Гуманитарлық ғылымдар
Әдебиет теориясы мен әдеби ескерткіштерді текстологиялық дайындау саласында әдебиеттанулық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген және педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде жоғары кәсіби шешу, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік бар әдебиеттанудағы жоғары білікті кадрларды даярлау.
Әдебиеттану
7M02308
Филология институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру және коммуникативтік құзіреттілікті арттыру.<br/> Мазмұны: Академиялық жазудың негізгі жанрлары. Ғылыми мәліметтер базасы, электрондық каталогтар, қорлар, библиографиялық сипаттамалар. Ғылыми мәлімдеме, жарияланымдар, аналитикалық шолу, рецензия. Ғылыми зерттеулерді қаржыландыру.<br/> Қалыптасатын дағдылар: Түпнұсқаны дәл жеткізуді басшылыққа ала отырып, мәтінді талдау әдістемесін игеру; мәтінмен жұмыс жасау техникасын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бітірушілерге ғылыми деректер қорында ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, тұжырымдамалар мен дәлелдерді қолдау немесе теріске шығару үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін академиялық жазу дағдыларын меңгеру. Бұған сілтемелерді дұрыс келтіріп, тізбелеп көрсету, сонымен қатар ғылыми және ғылыми-техникалық еңбектерге қысқа және қолжетімді формада стильдік талдау жүргізу де кіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PLS 5303
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PTLL 5304 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
APL 5301 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың басқару психологиясының әдіснамалық, теориялық негіздерін меңгеріп, оларды зерттеу іс-әрекеті мен психологиялық-педагогикалық практикада қолдану.<br/> Мазмұны: басқару қызметінің заңдылықтары туралы Психология. Басқару қызметінің шарттары, ерекшеліктері.. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. <br/> Құзыреттіліктер: басқару қызметінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық шарттары мен сипаттамасын талдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың ғылыми танымының философиялық-әдіснамалық мәдениеті, ғылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу тәсілдері, оның дамуының жалпы заңдылықтары, білімге қол жеткізудің ұтымды әдістері мен нормалары, ғылыми-техникалық шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени шарттылығы негізінде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды дамыту.<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.<br/> Құзыреттіліктер: философия заңдарының негіздерін білу және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу, педагогикалық процесте шығармашылық шешімдер қабылдау, толерантты және ынтымақтастыққа қабілетті
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық аспектілері. Философия білімнің интегралдық формасы ретінде. Ғылымның функциялары. Ғылымның пайда болуы. Антикалық ғылым және философия. Орта ғасырдағы ғылыми таным. Қазіргі ғылым. Классикалық емес және постнеклассикалық ғылымдардың негізгі концепциялары.Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Ғаламдық мәселелерді шешудегі ғылымның рөлі.
6
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда баяндамалар мен сөз сөйлеулер дайындау; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурстарына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; жүргізілетін ғылыми және қолданбалы зерттеулер бағыты бойынша эссе дайындау және қорғау; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
9
ҒЗЖ қорғау
NIRM 3
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық шеберлік пен жоғары оқу орындарындағы оқу процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогика категорияларын жіктейді, педагогикалық әдістер мен оқыту технологияларын бейнелейді; шеберлікке оқытудың принциптерін көрсетеді.<br/> Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысын оқыту теориясы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру,жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде заманауи педагогиканың базалық принциптері мен әдістемелік тәсілдер туралы түсініктерді қалыптастыру. Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TMKYa 5307
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетімен орындау қабілеттері мен практикалық дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: бекітілген жеке ҒЗЖ жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурстарына қатысу; ғылыми мақалалар дайындау және жариялыау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін пайдалана отырып, диссертациялық жұмыстың тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталдық зерттеулер жүргізу<br/> Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу қызметінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігі мақсаттарды, міндеттерді анықтау, зерттеу әдіснамасы, гипотезаны қалыптастыру. Зерттеудің мазмұны. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың кәсіби әдістерін қолдану
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
LEN 8303
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TF 5205
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), монологиялық және диалогтық формада LSP қатынас (баяндама, тұсаукесер, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды т.б. жазу, рәсімдеу.Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс.Екі жақты аударма дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызмет саласында білім мен дағдыларды дамытуға ықпал ететін С1, С2 деңгейінде шет тілін меңгеру.<br/> Мазмұны: басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері. Қарым-қатынас, кәсіби қарым-қатынас түрлері мен формалары. LSP монологиялық және диалогтық формадағы байланыс. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар жазу, ресімдеу және т.б. шет тіліндегі сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.<br/> Құзыреттіліктер: сөйлеу, тіл, Әлеуметтік – мәдени, оқу-танымдық тұрғыда қарым-қатынас жасау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихындағы әдеби байланыстар туралы толық ақпарат беру.
Мазмұны: әдеби шығармаларды түсініп, қабылдау үшін қазіргі ғылыми әдіснамалық принциптерді дұрыс қолдануды үйрету, қазіргі қазақ, орыс және шетел әдебиеттеріне қатысты әдебиеттану ғылымында жинақталған жүйелі білім беру, әдебиеттің теориясы мен тарихына және сынына қатысты әдебиеттанудың мәселелерімен таныстыру.
Құзыреттілігі: теориялық білімі тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдеби сын міндеттері.
Мазмұны: Әдеби сыншы және жазушы. Әдеби сыншы және оқырман. Әдеби сын шығармаларының негізгі жанрлары. Әлемдік әдеби-эстетикалық ой-пікірлер. ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басындағы қазақ баспасөзінің жай-күйі.
Кеңес дәуіріндегі қазақ әдеби сыны. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдеби сынының бүгінгі жай күйі, өкілдері.
Құзыреттілігі: Зерттеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Копирайтингтің негізгі ұғымдарын, әдеби шығармашылықпен байланысын түсіндіру. Мазмұны: әдеби шығармаларға оқырмандардың назарын аудару үшін жарнамалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастыру. Копирайтинг саласындағы жұмыс тәжірибесін жүйелеу және түсіндіру; жарнамалық мәтіндердің мазмұны мен стилін, олардың әдеби шығармашылықты танымал етудегі рөлін сыни бағалау.
Құзыреттілігі: копирайтингті қолдану туралы өз көзқарасын негіздеу және баяндау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі тарихи және мәдени процестің даму тенденцияларын түсіну және баспа ісі туралы білімдерді қалыптастыру.
Мазмұны оқу әдебиеттерін басып шығару туралы ақпаратты талдау: жаһандық тенденциялар, жетекші баспагерлер, нарықтық жағдайлар; - оқу әдебиеттерін басып шығару мен редакциялаудың сандық әдістері мен әдістерін, әсіресе олардың мониторингін қолдану
Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізін таныту. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формаларын зерделеу.
Құзыреттілігі: теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Филология ғылымының бүгінгі мәселелерін жан-жақты талдау, түсіндіру, соңғы жылдары жарық көрген монографиялармен, зерттеу мақалалармен таныстыру, маңызды еңбектерді конспектілеу, бүгінгі әдебиеттану бағытын аңғартатын пікірлер, негізгі идея, басты ағымдарды түсіндіру, салыстыру, алда тұрған өзекті мәселелерді айқындау, зерттеудің жаңа әдістемелері мен әдіс-тәсілдерін іздестіру, күрделі мәселелер туралы өз бетінше ой қорытып, ізденуге бағыт-бағдар беру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттанудың өзекті мәселелері қарастырылады.
Мазмұны Теориялық әдебиеттанудың дәстүрлі және жаңа парадигмалары. Қазіргі ғылымдағы проза, поэзия, драматургияның көркемдік сипатына тән өзгерістер. Қазіргі жанр әдеби табиғаты: жаңаша зерделеу. Жанрлар жүйесі. Интертекстуалдық: негізгі концеп циялар. Әдеби сын жанрлары. Мифопоэтика және археопоэтика. Семиотика және нарратология.
Құзыреттілігі:теориялық білім тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Көркем мәтінді оқып үйренудің негізгі бағыттары мен әдістерін меңгерту.
Мазмұны:Құрылымдық-функциональдық әдіс және оның негізгі ұғымдары. Телеологиялық әдіс Көркем мәтінді оқып үйренудегі әдебиеттану әдістері және тарихи-әлеуметтік бағыт. Мәдени-психологиялық бағыт. Әдеби герменевтика рецептивтік теориясы.
Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, оның көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық қызметтерін айқындау.
Мазмұны: әдебиет туралы ғылымның аса маңызды мәселесі болып табылатын көркем шығарманың құрылымдық бөлшектерінен көрінетін көркем әдебиеттегі психологизм негіздерін меңгерту сол арқылы көркемдік-эстетикалық талғам-таразысын қалыптастыру.
Құзіреттілігі: көркем туындыны бағалау жолдарына машықтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Әдебиеттану ғылымындағы өлең поэтикасы .
Мазмұны: өлең құрылымы мен поэтикасының сөз өнері мұралары қалыптасуындағы тарихи негіздерін, өлеңсөз жүйесінің әлем халықтары поэзиясындағы басты салаларын ұлттық және әлемдік көркемдік дәстүр жалғастығы заңдылықтары негізінде түсіндіру; өлең өлшемдері негіздерін мәтіндік талдаулармен байыптау ерекшеліктерін меңгеру; өлең поэтикасындағы бейнелілік ерекшеліктерін саралап талдау.
Құзыреттілігі: теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарға ХХ ғасырдың 90-жылдары мен ХХ ғасырдың 2000-2019 жылдары арасындағы Қазақстан Республикасындағы және алыс, жақын шетелдердегі қазақ әдебиеті шығармаларын біртұтас көркемдік дәстүр жүйесімен саралап оқыту – негізгі мақсаты, міндеті. Сонымен бірге, Қазақстан Республикасындағы этностар (орыс, ұйғыр, неміс, түрік, кәріс, курд, т.б.) әдебиеті де біртұтас мемлекеттік ұстаным тұрғысында оқытылады. Тәуелсіздік дәуіріндегі әдеби жанрлар поэтикасы әлемдік классикалық дәстүр және жаңашылдық заңдылықтарымен түсіндіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклорлық поэтиканың табиғатын зерттеу нәтижелерін насихаттау.
Мазмұны: Ғасырлар бойы халық даналығын бойына сіңірген ауызша дамыған сөз өнерінің қасиет құнарының концепциялық сипаттарын, көркемдік құрылымын теориялық тұрғыда зерделеу аталған курстың негізгі мазмұнын құрайды. Әдебиеттану мен фольклористиканың даму тенденциялары. Мәдениет жүйесіндегі әдебиет және фольклор.
Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.
Тәжірибені қорғау
Докторанттардың педагогикалық практикасы Педагогикалық шеберлік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте пайдалану болып табылады.