік бағдарламаларын, НАССР жоспарын, алдын ала талап ету бағдарламаларын әзірлеу, ішкі аудит жүргізу дағдыларын игеру .
Мазмұны: Еуразиялық экономикалық одақтың тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі саласындағы заңнамасы. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында НАССР жүйесін құрудың ұтымды тәсілі. НАССР бойынша қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнындағы сыни бақылау нүктелері. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары үшін ККТ, тағамдар мен бұйымдардың блок-схемасы үшін сыни шектеулер. НАССР жүйесінің сыртқы аудиті және бақылауы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі мақсаттағы тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шараларды әзірлей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге өнім мен қызметті ілгерілетуде цифрлық технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды беру.
Мазмұны: өнімді жылжытуда цифрлық технологияны қолдану. Тауарлар мен қызметтерді жылжытудың цифрлық технологияларының элементтері. Интернетті жылжытудың ерекшеліктері мен құралдары. Сату әдістері және әлеуетті клиенттерге әсер етудің психологиялық әдістері. Өнімді жылжыту бойынша әдістердің тиімділік көрсеткіштері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби мәселелерді базалық деңгейде шешу үшін өзекті цифрлық құралдар мен бағдарламалық шешімдерді қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің туризм мен қонақжайлылықта VR-технологияларды пайдалану бойынша базалық білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді ұйымдастыру жобалары шеңберінде ақпараттық қауіпсіздікті және құқықтық қамтамасыз етуді қамтамасыз ету, сондай-ақ қажетті құзыреттерді қалыптастыру
Мазмұны: туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді жүргізу әдістемесі. Туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді әзірлеуге қойылатын талаптар. Туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуде интернет-ресурстарды пайдалану. 3D турлар туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеудің бір түрі ретінде. Туристік іс-шараларды дауыстық виртуалды сүйемелдеудің әдістемелік әдістері. Мультимедиялық сүйемелдеуді құру бойынша ұсыныстар
Қалыптастырылатын құзыреттер: туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік тұжырымдамаларын іске асыру үшін заманауи ақпараттық коммуникациялық құралдарды меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туристік индустрияда қолданылатын қазіргі заманғы брондау жүйелерінің негізгі түрлері туралы құзыреттер мен түсініктерді қалыптастыру.
Мазмұны: тарихы, заманауи тенденциялары, компьютерлік брондау және брондау жүйелерінің сипаттамалары. Amadeus брондау жүйесі. Galileo брондау жүйесі. Worldspan брондау жүйесі. Saber брондау жүйесі. Қазіргі заманғы шетелдік брондау жүйелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: сервис және туризм кәсіпорындарында брондау мен резервтеудің қолданбалы бағдарламалық өнімдерін пайдалану дағдыларын меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1.1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: Алғашқы байланыстар мен танысу. Өзі туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен өмір сүретін (білім алатын) қала. Әлем елдері. Бағытты көрсету. Досына (әріптестеріне) ашықхат жазу. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалар. Мен және менің отбасым.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Тілді функционалды қолданудың негізгі түрлеріне қатыса алуы, қарапайым ақпарат, көзқарас және пікір алмасу; тиімді қарым – қатынас орнатуға мүкіндік беретін ең кең таралған пікірлер мен стандартты рәсімдерді меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту 1.2.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру.
Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша білім алу. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: меңгерілетін шет тілінің құрылымдары мен жүйелерін, бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу және оларды әлеуметтік маңызды жағдайларда коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алуы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде цифрлық трансформация жағдайында клиентке бағдарланған тәсілдің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны сандық экономика ұғымы. Цифрлық экономиканың қалыптасуының алғышарттары және оның экономикалық қатынастардың өзгеруіне әсері. Сандық экономикадағы сату. Қарым-қатынас маркетингі және клиентке бағдарлану. Клиент үшін құндылық құру процесі. Клиентке бағытталған жүйелерді бағалауды қалыптастыру.
Қалыптасқан құзыреттер: өмірдің әртүрлі салаларындағы цифрлық экономиканың қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың орнықты даму негіздері туралы терең жүйелі білім алу, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және ОЖ қорғаудың қазіргі заманғы тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім алу, білім алушыларда өмір қауіпсіздігі кәсіби мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Экология ғылым ретінде. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарық, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. шектеуші факторлар. Дене және қоршаған орта. Организмдердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі. Популяция экологиясы – демэкология. Қалыптасатын құзыреттер: тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуін анықтайтын негізгі заңдылықтарды; табиғатты қорғау мен ұтымды пайдаланудың негізгі принциптерін; тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын және оларды жұмыста қолдану тәртібін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәнді оқыту - білім алушыларда экономика және кәсіпкерлік қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бизнес құрылымдарда құжаттама жүргізу. Аналитикалық ойлау дағдыларын игеру, қоғамның әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешу жолдарын Құзыретті іздеу. Курстың қысқаша мазмұны: экономикалық құбылыстардың мәнін, заңдылықтарын, әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуын жүйелі түрде білу. Экономика негіздеріне, кәсіпкерлік идеяны іске асырудың практикалық мәселелеріне, Кәсіпкердің қызметін жоспарлауға, кәсіпкерліктегі негізгі және айналым капиталының маңыздылығына, баға саясатын әзірлеуге, өндіріс шығындарын азайтуға, сондай-ақ өндірістік-коммерциялық қызметтің нысандары мен әдістеріне ерекше назар аударылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушыларда экономикалық құбылыстардың мәнін, заңдылықтарын, әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуын жалпы білімді кәсіпкерлік белсенділіктің логикасы туралы тұтас идеяны қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің барлардың жұмысын ұйымдастыруды, оларды жеткізуді ұйымдастыруды, коктейльдердің әртүрлі түрлерін дайындау технологиясын, эногастрономия мен фудпейрингтің классикалық принциптерін зерттеу .
Мазмұны: барлардың жіктелуі және олардың сипаттамалары. Сауда бөлмелері, жабдықтар, барлардың жабдықтары және олардың сипаттамалары. Бардың жұмысын ұйымдастыру. Барларда тұтынушыларға қызмет көрсету. Аралас сусындар мен коктейльдердің жіктелуі және теориясы. Коктейльдерге гарнирлер мен жеңіл тағамдарды таңдау принциптері. Эногастрономияның жалпы принциптері. Азық-түлік пісірудің жалпы принциптері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: салқын және ыстық сусындарды дайындау дағдыларын, тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарында аралас сусындарды ресімдеу және ұсыну тәсілдерін; бар дела, фудпрейринг және эногастрономия саласында жаңа ақпаратты таңдау және пайдалану дағдыларын меңгерген.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты-теориялық білімді бекіту. Ұйымдастыру-әдістемелік және нормативтік құжаттарды зерделеу. Кәсіпорынның ұйымдық құрылымын зерттеу. Практикадан өту орны бойынша ұйымда орындалатын негізгі жұмыстардың мазмұнымен танысу. Сабақта алынған дағдыларды тәжірибеде қолдану. Құзыреттіліктер: тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ұсыну және интерпретациялау тәсілдерін, әдістерін меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика оқу процесінде алған білімдерін бекітуге, практикалық дағдыларды игеруге және озық тәжірибені игеруге бағытталған. Практиканың мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді игеру, жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес ЖОО ұсынатын немесе таңдаған мекемеде//ұйымда өтеді. Тәжірибе аяқталғаннан кейін студенттер есепті тапсырады және қорғайды, бұл жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсетеді.