Заң ғылымдарының
Құқық
«7М042 - Құқықтану» негізгі білім беру бағдарламасының мақсаты:
еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау;
- әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында жүйелі білімді қалыптастыру және жалпы үлгілерді зерттеуге арналған инновациялық технологияларды қолдану;
- кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар шеберлердің негізгі және арнайы құзыреттерін қалыптастыру
Құқықтану
7M04201
Тарих және құқық институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт; Бейіндік бағыт
күндізгі
1539912 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт ); 1539912 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт ); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жалпы құқық теориясының заманауи мәселелері» - мемлекеттің және құқық теориясының магистранттарының білімін жинақтайтын және тереңдететін арнайы курс.<br/> Мемлекет және құқықтану теориясы, мемлекеттің және заңның барлық ғылымдарын басшылыққа алатын және қолданатын негізгі теориялық ұғымдарды немесе заң ғылымдарының санаттарын дамытады және қалыптастырады.Мемлекет және құқық теориясы (жеке немесе құрылымдық заң ғылымдарымен салыстыра отырып) әзірленген тұжырымдамалардың ерекшелігі олардың категориялық сипатына ие. Мемлекеттік-құқықтық қызметті көрсететін бұл тұжырымдар теориялық тұрғыда жалпыланған мазмұнды және жауаптар түрінде қысқаша сипатта болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TPPGGPZ 5204 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ҚР Азаматтық құқығының ерекшеліктерін анықтау және талдау, Қазақстан Республикасының Азаматтық құқық көздерін зерттеу, азаматтық құқықтық қатынастарды құқықтық реттеу мәселелерін қарастыру.<br/> Пәннің міндеттері: Азаматтық құқықтың жалпы және Ерекше бөлімінің аса маңызды институттарын: азаматтық құқықтық қатынастардың объектілері мен субъектілері, меншік құқығы және басқа да заттық құқықтар, міндеттемелер мен шарттар туралы жалпы ережелер, міндеттемелердің жеке түрлері және т. б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: азаматтық-құқықтық саланың өзекті мәселелерін, қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын ескере отырып, құқық саласы ретінде білімін қайта қарау және дамыту.<br/> Мазмұны: іргелі ғылым ретінде азаматтық құқықтың қазіргі проблемалары туралы білімдер жүйесі, байланысты пәндердің барлық салалары үшін әдістемелік маңызы бар.<br/> Қалыптасқан дағдылар: азаматтық құқық саласындағы фактілер мен жағдайларды анықтауға заңды түрде дұрыс; заңды тұлғалардың азаматтық заңнаманы сақтауын қамтамасыз ету проблемаларын анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттардың академиялық мәтіндерді жазудың және редакциялаудың теориялық және практикалық әдістерін меңгеруі; ғалымның жеке сөйлеу стилі туралы өз ойларын қалыптастыру; докторанттардың халықаралық ғылыми қоғамдастықтың нормаларына сәйкес өздерінің ғылыми жобаларын іске асыруға және нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың басқару психологиясының әдіснамалық, теориялық негіздерін меңгеріп, оларды зерттеу іс-әрекеті мен психологиялық-педагогикалық практикада қолдану.<br/> Мазмұны: басқару қызметінің заңдылықтары туралы Психология. Басқару қызметінің шарттары, ерекшеліктері.. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. <br/> Құзыреттіліктер: басқару қызметінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық шарттары мен сипаттамасын талдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың ғылыми танымының философиялық-әдіснамалық мәдениеті, ғылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу тәсілдері, оның дамуының жалпы заңдылықтары, білімге қол жеткізудің ұтымды әдістері мен нормалары, ғылыми-техникалық шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени шарттылығы негізінде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды дамыту.<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.<br/> Құзыреттіліктер: философия заңдарының негіздерін білу және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу, педагогикалық процесте шығармашылық шешімдер қабылдау, толерантты және ынтымақтастыққа қабілетті
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-философиялық дүниетанымды қалыптастырады. Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениет, өркениет ғылымы. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
UPKPBPPL 5209
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі экономикалық теорияның маңызды бағыттарының бірі ретінде мемлекеттік реттеу мәселелерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Әлеуметтік саясат және әлеуметтік қорғау. Теориялық зерттеулер мен әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды практикалық іске асыру тәжірибесі. Әлеуметтік саясат пен әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың құқықтық негіздері мен негізгі бағыттары. Әлеуметтік мәселелер. Әлеуметтік қорғау жүйесінің құрылымы.<br/> Қалыптасқан құзіреттіліктер: әлеуметтік мемлекеттің негізгі сипаттамалары, мемлекеттік органдардың қоғамға қатысу дәрежесі туралы білімдерін қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектепте оқыту теориясы. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыру. Кәсіби білім берудегі инновациялық процестер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үдерісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Университеттегі заманауи педагогикалық технологиялар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық шеберлік пен жоғары оқу орындарындағы оқу процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогика категорияларын жіктейді, педагогикалық әдістер мен оқыту технологияларын бейнелейді; шеберлікке оқытудың принциптерін көрсетеді.<br/> Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысын оқыту теориясы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
пән педагогикалық қызметтің ғылыми-педагогикалық негізін құрайды. Қарастырылатын тақырыптар:<br/> Педагогика ғылым, категория, пән, міндет ретінде. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың тарихы, әдістемесі. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Кәсіби құзіреттілік, университет оқытушысын оқыту теориясы Кредиттік технология бойынша оқыту. МӨЖ, МОӨЖ ұйымдастыруы. Оқу материалдарын құрастыру. Орта мектептегі тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
9
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Криминологияның бағытын зерттеу мақсаты қылмыстарды анықтау, тергеу және алдын-алуда сот-сараптамалық зерттеулерді қолдану үшін магистранттардың ғылыми білімі, дағдылары мен қабілеттерін дамыту болып табылады.<br/> Курсты оқып-үйренудің басты міндеті - криминологиямен ұсынылған техникалық және тактикалық әдістерді меңгеру, бұл қылмыстық іс жүргізу заңнамасында көзделген тергеу әрекеттерін ұйымдастыруға және жүргізуге, тергеу нұсқаларын ұсынуға, тактикалық әдістерді, ұсыныстарды қолдануға, сот ісін жүргізудің барысы мен нәтижелерін дұрыс ресімдеуге мүмкіндік береді.
8
Магистрлік диссертация
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
9
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды.
12
Магистрлік диссертация
MDK ZMD1
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Менеджменттің сипаттамасы шаруашылық басқарудың бір түрі ретінде<br/> Мазмұны: Курстың пәні мен міндеттері. Басқару және оның элементтері. Басқару объектілері мен субъектілері, олардың тиімді өзара іс-қимылының шарттары. Менеджмент түрлері мен функциялары. Басқарудағы классикалық мектеп. Менеджментке заманауи концепциялар мен тәсілдер. Бизнесті басқару жүйесі мен құрылымы<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: басқару саласында практикалық дағдыларды меңгеру.
5
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
5
Тәжірибені қорғау
Практикадан өту жоспары мен кестесін құру. Одан әрі диссертациялық өңдеу үшін қажетті Шығыстану зерттеулерінің деректер базасын құру. Оқу барысында алынған теориялық және практикалық білімді түзету. Педагогикалық және әдістемелік жұмыс дағдыларын меңгеру. Магистранттарда Шығыстану пәндері бойынша жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызмет саласында білім мен дағдыларды дамытуға ықпал ететін С1, С2 деңгейінде шет тілін меңгеру.<br/> Мазмұны: басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері. Қарым-қатынас, кәсіби қарым-қатынас түрлері мен формалары. LSP монологиялық және диалогтық формадағы байланыс. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар жазу, ресімдеу және т.б. шет тіліндегі сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.<br/> Құзыреттіліктер: сөйлеу, тіл, Әлеуметтік – мәдени, оқу-танымдық тұрғыда қарым-қатынас жасау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қылмысқа қарсы күрестің табысы көп жағдайда қылмыстарды анықтау, тергеу, ашу және алдын алу бойынша криминалистикалық білімді шебер және тиімді қолданумен анықталады. Криминалистика практикалық тергеу технологиясы мен құралдары (іздестіру-танымдық іс-әрекет) туралы ғылым ретінде криминалистикалық ұсыныстар, әдістер, тәсілдер мен құралдарды әзірлейді,оларды білу іздер бойынша қылмыс құрамын анықтау үшін ақпаратты анықтауға, тіркеуге, зерттеуге, бағалауға және пайдалануға мүмкіндік береді.
Криминалистика курсын оқу мақсаты-магистранттардың ғылыми білім жүйесін, қылмыстарды ашу, тергеу және алдын алуда криминалистикалық зерттеулерді қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру болып табылады.
Бұл қылмыстық іс жүргізу заңымен қарастырылған тергеу әрекеттерін ұйымдастыруға және жүргізуге, тергеу нұсқаларын ұсынуға және тексеруге, тактикалық тәсілдерді, ұсыныстарды пайдалануға, іс жүргізу әрекеттерінің барысы мен нәтижелерін дұрыс тіркеуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау саласындағы білімді қалыптастыру, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, адам құқықтары мен бостандықтары мен қорғау тетіктерін қорғау туралы пәннің негізгі тұжырымдамаларын ұлттық және халықаралық заңдарда.
Мазмұны: адам мен азаматтың Қазақстан Республикасында білікті заңгерлік көмек алу құқығы туралы түсінік. Білікті заң көмегін көрсетудің түрлерін, нысандары мен субъектілерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасында білікті заң көмегін алуға конституциялық құқықты қамтамасыз ету механизмін зерттеу.
Қалыптасқан дағдылар: адам құқықтарын қорғау саласындағы ұлттық және халықаралық заңдарды білуге; құқықтық құжаттарды дайындайды және рәсімдейді, білікті кеңестер береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: диссертациялық жұмыс бойынша зерттеулерді ұйымдастыру және әдістемесінің теориялық негіздері.
Мазмұны:ғылыми зерттеу жүрісінің жалпы схемасы, ғылыми таным әдістерін қолдану, Бақылау және эксперимент жүргізу. Ғылыми ақпаратты жинақтау, тақырыпты таңдау, Жеке және жұмыс жоспарын құру ережелері, әдеби көздерді библиографиялық іздеу. Ғылыми материалдарды баяндау тәсілдері
Қалыптасатын құзіреттіліктер: диссертациялық жұмысты жазу кезінде ғылыми таным әдістерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеудің әдіснамалық негізі мен әдістері туралы түсініктерді, зерттеу жұмыстарын жүргізуде қолдану ережелерін оқып үйрену.
Мазмұны: ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Ғылыми білімнің объективтілігі мен субъективтілігі мәселелерін, ғылыми зерттеу әдістері мен әдістерін, әдіс ұғымын, оның әдіснамалық деңгейіне және ғылыми зерттеулердің міндеттеріне тәуелділігі, ғылыми зерттеу әдістерінің классификациясы.
Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеу жұмысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Тұлғаның әлеуметтік-еңбек құқығының кепілдіктері" пәнін оқу барысында магистранттарда әлеуметтік саясат және халықты әлеуметтік қорғау, Әлеуметтік сала және әлеуметтік-еңбек қатынастары салаларын реформалау мен дамыту саласында білім кешенін, базалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру, оларды іс жүзінде жүзеге асырудың механизмдері мен формаларымен танысу.
Пәнді оқытудың негізгі міндеттері төмендегідей: әлеуметтік саясаттың және халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ғылыми негіздері мен тұжырымдамаларын жариялау; әлеуметтік саясаттың негізгі модельдерін талдау, олардың ерекшеліктерін анықтау; әлеуметтік саясатты іске асырудың негізгі бағыттарын, принциптерін және функцияларын анықтау; Ұлттық жобалар талаптарының контекстінде әлеуметтік саясатты іске асырудың технологиялары мен механизмдерін зерттеу; аймақтық деңгейде әлеуметтік саясатты іске асырудың аймақтық аспектілерін зерттеу.; әлеуметтік саясаттағы негізгі үдерістер мен үрдістерді талдау саласында тәжірибелік жұмыстың базалық дағдыларын меңгеру; мемлекеттің әлеуметтік саясатының басым бағыттарын ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан Республикасындағы азаматтық қоғамның табиғаты, ерекшелігі, проблемалары туралы білімді біріктіру және пайымдау қабілетін қалыптастыру.
Мазмұны: азаматтық қоғамның конституциялық негіздерінің даму сферасын, азаматтық қоғам теориясының даму проблемаларын және оның мемлекетпен байланысын зерттеу; азаматтық қоғамның барлық элементтерін конституциялық құқықтық шоғырландыру; Қазақстандағы саяси партиялардың ұйымдастырылуы мен қызметін конституциялық-құқықтық реттеу, көппартиялық жүйенің даму мәселелері.
Қалыптасқан дағдылар: азаматтық қоғам теориясының даму саласын білу, саяси партиялардың мәртебесін конституциялық-құқықтық шоғырландыру мәселелері мен Қазақстандағы көп партиялық жүйенің қалыптасуының негізгі тенденциялары туралы білімдерін бағалау және түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тыңдаушыларда құқықтық Конфликтология, Медиация, дауларды шешудің басқа да балама тәсілдері, жанжалды басқару, медиация рәсімі туралы базалық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: қақтығыстардың табиғаты мен тетіктері, олардың себептері, құрылымы мен түрлері, сондай-ақ оларды шешудің әдістері мен құралдары қарастырылады. Жанжал және оның алдын алу / азайту. Құқықтық жанжалдарды шешу. Құқықтарды қорғау жөніндегі уәкілдердің (омбудсмендердің) жәрдемдесуімен құқықтық жанжалдарды шешу. Келіссөздер-медиация-дауларды шешудің негізгі мемлекеттік емес рәсімдері ретінде төрелік (АРС).
Қалыптастырылатын құзыреттер: құқықтық сала субъектілерінің іс-әрекеттерін талдау, жанжалдардың, қақтығыстардың түрлерін ажырату; түрлі әдістер мен тәсілдер арқылы жанжалдарды талдау, алдын алу және шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексінің тиісті баптарында нақты әрекеттердің дұрыс біліктілігін қалыптастыру, практикалық мәселелерді шешуде ғылым рөлін терең түсіну, теориялық білімді шоғырландыру, криминалдық жағдайларды криминалдық жағдайға қолдануда практикалық дағдыларды меңгеру және автономия саласындағы автономия. құқық қорғау органдарында туындайтын мәселелерді шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қылмыстық іс жүргізудің барлық мәселелері бойынша қылмыстық іс жүргізу заңнамасының ғылымның теориялық ережелерін меңгеру, Қазақстан Республикасының Қылмыстық іс жүргізу кодексінің нормаларын түсіндіру және практикалық дағдыларды меңгеру. Осы мақсатқа жету үшін дидактикалық, әдістемелік және білім беру міндеттері бар. Сот ісін жүргізудің дағдылары мен қабілеттерін игеру және оларға кәсіби өкіл ретінде қатысуға, сондай-ақ қылмыстық сот төрелігі саласында адвокаттың құқық қорғау қызметінің басқа да ерекшеліктері туралы білімді алуға.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.